Ari Soidinmäki

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 12 Syys 2006 12:51

Arin kommentit tämän päivän Iltalehdestä.

"Sunnuntaina Big Brother -talosta häädetty Ari kertoi eilen, ettei hän oikeasti ihastunut talosta ensimmäisenä tippuneeseen Mirkaan. Päiväkirjahuoneessa nähty vuodatus oli pelkkää taktikointia.

Mirka oli Arille läheisin keskustelukumppani talossa ja pohjalaismies toivoi, että saisi paljastuksellaan Mirkan pysymään talossa.

- Olin vähän herkässä tilassa. Se oli puhdasta taktikointia.

- Ei ole mitään suhdetta. Kun sanon, että tykkään jostain ihmisestä, se ei tarkoita, että olisin naimisiin menossa."

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 12 Syys 2006 12:55

No eihän Ari toki ihastunut ollut, ei suinkaan. Muuten vaan oli "mitäpä LUUlet" kun Mari kyseli asiasta. 8)

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 12 Syys 2006 12:56

Minä uskon, että Ari ihan oikeasti oli ihastunut Mirkaan, mutta nyt yrittää peitellä sitä, koska Mirka ei ollutkaan Ariin ihastunut. Eli Ari nolostelee asiaa ja yrittää muka laittaa sen taktikoinnin piikkiin.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 12 Syys 2006 13:36

Arin kommentit:
- Olin vähän herkässä tilassa. Se oli puhdasta taktikointia.
Herkässä tilassa ja silti samalla taktikointia. Oukei. :wink:

Avatar
EvaK
Työläinen
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Elo 2006 12:33

Viesti Kirjoittaja EvaK » 12 Syys 2006 23:00

Mä luulen että Ari on saanut ulkopuoliselta neuvon miten hänen kannattaa nyt alkuun kuitata asia medialle, koska kaikkihan nyt kuitenkin tietää että Mirka ja Ari antoivat ymmärttää hieman eri tavoin omasta ihastumisen määrästään. Ja nyt sitten kun tällänen pakollinen, joskin hiukan läpinäkyvä vastaus Arilta on tullut julki, niin hän voi tavallaan valita kommentoidak mitään jatkossa. Ja nyt Ari voi sitten selvitellä ajatuksiaan aiheesta lisää yksikseen ja Mirkankin kanssa..
Elämän nykytyylii on /kuin laulussa tuulet /kai olla vähän levoton, sä luulet (-PMMP)

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Ari Soidinmäki

Viesti Kirjoittaja gauchito » 19 Syys 2012 12:32

Ari tuli kaapista: on kepulainen.
seinajoensanomat.fi kirjoitti:BB-tähti pyrkii Seinäjoen valtuustoon

Ari Soidinmäki on Seinäjoen keskustan kuntavaaliehdokas.

Soidinmäki tuli tunnetuksi Big Brother -tosi-tv-ohjelmasta vuonna 2006.

Alun perin Soinista kotoisin oleva Soidinmäki työskentelee tällä hetkellä Pohjanmaan Huoneistomyynti Oy:ssä myyntineuvottelijana.
http://www.seinajoensanomat.fi/artikkel ... altuustoon

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”