Kaarlo Nisso

Vastaa Viestiin
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 30 Syys 2006 07:40

Kaarlosta tykkään vielä vähemmän kuin aikaisemmin, jos se nyt edes mitenkään on mahdollista. Suosittelisin Kaarlolle jonkinlaista "anger managementtia", koska hän tuntuu hermostuvan todella usein pienistäkin asioista. Oli muuten aika uskomatonta kun Kaarlo pari päivää sitten raivosi naama punaisena, ettei ole koskaan Sorellaa syyllistänyt ja hän kuitenkin useasti Tatun kanssa keskusteli siitä, että miten Sorellakin on syyllinen jne. Toivottavasti Kaarlo joutuu ensi viikolla äänestykseen, vaikka Miran kanssa, niin kyllä Kaarloa varmasti vituttaisi todella paljon, kun/jos hänet häädettäisiin Miraa vastaan.

Avatar
ciel
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 30 Syys 2006 13:35

Viesti Kirjoittaja ciel » 30 Syys 2006 14:22

Kaarlo oli alussa aivan mahtava, miehillä oli hyvät jutut mutta nyt kun ne kaikki kaverit on lähtenyt alkaa kaarlokin vähän hermostelemaan. Huutaa joka asiasta : D Mutta eihän siinä.

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 30 Syys 2006 18:25

"- V***u mua loukkaa niin s*****asti vaan v***u ku toinen v***u... Mä raastoin ihan v**un pieneks sen sipulin. Meil ei oo mitään mausteita s*****a. Pakko jotenkin on maustaa s*****a. Ja sit se heitteli kanatkin pois, vuodatti Kaarlo.

- Kyllä muakin kiristi. Aikunen ihminen närppii ruokaansa. V***u olis sitten syömättä, valitti Sarikin.

- Tai tekis ite ruokansa s*****a. Se ei oo kertaakaan tullu keittiöön. Se vaan putsailee noita ikkunoita, puuskahti Kaarlo." :)
Kuva

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 30 Syys 2006 19:00

^^ Kale ottaa ruoan vakavasti. :D
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 30 Syys 2006 19:01

^^^Kale ottaa kaiken vakavasti. :wink:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 01 Loka 2006 01:15

^^ Mut elämä (talossa olo) on... Ja vielä kuuden vuoden jälkeen mä yritän elää "kaarlomaisen" ihmisen kanssa, elämä todellakin on...
-Oh my god...

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 01 Loka 2006 01:32

matami kirjoitti:^^ Mut elämä (talossa olo) on... Ja vielä kuuden vuoden jälkeen mä yritän elää "kaarlomaisen" ihmisen kanssa, elämä todellakin on...
Late night confessions. :D r.e.s.p.e.c.t.

Ehkä Kale todellakin tarkoittaa osan aggressiivisuudestaan vitsillä, mutta sitä ei voi erottaa siitä, kun se on oikeasti vihainen. :?:

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 01 Loka 2006 21:34

ei perse mä oon taas nauranu noille kalen jutuille :D jatkuvaa kiroomista ja tiuskimista ja kitisemistä.. miks ihmeessä sellanen voi olla musta vaan huvittavaa ja jollain tapaa jopa hellyyttävää!
Hanne: "Mä niin toivoisin, et asiat ois toisin"
Olli: "Shhhh"

Avatar
EvaK
Työläinen
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Elo 2006 12:33

Viesti Kirjoittaja EvaK » 01 Loka 2006 22:09

ressu kirjoitti:ei p*r*e mä oon taas nauranu noille kalen jutuille :D
Niin minäkin niille alkujaksolla näytetyille jutuille ja sille, kun Kaarlo ihmetteli poskipunastumista ja sanoi olevansa itse kokopunainen.
Mutta siinä kun se raivosi Miralle, niin alko taas ottaa aivoon koko ihminen. Että voikin olla sellanen!
Elämän nykytyylii on /kuin laulussa tuulet /kai olla vähän levoton, sä luulet (-PMMP)

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 01 Loka 2006 22:31

Heh tulipahan naureskeltua muutamille jutuille ja kommenteille :lol:

"Haista vittu!"

"Vittu mää laitan nää sipulit saatana"

"Siis nää ei oo mun juttu ollenkaan (papiljotit päässä pk-huoneessa)

vittuilu Jennille ja muutama muu juttu naurattivat myös.
Kuva

Avatar
Mari A
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 27 Heinä 2006 21:03
Paikkakunta: Kehä III:n ulkopuolinen Villilän Erämaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mari A » 01 Loka 2006 23:12

Mikäs se Kaarlon neljäs antibioottikuuri oikein on menossa - talossakin on oltu vasta viisi viikkoa ja kuudes alkamassa? :shock:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 02 Loka 2006 06:33

Ilmeisesti siihen kuuluisaan eturauhastulehdukseen.

Nani
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 03 Loka 2005 12:45

Viesti Kirjoittaja Nani » 02 Loka 2006 10:26

Kaarloa uusi tilanne ärsyttää/ahdistaa eniten, luulisin näin. Ainakin omien sanojensa mukaan, ei jaksa mitään järjestelyjä. Sekä sanoi, että ihan kuin olisi alkanut alusta koko homma. Mahtoiko Kaarlo olla jo varma omasta selviytymisestään ihan loppuun asti. Nyt onkin oma asema uhattuna...

Kale tulee tuomaan vielä monet naurut (raivonpuuskat)...ja niitä odotellessa...

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 02 Loka 2006 11:59

Nani kirjoitti:Kaarloa uusi tilanne ärsyttää/ahdistaa eniten, luulisin näin. Ainakin omien sanojensa mukaan, ei jaksa mitään järjestelyjä. Sekä sanoi, että ihan kuin olisi alkanut alusta koko homma. Mahtoiko Kaarlo olla jo varma omasta selviytymisestään ihan loppuun asti. Nyt onkin oma asema uhattuna...

Kale tulee tuomaan vielä monet naurut (raivonpuuskat)...ja niitä odotellessa...
Täysin eri mieltä. Kale on Tatun lähdön jälkeen ollut huomattavasti rennommalla meiningillä liikenteessä. Nytkin ollut aktiivisesti tutustumassa uusiin ja heittänyt rennosti läppää. Kale on mun mielestä päinvastoin mielissään, kun taloon tuli lisää jätkiä, joiden kanssa voi pelata yms. Mut sitkeässä on tää Kalen maine.. :?
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Nani
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 03 Loka 2005 12:45

Viesti Kirjoittaja Nani » 02 Loka 2006 12:33

Varmasti on syönyt miestä kun ei ole ollut pelikavereita. Siinä mielessä varmasti piristää uudet kundit talossa. Tatun lähtö vaikutti kyllä Kaleen positiivisesti, ei niin paljoa negatiivista valitusta. Tai no...mitä Miraan tulee valitukset, ne ei taida enään koskaan muuttua.

Avatar
taku
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 21 Helmi 2005 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja taku » 02 Loka 2006 16:49

Kalen asenne uusia asukkaita kohtaan oli odotettavissa. Toivottavasti hän joutuu oman tahtonsa mukaan häätöäänestykseen, ja viisaat katsojat äänestävät hänet poies.



Tai sitten tapahtuu jotain erittäin kauheaa.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 02 Loka 2006 18:57

Nyt alkaa Kaarlon ruokatavat viimeistään kuvottaa ihan tarpeeksi. Keittiössä tehdään ruokaa suunnilleen kuola valuen. Jokaisesta kiposta maistetaan samalla lusikalla puhdistamatta sitä välillä. Tähän kun yhdistää vielä pöytätavat...

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 02 Loka 2006 22:37

Kaarlo suunnilleen rukoilee äänestykseen joutumista. Kaikille vuoronperään hokee et v*ttu en oo IKINÄ ollu äänestyksessä, et siinä sen sit näkis et kannattaako tänne v*ttu jäädä omana ittenään niinku.

Siinähän alkaa olla jo syytä nimeämiseen yhdellä jos toisella jos tuntuu hankalalta nimetä.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Loka 2006 00:17

Saakohan Kaarlo muuten mitään rangaistusta siitä, kun puhui Sarin kanssa nimemisistä? Toivottavasti BB laittaa Kaarlon, vaikka suoraan katsojaäänestykseen...

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 03 Loka 2006 00:31

Spencer kirjoitti:Saakohan Kaarlo muuten mitään rangaistusta siitä, kun puhui Sarin kanssa nimemisistä? Toivottavasti BB laittaa Kaarlon, vaikka suoraan katsojaäänestykseen...
Eikös se ole puhunut jo vaikka kuinka monta kertaa niistä :P.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 03 Loka 2006 00:32

Spencer kirjoitti:Saakohan Kaarlo muuten mitään rangaistusta siitä, kun puhui Sarin kanssa nimemisistä? Toivottavasti BB laittaa Kaarlon, vaikka suoraan katsojaäänestykseen...
Uskon, että joku rangaistus tulee kun erikseen vielä kertoja sanoi siitä säännöstä. Viime viikollakin Kaarlo monta kertaa sanoi äänestäneensä Miraa.
Suoraan häätöäänestykseen olisi ihan sopiva rangaistus.

tiinuli1
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 12 Syys 2006 14:37

Kaarlo

Viesti Kirjoittaja tiinuli1 » 03 Loka 2006 08:47

Mun mielestä ei enää saa noita vanhoja asukkeja ainakaan häätää suoraan eikä muutenkaan rangaista millään häätöäänestyksillä, koska tosta ohjelmasta katoaa kaikki tolkku. Tämän vuoden bb on ollut muutenkin pettymys isoine murhenäytelmineen ja tuntuu että niitä on oikein hakemalla haettu. Nyt pistetään uusia roppakaupalla tonne sekaan ja idea on jo hakusalla senkin vuoksi.
Kaarlo on yx parhaista tyypeistä tuolla...ok, se päästelee suustaan sammakoita, mut tuolla niitä päästelee kaikki. Sarikin ja Kaki varsinkin. On myös Mira puhunut äänestyksistä ja varmaan jokainen tuolla. Nuo ovat rikkoneet sääntöjä enemmän kuin viimevuotiset yhteensä. Turhaan enää yhtä rangaista.
Kaarlo on vähän kuriton, on sen itsekkin myöntänyt...luulen et myös bb on tiennyt tämän Kalen valitessaan, joten se on sen luonteenpiirre. Ei Kale muuten ole paha ihminen, tyypillinen mies....en sitä enkä tätä, mut teen kuitenkin-tyyppi. Nurisee ja tekee, silleenhän me kaikki teemme jos pitää tehdä jotain mistä emme tykkää....haloo!! Menkäämme itseemme. Kaarlo on komistus tuolla ja myös tosi persoonallinen ja oikeastaan en enää sit viitsi edes seurata jos se lähtee.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”