Kaarlo Nisso

Vastaa Viestiin
jimpo
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 17 Loka 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja jimpo » 30 Marras 2006 13:07

jimpo kirjoitti:Onkos tämä Kaarlo takaisin -villitys pelkästään anti-Mira-masinointia, vai onko joku oikeasti haluamassa Kaarloa ihan itsensä takia taloon? Mua kummastuttaa.

Sikäli kyllä ymmärrän, että voisi olla ihan viihdyttävää katsoa miten Kaarlolla pettää hermot ja se saa raivareita, mutta eihän siellä talossa ole enää ketään kelle se napsuisi. Ja sitäpaitsi jos se on talossa vajaan viikon (vai paljonko se nyt olikaan) niin hermot kestää helposti.
Ohoh. Kylläpä olin väärässä.

jimpo
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 17 Loka 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja jimpo » 30 Marras 2006 13:13

Mole kirjoitti:Kaarlo sanoi suoran mielipiteensä Karista MIEHEKKÄÄSTI päiväkirjahuoneessa.

WHATTÖFAK, KALE? Et sitten voinut suoraan sanoa...pisteet laski ISOSTI.
Eihän tuossa ollut mitään uutta....ihan samaan malliin mies aikoinaan haukkui Miraa selän takana. Silti monilla oli jostain kummasta keksitty mielikuva Kaarlo = sanoo asiat rehdisti suoraan, Mira = puukottaa selkään :roll:

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 30 Marras 2006 13:13

Täytyypä siis katsoa BB tänään että näkee tuonkin episodin. Kale tuntuis olevan aika kaksijakoinen tyyppi ja ehkä taas kerran yksi niistä ihmisistä joiden ei kannattaisi viunan kanssa läträtä.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 30 Marras 2006 13:16

jimpo kirjoitti:Silti monilla oli jostain kummasta keksitty mielikuva Kaarlo = sanoo asiat rehdisti suoraan, Mira = puukottaa selkään :roll:
Rehellisyyden nimissä on todettava, että ei se Mirakaan aina suoraan niitä asioita sanonut.

jimpo
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 17 Loka 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja jimpo » 30 Marras 2006 13:48

Mole kirjoitti:
jimpo kirjoitti:Silti monilla oli jostain kummasta keksitty mielikuva Kaarlo = sanoo asiat rehdisti suoraan, Mira = puukottaa selkään :roll:
Rehellisyyden nimissä on todettava, että ei se Mirakaan aina suoraan niitä asioita sanonut.
Mira sanoi talossa suoraan ne asiat mitä muut supisivat salaa tupakkapaikoilla. Kuinka moni muu napautti Karille sen tyhmistä jutuista? Paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki muut asukit ovat joko mutisseet jotain päiväkirjahuoneessa tai sitten olleet "laalaa, tuommoinen se meidän Kari vaan on, ei sille mitään voi, on se niin käsittämätön tyyppi, heheh". Toinen esimerkki: case Kaarlo. Tuossahan Mira nosti kissaa pöydälle kaksi kertaa ja kysyi suoraan onko Kaarlolla jotain häntä vastaan. Miettikääpä, miten helppo oikeasti on lähteä kysymään tuollaista vaikkapa työkaverilta joka tuntuu kyräilevän? Kolmas: case Mia. OK, Mira puhui ensin Miasta muille, mutta otti sitten asian taas pöydälle kasvotusten.

Ihan rehellisesti olen saanut ohjelmaa seuratessa sen käsityksen että Mira sanoi asiat parhaiten suoraan. Toinen samantyylinen asukki oli Jenni. Muilla asukeilla sitten oli tällainen perisuomalainen poliittinen korrektius, eli turha niitä asioita on jauhaa, siitä seuraa vain ongelmia. Mä luulen että se suoraansanominen oli yksi asioista mitkä oikeasti ärsyttivät ihmisiä eniten ja saivat karvat pystyyn isolta osalta katsojista. Suomalaiset eivät oikeasti pidä siitä, täällä kuuluu ennemmin olla nöyrä ja kiltti ja huomaamaton, etenkin jos on nainen ja on muitakin ärsyttäviä piirteitä.

Sorry, mutta tuo selkäänpuukotusjuttu on jotain ihan käsittämätöntä tuubaa. OK, Mirasta ei ole pakko pitää, on sillä ärsyttävä ääni, oli se aina sanomassa viimeistä sanaa, jne, ymmärrän kyllä mikä ärsyttää. Sitä en ymmärrä kun pitää olla keksimässä sellaisia vikoja mitkä eivät pidä ollenkaan paikkaansa.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 30 Marras 2006 14:06

jimpo kirjoitti:
Mole kirjoitti:
jimpo kirjoitti:Silti monilla oli jostain kummasta keksitty mielikuva Kaarlo = sanoo asiat rehdisti suoraan, Mira = puukottaa selkään :roll:
Rehellisyyden nimissä on todettava, että ei se Mirakaan aina suoraan niitä asioita sanonut.
Mira sanoi talossa suoraan ne asiat mitä muut supisivat salaa tupakkapaikoilla.
siis mitä ihmettä?!?!?! sehän meni just toisin päin. Tähän topicciin tämä ei kuulu, mutta OT:na aivan pakko korjata. mirahan se itse halusi aina ovien laitettavan kiinni että voidaan jutella "rauhassa" = selän takana. Monta kertaa kyseessä oli juurikin tuo tupakkapaikan eli terassin ovi, minkä mira halusi suljettavan. Ainoa mitä mira sai ikinä sanottua "suoraan" oli kännissä tai muiden tilanteiden provosoimana.

pyh :x

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 30 Marras 2006 14:14

Ja palataan sitten Kaarloon. Mirasta voitte keskustella Miran omassa topicissa.
-Sihi
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

jimpo
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 17 Loka 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja jimpo » 30 Marras 2006 14:21

Sihijuoma(n) kirjoitti:Mirasta voitte keskustella Miran omassa topicissa.
-Sihi
=> siirretty Miraketjuun

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 30 Marras 2006 14:24

jimpo kirjoitti:
Mole kirjoitti:Kaarlo sanoi suoran mielipiteensä Karista MIEHEKKÄÄSTI päiväkirjahuoneessa.

WHATTÖFAK, KALE? Et sitten voinut suoraan sanoa...pisteet laski ISOSTI.
Eihän tuossa ollut mitään uutta....ihan samaan malliin mies aikoinaan haukkui Miraa selän takana. Silti monilla oli jostain kummasta keksitty mielikuva Kaarlo = sanoo asiat rehdisti suoraan, Mira = puukottaa selkään :roll:
Kyllähän Kale sanoi muutaman kerran suoraan Miralle.
Kuva

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 30 Marras 2006 14:29

kalella selkeästi itsehillintä heikkenee kun saadaan viinaa. Melkein huvittavaa lukea (en töiden takia nähnyt yhtään eilen 24/7:aa) tuollaisesta uhoamisesta. Pikkupoikamaista. Mutta kale suhtautuu aika hyvin omiin kilinöihinsä sitten selvinpäin.

Kale kyllä ottaa vähän liikaa itseensä kun kuvittelee, että BB olisi ottanut hänet silmätikukseen.

Ollin whinetykset on niin rasittavia jo, että se viimeistään saa mutt äänestämään kalea huomenna.

jimpo
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 17 Loka 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja jimpo » 30 Marras 2006 14:34

Boost kirjoitti:
jimpo kirjoitti:
Mole kirjoitti:Kaarlo sanoi suoran mielipiteensä Karista MIEHEKKÄÄSTI päiväkirjahuoneessa.

WHATTÖFAK, KALE? Et sitten voinut suoraan sanoa...pisteet laski ISOSTI.
Eihän tuossa ollut mitään uutta....ihan samaan malliin mies aikoinaan haukkui Miraa selän takana. Silti monilla oli jostain kummasta keksitty mielikuva Kaarlo = sanoo asiat rehdisti suoraan, Mira = puukottaa selkään :roll:
Kyllähän Kale sanoi muutaman kerran suoraan Miralle.
Ai mitä sanoi? LOPETA SE AKTI!, vai? Sekö se oli se suoraan sanominen? Mitäs Kaarlo vastasi niillä kahdella kerralla kun Mira tivasi, onko tällä jotain häntä vastaan?
Kaarlo kirjoitti:Ei mulla ole hei mitään sua vastaan
Vai jäikö multa huomaamatta jokin "olet mulle täyttä mustaa paskaa, ennemmin nielaisen kranaatin kuin olen sun seurassasi" jonka Kaarlo sanoi Miralle kasvotusten?

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 30 Marras 2006 14:45

Kiukkuinen Mira fani löytänyt uuden hiekkalaatikon?

Kale sanoi muistaakseni alpakkoita vahtiessaan Miran kanssa etteivät he tule juttuun. Niin ja, kaipa se "Haista vittu!" josta Mira suuttui oli kans jonkinlainen purkaus. Eipä Mirakaan saanut kovin suutansa auki vaikka kova hinku siihen oli.

Kukaan ei ole väittänyt että Kaarlo sanoo kaikki suoraan mitä ajattelee? Se olisi tyhmää tuollaisessa tilanteessa, ovi kävisi äkkiä.
Kuva

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 30 Marras 2006 14:49

Jos minulta kysyttäisiin, ja vaikka ei kysyttäisikään, niin kirjoitan tämän silti...;)

Minusta Kale on sanonut kaikista tähän astisista talolaisista kaikista pahimmin toisesta asukista (no okei, Miasta puhuttiin myös varsin pahasti poikien tallin toimesta) Ja tämähän tapahtui keskusteluissa Jennin, Hannen kanssa...ns. Miran selän takana. (tapaus Sorellaan liittyen)

jimpo
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 17 Loka 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja jimpo » 30 Marras 2006 15:21

Boost kirjoitti:Kiukkuinen Mira fani löytänyt uuden hiekkalaatikon?
Saanko mä nyt pliis kuitenkin keskustella Kaarlosta Kaarlo-ketjussa, vaikka olenkin Mirafani? Vai tuletko asia-argumenttien puuttuessa vetämään siitä joka tilanteeseen sopivasta "ai ai, mahtaa harmittaa kun Mira tippui, lällällää!" hätäjarrusta kuten hyväksi on havaittu?
Boost kirjoitti: Kale sanoi muistaakseni alpakkoita vahtiessaan Miran kanssa etteivät he tule juttuun. Niin ja, kaipa se "Haista v*t*u!" josta Mira suuttui oli kans jonkinlainen purkaus.
Aiheena siis oli, sanooko Kaarlo suoraan vai puhuuko selän takana. Ja otin esimerkiksi tuon Miran tapauksen. "Haista v*t*u" on kyllä jonkinlainen purkaus, mutta ei se mitään suoraan sanomista ole. Alpakkatapaus on varmaankin lähimpänä rehellistä suoraan sanomista, siitä minulla ei ole edes muistikuvaa enää, mutta uskon toki sinua. Kuitenkin jos verrataan sitä, miten Kaarlo puhui Mirasta poikien tallissa ja sitä, mikä oli vastaus Miran kysyessä asiaa suoraan face to face, on näiden välissä niin kilometrien levyinen kuilu ettei todellakaan voida sanoa että Kaarlo olisi sanonut asiat suoraan. Jos tämä ei ollut esimerkki selän takana puhumisesta, niin ei sitten mikään.
Boost kirjoitti: Eipä Mirakaan saanut kovin suutansa auki vaikka kova hinku siihen oli.
Ei hyvää päivää. No tästä voidaan jatkaa Mira-ketjussa kun täällä aiheesta ei saa vääntää, riittää varmaan kun sanon että olen eri mieltä.

Ja joo, kannattaako ohjelmassa sanoa kaikki suoraan niin kuin ajattelee, jos haluaa voittaa 50 000e on sitten toinen kysymys. Mutta siitä tässä ei puhuttukaan, vaan yksinkertaisesti siitä, sanooko Kaarlo asiat suoraan vai puhuuko selän takana.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 30 Marras 2006 15:25

Mulla alkaa kohta leikata oikeesti kiinni teidän OT.
Voisitteko kiltit ihanat pikku foorumilaiset lopettaa mun hermojen raastamisen. :wink:
-Sihi
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

jimpo
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 17 Loka 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja jimpo » 30 Marras 2006 15:29

Sihijuoma(n) kirjoitti:Mulla alkaa kohta leikata oikeesti kiinni teidän OT.
Voisitteko kiltit ihanat pikku foorumilaiset lopettaa mun hermojen raastamisen. :wink:
-Sihi
Onko Kaarlosta keskusteleminen OT? Vai pelkästään Kaarlosta negatiiviseen sävyyn keskusteleminen?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 30 Marras 2006 15:31

jimpo kirjoitti:
Sihijuoma(n) kirjoitti:Mulla alkaa kohta leikata oikeesti kiinni teidän OT.
Voisitteko kiltit ihanat pikku foorumilaiset lopettaa mun hermojen raastamisen. :wink:
-Sihi
Onko Kaarlosta keskusteleminen OT? Vai pelkästään Kaarlosta negatiiviseen sävyyn keskusteleminen?
Ei ole, enemmän viittasin noihin aikaisempiin viesteihin. Mä pelkään että OT alkaa taas uudestaan. Ei ollu tarkoitettu sulle. :wink:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

jimpo
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 17 Loka 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja jimpo » 30 Marras 2006 15:33

Sihijuoma(n) kirjoitti:
jimpo kirjoitti:
Sihijuoma(n) kirjoitti:Mulla alkaa kohta leikata oikeesti kiinni teidän OT.
Voisitteko kiltit ihanat pikku foorumilaiset lopettaa mun hermojen raastamisen. :wink:
-Sihi
Onko Kaarlosta keskusteleminen OT? Vai pelkästään Kaarlosta negatiiviseen sävyyn keskusteleminen?
Ei ole, enemmän viittasin noihin aikaisempiin viesteihin. Mä pelkään että OT alkaa taas uudestaan. Ei ollu tarkoitettu sulle. :wink:
Hyvä, kysyin koska ei ollut selvää.

Kuten avatarista näkyy, käyn hieman hiilenä tällä hetkellä ;)

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 30 Marras 2006 16:32

Heti kärkeen: en ole tullut tänne provosoimaan, sillä se on mielestäni naurettavaa ;)
Esitän siis omia mielipiteitäni.

Anyway lueskelin tuolta Subin uutisista Kaarlon viime tempauksista ja täytyy kyllä kommentoida sen verran, että vaikka nämä "kilahdukset" ovat olleet nk. tavaramerkki, kuten edeltävä kirjoittaja mainitsi, niin minä vaan ihmettelen mitä viihdyttävää tuossa käytöksessä on!?

Kaikesta lukemastani tuli lähinnä mieleen keskenkasvuinen nulikka ja tunsin suurta myötähäpeää. 24/7 ääressä en ollut, mutta eiköhän koosteessa jotain ole. En tarkoita, että minua vastaava mesoaminen sen suuremmin kiinnostaisi.

Jotenkin Kaarlon meno talossa (paluun jälkeen) on ollut hitusen ylinäyteltyä. PK-huoneessa uhotaan, että tullaan lynkkaamaan Olli (pientä tylyttämistä on ollut ilmassa - joten äänten kalasteluahan tuo on Ollin tuomitsevilta) ja Karia hän on dissannut pk-huoneessa aika urakalla. Suoraan ei kuitenkaan osaa kritiikkiä heittää - muuta kuin vetäen överiksi.

Ja tämä kaveri on vankka voittajaehdokas tämän vuoden BB:lle ... !?

Mielestäni asenne ja idiotismi ovat kaksi eri asiaa.


*HUOH*

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 30 Marras 2006 17:25

Karin kirjoitti: Ihan totta, Kakin sanominen läskiksi ja hamsteriksi on asiatonta.
Niinhän se on - tosin sanomisen kohdekin on itse asiallisuuden perusta. :P Pahoittelen OT.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 30 Marras 2006 22:56

Mjoo. Ei taida olla tositv -ohjelmat Kalen juttu. :shock:
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 30 Marras 2006 22:58

Huh, ja minä kun luulin että Olppa on sekasin. Mielenkiintosia persoonia talossa.

Jos on ongelmia auktoriteettien kanssa, BB-talo ei ehkä ole "the place to be".
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”