Kaarlo Nisso

Vastaa Viestiin
Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 07 Syys 2006 14:47

Petri kirjoitti:Kale sitten kertoi kalunsakin pituuden pullonpyörityksessä. :D
Mittaavatko kaikki kaluansa? :)
Kuva

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 07 Syys 2006 16:17

Eikös tuo 16,1 cm ole aika keskimittainen. :D

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Viesti Kirjoittaja realityfan » 07 Syys 2006 16:25

David Mills kirjoitti:Eikös tuo 16,1 cm ole aika keskimittainen. :D
Jos Hena taas pistää, että mulla on kymmenen kertaa isompi, niin silloin mun silmissä on jotain vikaa. On se vehe nähty jo niin monta kertaa. Sitä ei saa venyttelemälläkään sellaiseen mittaan, että sillä voisi leuhkia.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 07 Syys 2006 19:39

Boost kirjoitti:
Petri kirjoitti:Kale sitten kertoi kalunsakin pituuden pullonpyörityksessä. :D
Mittaavatko kaikki kaluansa? :)
kyllä mä uskoisin... joa Kaarlolla on 16,1cm niin mulla onkin isompi 18,5cm... mitens muilla :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 07 Syys 2006 19:55

realityfan kirjoitti:Jos Hena taas pistää, että mulla on kymmenen kertaa isompi, niin silloin mun silmissä on jotain vikaa. On se vehe nähty jo niin monta kertaa. Sitä ei saa venyttelemälläkään sellaiseen mittaan, että sillä voisi leuhkia.
Lepoasennossa oleva pieni penis tulee jäykkänä suuremmaksi kuin vastaavasti suurehko penis ts lepotilassa olevasta peniksestä ei voi vielä päätellä millainen se on erektiossa.
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 07 Syys 2006 19:56

183cm. Kokovartalomalli.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 07 Syys 2006 19:58

cicena kirjoitti:
realityfan kirjoitti:Jos Hena taas pistää, että mulla on kymmenen kertaa isompi, niin silloin mun silmissä on jotain vikaa. On se vehe nähty jo niin monta kertaa. Sitä ei saa venyttelemälläkään sellaiseen mittaan, että sillä voisi leuhkia.
Lepoasennossa oleva pieni p*n*s tulee jäykkänä suuremmaksi kuin vastaavasti suurehko p*n*s ts lepotilassa olevasta peniksestä ei voi vielä päätellä millainen se on erektiossa.
Tää on niin totta
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 07 Syys 2006 20:22

Kaarlo seksiunissaan esiintyvistä vihaamistaan naisista: "Mä en haluu niihin koskea, mut sit on pakko."

Kaarlo tunnelmoi sateisella terassilla kotopuolesta: "Pistää tee tulelle ja... nussia muijaa!"

Kaikki paikalla olleet (miehet miinus Ari) repsahtivat jälkimmäiselle ja kiusoittelivat kuopusta.

On se hupaisa kaveri tuo Kalle. Romantikko. :wink:

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 07 Syys 2006 20:52

varmasti romantikko joo ;) just tollanen sopivan rempsee ettei mee mitenkään nössöilyks mitkään piirteet!

ja boost kyllä mulle on sellanen käsitys tullu että jokainen mies osaa millin tarkkuudella kertoo kalunsa mitat ympärysmittoja myöten :D

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 07 Syys 2006 21:10

ressu kirjoitti:varmasti romantikko joo ;) just tollanen sopivan rempsee ettei mee mitenkään nössöilyks mitkään piirteet!

ja boost kyllä mulle on sellanen käsitys tullu että jokainen mies osaa millin tarkkuudella kertoo kalunsa mitat ympärysmittoja myöten :D
Niin ja sitten vertaillaan netissä kellä on ISOIN? :roll:

Mulla on ainakin 30cm (virtuaalipippeli)
Kuva

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 07 Syys 2006 21:11

Miehet... :roll:
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 07 Syys 2006 21:16

Voisko tämän penisten koko -keskustelun jättää jo pois!!!
Toinen vaihtoehto on että pistämme tonne yleisiin miespuolisten Blazalaisten (jokaisen joka haluaa) hepin koon ja voimme sitten jutella niistä ja vertailla kokoja stondiksella ja ilman.
-Sihi
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 07 Syys 2006 21:16

Tinttu kirjoitti:Miehet... :roll:
Eikö naiset suosi mittauksia? :wink:

Jooh aiheeseen vois varmaan pikkuhiljaa palailla.
Kuva

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 07 Syys 2006 22:57

whatta fuck! :D

Avatar
EvaK
Työläinen
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Elo 2006 12:33

Viesti Kirjoittaja EvaK » 07 Syys 2006 23:03

Mä kans just olin vähän et "What the fuck!" tänpäiväsen peruusteella...
:drunken:
Elämän nykytyylii on /kuin laulussa tuulet /kai olla vähän levoton, sä luulet (-PMMP)

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 07 Syys 2006 23:05

oliks se ees kovassa humalassa vai vaan niin tohkeissaan että tuli hoettua? :) eipä kaarlosta paljoa materiaalia muuten näytetty tänään..

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 08 Syys 2006 07:41

Heidiksi: Siis niinku mitä se siinä niinku selitti tiättekste Kaarlonnettuna: Siis What the f*ck mitä v*ttua se siinä What the f*ck selitti v*ttu?

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 08 Syys 2006 18:08

mikäs kaarlolla tänään ku on vähän huonolaiset fiilikset mittarissa? ei nyt radikaalisti mut vähäsen aina huonommat ku kellään muulla.. hmm

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 08 Syys 2006 18:44

ressu kirjoitti:mikäs kaarlolla tänään ku on vähän huonolaiset fiilikset mittarissa? ei nyt radikaalisti mut vähäsen aina huonommat ku kellään muulla.. hmm
Ehkä Kaarlo vain on tasaisempi ja säästää asteikon yläpään poikkeusfiiliksille? Ärtyneisyyshän on koko viikon ollut ykkösessä paitsi tänään pykälän korkeammalla. Seurallisuus on koko BB:n ajan ollut kolmosta ja tyytyväisyys kolmesta neljään. Eli en sanoisi, että "vähäsen aina huonommat". Noita mittareita on aika vaikeaa verrata asukkaiden kesken, koska joillain asukkailla fiilikset vaihtelevat enemmän, jolloin ero päivien välillä tuntuu asukkaan omasta mielestä suuremmalta. Eiköhän esimerkiksi tuo tyytyväisyyskolmonen tarkoita Kaken kohdalla ihan perusfiilistä. Jos noita fiilareita tutkiskelee (ja olettaa asukkaiden olevan rehellisiä), niin kannattanee tarkkailla yksittäisen asukkaan tunnelmien muuttumista hänen omalla asteikollaan eikä verrata numerollisia arvoja muiden vastaaviin.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 09 Syys 2006 08:06

Kaarlo näyttää olevan jostain syystä todella suosittu, vaikka ainakaan minä en keksi mitään järkevää syytä Kaarlon suosiolle. Ihan mukava jätkä, mutta mun mielestä Kaarlo on ehkä Arin ja Hannen jälkeen talon tylsin asukas tällä hetkellä ja en siksi mitenkään ymmärrä Kaarlon suosiota. Mutta Kaarlo tulee varmasti pääsemään pitkälle ja voi jopa voittaa, jos tämä "suosio" kestää loppuun asti.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 09 Syys 2006 08:17

Alun perusteella Kaarlo oli ehdottomasti yksi suosikeistani. Hänellä tosin alkaa nyt hieman vauhti hiipua ja tylsyys hiipii esiin. Kalekin taitaa kuulua talon asukkaista "hitaiden" joukkoon ja muutenkin tuntuu olevan sosiaalisesti hyvinkin rajoittunut ihminen.

Kalen pisteet siis laskevat ainakin omalta osaltani, mutta en vielä laske häntä inhokkeihini kuitenkaan.

Mistähän muuten johtuu, että tämän kauden asukkaat tuntuvat sangen tyhmiltä?

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 09 Syys 2006 12:27

Miusta tuntuu että Kaarlo on sellainen hitaasti lämpiävä tyyppi, vie aikaa että avautuu ihmisille. No okei, ainakin mie toivon niin. Porukassa jää vähän varjoon, kahden kesken tai pienemmässä jengissä avautuu heti enemmän.

Tuohon Petrin tyhmä-kommenttiin en kyllä uskaltaisi vielä hirveästi ottaa kantaa, vaikka samantapainen ajatus on käväissyt kerran jos toisenkin mielessä. Tämä kuitenkin vain muutaman asukkaan kohdalla, kyllä sieltä kapasitettiakin löytyy.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”