Tatu Kosonen

Vastaa Viestiin
Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 20 Marras 2006 00:07

Tatu takaisin taloon!

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 20 Marras 2006 00:30

Tatu olisi ihan jees palaaja, mutta masinointi lähtee ilmeisesti Kaarlon puolelle, joten siihen bandwagoniin on hypättävä mukaan. Pääasia, että Mira ei enää taloon astu.

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 20 Marras 2006 01:28

Kuuhullu kirjoitti:Minua ÄRSYTTÄÄ (!) tämä käänne, mutta noista jo häädetyistä Tatu lähti aivan liian aikaisin!
Erittäin totta! Jos Tatu on vaan itse on menossa, multa lähtee ääniä :cheers
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 20 Marras 2006 01:43

Dick_Solomon kirjoitti:
Kuuhullu kirjoitti:Minua ÄRSYTTÄÄ (!) tämä käänne, mutta noista jo häädetyistä Tatu lähti aivan liian aikaisin!
Erittäin totta! Jos Tatu on vaan itse on menossa, multa lähtee ääniä :cheers
Samoilla linjoilla jälleen kerran! Olen tässä asiaa sulatellut hetken, ja vaikka käänne ärsyttää edelleen on verenpaine hieman laskenut.

Uskon aika vahvasti Tatun olevan huomisella listalla, ja mikäli on niin minun valintani kallistuu tälle saralle, mutta voittajaäänestyksessä kallistun kuitenkin Hanneen - oli siellä sitten kuka tahansa muu hänen kanssaan.

Kyllä pitää vielä yhdet kemut todistaa, joissa Pultsari imuroi pullonpohjat ;)

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 20 Marras 2006 08:34

Uskon, että Tatu on mukana taloonpaluu-äänestyksessä. On ollut julkisuudessakin aika ahkerasti häätönsä jälkeen ja myös kirjoitellut esim. tällä palstalla ja varmasti monia, myös Tatua, kiinnostaa se 50 000 €.

Itse en kyllä toivoisi Tatua taloon, vielä vähemmän Mikaa. Tatu oli mielestäni aika ilmeetön ja vailla vahvoja mielipiteitä talossa.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 20 Marras 2006 14:06

Mä annan ääneni Miralle, mutta jos Mira ei pääse takaisin taloon, niin sitten toivon että Tatu pääsisi. Valitettavasti ne jotka eivät halua Miraa takaisin keskittävät luultavasti äänensä Kaarlolle. :thumbsdown

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 20 Marras 2006 19:55

Tatua äänestävien kannattaa odottaa galluppien kehittymistä ja päättää sitten loppuviikosta mahdollisesti toivottomassa tilanteessa kannattaako antaa ääntä Tatun puolesta vai jotain muuta vastaan. :wink:

Tässä ilmaisäänestyksessä gallupit menevät aika hyvin yhteen äänestystuloksen kanssa.

http://keskustele.com/bbvarjoaanestys/

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 20 Marras 2006 22:14

Hmmmmm.... Minä kyllä aion heittää kehiin heti ääneni Tatulle, sillä jos kaikki panttaavat ääniään, niin loppuviikosta sekin katkelma tuloksista on aika epärealistinen, joten minä suosittelen kaikkien Tatua suosivien alkaa rummuttaa viidakkorumpua. Henk.koht. en Kaarloa ja Miraa taloon halua, joten pitää kai alkaa masinoida ;)

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 20 Marras 2006 22:50

Juu, kyl mäki Tatskaa äänestän, vaikkei mulla Kalenkaan paluuta vastaan mitään oo ;).

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 20 Marras 2006 22:52

100% Tatun puolesta, jotta saataisiin mies vielä talohon!

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 20 Marras 2006 22:57

Jk kirjoitti:100% Tatun puolesta, jotta saataisiin mies vielä talohon!
Komppaan!

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 21 Marras 2006 00:36

Jk kirjoitti:100% Tatun puolesta, jotta saataisiin mies vielä talohon!
Mieluimmin minäkin Tatun sinne taloon laittaisin kuin Kalen, mutta Kalella on ainoana mahdollisuudet kukistaa Mira, joten sikäli Tatulle annettu ääni on turha. Varjoäänestyksessä Miralla 31,5% äänistä, Kaarlolla 47,6% ja Tatulla 4,5%, joten tuosta voi ehkä tehdä jotain johtopäätöksiä. Ääniä annettu lähes 4000. Samantyyliset prosentit myös Plazan äänestyksessä. Tatu ei valitettavasti pääse takaisin taloon.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 21 Marras 2006 01:22

Ehkä tuolla jo alkaneella "masinoinnilla" ;) mahdollisuudet ovat heikommat, mutta toisaalta tuolla logiikalla Tatulla ei ole koskaan mahdollisuuksia. Vaikka Tatulla olisi 1 % äänistä, niin koen ainakin paremmaksi edes yrittää vaikuttaa asiaan. En halua pilata viimeistä viikkoa kahdella inhokillani. Tosin eihän se tulos loppupeleissä minun käsissäni ole.

Mutta: Tatulle siis äänet minulta ja pieneltä lähipiiriltäni. Hän on mielestäni ainoa, joka tuosta keräilyerästä paikkansa ansaitsisi... taas minun mielipiteeni, mutta taloon tarvitaan MIES ;)

Ja muuten: olen edelleen tätä "suurta mullistusta" vastaan.

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 21 Marras 2006 01:33

Kuuhullu kirjoitti:Ehkä tuolla jo alkaneella "masinoinnilla" ;) mahdollisuudet ovat heikommat, mutta toisaalta tuolla logiikalla Tatulla ei ole koskaan mahdollisuuksia. Vaikka Tatulla olisi 1 % äänistä, niin koen ainakin paremmaksi edes yrittää vaikuttaa asiaan. En halua pilata viimeistä viikkoa kahdella inhokillani. Tosin eihän se tulos loppupeleissä minun käsissäni ole.

Mutta: Tatulle siis äänet minulta ja pieneltä lähipiiriltäni. Hän on mielestäni ainoa, joka tuosta keräilyerästä paikkansa ansaitsisi... taas minun mielipiteeni, mutta taloon tarvitaan MIES ;)

Ja muuten: olen edelleen tätä "suurta mullistusta" vastaan.
:thumbsup

Kyllä mäkin äänestän Tatua, jopa sillä riskillä että Mira menee taloon, vaikka se olisi pahin painajainen. Tatu on ehdottomasti se joka paikkansa talossa vielä ansaitsisi - häädettiin ihan liian aikaisin ja ihan "väärin" perustein. Yhden hieman heikomman viikon (koti-ikävä) takia. Tosin kyllä mulle Kalekin käy, kuten sanottua kuka vaan paitsi Mira.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 21 Marras 2006 21:40

Tatun äänestäminen näyttäisi olevan lähes sama, kuin Heidi Hautalan äänestäminen presidentiksi, mutta silti annan ääneni Tatulle, kuin Kalelle tai Miralle, jotka eivät mielestäni paikkaa talossa ansaitse.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 21 Marras 2006 21:42

Kaikenmaailman "masinoinnit" kalen puolesta tuntuvat toimivan varjoäänestysten perusteella.. äänestin siis suosikkeja enkä protestiääniä miraa vastaan.. yks pallo tippu tatun lootaa, toinen mialle.

Avatar
Vormosa1
Mökkiläinen
Viestit: 239
Liittynyt: 04 Elo 2006 15:05
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vormosa1 » 22 Marras 2006 14:13

Kuulemma Monkeykin äänestää Tatua taloon. Kaveri kerto.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 22 Marras 2006 14:26

Jk kirjoitti:Tatun äänestäminen näyttäisi olevan lähes sama, kuin Heidi Hautalan äänestäminen presidentiksi, mutta silti annan ääneni Tatulle, kuin Kalelle tai Miralle, jotka eivät mielestäni paikkaa talossa ansaitse.
Minä ainakin kuljen omia polkujani, enkä seilaa valtavirrassa. Tatulle lähtenyt ääni niin työ- kuin kotikoneelta. :) :!:

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 22 Marras 2006 14:27

Kuuhullu kirjoitti:
Jk kirjoitti:Tatun äänestäminen näyttäisi olevan lähes sama, kuin Heidi Hautalan äänestäminen presidentiksi, mutta silti annan ääneni Tatulle, kuin Kalelle tai Miralle, jotka eivät mielestäni paikkaa talossa ansaitse.
Minä ainakin kuljen omia polkujani, enkä seilaa valtavirrassa. Tatulle lähtenyt ääni niin työ- kuin kotikoneelta. :) :!:
Eli teit kuten jotkut muutkin jotka kuvittelevat kulkevansa omia polkuja. :D

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 22 Marras 2006 18:01

Jk kirjoitti:Tatun äänestäminen näyttäisi olevan lähes sama, kuin Heidi Hautalan äänestäminen presidentiksi
Hahaa, mä olenkin kaksissa viimeisissä pressanvaaleissa (eli kaikissa joissa olen saanut :P) äänestänyt Heidi Hautalaa ekalla kierroksella :D!
Ja nytkin äänestän niin kuin "sydämeni sanoo" ;).

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 22 Marras 2006 18:21

Toivottavasti Pultsari pääsee toiseen vaiheeseen, niin sitten on luultavasti kummatkin suosikit kolmen ehdokkaan joukossa. :thumbsup

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 22 Marras 2006 19:34

No voi prkl! Ei ollut Tatu 3:n joukossa.

Jos pikkupissis jatkaa, niin eipähän ole mitään syytä katsoa enää tuota sarjaa sunnuntain jälkeen!

Kaikkea hyvää kuitenkin Tatulle & perheelle!
:cheers:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”