Sorella Johansson

Vastaa Viestiin
Avatar
ultra
Mökkiläinen
Viestit: 224
Liittynyt: 01 Syys 2005 21:58

Viesti Kirjoittaja ultra » 22 Syys 2006 17:47

Ihmiset on erilaisia ja käsittelevät asioita eri tavalla. Tottakai Sorellaa loukkasi Mikan käytös, mutta ymmärtää kuitenkin, ettei Mika halunnut häntä satuttaa tms. Ja homman heittäminen huumoriksi lienee ihan pelkkä defenssimekanismi. Sorellalla itselläänkin on varmaan hyvin ristiriitaiset fiilikset tapauksesta, kun toisaalta pitää Mikasta, mutta toisaalta...
Spaceship! What the hell is that?

Parsa
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 22 Syys 2006 18:06

Viesti Kirjoittaja Parsa » 22 Syys 2006 18:09

Sorella on lähtenyt "leikkiin" (siis tähän ohjelmaan) mukaan ja hänen pitää myös kantaa vastuunsa tekemistään asioista. Nyt on ihan turha pohtia sitä, että elämä on pilalla ja opeura on mennyttä. Kukaan ei ole pakottanut ketään tuonne. Oma valinta.

Avatar
Kaapelitalous
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Joulu 2005 16:50

Viesti Kirjoittaja Kaapelitalous » 22 Syys 2006 21:49

big.mac kirjoitti:pyörittele ihan vapaasti silmääsi vaan, mutta tämä ei ole enää leikkiä Sorellan kohdalla... saatuaan tietää raiskauksen yrityksestä alkoi pestä tukkaansa... hyvin monet uhrit alkavat juuri alitajuntaisesti peseytymään ja hankaamaan saastaa itsestään
Ja myös naurahtelevat peseytyessään? :roll:

Avatar
hildebrand
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 03 Syys 2006 23:01
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hildebrand » 22 Syys 2006 22:02

Ei se Sonerakaan täysin viaton ole tässä. Tietysti Manki on suurempi syyllinen, hänen olisi täytynyt tajuta pitää näppinsä kurissa, kun huomaa toisen olevan sammunut, mutta sammumiseensa asti Sonera oli aika tiukasti pelissä mukana. Kummallista oli sekin, ettei Sonera ollut kovinkaan järkyttynyt, vaikka Manki tihrusti iltapäivällä itkua minkä kerkesi. Luulisi että pelkkä epäilyskin olisi saanut ottamaan asian vakavammin.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 22 Syys 2006 22:46

Sore ja Mika ovat selvittäneet asioitaan tänään ihan urakalla. Molemmat ovat juuri tällä hetkellä hyvällä tuulella. Äsken he ruokailivat yhdessä ja juttelivat keskenään kaikenlaista levollisin mielin. Hyvä niin. Valitettavasti tämä asia taitaa kuitenkin jäädä elämään julkisuuteen eli pahin saattaa olla edessä vasta talosta poistumisen jälkeen.

Ja ehkä tuo Sorellan eilinen humalakäyttäytyminen ilmensi sitä epämääräistä dorkamaisuutta, johon viittasin aiemmin tässä ketjussa. Mika toki ei voi syyttää kuin itseään.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 22 Syys 2006 23:11

silmä kirjoitti:Mika toki ei voi syyttää kuin itseään.
Voi, kun Mika olisi Kaarlo. Silloin Mika voisi syyttää Sorellaa, BB:tä, valtiota sadisteiksi ja kieltää omat sormeilut. :wink:

Avatar
EvaK
Työläinen
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Elo 2006 12:33

Viesti Kirjoittaja EvaK » 23 Syys 2006 13:40

Munkaan mielestä Sorella ei oo vain täysin viaton uhri tässä asiassa. olihan tuo ihan innoissaan Mikan kanssa sängyssä siihen asti, kunnes päätti alkaa nukkumaan! Tosin sen jälkeen Mikalta meni juttu överiksi, mikä ei enää ollu Sorellan hallittavissa.

Sorellan kannalta en siksi välittäisi ihan kauheasti hänen kokemastaan vääryydestä, koska hänen kannaltaan nyt loppujen lopuksi ei kovin kummia tapahtunu. Enemmänkin olen huolissaan opettajaihmisen antamasta esimerkistä luokkansa ja jopa koulunsa oppilaille!
Kyllähän ne oppilaatkin tulee tietysti aikanaan ymmärtämään että ihmisiä ne opettajatkin on, mutta tässä vaiheessa lapsuutta se voi olla aika häkellyttävää nähdä mitä ope on talossa puuhaillu.
Miettikää Sorella-parkaa tulevaisuudessa kun se yrittää uskottavasti pitää vanhempainiltaa koululla ja puhua nuorten henkisestä kasvusta tai vastaavasta... :helpme:
Elämän nykytyylii on /kuin laulussa tuulet /kai olla vähän levoton, sä luulet (-PMMP)

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 23 Syys 2006 13:49

Ohjelma ei ole kyllä missään tapauksessa n. kymmenvuotiaiden katsottavaa, vaikka kuinka olisi oma ope mukana. T. täti ja kukkahattu.

Avatar
taku
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 21 Helmi 2005 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja taku » 23 Syys 2006 17:21

Sorella kyllä mielestäni viestitti Mikalle sängyssä, että toivoisi tämän lopettavan, koska Mika oli liian humalassa.

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 23 Syys 2006 18:11

tosta opettajaimagon menettämisestä sen verran että ku tosta kyseisestä episodista oli subin sivuilla joku äänestys niin siellä luki pariin otteeseen että "en voi kuvitellakaan antavani enää sorellan opettaa lastani." "todella vastuutonta ja holtitonta käytöstä opettajalta, saisi hävetä" että aika monet tästä yllättävänki paljon "syyttää" sorellaa! mikäpäs siinä..
Hanne: "Mä niin toivoisin, et asiat ois toisin"
Olli: "Shhhh"

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 23 Syys 2006 18:23

Jep, mä en itse menis Sorellaa tapahtuneesta syyttämään, en oikeastaan kumpaakaan. Tässä tehtiin kärpäsestä härkänen.
Sorellaa en voi sietää siksi, että miksi opettaja-ihmisen pitää yleensäkään mennä ko.laiseen ohjelmaan "pilaamaan" mainettaan? Olisi ehkä pitänyt hänenkin miettiä jo hiukan aikaisemmin mihin ryhtyy... Että mä en pidä siitä että siellä hän nyt ensimmäiset päivät itki kuinka ei voi tehdä sitä ja tätä kun on opettaja...
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 23 Syys 2006 21:22

Solerra on äänestyksessä 99% varmasti ensi viikolla, luulen ma.

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 23 Syys 2006 22:18

toivottavasti onkin ja mun mielestä saa poistua talosta. joku mussa vaan hyljeksii soree ja pahasti.
Hanne: "Mä niin toivoisin, et asiat ois toisin"
Olli: "Shhhh"

Avatar
hildebrand
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 03 Syys 2006 23:01
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hildebrand » 23 Syys 2006 23:06

Vaikka olen toisaalla peräänkuuluttanut myös Sorellan vastuuta äskeisistä sählingeistä, niin tippaakaan en Sorellaa inhoa. Päinvastoin, sillä mimmi ei pistä kaikkea Mankin niskoille vaan vaikuttaa oikeasti ottavan itsekin jonkinlaista vastuuta tapahtuneesta, mitä en kyllä läheskään jokaisesta naisesta samassa tilanteessa uskoisi.

Ja onhan se myös talon parhaimman näköinen mimmi. :thumbsup

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 23 Syys 2006 23:45

hildebrand kirjoitti: Ja onhan se myös talon parhaimman näköinen mimmi. :thumbsup
Vaikka "eläkeläinen" onkin... :D
Mä en pidä jaskanpuhujista joihin tämän päivän jakson jälkeen Sorellan luen. Muijaa harmittaa eniten se mitä nyt ulkomaailma ajattelee, ei tunnu kiinnostavan ollenkaan itse tapahtuma. Toisaalta, he ei kyllä tiedä mikä kuhina täällä ulkopuolella käy...
No, joka tapauksessa, ei käy kateeksi kun talosta ulos tulee...
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 23 Syys 2006 23:47

Sorellaa tulee tosissaan kaduttamaan big brotheriin lähteminen. Näin uskon, sitten kun hän n. 8 päivän päästä ulostettaan talosta.

Avatar
hildebrand
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 03 Syys 2006 23:01
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hildebrand » 23 Syys 2006 23:49

Anikos kirjoitti:Vaikka "eläkeläinen" onkin... :D
Ainakin mulle se on mimmi parhaassa iässä, kolmekymppisenä nainen on parhaimmillaan :thumbsup

En sitten tiedä, minkälaisiin teinareihin Manki on tottunut, mutta aika hyvin tuntui eläkeläinenkin kelpaavan.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 23 Syys 2006 23:49

Punde kirjoitti:Sorellaa tulee tosissaan kaduttamaan big brotheriin lähteminen. Näin uskon, sitten kun hän n. 8 päivän päästä ulostettaan talosta.
Riippuu vahvasti siitä kuka on vastassa... Kaarloa vastaan Sorella vois olla mahiksia. Ehkä Miraakin.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 23 Syys 2006 23:52

hildebrand kirjoitti:
Anikos kirjoitti:Vaikka "eläkeläinen" onkin... :D
Ainakin mulle se on mimmi parhaassa iässä, kolmekymppisenä nainen on parhaimmillaan :thumbsup
Mankin sanoja lainasinkin.
nimim. "mä oon kolmekymppinen, mä oon kolmekymppinen..." :wink:
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Avatar
hildebrand
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 03 Syys 2006 23:01
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hildebrand » 24 Syys 2006 00:04

Juu, kyllä Sorella on noista talon naisista ehdottomasti parhaimman näköinen. Nätti kaikin puolin ja osaa myös pukeutua. Kolmeenkymppiin mennessä se oma tyyli on jo löytynyt. Aika huikea ero jos vertaa vaikka johonkin whitetrash-pissis-Sariin, josta on tyyliä turha hakea.

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 24 Syys 2006 00:07

hildebrand kirjoitti:whitetrash-pissis-Sariin
Sorellan ketju mutta menköön... On se Sarikin nätti tyttö ilman meikkiä. Sorellan ulkonäkö ei nappaa muhun mutta tää onkin näitä makuasioita.
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 24 Syys 2006 00:10

Tänä iltana ei olekaan juuri tullut katsottua ohjelmaa, mutta juuri lukaisin tuolta subin sivuilta uutisen, että Sorea on keljuttanut. Pari kommenttia..

Jos tyttö on ollut talossa vajaan viikon siinä missä muuta kuukauden, niin onko perspektiivi hiukan kateissa whinettää siitä, ettei kuulu joukkoon? Tuollaisesssa setupissa on suht ymmärrettävää, että ydinporukat lämpenee hiukka hitaasti uusille tulokkaille..

Ja sitten tuo Manki-juttu. Olen ihan samaa mieltä, että tilanne on hiukka vääristynyt siinä mielessä, että Sorea ei tueta, ja Mankia pidetään edelleen hyvänä tyyppinä. Soren käytös ei kuitenkaan mitenkään ihmeellisesti ollut hyväksikäytetyn naisen suurinta osaa eilisestä päivästä, ja samoin hän mielestäni vähän liian paljon itse paapoi Mankia, jolla näytti oikeasti olevan paskat fiilikset. Huonosti sitä empatiaa saa, jos näyttää siltä, ettei sitä kaipaa, tai että mikään olisi erityisemmin huonosti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”