Jaakko Salmi

Avatar
adriana
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 10 Elo 2006 10:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja adriana » 12 Loka 2006 13:40

Mä niin olisin halunnu ennakkoluulottomasti tykätä kaikista asukkaista, mut aika mielikuvituksetonta porukkaa kaikki tyynni (paitsi ehkä Olli). Just tämä Jaakko hukkuu pahasti tapettiin, vaikka viikkotehtäväkin oli sellanen, mis ois voinu vähä irrotella. Mä en näe mitään ihqua tollasissa ns. muka kauniissa pojissa, jotka ei pysty laittamaan itseään likoon vai voiko Jaakon käytöstä perustella pelkällä jännittämisellä näin kahen viikon jälkeen? Ja sit mua häiritsee toi Jaakkiman hiusongema, välillä tuntuu ettei hän yhtään viihdy "nahoissaan". Mä nyt kuitenkin haluaisin viikon katella onnistuuko nostamaan osakkeita omana itsenään, mut jos sama meno jatkuu ni huispois vaan, heti makaaberi-Mian jälkeen.

Onko joku muuten huomannu yhtäläisyyttä nuoren Richard Geren ja Jaakon välillä? Ei? Okay, it must be just me then...

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 12 Loka 2006 13:52

Seiskassa on juttua Jaakosta. Jaakko kertoo olevansa sinkku, mutta Seiskalle on kantautunut muuta tietoa. Jaakko on tapaillut jo pitkään turkulaista Mandi-nimistä tyttöä. Ainakin hiljattain he vielä seurustelivat, lähipiiristä paljastetaan. Onkohan Jaakko tehnyt "Heidit" ja valehdellut olevansa sinkku?

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 12 Loka 2006 14:13

Eikös Jaakko ole jossain sanonut tapailevansa jotain?

Avatar
ammiina
Sala-asukas
Viestit: 397
Liittynyt: 01 Loka 2006 20:03

Viesti Kirjoittaja ammiina » 12 Loka 2006 14:51

Juu eikös se joskus sanonut ettö ulkopuolella on tyttö, josta hän pitää tms. Eikä suoranaisesti seurustele.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 12 Loka 2006 15:07

mitä :shock: onks Jaakko sanonut jotain... milloin... multa meni ihan ohi :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 12 Loka 2006 16:14

Ulos vaan automaattisesti jos Jaakko on valehdellut siviilisäätynsä. Tosin on BB varmaan vähän hankalassa tilanteessa, kun Jaakko on muutenkin häätöäänestyksessä ja ihmiset jo äänestäneet ja näin ollen menettäneet rahojaankin. Mutta ehdottomasti kuuluisi Jaakko poistaa talosta jos on Heidin tavoin valehdellut.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 12 Loka 2006 18:13

Jaakossa on jotain todella, todella pelottavaa. Se hiljaisuus ja se katse, minnuu häiritsee ihan hirveästi. Se on just sen näkönen et sit kun se lopulta jotenkin aukeaa, sieltä tulee jotain ihan hirveetä. Katselee ympärilleen ikäänkuin uhoten, jotenkin ylimielisesti. Silleen et mua ei kuulkaa vois vähempää kiinnostaa tollaset maan matoset. Hirveen ahdistava tyyppi.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
EvaK
Työläinen
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Elo 2006 12:33

Viesti Kirjoittaja EvaK » 12 Loka 2006 22:57

Vähän samaa tulin kirjottaa kun Liisi yllä... Jaakko ei varsinaisesti pelota, mutta varsinkin tämän päiväisessä jaksossa mua suorastaan ahdisti Jaakko. Sillä on tainu viimeiset järjen rippeet hävitä äänestykseen joutumisen myötä. Se ei tiedä esittäiskö se jotain (mitä se ei ole) jotta se sais äänestäjiä, eikä se tiedä miten se ois muitten kans.
:madone:

Mä en tajua mitä seki Karin töniminen kännissä pihalla oli; Jaakon itsensä mukaan se oli "huumoria". Koittiks se tuolla "uhoni olikin huumoria"-jutulla haalia Kalen vanhat äänestäjät vai mitä hä?!

Jaakko pooiis!!
Elämän nykytyylii on /kuin laulussa tuulet /kai olla vähän levoton, sä luulet (-PMMP)

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 12 Loka 2006 23:12

Jaakko pois :D Olen siis kääntänyt kelkkani :wink: Vaikutti todella häiriintyneeltä kännissä ollessaan. Pelottavaa! Selvänä ei puhu eikä pukahda ja kännissä hänestä kuoriutuu raivopää :o Pois tuollaiset sekopäät!
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 12 Loka 2006 23:16

Jaakko jää taloon. Arvaamaton kanuuna on mielenkiintoisempi kuin Mia.

Jaakolle :thumbsup

sisso
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 05 Loka 2006 10:21

Viesti Kirjoittaja sisso » 12 Loka 2006 23:19

Jaakko on siitä harvinainen asukki että se ei, niinku Kalekaan, käyttäydy niinku formaatti tahtois sen käyttäytyvän. Tuntuu häiritsevän ihmisiä.

Talossa pitäs olla "mukana" ja "hassutella" ja olla innoissaan peli-illoista ja haasteista. Jaakkoa ei tunnu niin paljoa kiinnostavan tällänen.

Eikä sitä varmaan harmitakaan kun se lähtee pois. Se varmaan vaan halus käydä talossa, kun Mankikin kävi. Vähän niinku veto. Mutta ei voi olla vaikuttamatta fiiliksiin se miten kaverilla meni elämä solmulle BB:stä.

Harmittaa vaan kun BB koko ajan possuttaa sitä että "asennetta" ja "ootpa hiljaa". Väkisinhän sitä yrittää sit hädissään vääntää jotain. Sit joku Kari tulee niiden sinisine linsseineen ja masturbaattivirneineen ja kaikki nauraa heti.

Päästäsivät jo pois, hermothan sillä menee tuolla.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 12 Loka 2006 23:19

Mole kirjoitti:Jaakko jää taloon. Arvaamaton kanuuna on mielenkiintoisempi kuin Mia.

Jaakolle :thumbsup
Sulla taitaa taas raha puhua? :roll:
Who is she? Where did you find her?

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 12 Loka 2006 23:20

Siru84 kirjoitti:Pelottavaa! Selvänä ei puhu eikä pukahda ja kännissä hänestä kuoriutuu raivopää :o Pois tuollaiset sekopäät!
Juu pelottavaa oli tosiaan, ihan vapisen vieläkin kun oli niin uhkaava kooste. :hahaha: Oli muuten ohjaaja saanut melkoisen hyvää draamaa osuvalla leikkauksella jättämällä osan näyttämättä. Mutta se siitä - eiköhän se Jaakko noiden ansiosta saada pois talosta.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 12 Loka 2006 23:28

Big Mother kirjoitti:
Mole kirjoitti:Jaakko jää taloon. Arvaamaton kanuuna on mielenkiintoisempi kuin Mia.

Jaakolle :thumbsup
Sulla taitaa taas raha puhua? :roll:
No midäpä luulet...? :D
Toisaalta Mia ei ole todellakaan tarjonnut edes sitä vertaa tapahtumia mitä Jaakko eilen, vaikka sen piti olla kansainvälisen tason BB-asukki.
Kovia pettymyksiä oikeastaan molemmat.

Avatar
tarzja
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 02 Loka 2006 13:38

Viesti Kirjoittaja tarzja » 13 Loka 2006 00:46

silmä kirjoitti:
sally kirjoitti:siis onkohan Jaakolle kukaan kertonut, että miehienkin on OK käyttää kosmetiikkatuotteita.
ote Jaakon kosmetiikkalistalta kirjoitti:Syväpuhdistava geeli, 2 kpl
Kosteusvoide, 2 kpl
Kasvojen puhdistusgeeli
Kasvovoide, 2 kpl
Voide
Zovirak-tuubi, 2kpl
Eikä liian syvällinen puhdistaminenkaan ole hyväksi. :o

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 13 Loka 2006 07:27

HS NYT "Mitä se niinku kelasi, kun se halusi Big Brotheriin? Että jengi diggailee jätkää, joka möllöttää mykkänä nurkassa ja hiplaa sokean parturin leikkaamaa fledaansa? Sen niin kuuluisi tippua, vaikka ette te torspot kuitenkaan äänestä sitä pois, kun se on niin söööööötti, väy väy." 1 tähti

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Viesti Kirjoittaja realityfan » 13 Loka 2006 08:31

Yksi asia on ihan varma! Jaska ei voita suomen bb2006 kautta.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 13 Loka 2006 09:08

mä kyllä olen eri mieltä tosta eilisestä sikajuhlasikailusta... jotenkin mä ymmärsin Jaakon vitsi... humalainen suomipoika sikajuhlissa alkaa hermostua espanjooleihin joita mimmit kuolaa... näin mä sen näin ja yllätyin BBn reaktiosta... alkoholikiellon jälkeiset tapahtumat menevät kyllä ääliömäisyyden ja kuttuuntumisen piikkiin... olis sitten ottanut sen lusikan kauniisti käteen ja juonut sittistä
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 13 Loka 2006 09:23

Isoveli oli hämmentävän tyly Jaakopille. Jaskan olisi pitänyt vakavalla ilmeellä kertoa Isoveljelle, että jos ei tylytys lopu ja vähän äkkiä, niin Jaakkima tulee ja leipoo Isoveljeä naamaan. :wink:

Jaakon ongelmana talossa taitaa olla se, ettei hän tunne kuuluvansa joukkoon, ja sen vuoksi hän sitten elää "mitäköhän mä nyt sanoisin"-tyyppistä ahdistusta.

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 13 Loka 2006 09:24

^^^ Ihan sama kuin Kalen "källin" kanssa... BB on todella huumorintajuton tällaisissa asioissa. BB kun ei halua lisää oikeusjuttuja, sponsorit ei tykkää.. :roll:

E: Ja jos joku on edelleen sitä mieltä, et Kale oli tosissaan, niin...

:hahaha:
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 13 Loka 2006 12:17

Isoveljellä tosiaan oli aika tiukka kanta Jaakon suhteen, ilmeisesti tämän tyyppistä julkisuutta on saatu jo aivan tarpeeksi. Mietin vain sitä, kuinka paljon tästä oli kenties Jaakon omaa yritystä saada itsensä vaikuttamaan katsojien silmissä kiinnostavalta - hänhän pk-huoneessa jo sivusikin vähän asiaa. Mutta metsään taisi mennä...
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 13 Loka 2006 15:19

Siis ei jumalauta, Äijä heittää läppää kalen kanssa niin bb antaa alkoholin juomiseen kiellon.
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”