Perttu Sirviö

Vastaa Viestiin
logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 28 Marras 2005 09:57

big.mac kirjoitti:muutenkin ihmettelen tuota Perttua... on aivan Antin vietävissä... ennen oli Mikan vietävissä...
Muistaakseni itsekin sanoi, ettei ole mikään johtajahahmo. Ja oli tässä kyllä ihan oikeassa.

Perttu on selkeästi duunariluonne, Perttu tarvii jonkun "henkisen johtajan" itselleen ja sen huomaa juuri siitä, että Perttu tukeutuu johtaviin tyyppeihin. Mika oli talon faija ja Pertun idoli. Mikan häädön jälkeen on tyytyminen Anttiin, joka on tällä hetkellä aika johtavassa roolissa talossa. Vaikkei olekaan ehkä mikään faijaosaston tyyppi, niin on se tyhjää parempi.

Harmi, etten nähnyt sanapelijuttuja, ei osaa niihin sanoa nyt mitään.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 28 Marras 2005 10:06

Perttuhan on sanonut, ettei ole johtajatyyppiä, eikä olekaan, vaikka joissain hommissa on työnjohtajan rooli langennutkin. Se on ollut kuitenkin enemmän sellaista neuvovaa johtamista.

Yhtä huvittavia ovat nämä Perttua vastaan nousseet barrikaadit kuin nuo äärimilleen fanituksetkin. Tuskin kenenkään oma elämä miksikään muuttuu, voitti Perttu tai sitten ei, jos ei ihan lähipiiriin kuulu. On iha ok, että ihmisillä on suosikit, joiden puolesta hehkuttaa, mutta liioittelu molempiin suuntiin menee kyllä yli ymmärrykseni.

Avatar
Foksi
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 06 Elo 2005 13:12
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Foksi » 28 Marras 2005 10:08

big.mac kirjoitti:
Tinttu kirjoitti:Jups hauska juttuhan se zihahauva oli, mua kyllä oikeastaan kiinnostaisi tietää tiesikö Perttu mikä rectum on? Toivottavasti Mari kysyy sitä sitten aikanaan :lol:
varmasti Perttu tiesi rectumin merkityksen, ei tuollaista vedetä hatusta...
Mun käsitys asiasta oli, että Perttu ei tajunnut sanan rectum merkitystä. Ei muuta kun Peräsuoli-Perttu voittoon, niin johan saadaan seurata lisää myötähäpeä haastatteluita. Hauskahan tämä juttu tosin oli, mutta lähinnä naurettiin taas Pertun kustannuksella. En vieläkään tajua miten näin yksinkertainen tyyppi vois voittaa BB:n.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 28 Marras 2005 10:15

Tapetti kirjoitti:Yhtä huvittavia ovat nämä Perttua vastaan nousseet barrikaadit kuin nuo äärimilleen fanituksetkin. Tuskin kenenkään oma elämä miksikään muuttuu, voitti Perttu tai sitten ei, jos ei ihan lähipiiriin kuulu. On iha ok, että ihmisillä on suosikit, joiden puolesta hehkuttaa, mutta liioittelu molempiin suuntiin menee kyllä yli ymmärrykseni.
Aivan. Yleisestikin kaikenlainen fanaattinen kannatus on välillä aika käsittämätöntä. Ja lieveilmiöinä tulee sitten näitä fanaattisia vastustajia.

Nähtävästi BB on elämää suurempaa monille.. :)

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 28 Marras 2005 10:22

Juu ja tuli älyttömäsi kirjoitusvirheitä tuohon äskeiseen, anteeksi, mutta varmaan ajatus on selvä.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 28 Marras 2005 10:28

Foksi kirjoitti:
big.mac kirjoitti:
Tinttu kirjoitti:Jups hauska juttuhan se zihahauva oli, mua kyllä oikeastaan kiinnostaisi tietää tiesikö Perttu mikä rectum on? Toivottavasti Mari kysyy sitä sitten aikanaan :lol:
varmasti Perttu tiesi rectumin merkityksen, ei tuollaista vedetä hatusta...
Mun käsitys asiasta oli, että Perttu ei tajunnut sanan rectum merkitystä. Ei muuta kun Peräsuoli-Perttu voittoon, niin johan saadaan seurata lisää myötähäpeä haastatteluita. Hauskahan tämä juttu tosin oli, mutta lähinnä naurettiin taas Pertun kustannuksella. En vieläkään tajua miten näin yksinkertainen tyyppi vois voittaa BB:n.
mulla taas on käsitys, että joka edes tietää että on olemassa sana rectum tietää että se on peräsuoli... ei ihminen ilmasta keksi noita sanoja
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 28 Marras 2005 10:36

big.mac kirjoitti:
mulla taas on käsitys, että joka edes tietää että on olemassa sana rectum tietää että se on peräsuoli... ei ihminen ilmasta keksi noita sanoja
Antti ei kyllä tiennyt, vaan sekoitti siihen toiseen, jonka latinankielinen nimitys on huomattavasti tunnetumpi. Minä en tiennyt tuota, mutta ei se minusta silti tyhmää tee (eikä se viisasta, että tiedän todella paljon muuta nippelitietoa, jonka tietämisestä tuskin koskaan tulee olemaan kovin suurta käytännön hyötyä.)

Mutta sovitaanko nyt yhteisesti, että Pertulla ei ole jotkut asiat kovin hallussa ja jotkut toiset taas on, mitä sillä on väliä? Tämä kilpailu ei ole Tupla tai Kuitt eikä haluatko miljonääriksi. Jos joku haluaa suosikiltaan hyvää tietotasoa, niin sekin on ok, mutta muuten asiasta on mielestäni kinasteltu jo tarpeeksi.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 28 Marras 2005 13:37

[quote="Foksi]
Mun käsitys asiasta oli, että Perttu ei tajunnut sanan rectum merkitystä. Ei muuta kun Peräsuoli-Perttu voittoon, niin johan saadaan seurata lisää myötähäpeä haastatteluita. Hauskahan tämä juttu tosin oli, mutta lähinnä naurettiin taas Pertun kustannuksella. En vieläkään tajua miten näin yksinkertainen tyyppi vois voittaa BB:n.[/quote]

Tiesi varmasti, vittuili vaan Iinalle. Mikä on tietysti oikein. Eihän Pertulla erityisen hyvä yleissivistys ole, mutta eipä miestä voi yksioikoisesti yksikertaiseksi tai hitaaksi tuomita.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 28 Marras 2005 13:39

Tapetti, ei kaikki välttämättä ole vielä kinastelleet tarpeeksi! :wink:

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 28 Marras 2005 14:20

Minä haluan vielä kirjoittaa, että olen Perttua kritisoinut tässä foorumissa sitä en kiellä. Mutta minä olen tehnyt sen asiallisesti ja heti on tullut vastauksia, jossa suoraan sanoen vähätellään minun mielipidettäni. Aivan kuin minun mielipiteeni olisi vähempiarvoisempi ja vain siksi, etten pidä Pertusta.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 28 Marras 2005 17:02

Mitä olisi ollut ensimmäinen SBB ilman Perttua? Olisiko ohjelma noteerattu samalla tavalla muussa mediassa? Siis jos jätetään pois sensaationhakuinen lööppijulkisuus. En usko, että näillä asukkailla olisi ilman Perttua saatu aikaan samanlaista nostetta Subille ja BB:lle.

Perttu on ainoa BB-asukas, jolla on BB-asukasta ja suorastaan elämää suurempi status talon ulkopuolella. Keitä on finaalissa? Siellä on kaksi Big Brotheriin osallistunutta kilpailijaa ja heidän lisäkseen siellä on myös yksi lehtien palstoilla, Subin ulkopuolisissa tv-ohjelmissa ja (viihde)kansan tajunnassa omaa elämäänsä elävä puolimyyttinen BB-Perttu. Tämän vuoksi Perttu on mielestäni BB:n moraalinen voittaja. Suomen ensimmäinen BB personifioituu Perttuun, ei Tiinaan tai Anttiin.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 28 Marras 2005 17:43

Olet oikeassa, että Perttu on ollut tämän kautisen tällaisena nähdyn bb:n se Persoona. Toisaalta aika turha ajatella minkälainen ohjelma olisi ollut ilman Perttua, sillä mahdollisesti silloin talon jostain toisesta asukkaasta olisi saattanut tulla se kansansuosikki tai sitten ei. Tällaisenakin ohjelma on ollut paikoin varsin tylsä henkilöiden kannalta. Mielenkiinnolla odotan, kun Perttu pääsee esim. Tuomas ja Juusoon tai mitä näitä ohjelmia on.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 28 Marras 2005 23:17

Ilman Perttua SBB olisi ollut ihan yhtä viihdyttävä kuin nyt, joku toinen olisi ottanut pellen roolin... jokaisessa ryhmässä on aina se pelle ja tällä kertaa se rooli lankesi Pertulle... Pertussa itsessään ei ole muuten mitään niin kovin ihmeellistä... terve nuori mies jolla on kohtuullisen hyvä läppä :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 29 Marras 2005 05:55

gemini kirjoitti:Minä haluan vielä kirjoittaa, että olen Perttua kritisoinut tässä foorumissa sitä en kiellä. Mutta minä olen tehnyt sen asiallisesti ja heti on tullut vastauksia, jossa suoraan sanoen vähätellään minun mielipidettäni. Aivan kuin minun mielipiteeni olisi vähempiarvoisempi ja vain siksi, etten pidä Pertusta.
Sinä se kanssa et vieläkään opi vaikka sinulle väännetään se rautalangasta. Kun teet ihan tyhjästä noita sinun Perttu on huono-aiheitasi. Etkö ole huomannut kuinka monet ovat ihmetelleet, että taas Gemini asialla. Tuskin sinua muuten vaan on otettu "silmätikuksi". Ihan omilla kirjoituksilla olet sen saanut aikaan. On täällä muitakin, jotka eivät ole Perttufanaattisia, mutta kas vaan ei heille niin sanota :lol:


Joka tapauksessa Perttu ANSAITSEE voiton. Mies on ollut viihdyttävä, hauska ja aito. Toisinaan myös vähän hölmö, mutta sekin miten Perttu on hölmö on viihdyttävää katseltavaa.
Ei häiritse kyllä yhtään mikään alastomuus ja että Perttu on saattanut pari karvaa levittää taloon alastomuudellaan. Hui kamalaa.
Melkein voisin sanoa, että petyn jos muut voittavat, mutta Antinkaan voitto ei kyllä pahaksi olisi. Jotenkin olen kuitenkin niin varma, että Perttu tämän vie kotiin ja lähtee talosta hiukan rikkaampana kuin sinne tuli.
Jos ei sitten jotain ihme massaäänestyksiä tule yhtäkkiä Tiinalle tai Antille.

Uskomattomalle tuntuu mutten että tämä on kohta loppu. No more Perttushow.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 29 Marras 2005 08:29

Minä olen aina perustellut mielipiteeni toisin kuin monet muut, jotka esim. sanovat "Tiina on oksettava muija" jne. Kumma kun heiltä ei vaadita perusteluita, mutta vaikka minä perustelen asiat niin silti haukutaan, että tyhjästi keksin muka juttuja.

Ensinnäkin olen Perttua arvostellut mm. seuraavista asioista:
- alasti olo (kun minä kirjoitin tästä niin minut haukuttiin täysin, mutta kun joku muukin oli samaa mieltä niin sitten olikin niin, että onhan sitä alastomuutta liikaa)
- olen ihmetellyt ääneen Pertun tietämättömyyttä tietyistä asioista. Annapas olla jos täällä joku muu olisi kirjoitellut samaa vaikkapa Iinasta, jos Iina olisi noin sanonut. Silloinhan se olisi ollut ihan oikein kirjoitella niin kun kyseessä ei ole Perttu.
- lisäksi olen mm. kirjoittanut Pertun jatkuvasta esittämisen vimmasta. Millä lailla tämä on tyhjästä aiheiden keksimistä??

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 29 Marras 2005 09:39

Sillä lailla "tyhjästä", että kukaan muu niitä oikeastaan ei ole edes huomannut.
Ja en tarkoittanut mitään perusteluita. Ihan sama minulle perusteletko vai et kun aiheet ovat tuollaisia.

Nyt joka tapauksessa lopetan tämän vänkäämisen.
PERTTU VOITTOON :P

Edit: äläkä lähde nyt sille tielle että "varmasti ne muutkin on nähnyt". Varmasti. Mutta sinä tartut niihin kaikkein eniten. Kiitos ja näkemiin

Avatar
Foksi
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 06 Elo 2005 13:12
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Foksi » 29 Marras 2005 10:36

big.mac kirjoitti:Ilman Perttua SBB olisi ollut ihan yhtä viihdyttävä kuin nyt, joku toinen olisi ottanut pellen roolin... jokaisessa ryhmässä on aina se pelle ja tällä kertaa se rooli lankesi Pertulle... Pertussa itsessään ei ole muuten mitään niin kovin ihmeellistä... terve nuori mies jolla on kohtuullisen hyvä läppä :wink:
Olen täysin samaa mieltä Bigin kanssa. Henkilökohtaisesti uskon vielä, että pitkässä juoksussa Jani olisi ollut vähintään yhtä viihdyttävä kun Perttu.

Avatar
Foksi
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 06 Elo 2005 13:12
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Foksi » 29 Marras 2005 10:40

gemini kirjoitti:Minä olen aina perustellut mielipiteeni toisin kuin monet muut, jotka esim. sanovat "Tiina on oksettava muija" jne. Kumma kun heiltä ei vaadita perusteluita, mutta vaikka minä perustelen asiat niin silti haukutaan, että tyhjästi keksin muka juttuja.

Ensinnäkin olen Perttua arvostellut mm. seuraavista asioista:
- alasti olo (kun minä kirjoitin tästä niin minut haukuttiin täysin, mutta kun joku muukin oli samaa mieltä niin sitten olikin niin, että onhan sitä alastomuutta liikaa)
Niin no, varmaan turhaan henkilöit tuon alastomuuden Perttuun, kun kaikki talon miehet ovat harrastaneet sitä samalla mitalla. Asialliset pointtisi ovat saattaneet hukkua nipottamisen alle, "karvoja lattialla", come on :) .

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 29 Marras 2005 10:50

gemini kirjoitti:Minä olen aina perustellut mielipiteeni toisin kuin monet muut, jotka esim. sanovat "Tiina on oksettava muija" jne. Kumma kun heiltä ei vaadita perusteluita, mutta vaikka minä perustelen asiat niin silti haukutaan, että tyhjästi keksin muka juttuja.
kyllä ne on suurimmaksi osaksi olleet tuulesta temmattuja juttuja... sen huomaa muiden foorumilaisten ärsyyntyneestä responssista... ja perustelut... hoh hoijaa...

Pertussa on varmasti paljon vikaa, mutta seikat jotka olet tuonut esille ovat valitettavan usein olleet keksittyjä tai toisarvoisia huomioita :roll:

Perttu on kyllä loppuakohden muuttunut tympeäksi... heti Lintsin lähdön jälkeen kun hän joutui pelkästään Antin myrkylliseen vaikutuspiiriin... Lintsi oli todellakin tasoittava kerros miesten ja naisten välillä... Pertun mielipiteisiin on selkeästi helppo vaikuttaa... hän alkoi viime viikolla jo kuullostaakin täysin Antilta... mutta semmoisia me ihmiset olemme... herkästi liittoutumassa muiden kanssa toisia vastaan... aina on valittava puolensa
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 29 Marras 2005 11:55

Nyt Perttu haukkui yh-äidit väittäen, että yh-äideiltä saa aina. Hyi mikä äijä!

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 29 Marras 2005 12:14

Juu ja varmasti sanoi taas ihan tosissaan koko kansan kuulleen tuollaisen asian. ihan tosissaan. Hyvä gemini.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 29 Marras 2005 12:23

minna kirjoitti:Juu ja varmasti sanoi taas ihan tosissaan koko kansan kuulleen tuollaisen asian. ihan tosissaan. Hyvä gemini.
Eli kun Perttu sanoo jotain niin se on aina vaan hauska vitsi, mutta kun Antti (tai joku muu) puhuu jotain niin se on aina tosissaan puhumista ja haukkumista.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”