Perttu Sirviö

Vastaa Viestiin
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 25 Syys 2005 23:26

Pertun perustelut Iinan nimeämiseen oli kyllä todella huonot. Big Brotherin ei olisi pitänyt hyväksyä tuommoista perustelua, että olen äänestänyt Iinaa aiemminkin ja tulen äänestämään varmasti jatkossakin. Jos esim. Aussien BB:ssä olisi joku antanut tuommoisen perustelun nimeämiseen niin siitä olisi varmasti tullut varoitus.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 25 Syys 2005 23:43

Tosin ihan kaikkia nimeämistilanteen juttujahan ei meille katsojille taaskaan näytetä. Jälleen kerran olemme armollisen ohjaajan armoilla.
-Oh my god...

Avatar
Delfiini
Häädetty
Viestit: 22
Liittynyt: 08 Maalis 2005 17:06

Viesti Kirjoittaja Delfiini » 26 Syys 2005 00:00

En pitänyt Pertusta ensimmäisiten viikkojen aikana, mutta nyt toivon, että Pertun pää kestäisi tämän kolmannen nimeämisen - sillä yleisö on toistaiseksi ollut hänen puolellaan. Menisi nyt mieluummin nukkumaan kuin että jankkaisi tällä hetkellä olohuoneessa toisten kanssa aiheesta 'mikä minussa oikein ärsyttää'! :?
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 26 Syys 2005 00:23

Ei, ei, ei. Vihdoinkin kun alkaa tapahtua, niin antaisi mennä vaan. Aika tyhjentävästi tuota kommenttia tosin tulikin - vihdoin :mrgreen:
-Oh my god...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Syys 2005 02:05

big.mac kirjoitti:niin tämähän oli varmaan sarkasmia...
Kyllä, se oli sarkasmia, olet ensimmäinen joka minua ymmärsi, vaikkakin väänsin aika rautalangasta :)

Lukekaa miun sigistä tähän mennessä paras Pertun letkautus. Osoittaa miehen tilannekomiikan ja älykkyyden, vaikka sanoikin eilen muille "mä en osaa kovin paljon sanoja, mulla tulee mielee mitä pitäis sanoa mut en aina löydä niitä oikeita sanoja"

Toisilla on päinvastoin, osaavat hienoja sanoja mutta ei ole mitään sanottavaa. "Maalaisjärki" kunniaan. Anteeksi kaikille [valitse_joku_aihe]-faneille.

Avatar
yadah
Vaihtoasukas
Viestit: 318
Liittynyt: 27 Tammi 2005 23:16
Paikkakunta: Suomi ja Saksa

Viesti Kirjoittaja yadah » 26 Syys 2005 02:24

kyllä mä heti huomasin punden tekstistä että kyllä se sarkasmia oli :D

Vähän kyl käy Perttuu sääliksi ku joutu jo kolmannen kerran äänestykseen, mutta olen edelleen sitä mieltä että kyllä Pertulla sen verran suuri fanikunta on että äänestää pojan edelleen jatkoon :) Kyllä vähän tuli haikee mieli ku kattoo suoraa lähetystä ja näki Pertun ilmeen ku kolmannen kerran kuuli nimensä :?
Oon sitä mieltä että Pertussa on voittaja ainesta, niin aito ja oma itsensä. Sanoo asiat niinku on..

PERTTU PRESIDENTIKSI :twisted:

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 26 Syys 2005 03:18

Todellakin tuo hippakommentti oli loistava.
Iinan vastaus taas todella "loistava". Mutta enpä tee tästä nyt mitään Iinaketjua vaan puhun ihan pertusta.

Loistavaa myös Pertussa oli se kuinka hän sanoi, että on ollut kolme viikkoa äänestyksessä, eikä häntä niin ole paapottu ja silitelty. Mutta heti kun Iina on äänestyksessä niin koko hempskatin talo on ihan sekaisin. Onpa hassu juttu juu. Mutta juuri tälläisten suorien puheiden takia Pertusta tykkään.
Enemmän näitä niin saisi jotain konfliktejäkin varmaan aikaiseksi.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 26 Syys 2005 06:04

Oli kyllä naseva kommentti Pertulta. Itse olin jo odottanut tuota asian esille tuomista. Oikein harmittaa ettei kukaan muu uskalla olla kuin jees. Pistikö Perttu vielä 23:00 jälkeen kommenttia tuosta Iinan paapomisesta? Toisaalta Perttu on aika pihalla siitä mitä muut ajattelevat hänestä.

Perttu nyt menee lähes saletisti jatkoon. Hyvin huomasi, että Antti S.:lle viime kerralla menneet äänet palautuivat lähes kokonaan takaisin Pertulle. No, seuraavaksi mahdollisen Iinan lähdön jälkeen ei Perttu todennäköisesti saa enää riittävästi ääniä nimeämiselle.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 26 Syys 2005 07:38

Perttu perusteli nyt huonosti, kuten kaikki muutkin. Mutta vihjaisihan hän viime kertaan, joten eiköhän se sitä samaa asiaa tarkoittanut. Suomeksi: on yhä v-mäinen, mutta ei enää niin v-mäinen, mutta äänestän silti jatkossakin.

Avatar
Krii
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 18 Helmi 2005 18:25

Viesti Kirjoittaja Krii » 26 Syys 2005 17:26

Huoh, toivottavasti Perttu ei pääse finaaliin ihan turha ja tylsä. En jaksa enään katsoa sitä kun on niin tasapaksu. Ihan kiva että on aito ja oma itsensä, mutta ihan tylsä nykyään ja on mennyt jo maku koko ukosta.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 26 Syys 2005 18:02

Kyllähän Perttu on muuttunut viime aikoina aika tylsäksi. Perttu on yleensä kilpailijoista ensimmäinen joka menee nukkumaan ja viimeinen joka herää. Tuntuu myös siltä, että Pertulla on vähän noussut jo kusi päähän ja varmasti tulee enemmänkin nousemaan, kun hän selviää nyt jo kolmannesta äänestyksestä putkeen ja toiset kilpailijat sanovat, että häntä vastaan ei voi pärjätä äänestyksessä jne.. Monet katsojat eivät pidä siitä, että joku on liian itsevarma ja se voi tietää sitä, että Perttu ei enää kovin monesta äänestyksestä selviä..

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 26 Syys 2005 18:23

kyllä Perttu tekee eniten töitä meidän katsojien viihtyvyyden eteen... Tyypillistä antiperttupropagandaa alkaa nyt väittää, että hänellä on pissa noussut päähän, ei se sitä ole... meillä päin sitä kutsutaan optimismiksi :D

Perttu´s going strong
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 26 Syys 2005 19:18

Tosta Pertun nukkumisesta... Mulle on tullut sellainen kuva että Perttua stressaa enenevässä määrin tuo talon tilanne, ehkä siksi Perttu nukkuu noinkin paljon. (Muistellaan vaikka Gosia) Ja toisaalta jos talosta ei löydy ystäviä ja porukan kanssa ei oikein tule toimeen niin ihmekö tuo jos mies eristäytyy. Kun koko ajan ei kuitenkaan jaksa tosiaan olla hauska...
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 26 Syys 2005 20:00

Mut kun se on noussut päähän se k***.
Kyse alkaa olla kohta siitä haittaako se meitä vai ei.
" Jäyhät läyhää" ;-)

-Teme-
Läyhääjä
Viestit: 129
Liittynyt: 25 Syys 2005 22:52

Viesti Kirjoittaja -Teme- » 26 Syys 2005 21:09

En tiedä paljonko nukkuu, kun ei just ole tota 24/7 mutta jos sälli menee ekana (n.klo 23? guess) nukkumaan niin eipä se viikonloppuna tuota tuskaa vetää unta luumuun 13-14 aisti :lol: joskus kun on menny nukkumaan 3-4aikaan niin oon saanu luut kelattua kasaan 17-18 aikaan vasta 8)
kauanko se perttu siellä koisii?
:) Iida, Johanna, JonnaA
:( Teija, Tea, JonnaI

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 26 Syys 2005 23:21

voisiko joku täsmentää minulle miten se ilmenee, se Kusi siellä Pertun päässä, kun en ole vielä dailystä huomannut mitään siihen viittaavaa... Muutenkin Perttu oli ihan oikeassa tänään huomauttaessaan ihmisten suhtautumisesta Iinan joutumisesta äänestykseen.... Tämä jos mikä on viihdettä :twisted:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 26 Syys 2005 23:26

...Kuin myös Timo oikeassa että mitä Perttu viestittänyt haluavansa.

Siellä on toiset parempia kavereita kuin toiset keskenään, tätä kautta ajatellen toisten nimeämiseen joutuminen on luonollisesti kovempi paikka kuin jonkun toisen - Elämä on.
" Jäyhät läyhää" ;-)

Sintuura
Heikoilla hangilla
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Syys 2005 10:44

Viesti Kirjoittaja Sintuura » 26 Syys 2005 23:29

On pakko sanoa, että Timo näytti kyllä tuossa kyllä oikeat karvansa. Sen verran nillitti Pertulle.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 26 Syys 2005 23:31

Ja Perttu pani takas... Olen siinäkin Pertun kanssa samaa mieltä, että liiallinen halailu on imelää ja vastoin suomalaiste perusluonnetta, mutta ei Perttu olisi kuitenkaan hanttiin lohdutushalailua äänestykseen joutumisen jälkeen mutta sitähän tuo Timo ei ymmärrä kun se on niin feikki
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Syys 2005 23:44

Sintuura kirjoitti:On pakko sanoa, että Timo näytti kyllä tuossa kyllä oikeat karvansa. Sen verran nillitti Pertulle.
Ja tämä nillitys johtui enemmän, jo toisessa ketjussa silmän mainitsemista asioista, siitä että Timokin tajusi että haliviisikko timo-hanna-antti-iina (+minna) jää alakynteen. Timoa risoi selkeästi se, eikä antanut Pertun avautua kunnolla vaan väitti vastaan eikä pitänyt päätään kiinni. Kiinnosti enemmän oma huono tilanteensa kuin Pertun "kolmen putki" ja sen aiheuttamat kohtuullisen massiiviset tunnekuohut. Eipä sanonut lima-timo sanaakaan vastaan kun Iina avautui v*tun teineistä tai k*sipää isoveljestä.

Semmoista.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 27 Syys 2005 01:34

Sen mä olisinkin halunnut nähdä kun Timo olisi täräyttänyt Timolle, että mä nimesin sut siitä ja siitä syystä. Ja sen perään sen, mitä sanktiota siitä olis tullu Isoveljen puolelta.
-Oh my god...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Syys 2005 02:53

matami kirjoitti:Sen mä olisinkin halunnut nähdä kun Timo olisi täräyttänyt Timolle, että mä nimesin sut siitä ja siitä syystä. Ja sen perään sen, mitä sanktiota siitä olis tullu Isoveljen puolelta.
Timon täräytys Timolle olisi ollut hupaisaa, hulluksihan häntä oltaisiin luultu jos itselleen olisi täräytellyt. Ja varmasti olisi tullut sanktiota isoveljeltä, kenties jopa sanitariumia. :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”