Perttu Sirviö

Vastaa Viestiin
Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 29 Marras 2005 12:36

gemini kirjoitti:Nyt Perttu haukkui yh-äidit väittäen, että yh-äideiltä saa aina. Hyi mikä äijä!
Olet oikeassa, ei niiltä ihan aina saa.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 29 Marras 2005 12:47

gemini kirjoitti:
minna kirjoitti:Juu ja varmasti sanoi taas ihan tosissaan koko kansan kuulleen tuollaisen asian. ihan tosissaan. Hyvä gemini.
Eli kun Perttu sanoo jotain niin se on aina vaan hauska vitsi, mutta kun Antti (tai joku muu) puhuu jotain niin se on aina tosissaan puhumista ja haukkumista.
Eieieieiei. Nyt sinä otat kaiken niin että Perttuperttuperttu.
Tähän ei nyt sotketa Anttia. Vaan luuletko oikeasti että Perttu tuollaisia heittäisi tosissaan?
Korkeintaan puolitosissaan läpällä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 29 Marras 2005 13:13

big.mac kirjoitti: Perttu on kyllä loppuakohden muuttunut tympeäksi... heti Lintsin lähdön jälkeen kun hän joutui pelkästään Antin myrkylliseen vaikutuspiiriin...
Mä en nyt taas ymmärrä miten se Antin vaikutuspiiri on niin myrkyllinen? Jos Perttu muuttuu enemmän Antin kaltaiseksi, eikö se kerro enemmän Pertusta kuin Antista? Kysyn vaan.....
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Sintuura
Heikoilla hangilla
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Syys 2005 10:44

Viesti Kirjoittaja Sintuura » 29 Marras 2005 13:15

Mitä eroa on Pertun ja Antin nakuilulla???

Perttu tekee sen pääsääntöisesti yksi ts. ei ole tarkoitus esitellä omaa kaluaan muille kilpailijoille.

Kun taas Antin ja myös Timonkin nakuilu on juurikin sitä itsensä muille näyttämistä, "katso kuinka posliinimolo minulla" - voisi Antti melkeinpä sanoa.

Joka ikinen kerta kun Antti on riisunut vaatteensa on siinä tietoisesti haettu "hei kaikki, katsokaa katsokaa ja tirskukaa".

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 29 Marras 2005 13:23

^^

Täytyy sanoa että pitkälti samaa mieltä Sintuuran kanssa - Pertun nakuilu ei ole pääsääntöisesti mitään huomiohakuista.

Pertun nakuiluista muistan sen, kun Perttu otti kylpytakissa aurinkoa ja nautti siitä "lämmöstä" niin että vain kamera näki.

Sitten se yks reissu kun olivat tuhannen päissään ja Perttu lähti alasti röökille, siinä oli vähän shown makua.

Ja tais se kerran leukoja vedellä pyyhe vyötäisillä ja pyyhe putos.

Ja sitten perinteiset kiven ympäri juoksut saunasta.

Siinä ei oo mielestäni ainakaan ollut mitään "moi kaikki palvokaa mun elintä"-meininkiä, niinkun Antin ja Timon toiminnassa on/oli.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 29 Marras 2005 13:31

Mun mielestä tästä nakuilusta yleensäkkin on nostettu turhan iso älämölö. Antti voisi kyllä vähän rajoittaa tuota nakuilua, koska jos sitä tekee jokapäivä se menettää "hauskuutensa" vaikka mun mielestä nakuilussa ei sinänsä ole mitään hauskaa, tai se ei mua naurata tai kauhistuta tms.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 29 Marras 2005 13:42

Mutta onko teidän mielestä tuo Pertun letkautus yh-äideistä törkeää vai ei? Mielestäni kyllä kertoo aika pitkälti siitä, että Perttu pitää yh-äitejä jonain helppoina nakkeina, jotka antavat kaikille miehille kuka vaan tulee pyytämään. Mielestäni Perttu ei sanomistensa perusteella arvosta yksinhuoltajia yhtään.

Sintuura
Heikoilla hangilla
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Syys 2005 10:44

Viesti Kirjoittaja Sintuura » 29 Marras 2005 13:44

Olet Gemini kehäpäätelmien aatelia (jos et ymmärtänyt, niin se on huono asia)

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 29 Marras 2005 13:49

Mie en gemini kritisoi mielipiteitä, mie kritisoin perusteettomia lausuntoja jotka esitetään faktoina. Mie en tiiä miten monta kertaa se pitää sanoa, mutta sanon nyt vielä kerran ja sitten annan olla. Esimerkiksi seuraava lausuntosi:
gemini kirjoitti:Tiina osaa myös sanoa suoraan mielipiteensä ilman, että pelkää loukkaako muita. ("Ei ollut hyvänmakuista, vaan oma tekemä olisi ollut parempaa") jne. Tiina on AITO, hän uskaltaa/osaa/viitsii/haluaa kertoa omat tunteensa ja mielipiteensä välittämättä siitä alkavatko muut kenties vihata häntä.

Sen sijaan esim. Perttu ei ole juurikaan kritisoinut muita talossa. Vaan hän on tehnyt sen päiväkirjahuoneessa. Perttu EI SIIS OLE AITO. Koska hän koko ajan vaan esittää muiden edessä.
Haluaisimpa tietää, kuinka moni on kanssasi tästä samaa mieltä. Lainaan itseäni:
Liisi kirjoitti:Minun mielestäni Tiina on kyllä arvostellut muiden tekemisiä ihan kiitettävästi pk-huoneessa (se mua kyllä suututtaa. Ja viime aikoina on suututtanut sekin, kun... jne.), ja ainoa kunnon avautuminen minkä mie Tiinasta muistan on se yksi siellä makuuhuoneessa jonkun paketin menetyksen jälkeen. Miusta yksi Tiinan määräävimmistä negatiivisista piirteistä on juuri vaikeiden tilanteiden välttely. Murjottaa Tiina kyllä osaa, vaan jos joku asia ottaa päähän niin ei varmaan suutaan avaa noin yleisesti ottaen. Terhin valittua Mikan mukaansa palkintoa vastaanottamaan Tiina murjotti koko päivän eikä edes katsonut Terhiä päin. Ihan sama murjottiko aiheesta tai toisesta, mutta silti ei avautumisesta tietoakaan. Mika kantoi Tiinan paljuun, mutta siinäkin vaan hihiteltiin ja annettiin ymmärtää että se oli lähinnä hauskaa. Sitten jälkeen päin pk-huoneessa ipitettiin useaan otteeseen. Terhin ja Minnan riidellessä Tiina käveli pois ottamatta kantaa. Otti sitä kyllä sitten myöhemmin keskusteluissa, mutta ei Minnan kuullen vaan salassa. I could go on forever, baby.
Tässä esitin siis oman mielipiteeni, joka ei varmasti ole tärkeämpi kuin sinun, mutta vähintään yhtä tärkeä. Muut antavat mielipiteitään sinun kommentteihisi, mutta koska ne eivät ole yhteneväisiä sinun kanssasi, sinä koet että niillä koetetaan evätä sinun oikeutesi mielipiteisiin. Tottakai saat enemmän vastusta Perttuvastaisille kommenteillesi, koska suurin osa jengistä tällä hetkellä tuntuu tykkäävän Pertusta. Jos luet, huomannet että muutkin ovat kirjoittaneet negatiivisia mielipiteitä Pertusta, myös minä. Kannattaisi ehkä miettiä, miksi sinun kirjoituksesi aiheuttavat suurimman haloon. Ei ihan kaikki aina ole muiden syytä. Keskustelua ja väittelyä saa jos sitä hakee.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 29 Marras 2005 13:52

Tiedän kyllä, että myös Tiina valittaa päiväkirjahuoneessa, mutta ero onkin siinä, että Tiina on sanonut asioita suoraan myös tuolla talossa. Esim. juuri tuo ruokajuttu. Sen sijaan esim. Mika kyllä valitti paljon Tiinan jutuista päiväkirjahuoneessa, mutta 90-kiloisella miehellä ei ollut kanttia sanoa suoraan Tiinalle.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 29 Marras 2005 14:01

Mika kyllä toi Tiinalle ihan selväksi sen, että laulaminen ärsyttää. Ihan kaikkea ei tarvitse sanoa suoraan, se on loukkaavaa. Inhorehellisyyden ei pitäisi olla itse tarkoitus.

EDIT: Eikun luin väärin tuon yh-äiti -kommentin. Siis noh, onhan se typerästi sanottu, täytyy myöntää. En ole nähnyt kyseistä klippiä, joten on aika vaikea sanoa millä mielellä lienee sanottu, mutta en nyt pidä tuota mitenkään maata kaatavana juttuna, niinkuin en Antin vammaisvitsiäkään. Ne nyt on vaan sellaisia läppiä, huonoja ehkä, mutta läppiä.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 29 Marras 2005 14:06

Perttu on puhunut omista vanhemmistaan, erityisesti äidistään, erittäin kauniisti talossa, joten vielä typerämmän kuvan saa kun menee tuolla tavalla leimaan monien lasten äidit vain siksi, että ovat yksinhuoltajia. Vaikka Pertulla olisi itse vaikka minkälaisia kokemuksia kyseisestä ihmisryhmästä niin typerää yleistää tuolla tavalla tietty ihmisryhmä.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 29 Marras 2005 14:07

No siitä voidaan olla samaa mieltä. Se on typerää.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 29 Marras 2005 14:13

Ihmisryhmien arvostelu ja yleistys on aina typerää, ja tämä koskee kaikkia asukkaita. Ymmärrän että asioista voidaan heittää läppää ja itse olen ainakin sitä mieltä että nuo vammais ym. jutut ovat olleet pojilta huumoria, erittäin huonoa sellaista tosin.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 29 Marras 2005 14:14

Sanoiko Perttu sitten noin oikeasti? Subin palstalla ei ole kyllä mitään asiasta, paitsi eilisillalta yksi juttu, joka sekin lienee keksitty, et kai gemini perusta tuota väitettä vain siihen?

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 29 Marras 2005 14:16

Minulla ei itselläni ole tuota palvelua, mutta minä olen kuullut monesta paikasta tuon. Voisiko se sittenkin olla vain jonkun pilaa? Jos näin on pyydän anteeksi tätä väitettä Pertusta.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 29 Marras 2005 14:36

Eikö mistään saa heittää vitsiä? Tällä menolla jokaisesta vitsin aiheesta saadaan jotain ikävää kyllä. 'Mies liukastui banaaniin' - 'hahahaha' <- Tuokin voisi antaa banaaneista iljettävän liukkaan ja limaisen ja kuvan. Huono vertaus toki, mutta kyllä nyt vitsailla saa muustakin fiktiivisestä Pikku-Kallesta.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 29 Marras 2005 15:29

gemini kirjoitti:Mutta onko teidän mielestä tuo Pertun letkautus yh-äideistä törkeää vai ei? Mielestäni kyllä kertoo aika pitkälti siitä, että Perttu pitää yh-äitejä jonain helppoina nakkeina, jotka antavat kaikille miehille kuka vaan tulee pyytämään. Mielestäni Perttu ei sanomistensa perusteella arvosta yksinhuoltajia yhtään.
Ei ole ollenkaan törkeää, koska se on vitsi. Kulunut tokaisu, jota kuulee milloin missäkin, miesporukoissa tietenkin. Miten huumorintajuton pitää olla ettei sitä huomaa? Ei tuo tokaisu ole mikään Ehdoton Totuus, "täten julistan, että kantani yksinhuoltajaäiteihin on seuraava: bla bla bla"

Tämä on taas yhtä naurettavaa kuin antin vammaisvitsien kauhistelu. Ehdotan geminin seuraavan postauksen aiheeksi pertun homo-juttuja, kauhea homofoobikko! Perustelut mielellään jonkun muun kuin kuulopuheiden mukaan tällä kertaa :)

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 29 Marras 2005 15:35

Itsekin olen todennut kaveripojalle että "Keltäs meinasit saada? Joltain epätoivoiselta yh-äidiltä?"
Sehän nyt on aika perusläppä. Monet yh:t siitä varmasti ottavat nokkiinsa, mutta siinähän sitten ottavat.

Olen ehkä mielestänne nyt huono ihminen, kun heitän tuollaista juttua. Siinähän olen. Ei kiinnosta.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 29 Marras 2005 16:20

Janihan tuon Perttushown nimesi ekalla viikolla, kun ehdotti Pertulle Martti Servo -tyylistä chatshowta, jonne voisi lähettää vain likaisia viestejä.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 29 Marras 2005 19:45

Se yh-juttu oli provo, jonka joku keksi eilen BB-forumilla.

Sen sijaan Antin äsken Ekstrassa kertoma "pedofiilis" -juttu on JÄLLEEN Antin omasta elämästä. Vois äijä pitää turpansa kiinni.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viimeistä viedään

Viesti Kirjoittaja silmä » 01 Joulu 2005 16:50

Isä Pernoosta pitää todeta se, että hänen omaperäisimpiä vahvuuksiaan on pintapuolisen vaikutelman todistaminen vääräksi aina uudestaan ja uudestaan. Pertusta kun saa helposti höhlämäisen vaikutelman, mutta hän on yllättänyt sekä katsojat että muut asukkaat kerta toisensa jälkeen terävillä kommenteilla ja huomioilla. (Itse asiassa kiinnitin jo ensimmäisellä viikolla huomiota Pertun puheisiin pk-huoneessa, mutta siinä vaiheessa olin vielä liian pihalla pystyäkseni laskemaan yhteen 1+1.)

Edelliseen voisi lisätä, että ainakin Terhi sanoi pk-huoneessa Pertun olevan toisinaan huono kuuntelija. Joskus on tosiaan vaikuttanut siltä, ettei Perttu keskity siihen mitä tapahtuu ja mistä puhutaan, mutta miten kävi asukkaita koskevassa tietokilpailussa? Eikös Perttu saanut Tiinan kanssa eniten pisteitä? Eli ilmeisesti Perttu kuuntelee paljon tarkemmin kuin voisi luulla.

Juuri yllä olevan kaltainen omaleimaisuus aiheutti Pertun joutumisen häätöäänestykseen kerta toisensa jälkeen. Pertulta puuttuu sulavan sosiaalisen kanssakäymisen taito, toisin sanoen Perttu ei osaa rasvata toisia ihmisiä sitäkään vähää kuin moni muu eikä hän myöskään ole toisista yhtä riippuvainen. Se on sosiaalista kömpelyyttä, jota voi sanoa myös yksilöllisyydeksi. Silti minua on välillä mietityttänyt, ovatko muut asukkaat aivan sokeita Pertun sosiaalisille puolille. Perttuhan on ollut varsin huomaavainen muita asukkaita kohtaan, mutta jotenkin tuntuu, ettei kukaan talossa ole tuntunut todella tiedostavan (ja arvostavan) tätä(kään), koska Perttu ei ole sulavakäytöksinen. Ilmeisesti valitut asukkaat eivät ole kovin hyviä tekemään huomioita muusta kuin siitä mikä ns. lyö vasten näköä.

Muistan vieläkin, miten olin ensimmäisen viikon jälkeen valmis antamaan Pertun kouraan paluulipun Vihtiin, mutta jos tuon ensimmäisen viikon tapahtumat tapahtuisivat nyt kun Perttu on tullut tutuksi, niin reagoisin niihinkin aivan eri tavalla. Ensimmäisellä viikolla reaktio oli "härregud mikä tahvo", nyt se olisi "on se huippu tuo BB:n luonnonlapsi"...

Marco Bjurström: "Perttu on jumala."
Ritva Santavuori: "Rakastan Perttua."
Ruben Stiller: "Äänestäkää Perttua!" (voittoon)

:D

Vaikea kuvitella, että kukaan muu BB-asukkaista olisi saanut osakseen tuollaisia kommentteja julkisuuden tutuilta kasvoilta. Tänään sitten nähdään, viekö BB:n ehdoton ykköshahmo ja henkilöitymä myös voittopotin. Jännittää Pertun puolesta. Ihan yleensäkin, sillä saattaa olla hänelle itselleen aika epätodellista ja pyörryttävää tämä äkillinen julkisuus. Toivottavasti suosio ei mene päähän ja Perttu pysyisi omana itsenään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”