Tiina Arponen

Vastaa Viestiin
Avatar
taku
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 21 Helmi 2005 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja taku » 02 Loka 2005 12:42

En pidä Tiinasta tällä hetkellä lainkaan. Juoruilee myös siellä omassa kuppikunnassaan, ja on kauhea tiukkis. Esimerkiksi eilen yöllä kauhea ruikutus päällä, kun muut pusuttelivat. :x

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 02 Loka 2005 13:07

Krii kirjoitti:No kyllä muakin rasittais ku ärsyttää tollaset teinit, jotka itkee kännis vaikka oon itsekkin teini.
Jos nyt ollaan rasittavia ja työnnellään välimerkkiä niin Kathyhan ei ole teini ollut hetkeen enää ;)
taku kirjoitti:En pidä Tiinasta tällä hetkellä lainkaan. Juoruilee myös siellä omassa kuppikunnassaan, ja on kauhea tiukkis. Esimerkiksi eilen yöllä kauhea ruikutus päällä, kun muut pusuttelivat. :x
Tuosta "nuoleskelusta" olen samaa mieltä Tiinan kanssa, ei ole minua varten. Itse en saanut sitä kuvaa, että Tiina olisi muiden keskinäistä nuoleskelua vastustanut, ei vaan itse tykkää harrastaa vastaavaa. En toki ole liveä viime yönä katsonut, joten voin olla tässä asiassa väärässäkin. Toisaalta taas jos Tiina on julkisesti paheksunut muita jotka nuoleskelivat, niin täytyy muistaa että se on mielipide siinä missä mikä tahansa muukin ja myös Tiinalla lienee ikävä omaa puoliskoaan, eikä tuollaisen nuoleskelun katsominen välttämättä oloa paranna.

Tiukkapipoisuus joka asiassa ei varmasti ole järin mukavaa, mutta tuossa asiassa tiukkapipoisuuden ymmärrän kyllä. Kunnoitettavampaa on se, että Tiina uskalsi poiketa massasta, kuin se, että olisi muiden nuoleskelun takia taipunut nuoleskeluun itsekin.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
Delfiini
Häädetty
Viestit: 22
Liittynyt: 08 Maalis 2005 17:06

Viesti Kirjoittaja Delfiini » 03 Loka 2005 14:13

Saas nähdä millaiseksi Tiinan rooli porukassa muuttuu - juttuja tuntuu riittävän tällä hetkellä kuitenkin. Ja tuo BB:n antama vastuurooli Pertun nukkumaanlaitosta jne. Alkaako Tiina ärsyttää talon sisällä olevia vai vainko yleisöä.
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 03 Loka 2005 14:30

Saman huomion olen tehnyt kuin moni muukin eli Tiina on muuttunut edukseen viime aikoina. On jotenkin saanut enemmän tilaa talossa ja on päässyt muiden joukkoon. Aiemmin tuntui siltä, että muut vähät välittävät Tiinan sanomisista jne. Minä en myöskään olisi alkanut suudella muita ihmisiä. Ymmärrän siis hyvin Tiinaa tässä asiassa.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 05 Loka 2005 09:05

Alkoi taas eilen tuntua siltä että Tiina voisi jo vähitellen lähteä talosta. Ymmärrän kyllä että tuossa tilanteessa alkavat varmaan pienimmätkin asiat nyppimään, siitä huolimatta se pk-huoneen tilitys jostain syystä ärsytti. Tiina on oikein kiltti ja symppis ihminen, mutta näistä saunan ovesta -sanomisista voisi vaikka yrittää asiallisesti keskustella kyseisen henkilön kanssa, sen sijaan että jättää asian hampaankoloon.

Tuntuu siltä ettei Tiinasta ole synnyttämään talossa draamaa, ehkä hänen lähtönsä sen sijaan toisi sitä tullessaan. Terhi ainakin menettäisi pikku apulaisensa, nähtäisiin sitten ainakin niitä reaktioita.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Viandra
Tapetti
Viestit: 31
Liittynyt: 02 Syys 2005 12:10

Viesti Kirjoittaja Viandra » 05 Loka 2005 14:20

Minä kyllä luulen, että ei Tiinakaan kaikkea voi sisällään pitää pidemmän päälle. Ja minun mielestä Tiinalla on aivan huippu ilme, kun se puhuu noista ärsytyksistä tai sitä ärsyttää jokin asia. Esim. Silloin kun saivat tietää, että kolme joutui äänestykseen, niin Tiinasta huomasi niin selvästi, että sitä joku ottaa päähän, ja myöhemmin sitten päiväkirjahuoneessahan tuo selvisikin...

Tiina on kyllä minun silmissä nostanut osakkeitaan, ja on tytöistä suosikki, Kathy hyvänä kakkosena.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 06 Loka 2005 16:33

Aluksi oli hauska se visailu ääni mutta nyt se on alkanut ottamaan päähän (liika on aina liikaa). Muutenkin nuo ärsytyksen aiheista avautumiset pk-huoneessa ovat hiukan omituisia. :x
Tiina vaikutti aluksi mukavalta, mutta osakkeet ovat laskeneet tasaisessa tahdissa.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 06 Loka 2005 20:43

Sihijuoma(n) kirjoitti:Aluksi oli hauska se visailu ääni mutta nyt se on alkanut ottamaan päähän (liika on aina liikaa).
Tuosta on sanottava, että kokeilin tuota samaa Kerlanderia duunissa - 5 sec. niin muilta meni hermot! Ei toimi siis. Vähänhän tuo aina kuulostaa siltä että levy jää päälle...
" Jäyhät läyhää" ;-)

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 10 Loka 2005 23:27

Ja täällä kaikilla on niiin muukavaaa, kunhan sääntörikkurit ovat ulkooonaaa...
-Oh my god...

Avatar
taku
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 21 Helmi 2005 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja taku » 11 Loka 2005 07:45

"Niitteen sääntörikkojien pitäisi lähteä täältä" bla bla bla

Tiina ei taida sattumoisin muistaa, että yhdessä vaiheessa nimenomaan hän oli talosta se, joka rikkoi eniten sääntöjä. Milloin kuiskailtiin, milloin käytettiin mikrofonia väärin. Isoveli antoi hänelle eri rikkeistä monta monituista huomautusta.

Nyt sitten valitellaan noita sääntörikkojia, jotka ovat tehneet pienemmän rikkeen, kun Tiina itse. :lol:

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 11 Loka 2005 08:46

taku kirjoitti:Tiina ei taida sattumoisin muistaa, että yhdessä vaiheessa nimenomaan hän oli talosta se, joka rikkoi eniten sääntöjä. Milloin kuiskailtiin, milloin käytettiin mikrofonia väärin. Isoveli antoi hänelle eri rikkeistä monta monituista huomautusta.
mutta Tiinapa on ottanut nuhteista vaarin ja noudattaa nyt sääntöjä... nämä niinsanotut Tiinan rikkeet tapahtuivat parilla ensimmäisellä viikolla jolloin niitä nuhteita tuli melkein kaikille... Tiinasta alkaa joka tapauksessa löytyä munaa... pisteet Tiinalle, että uskalsi ottaa asian yleisesti esille, vaikka varmasti särähti monenkin korvaan :D
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 11 Loka 2005 10:11

Hyvä että Tiina sai VIHDOINKIN suunsa auki. Paha vaan että pisteet laskivat siitäkin huolimatta, varsinkin esiintyminen pk-huoneessa oli verenpainetta nostattavaa katseltavaa. "Minusta sääntöjä rikkoneet pitäisi häätää että meillä muilla voisi olla mukavampaa ja saataisiin kivoja juttuja..." Tiinahan sanoo tässä siis toivovansa että Hanna häädettäisiin.

Ymmärrän hyvin että musapaketin menettäminen ottaa päähän, talossa on muutenkin niin tylsää että jokainen pieni piristys tarvittaisiin. Varmasti otti päähän muitakin asukkaita, muut vain ymmärsivät että Hannalla oli jo riittävän rankkaa sen asian kanssa että hänet oli nimetty.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 11 Loka 2005 10:14

Miusta oli kanssa jees, että sanoi asiasta suoraan eikä vaan myönnellyt että joo, ei se haittaa.. Kun kuitenkin kaikkia asia harmittaa. Tuo sääntörikkojat ulos talosta nyt oli ihan naurettavaa, mutta tuleehan sitä sanottua yhtä sun toista kun kiukuttaa. Tiina on miulle vähän sellainen kaksijakoinen juttu; toisaalta välillä tykkään hänestä, mutta juuri nämä pk -huonehermoilut ottavat minua kupoliin aivan tolkuttomasti. En pidä hurskastelijoista. Pitää antaa virheen mahdollisuus muillekin kun ei sitä itsekään täydellinen ole.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 11 Loka 2005 11:00

Hieman jopa yllätti tuo, että Tiina sanoi asioista ääneenkin. Kun päiväkirjahuoneen avautuminen oli näytetty, tokaisin, että sanoisipa hän tämän ääneenkin. Tiina kun on aikaisemminkin sanonut asioista päiväkirjahuoneessa, mutta on hyvin harvoin nostanut kissaa pöydälle. Nyt näyttäisi siltä, että Tiina on ryhtynyt siihen kissan nosteluun, vihdoin ja viimein.

On totta, että Tiinakin on rikkonut sääntöjä, mutta kuten big.mac jo sanoi, nämä rikkomukset tapahtuivat talossa olon alkuaikoina, eikä Tiina enää tämän jälkeen ole rikkonut sääntöjä.

Tiina avautuessaan sanoikin, että rajan voi vahingossa ylittää kerran, mutta kun tietää missä se raja menee, niin voi mennä sen lähelle, mutta ei sen yli.
Tinttu kirjoitti:Varmasti otti päähän muitakin asukkaita, muut vain ymmärsivät että Hannalla oli jo riittävän rankkaa sen asian kanssa että hänet oli nimetty.
Eikö tämä juuri tuo sitä draamaa ja väriä ihan luonnostaan, kun joku ei vain jaksa välittää siitä, jos jollain on "jo valmiiksi rankkaa"?

Hanna on itse tilanteensa aiheuttanut ja itse sääntöjä rikkomalla aiheuttanut tuon musapaketin menetyksen. Mielestäni on ihan oikeutettua sanoa suoraan, että harmittaa kun hänen toimien takia on menetetty mahdollisuus pitää hauskaa.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 11 Loka 2005 11:37

Kyllä on hyvä, että joku uskaltaa sanoa suoraan miltä tuntuu. Mutta tuo minä-minä-minä asenne raivostuttaa. Oikein pisteenä i:n päälle sanoi Mikalle oikein korostetusti: "Minä olen nyt päättänyt näin", vaikka Tiina tuolloin puhuikin hyvän asian puolesta ja hiukan leikilläänkin tuon noin ilmaisi, mutta kyllä vaan särähti korvaan oikein mojovasti. Tiinatus vaivaa edelleen.

Ja mitähän hauskaa sitten keksitään kun kukaan ei enää rasita moisilla ärsyttävillä sääntörikkeillä ja talossa on vain kaikki mukavat Tiinan kaverit.
Aijoo perustetaan ompeluseura, syödään namusia ja lauletaan vähän lisää. Aivan ihanaa.
-Oh my god...

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 11 Loka 2005 11:55

matami kirjoitti:Oikein pisteenä i:n päälle sanoi Mikalle oikein korostetusti: "Minä olen nyt päättänyt näin", vaikka Tiina tuolloin puhuikin hyvän asian puolesta ja hiukan leikilläänkin tuon noin ilmaisi, mutta kyllä vaan särähti korvaan oikein mojovasti.
Itse taas otin tuon täysin läppänä, sen näki jo Tiinan ilmeestä. En ottanut sitä millään tapaa sellaisena, että Tiina olisi asiasta oikeasti "päättänyt", sanoi vaan mielipiteensä ja heitti sitten leikillään, että on asian jo päättänytkin.

Tuntuu se Tiinakin herättävän kovastikin tunteita, vaikka häntä on näkymättömäksikin haukuttu :)
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 11 Loka 2005 12:00

Luulen että dailyissä on näytetty enemmän Tiinaa. Ja siis nimenomaan tätä Tiinaa, joka välillä kiukuttelee. Aiemminhan on nähty lähinnä se Tiina, joka puhuu rasittavalla "hassu"-äänellä, laulaa ja leikkii.

Tämä menee nyt Off topic, mutta...Ennen nimeämisshow:n alkua TTK jutteli kuluneesta viikosta ja siitä kuinka kivaa on ollut ja kuinka porukka on nyt paremmin yhdessä. Nimeämisistä tosin näki selvästi sen, että jako kuppikuntiin on edelleen olemassa. Sopu vaikuttaisi hetkittäin enemmän näennäiseltä, kuten esim. Hannan ja Tiinankin kommenteista voisi päätellä.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 11 Loka 2005 19:14

Tuli muuten mieleen noista tulitikkumyyntijutuista, että lieköhän Tiinalla rekisteröity yritys tai vastaavaa? Tämä ei ole mitään tyhjästä niuhottamista, vaan tiedän verottajan tarkkuuden näissä asioissa. Yksityishenkilönä kun ei saisi myydä yhtään mitään tekemättä ytj-ilmoitusta, vaikka myynti olisi pienimuotoistakin. Muistaakseni vain omassa käytössä olleen käytetyn tavaran sekä luonnonmarjojen myynti on sallittua yksityishenkilönä verottomasti. Lähinnä sen takia ajattelin, sillä kun asia tulee tv:ssä selville, on täysin varmaa että Tiina saa verottajalta kyselyn asiasta, ellei asiat ole muuten kunnossa. Jos nämä asiat ovat hoidossa, niin ei hätää, sitähän en minä tiedä, mutta tulipahan vain mieleen.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 11 Loka 2005 19:47

Jos ne on käytettyjä tikkuja?
-Oh my god...

Avatar
vipe
Kyttääjä
Viestit: 73
Liittynyt: 17 Elo 2005 16:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja vipe » 11 Loka 2005 20:15

Tiina ei oo ikinä ollu suosikkini (tuo kiltti prinsessamaisuus ei oikein iske), mutta viime aikoina olen saanut paljon hupia katsellessani kiukusta hiljaa kiehuvaa Tiinaa :wink:

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 11 Loka 2005 20:58

Heh.. täähän on jo koomista. Porukka ensin viikkotolkulla odottaa, että Tiina avautuisi ja kun vihdoin avautuu, niin ei sekään kelpaa :lol:.

No mut joo, eiköhän tämä liity nyt siihen, että ei-suosikkien tekemiset ärsyttää, teki ne miten päin vaan.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 11 Loka 2005 21:00

Ei se purkautuminen, vaan se kuinka sen tekee.
-Oh my god...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”