Terhi Harmaala

Vastaa Viestiin
Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 25 Syys 2005 14:45

Spencer kirjoitti: Terhihän sanoi, että tämä henkilö puhuu asioista eritavalla kuin toimii ja liikaa korostaa sitä, että jos hän keksii jonkun jutun niin jaksaa toistaa sitä kolme v*tun viikkoa.
Mulle tulee tosta mieleen Terhi ite... :lol:
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 25 Syys 2005 16:57

^ Tuli mieleen ihan sama :P

Mutta mietin tässä tänään tuota asetelmaa Terhi vs. Minna. Terhi himpun verran halveksuu tuota Minnan roolia talon äitinä - hänellä on jo omat vanhemmat, eikä hän talossa uutta äitiä kaipaa. T ottaa mielestäni tämän asian turhan kirjaimellisesti, sillä kysehän on enemmän symboliikasta.
Toisaalta taas Terhin huseeraminen keittiössä saa ehkä Minnan kokemaan asemansa "äitinä" aavistuksen verran uhatuksi, sillä Terhikin on kuitenkin toinen yli kolmekymppinen nainen talossa ja ehkä Minna on huomannut Terhin (ja oikeastaan myös Tiinan) hiukan vieroksuvan hänen äitiyttään talossa, esim. kumpikaan heistä ei juurikaan kutsu häntä äipäksi.

Mutta tässä hiukan voi käydä ajatusleikkiä siitä, mitä tapahtuisi roolituksessa jos Minna häädettäisiin ennen Terhiä? Nostaisivatko muut/Terhi itse itsensä tämän paikalle? Ja jos muut alkaisivat T:ä kutsumaan talon uudeksi äidiksi, niin kuinka Terhi tähän itse suhtautuisi, kun hän kuitenkin on Minnaa vastaavassa asemassa halveksunut. Vastustaisiko hän, vai ottaisi tämän oikeastaan melko keskeisen tittelin ilomielin vastaan?
Sitten voi tietysti miettiä sitäkin kuinka esim. Iina tähän uuteen asetelmaan mahdollisesti suhtautuisi... Kuten Tinde aina "muistuttaa" spekulointi on kivaa :lol:
-Oh my god...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 25 Syys 2005 17:39

Nyt taisit Matami osua ongelman ytimeen... Ehkä kyse onkin siitä että Terhi on Minnan jälkeen Talon vanhin. Terhihän vaikuttaa myös tietyllä tavalla äitityypiltä, joten kyseessä saattaa olla kahden melko samanikäisen naisen valtataistelu.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 25 Syys 2005 18:01

Matami, - niin on! (ja tuokin on lainaus Antilta tai Iinalta tuolta viime viikolta...).

Siis Minnan vs. Terhi kuvio sai musta yhden klimaksin - kun oliko se pe-iltana tekemässä jauhelihakastiketta. Ymmärsin, että Terhi oli tullut "sotkemaan" Minnan kokkailua ja halusi lisätä porkkaraastetta jauhelihakastikkeeseen - mistä Minna ei pitänyt, oli kai sanonut jotain "pojat nyppii ne kuitenkin pois". En tiedä millainen neuvottelu tästä oli pidetty mutta ymmärsin että raastetta oli laitettu kastikkeeseen. (Oliskos tässä vaiheessa naarmuuntuntu se kattilakin...).
" Jäyhät läyhää" ;-)

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 25 Syys 2005 19:11

No tuosta porukasta kun hakemalla haetaan niin ovathan Terhi ja Minna ne äideimmät. Silti en uskoisi, että Terhistä tulisi samanlaista äitihahmoa taloon jos Minna häädettäisiin. Terhillä ei ole lapsia, joka on mielestäni iso "puute" tässä asiassa. Eikä hän varmaan halua ottaa päävastuuta keittiön puolella, vaikka varmaan nautikin tällä viikolla diktatuuristaan.

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 25 Syys 2005 19:16

(tästä myös Terhi-ketjussa kirjoitin) Minnan vs. Terhi kuvio sai musta yhden klimaksin kun oliko se pe-iltana tekemässä tuota jauhelihakastiketta. Ymmärsin että Terhi oli tullut "sotkemaan" Minna kokkailua ja halusi lisätä porkkaraastta jauhelihakastikkeeseen - mistä Minna ei pitänyt, olis kai sanonut jotain "pojat nyppii ne kuitenkin pois". Eli keittiöherruudesta "äitiyiden" osoituksena lienee kyse...
" Jäyhät läyhää" ;-)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 26 Syys 2005 17:13

Minä en tykkää Terhistä yhtään. Ensin Terhi oli noin kolme viikkoa täysin pimennossa ja toivoin, että Terhi tulisi enemmän esille, mutta nyt kun Terhi on sitten tullut enemmän esille niin tuntuu siltä, että olisi kyllä ollut parempi, että Terhi olisi pysynytkin siellä pimennossa.:)
Terhi on selvästi kateellinen Iinalle siitä, että Iina ja Antti viihtyvät niin hyvin yhdessä. Ja se oli selvästi yksi syy siihen, että Terhi nimesi Iinan kahdella pisteellä, kun hän ilmeisesti kuvittelee, että Iinan lähtö tarkoittaisi sitä, että hän pääsisi sitten kuhertelemaan Antin kanssa.
En olisi uskonut vielä pari viikkoa sitten, että sanon tämän, mutta Terhi tuntuu olevan talon kovin peluri. En kyllä yhtään ihmettelisi sitä, että Terhi olisi finaalinelikossa, kun näyttää pelaavan tätä "peliä" niin hyvin tällä hetkellä.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 26 Syys 2005 18:18

Itse epäilin jo alussa, että Terhin tunteenpurkaus on pelaamista. Nyt olen siitä varma. Enkä usko, että Terhi on oikeasti kiinnostunut Antistakaan, näyttelee vain saadakseen kiinnostavuutta aikaan. Vaikken Terhiä "fanita", niin mielestäni Terhi on liian fiksu pitääkseen tuollaisesta tylsästä ja pinnallisesta tyypistä. Spencerin kanssa samaa mieltä, Terhi on kovin peluri.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 26 Syys 2005 18:19

niin mutta eikö se juuri ole tarkoitus, pelata niin että on kärkinelikossa... ja mielestäni Terhi ei ollut mitenkään pimennossa alkuviikot... hän vain antoi muillekkin tilaa olla esillä... Nyt Terhi on hyvin viihdyttävä ja toimii oikein hyvin... hänhän ei saanut yhtään pistettä, eli tulee siis kohtalaisen hyvin toimeen kaikkien kanssa... saatan olla ihan väärässäkin, mutta tällainen vaikutelma on mulle tullut... sitäpaitsi Terhi on niin kauniskin...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
vipe
Kyttääjä
Viestit: 73
Liittynyt: 17 Elo 2005 16:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja vipe » 26 Syys 2005 19:16

Terhi on se ressukka, joka menee open luo ja valittaa ettei muut lapset leiki sen kaa. Ja sitten open pitää sanoa muille, että kaikkien on leikittävä yhdessä.

Ja tän kaiken Terhi tekee niin ovelasti, ettei muut tajua asian laitaa.

Avatar
Krii
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 18 Helmi 2005 18:25

Viesti Kirjoittaja Krii » 26 Syys 2005 20:06

Jipii! Terhi on aina vain parempi. Enään ei oo mikään sohvalla makaileva pallero vaan toimii ja tekee kiinnostavia juttuja. Terhistähän voisi kehkeytyä jopa suosikki.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 26 Syys 2005 20:54

Tapetti kirjoitti:...Terhi on liian fiksu pitääkseen tuollaisesta tylsästä ja pinnallisesta tyypistä.
Yksi yhteen Terhin päiväkirjakirjoitukselle:
"Voi pojat että sinkku tyttö olisi toivonut jotain sähäkämpää urosta taloon..."

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 26 Syys 2005 23:24

GO Terhi GO.... :D

tässä mimmissä on asennetta joka vie pitkälle... Ja olen ihan varma siitä, että hän oli aidosti pahoillaan Iinan puolesta vaikka antoikin tälle 2 pistettä. Aidosti empaattinen mutta Terhi ymmärtää pelin luonteen ehkä parhaiten ja toimii niinkuin pelissä kuuluukin toimia...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 26 Syys 2005 23:31

Niin empaattinen että, ei kyyneltäkään vierittänyt, vaikka muuten on niin vaikeaa että. Taisi itse tajuta vaan sen että Iina ei ehkä ollutkaan häntä äänestänyt...

Iina puolestaan siinä soffalla tuntu tajunneen ehkä että Terhi äänestikin häntä ja vaipui itsesääliin ja tunsi itsensä niin tyhmäksi kun ei edes "kostoksi" ollutkaan äänestänyt Terhiä... maybe so...
" Jäyhät läyhää" ;-)

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 26 Syys 2005 23:36

no mielestäni tuo ei ollut itkun paikka ja kaikki meistä eivät ylireagoi kaikkeen purskahtamalla itkuun... ehkä Terhi osoitti tukeaan olemalla vahva tuki, mistäs me se tiedetään... Minä olisin ollut vastaavassa tilanteessa salaisesti vahingoniloinen aiheellisesti
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 26 Syys 2005 23:46

Terhin naama oli kyllä sen näköinen, että itku ei ollut hänellä kaukana, kun Iina joutui nimetyksi, vaikka todellisuudessa hän tuskin oli yhtään pahoillaan siitä. Todella kaksinaamaista toimintaa Terhiltä minun mielestäni, kun hän kuitenkin antoi Iinalle 2 pistettä. Niinkuin aiemmin sanoin Terhi on ehdottomasti talon kovin peluri.

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 26 Syys 2005 23:50

Eilen lähetyksen jälkeen oli hyvä kun Terhi alkoi Antille puhuu siitä millainen naisten mies hän on talossa... Antin ilmeestä näki että tajus että se on Terhi kun on käynyt Isoveljelle syöttämässä tietoa siitä että vientiä olis...

Terhihän käytti lähes samoja sanoja kuin millä Mari oli Anttia puhutellut päikkärihuoneessa aiemmin.
" Jäyhät läyhää" ;-)

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 27 Syys 2005 00:43

En epäile yhtään etteikö Terhi olisi ollut vahingoniloinen :mrgreen: Peluri on todellakin... Todellakin olisi kiintoisaa tietää menikö Antin pikku vinkki perille. Tässäpä onkin sitten mielenkiintoinen ilmiö, muuttuuko Terhin suhtautuminen Anttiin kun vastakaikua ei tipu?
-Oh my god...

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 27 Syys 2005 00:55

Näyttää että Antti ja Iina ovat kimpassa huomattavasti näyttävämmin kuin aiemmin. Taitavat aatella että mitä sitä pitää vakan alla kun kerran jo ärsyttää toisia... Ja Terhille lienee syytä vääntää rautalangasta.
" Jäyhät läyhää" ;-)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 27 Syys 2005 01:11

Tinde kirjoitti:Näyttää että Antti ja Iina ovat kimpassa huomattavasti näyttävämmin kuin aiemmin. Taitavat aatella että mitä sitä pitää vakan alla kun kerran jo ärsyttää toisia... Ja Terhille lienee syytä vääntää rautalangasta.
Olen itse huomannut myös tämän saman asian. Antti ja Iinahan pitivät tämän heidän "suhteensa" salassa juuri sen takia, että se ei alkaisi muita kilpailijoita ärsyttämään. Nyt kun Iina kuitenkin joutui äänestykseen niin ilmeisesti he päättivät sitten, että on ihan sama kuherrella avoimesti.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 27 Syys 2005 09:19

Spencer kirjoitti: Olen itse huomannut myös tämän saman asian. Antti ja Iinahan pitivät tämän heidän "suhteensa" salassa juuri sen takia, että se ei alkaisi muita kilpailijoita ärsyttämään. Nyt kun Iina kuitenkin joutui äänestykseen niin ilmeisesti he päättivät sitten, että on ihan sama kuherrella avoimesti.
eiks tää on nyt vähän off topic... :wink:

minä joka seuraan vain subin ohjelmia en tiedä ihan viimeisimpiä tapahtumia, mutta olen melkoisen varma siitä että Terhi ei kelpuuttaisi Anttia enää sänkyynsä, hän on vain halunnut sekoittaa pakkaa joko kateudesta tai pelistrategian takia
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
taku
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 21 Helmi 2005 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja taku » 27 Syys 2005 17:13

Itse pidän Terhistä. Todella hauska ja suorasanainen tyyppi. Energiaa ja persoonaa rittää. :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”