Terhi Harmaala

Vastaa Viestiin
dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Terhi Harmaala

Viesti Kirjoittaja dal » 19 Syys 2005 14:47

Onhan Terhin painoindeksi varmasti vähän kohollaan, mutta sillä nyt ei pitäisi suurempaa merkitystä BB:n kannalta olla. Vai kuinka? Ja kuten joku jo sanoikin, kertoo nuo haukkumiset enemmän kirjoittajasta kuin Terhistä itsestään.

Anteeksi että tuli vanhan toistoa, mutta rupean oikeasti kyrpiin.. siis kypsähtämään erään kirjoittajan jatkuvaan suunsoittoon mitä tulee kilpailijoihin. Joku on homohtava, kaappihomo, lesbo, läski, ääliö, kusipää ja mitä milloinkin. Aina välillä sanonta "mene kotiin kasvamaan" toimii, tämä tilanne on yksi niistä.

Terhi on edelleen aika massaa, omasta mielestäni, mutta jollain tapaa kuitenkin nostanut osakkeitaan. Tytöistä löydän nyt useita jotka voisin talosta poistaa ennen Terhiä. Esimerkiksi Hannasta saan nykyään vielä vähemmän irti kuin Terhistä. Varsinkin kun se ns. romanssi Timon kanssa ei hirveästi edelleenkään nappaa.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 19 Syys 2005 15:46

Terhi ei oikein edelleenkään nappaa, se tosin ei johdu ulkonäkökysymyksistä (päinvastoin, hyvä että telkussa on kaiken kokoisia ja näköisiä ihmisiä)vaan tuosta lapsellisuudesta. Minusta "ollaan leirillä, kaikilla on kivaa" -asenne voi olla ihana oikeassa elämässä mutta BB:hen se ei sovi.

Enkä tykkää niistä pipoista. :roll:
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Syys 2005 21:02

Alkaa pikku hiljaa ärsyttämään Terhin lässytys.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Sahtor
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 28 Elo 2005 21:45
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Sahtor » 19 Syys 2005 22:16

Itse katson Terhiä nuosevana tähtenä. Muilla saattaa mennä pari viikkoa tajuta sen pelityyli. Valitus voi toimia, jos siitä tekee tavaramerkin.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 19 Syys 2005 23:06

Terhi on nousemassa kapinaan... se on HYVÄ sillä ELÄKÖÖN KESKINKERTAISUUDET! on ollut varmasti v***umaista viettää aikaa näiden elvistelijöiden kanssa (lähinnä Iina ja Minna, miksei Mikakin)

Antti Ässän lähdön jälkeen alankin fanittaa Terhiä :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 19 Syys 2005 23:13

No niin sanoista tekoihin vaan niin saadaan vihdoinkin toimintaa. Jos tuo "sekoitan pakkaa ärsyttävillä tavoillani" -lupaus jää vaan sanoiksi, olen äärimmäisen pettynyt :mrgreen:
-Oh my god...

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 19 Syys 2005 23:26

NO Terhi ampuu koville. Aloittanyt Iinasta, edellisiltana sanoi pihallakin sanoi että "Tytöt vie ja pojat vikisee". Terhi laski varmaan että pojilla (Timolla ja AA:lla) on faneja ulkopuolella, jotka ei tästä tykkää...

Ase1: Antti! Mä niin tykkäisisin tästä Terhin pelista TOSI paljon enemmän, jos siinä ei käytettäis just Anttia. Antti kun mitä ilmeisemmin pitää aidosti Terhiä kivana ja mielenkiintoisena (ehkä kylläkin myös hieman vaarallisena...) tyyppinä, eikä siksi halua loukata - ja Terhi se vaan tekee Iinaa mustikseksi.

Ase2: Terhihän ihan kannustaa Tiinaa poksahtamaan (ja todennäköisesti Iinalla tai Minnalle), että hän voi sitten lohduttaa vieressä, ja nauttia aikaansaannoksistaan. Eikä tarvitse itse näyttää huonolta muiden silmissä. Kieroa mutta niin mielenkiintoista.Terhissä on enemmän käärmettä kun tusinassa Iinoja...
" Jäyhät läyhää" ;-)

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 20 Syys 2005 07:21

No hyvä että joku alkoi sekoittamaan pakkaa. Terhin äänessä oli kohtuullisen verran alentuvaisuutta kun hän puhui siitä kuinka nopeasti talossa oli muodostunut suhteita. Ja tyttöjähän hän tietysti asiasta syyttää, kuinkas muuten. Terhillä taitaa olla aika tavalla antipatioita etenkin Iinaa kohtaan, syytä en heti keksi, ehkä kemiat eivät osu yhteen, ehkä osasyynä on Antti.

Edelleen jäi ärsyttämään tämä Terhin asenne "Kaikilla on hyviä ideoita". Normaalielämässähän tuo on hieno asenne, mutta BB-talossa on minusta ihan suotavaa se että joku yrittää jyrätä muut ideoillaan, kun ei edelleenkään olla siellä leirillä.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 20 Syys 2005 07:32

Aiemmin epäilin, että Terhin "tää on leiri jossa kaikilla on hauskaa" show on näytelmää ja nyt olen aika vakuuttunut siitä. Emme ole nähneet vielä oikeaa Terhiä, vaan vasta tunnustelevan Terhin, joten Terhiä en haluaisi pois.

Sakallio
Kuhnuri
Viestit: 63
Liittynyt: 26 Elo 2005 12:25

Viesti Kirjoittaja Sakallio » 20 Syys 2005 11:50

Terhikin näköjään aktivoitunut viime päivinä. Eilisillan keskustelua en nähnyt, mutta Tiina-Terhi-Kathy -kolmikko on alkanut kypsyä joihinkin ihmisiin. Vaikea sanoa mitään keskustelusta, kun en kuullut siitä, mutta Subin aina niin luotettavalla forumilla puhutaan sävyn olleen samaa tasoa kuin paljon parjatun Iina-Minna-kaksikon puheissa.

Terhin puheet pakan sekoittamisesta sotkevat varmasti talon elämää. On mielenkiintoista saako Terhi mukaansa Tiinan ja Kathyn. Nämä kolme ovat tunteneet olonsa ulkopuoliseksi ja potentiaalia heissä sekoittamiseen on. Eri asia on taas, miksi he ovat tunteneet itsensä ulkopuoliseksi. Jokaisesta ryhmästähän löytyy vahvoja persoonia, jotka dominoivat ryhmän toimintaa jne. Tämän luulisi Terhinkin tiedostavan. Ja kyllähän Terhi on omilla toimillaan edistänyt, sitä ettei ole täysin päässyt ryhmään sisään haluamallaan tavalla.

On varmaan selvää, että en erityisemmin pidä Terhistä. Mitään yksittäistä syytä en kykene tähän hätään sanomaan. Ärsytys syntyy vain jostain piirteistä, mitä ei kykene yksilöimään. Onko se äänensävy, joka tuo koko ajan mieleen valituksen? Tai sitten jatkuva "fiilistely" tai "tyyppien" tai "Tää ei oo reiluu" hokemat. Ehkä syyt ovat näitä tai sitten jotain muuta.

Varmasti sympaattinen ihminen, mutta mitä olen tv:n perusteella nähnyt Terhiä, en kyseisen kaltaista/tyyppistä ihmistä kauan tosielämässä jaksaisi katsella omassa kaveripiirissä.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 20 Syys 2005 12:01

Sakallio kirjoitti: On varmaan selvää, että en erityisemmin pidä Terhistä. Mitään yksittäistä syytä en kykene tähän hätään sanomaan. Ärsytys syntyy vain jostain piirteistä, mitä ei kykene yksilöimään. Onko se äänensävy, joka tuo koko ajan mieleen valituksen? Tai sitten jatkuva "fiilistely" tai "tyyppien" tai "Tää ei oo reiluu" hokemat. Ehkä syyt ovat näitä tai sitten jotain muuta.

Varmasti sympaattinen ihminen, mutta mitä olen tv:n perusteella nähnyt Terhiä, en kyseisen kaltaista/tyyppistä ihmistä kauan tosielämässä jaksaisi katsella omassa kaveripiirissä.
Minulla on aivan sama tilanne. Tiedostan jopa sen että Terhi voi olla kiinnostava peluri, mutta en vaan pysty pääsemään ärsytyksestä eroon. Enkä usko että jaksaisin myöskään arkielämässä.

Tuosta eilisestä Terhin kommentista "Jos huomiota haluaa, niin se pitää ottaa, mutta kun aina ei jaksaisi tapella." No juu, näinhän se elämässä usein on. Talossa en ole nähnyt Terhin tekevän mitään millä hän edes saisi huomioita eli huomion puutteesta saa kai sitten syyttää lähinnä itseään. Vaikka Terhillä onkin paha olo ja hän puhuu jatkuvasti (ja kauniisti) siitä kuinka jokaisen ideat ovat tärkeitä ja hienoja, en ole nähnyt hänen koskaan pyrkivän selvittämään konflikteja puhumalla. Voisin kuvitella että kissan voisi nostaa pöydälle ja puhua ihan suoraan muiden tyttöjen kanssa asiasta, tosin se vaatiikin jo vähän enemmän sisua kun selän takana puhuminen. Sinänsä minusta on varsin kiinnostavaa seurata tuota kyräilyä, mutta ihmettelen vain ristiriitaa Terhin sanojen ja tekojen välillä.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 20 Syys 2005 13:04

Sakallio kirjoitti:Terhikin näköjään aktivoitunut viime päivinä. Eilisillan keskustelua en nähnyt, mutta Tiina-Terhi-Kathy -kolmikko on alkanut kypsyä joihinkin ihmisiin. Vaikea sanoa mitään keskustelusta, kun en kuullut siitä, mutta Subin aina niin luotettavalla forumilla puhutaan sävyn olleen samaa tasoa kuin paljon parjatun Iina-Minna-kaksikon puheissa.
Dailyssä nähty Keskustelu löytyy kokonaisuudessaan BBPlazan tapahtumissa http://www.bbplaza.net/sbb1.htm Löytyy sieltä sivun alhaalta ensimmäisenä juttuna kun 23. päivä alkaa.
-Oh my god...

Sakallio
Kuhnuri
Viestit: 63
Liittynyt: 26 Elo 2005 12:25

Viesti Kirjoittaja Sakallio » 20 Syys 2005 13:25

matami kirjoitti:Dailyssä nähty Keskustelu löytyy kokonaisuudessaan BBPlazan tapahtumissa http://www.bbplaza.net/sbb1.htm Löytyy sieltä sivun alhaalta ensimmäisenä juttuna kun 23. päivä alkaa.
Anteeksi chat, mutta tarkoitin eilisessä livessä nähtyä keskustelua. No tänäänpä siitä varmaan näkee parhaat palat illan ohjelmassa.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 20 Syys 2005 13:32

Sitä mietinkin kumpaa tarkoitit. Eiköhän tuo keskustelu nähdä, jos ei niin yritän jostain löytää sen paperin mihin tuota keskustelua yön tunteina raapustin...
-Oh my god...

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 20 Syys 2005 13:54

Mä oon alkanut tykätä Terhistä ja siinä sivussa myös Tiinasta ja Katista.

Vaikka Antti ja Iina kuvittelevatkin osaavansa pelata BB:a parhaiten, luulenpa, että heidän pelinsä kaatuu juuri ylimielisyyteen. Mun mielestä Terhi on aidosti analyyttinen ja hänellä vaikuttaa olevan hyvä ihmistuntemus. Hän on suht hiljakseen, mutta salakavalasti tarkkailee muita ja osaa tehdä oikeita johtopäätöksiä ihmisistä. Samalla tavoin kuin terapeutti / psykologi tmv tarkkailee potilastaan, ei pelkästään puheita vaan myös kokonaisuutta. Minusta Terhi on aika taitava ihmistuntija eikä siinä ole mitään negatiivista. Päinvastoin, ainakin minulle se edustaa tietynlaista älykkyyttä. Olen alkanut pitämään Terhistä siinä määrin, etten pidä häntä bitchinä, vaan hän tuo mielestäni tervettä ja tarpeellista sekoitusta porukkaan. Toivottavasti.

Elsa
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 23 Elo 2005 10:30

Viesti Kirjoittaja Elsa » 20 Syys 2005 17:00

Hyvä Mimmi! Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
Terhillä on erittäin hyviä huomioita ja lisäksi pisti korvaan antti s:n kanssa käyty keskustelu, että eräistä miehistä on mennyt maku. (ymmärsin hänen tarkoittaneen Antti a:ta...) Samoin minulla on mennyt iso-antista maku joka ennen oli lemppareitani.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 20 Syys 2005 17:21

Terhi itseasiassa tuossa keskustelussa kehui omaa ihmistuntemustaan ja tuumaili että hän voisi periaatteessa toimia psykologina, mutta kuitenkaan kiinnostusta tähän ammattiin ei kauheasti ole. Terhi osaa myös tämän pelin, mutta pelaa sitä eritavoin kuin esim. Antti ja Iina. TTK-klubi on viime päivinä syyllisynyt siihen ihan samaan muista puhumiseen siinä kuin Iina ja Minnakin. Mä mietin myös tuota "miehistä mennyt maku" -keskustelua, mutta jos Terhi todella tarkoitti Iso-Anttia niin olisiko tilanne sama, jos hän olisi tunteilleen vastakaikua saanut? Eli onko hän vain hiukan kateellinen, kun olisi halunnut omien sanojensa mukaan talossa ihastua ja jopa rakastuakin? Samoin tämä "nopeata toimintaa tytöiltä" -kommentti... Entä jos joku miehistä olisi hänestä kiinnostunut kyhnytysmielessä, niin olisiko hänkin toiminut nopeasti? Terhi ilmeisesti näkee Hannan ja Iinan jonkinlaisina miestennilijöinä, kun kummallakin tuota seuraa on ollut. Mutta kuinka hän itse käyttäytyisi tilanteen tullen? Muita on usein helpompi analysoida ja kritisoida kuin itseään.
-Oh my god...

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 20 Syys 2005 21:53

Ja Mikakin on niinnostuneepi edelleen Iinasta kuin "sulhasen siskosta"...

Katso:ssa julkaistussa netttipäiväkirjassa kirjoitti joitan tyyliin että pettynyt kun "talossa ei ollet mitään sähäköitä miehiä, joten äidin pikkupojatkin käy.." (vapaa lainaus, suurinpiirtein näin se meni). :x
" Jäyhät läyhää" ;-)

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 20 Syys 2005 23:14

matami kirjoitti: olisiko tilanne sama, jos hän olisi tunteilleen vastakaikua saanut? Eli onko hän vain hiukan kateellinen, kun olisi halunnut omien sanojensa mukaan talossa ihastua ja jopa rakastuakin? Samoin tämä "nopeata toimintaa tytöiltä" -kommentti... Entä jos joku miehistä olisi hänestä kiinnostunut kyhnytysmielessä, niin olisiko hänkin toiminut nopeasti? Terhi ilmeisesti näkee Hannan ja Iinan jonkinlaisina miestennilijöinä, kun kummallakin tuota seuraa on ollut. Mutta kuinka hän itse käyttäytyisi tilanteen tullen?
Mä luulen kans, että kateuskin jyllää. En tiedä, halusiko kukaan tuolta romanssia etukäteen (paitsi Timo :P), mutta läheisyyden kaipuu on varmasti monella suuri. Luulenpa, että haluaisi itse olla hellittävänä.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 21 Syys 2005 00:21

No niin, etsintäkuulutus kuka näki Iinan luovan pahan silmäyksen Terhiin? Mulle tuli tuosta väkisin mieleen omakohtainen tapaus muutaman vuoden takaa kun eräs tytöntylleröinen ihastui mieheeni. Kohta mä sain kuulla jotain reittejä sen hihitelleen äärimmäisen omahyväisenä kuinka olin luonut "jos katseet tappaisivat" -ilmeitä. Muuten ihan hyvä, mutta tulkinta metsään. Ne oli "on se kiva, että miehestäni riittää silmän iloa, halua vain mun puolesta niin paljon kuin tahdot" -huvittuneita katseita. Ihmisluonne on siitä hassu, että joskus sitä halutaan nähdä sitä mikä itsestä parhaalta tuntuu. Ei siinä en mä Terhiä ulos talosta haluaisi, vielä.

Ja entäs sitten vaikka pahasti olisikin katsonut. Siellä yläasteen tyttöjen vessassakin on tosiaan kuultu henkevämpää keskustelua, kuin Terhin jutut Kathylle ja Tiinalle viime päivinä. Tästä tädistä tulee vielä mun lempi jäkä-jäkätyksen aihe, herkkätuntoisemmat suokoon anteeksi :mrgreen:
-Oh my god...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 21 Syys 2005 07:30

Ihmettelin eilisen dailyä katsellessani niitä TTK-tyttöjen ulkopuolisuus-kommentteja, eilisen perusteella nimittäin esim. Terhi oli otettu ihan samalla tavalla mukaan touhuihin kuin kaikki muutkin. :?
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
taku
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 21 Helmi 2005 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja taku » 21 Syys 2005 07:39

Olen edelleen sitä mieltä, että Terhi on "musta hevonen". Tulee varmasti vielä yllättämään tai sekoittamaan pakkaa. Siksi en ihan heti häntä pois äänestäisi. Terhissä on paljon mielenkiintoisia piirteitä, ja häneen on todella helppo samaistua. :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”