Terhi Harmaala

Vastaa Viestiin
Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Marras 2005 22:41

Hahah, 13,5 viikkoa liian kauan tuolla oli, mutta hyvä että edes nyt lähti. :lets dance:

Hirveä teiniangst studiossa... huh. Ei voi muuta sanoa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 27 Marras 2005 22:44

Bye, bye Terhi!!!
Enää ei tarvitse katsella naisen itkua, vikinää ja murjotusta. Ei tarvitse kuunnella niinkua ja ei oo reilua.....
Kerrankin olen tyytyväinen häädön tulokseen!!!

Hyvää jatkoa Terhille!!!! Älä ota elämää liian vakavasti!!!! :wink:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Bauer
Kesä-Esa
Viestit: 47
Liittynyt: 02 Syys 2005 00:00

Viesti Kirjoittaja Bauer » 27 Marras 2005 23:06

Ei oo reiluu hei niinku..
"Eiks se liha oo sillon pilalla ku siinä kasvaa karvaa.."

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 27 Marras 2005 23:09

Terhi on tunneihminen ja reagoi siis tunteella... minusta oli hienoa, ettei Terhi sortunut teeskentelemään, että "ei tunnu missään"... kun harmittaa, niin silloin harmittaa ja ei ooo kovin hauskaa...

mua kyllä vähän pelottaa miten Terhin käy, kun saa käsiinsä kaiken p***an mitä hänestä on kirjoitettu... onneksi hänellä on varmasti hyviä ystäviä tukena

KAIKKEA HYVÄÄ TERHILLE, olet hieno ihminen :D
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 27 Marras 2005 23:17

Kuten haastattelussa todettiinkin niin Terhi todellakin toi oman mielipiteensä ilmi eikä mielistellyt toisia. Kaikkea hyvää Terhille. Toivottavasti Terhi ei lue liikaa noita Terhin haukkumisketjuja.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 27 Marras 2005 23:25

Jos Terhille jotain pitäisi sanoa niin se olisi luultavasti varoitus netissä olevista kirjoituksista.. toivottavasti ei lue niitä.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 28 Marras 2005 07:17

Toivon myös vilpittömästi vaikka olenkin Terhiä kritisoinut ettei hän pahoita kritiikeistä kovin pahasti mieltään, osa teksteistä on todella raadollisia eivätkä ehkä tee pahaa ihmiselle, jolla on itsetunto noin maassa.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 28 Marras 2005 09:47

Kieltämättä välillä ihmetyttää, miten 31v(?) joka käyttäytyy välillä kuin 13wee niinku on valittu niinku tonne ku niinku ku ei niinku huumori ei kelpaa ja niinku oon ihan tylsä ja niinku ois pitänyt meikata niinku.

Ja v*ituttaa aIVAn sairaasti miksette äänestäneet muaa paskiaiset?! aaarhg!



Ei mutta ihan oikeesti - naisella on nyt vakava itsetunto-ongelma eikä tämä ohjelma ja siitä seuraava jälkipyykki asiattomine nettikeskusteluineen varmasti ainakaan yhtään helpota. Jälkiviisaus on aina sitä parasta viisautta, mutta taisi tämä ihmissuhdetaitojen ja toimeentulon mittari olla liian suurella asteikolla.

Terhi sanoi olevansa hyvä kuuntelija, mikä kyllä pitää paikkansa. Se on tullut todistettua, sillä hyvin hän jaksoi kaikkia kuunnella. Kuten olen kymmeniä kertoja aiemminkin sanonut, Terhillä on myös mieletön taito mielistellä keskustelukumppaneitaan. Kukin vuorollaan 1-1 keskusteluissa sai Terhin seisomaan keskustelukumppanin sanojen takana. Näin Terhi selvisi 13,5 viikkoa eräänlaisen valheen verhon suojissa viimeisen neljän parhaan joukkoon.

Ja nyt kun se verho viimein revittiin pois, vastaus on v***ua jne. Totuus tuli esiin. Ja se sattuu. Terhi rakensi itselleen suojaksi peiton ja kun se kiskotaan pois, tulee äkkiä kylmä. Tulee äkkiä itku. Aivan kuten kaikilla muillakin lapsilla.

Terhi myös unohti sen, että kansa tekee lopullisen tuomion. Asukkaita myötäilemällä selviää pitkälle, mutta lähtö tulee ennenaikaisesti mikäli kansa ei saa janoamaansa sirkushuvia.


Ja mainitaan Terhin puolustukseksi se, että Antin käyttäytyminen Terhiä kohtaan oli ajoittain ala-arvoista. Muut viestiketjut ovat jo kertoneet kaikki mielipiteeni Antin käytöksestä Terhin suhteen, joten niitä ei tässä viitsi turhaan toistella.

Toivottavasti Terhikin oppii tuntemaan itsensä kunnolla, jotta elämä jatkuu oikeilla raiteilla. Ja uskoisin, että valtamedia kuitenkin kohtelee Terhiä asiallisesti. Kunhan vaan Terhi kohtelee valtamediaa itse asiallisesti.

Nettiforumeille ei vaan voi mitään, niin kauan kun idiooteillakin on sananvapaus.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 28 Marras 2005 10:19

Saa nähdä, muuttuuko Terhin käsitys Antista, jos/kun näkee videolta, kuinka Antti on juoruillut Terhistä selän takana hänestä itsestään kuin esim. Pertusta Terhille.

Minusta Terhin käytös oli jopa hiukan pelottavaa. Mutta jossain määrin ymmärrän Terhiä. Itse olen juuri se, joka on yleensä korvat kaikille muille, mutta en mielelläni puhu omista asioistani noille samoille ihmisille. Samoin luulen, että Terhi on ollut kiusattu jossain elämänvaiheessa. Itselläni on sama vika, kiusaamista sekä koulussa että työpaikalla, luulen että lähinnä näennäisen hiljaisuuteni vuoksi. Tuo pitkäaikaisena jatkunut kiusaaminen tuo tiettyä sulkeutuneisuutta, mikä minussa näkyy päällepäin jopa ärsyttävänä itsevarmuutena, iän myötä opittu käyttäytymismalli. Itse en pystyisi olemaan tuollaisessa ympäristössä edes viikkoa, sillä tarvitsen päivässä aika reippaan liikunta-annoksen purkaakseni itsestäni patoutumat pois.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 28 Marras 2005 14:06

logik kirjoitti:Kieltämättä välillä ihmetyttää, miten 31v(?) joka käyttäytyy välillä kuin 13wee niinku on valittu niinku tonne ku niinku ku ei niinku huumori ei kelpaa ja niinku oon ihan tylsä ja niinku ois pitänyt meikata niinku.

Ja v*ituttaa aIVAn sairaasti miksette äänestäneet muaa paskiaiset?! aaarhg!.
miksi käyttäytymisen pitäisi olla ikäsidonnaista... Terhi on ihastuttava luonnonlapsi, joka käyttäytyy epäjohdonmukaisesti ja välillä ristiriitaisesti... olet logik välillä aikamoinen 5-pennin psykologi... aika pitkälle vietyjä johtopäätöksiä pelkän television välityksellä...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 28 Marras 2005 16:48

Osa Terhin kommenteista eilisen häädön aikana/jälkeen selittyy varmaankin sillä, että Terhiä pelotti ulkomaailman vastaanotto. Jotain Terhin ulkomaailman pelosta kertoi sekin, mitä hän puhui talosta poistuessaan. Aivan kuin hän olisi ollut menossa maailman kylmimpään paikkaan, jossa kaikki inhoavat ja sysivät häntä. Ehkä se itse itsensä haukkuminenkin on jonkinlainen suojamekanismi: haukkuu itsensä ennen kuin kukaan muu ehtii. Sinänsä ihan päätöntä puuhaa, sillä Terhillä ei todellakaan ollut mitään aihetta haukkua itseään nähdyllä tavalla. Taas kävi Terhiä sääliksi, niin sääliksi, ahdisti katsoa, mutta oli sentään mukava nähdä hänen hymynsä ja kuulla hänen naurunsa parhaiden palojen aikana. Terhin viimeinen viikko talossa ei oikein mennyt putkeen, ja kukapa tietää, vaikka Terhi olisi yhä talossa ilman viimeisen viikon itsesääliä ja valitusta.

Ehkä Terhi on tässä vaiheessa jo saanut selville, ettei hän ole saanut osakseen läheskään yhtä paljon katsojien vihoja kuin Iina ja Minna. :wink:

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 28 Marras 2005 17:51

Tosiaan jos Terhin suosion/inhon suhteuttaa juuri Iinan saamaan palautteeseen ei Terhillä oikeastaan kovin heikosti mennyt. Jälkimaku vain on nyt hieman huono. Edelleen ihmettelen, että hän sai jopa melkein viidenneksen äänistä. Veikkaan Tiinan olleen se kovin häätökilpailija Terhin kanssa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 28 Marras 2005 18:02

Mä en lähtis kovin varmasti sanomaan kuka on kolmas.
Jotenkin tuntuu että Perttu olisi ekana ja siis voittaja, mutta Tiinan ja Antin sijoitukset voi olla puolin ja toisin.....en menisi luottamaan siihen että esim Antti olisi kakkosena. Kovin on tasaväkistä kaikkien kanssa (siis jos tilanne tuloksia ei vääristellä, epäilen että hyvin voidaan vääristellä, tai mistäpä sitä tietää).
En muuten ymmärrä miksi Iinaa "vihataan" enemmän kuin Terhiä, mutta kai olen tässä asiassa puoluelliinen. :roll:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 29 Marras 2005 08:25

silmä kirjoitti: Ehkä se itse itsensä haukkuminenkin on jonkinlainen suojamekanismi: haukkuu itsensä ennen kuin kukaan muu ehtii. Sinänsä ihan päätöntä puuhaa, sillä Terhillä ei todellakaan ollut mitään aihetta haukkua itseään nähdyllä tavalla.
siis tuo itsensä kritisoiminen on juuri tyypillinen suojautumismekanismi ja sillä pyritään välttämään juuri tuo muiden arvostelu ja se on tyypillisintä ihmisillä, jotka kokevat itsensä lihaviksi...

ja luultavasti se juontaa juuri pitkällisestä kiusaamisesta ja siitä, että kun asettaa itse itsensä naurun alaiseksi niin ihmiset nauravat sinun kanssasi eivät vain sinulle.... (niminmerkillä "kokemuksen syvä rintaääni")

eikä siinä mielestäni ole mitään päätöntä, ihminen nyt vaan on sen verran kummallinen psyko-fyysinen kokonaisuus, että kaikenlaista tulee tehtyä, että elämä ei olisi niin kammottavaa
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 29 Marras 2005 09:40

big.mac kirjoitti: miksi käyttäytymisen pitäisi olla ikäsidonnaista...
Lähinnä ikä on semmoinen numero, joka pistää ihmiset odottamaan henkilöstä jotain tiettyä käyttäytymistä tai tilanteiden käsittelyn tasoa.
Sama oli Minnan suhteen, hänkään ei aina ihan niin kypsästi kaikkea käsitellyt ja oli olevinaan "niin kovin aikuinen" - jos en väärin muista,
niin myös sinun mielestäsi. Joten koitetaanko molemmat keksiä tähän kysymykseesi vastaus?

big.mac kirjoitti: joka käyttäytyy epäjohdonmukaisesti ja välillä ristiriitaisesti...

Ominaisuus, jonka hyvyys on tietenkin sitten jälleen katsojan silmässä

big.mac kirjoitti: olet logik välillä aikamoinen 5-pennin psykologi... aika pitkälle vietyjä johtopäätöksiä pelkän television välityksellä...

Niin, valitettavasti en tunne henkilöitä henkilökohtaisesti. Mutta jos telkkariohjelman "fanitukseen" suunnatulla forumilla ei puhuttaisi telkkariohjelmassa esiintyvistä henkilöistä ja niiden välisistä suhteista ja henkilöiden käytöksestä, niin mistä sitten? :)

Mielestäni ainakin tämän ohjelman yksi kulmakivistä on juuri se, että katsojat tutkivat kisaajia ja sitä kautta itseään. Silloin telkkarin välityksellä tulee väkisinkin mielikuvia siellä näkyvistä ihmisistä jotka esiintyvät siellä täysin omina itsenään.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 29 Marras 2005 09:57

Ohjelman yksi idea lienee sekin, että ihmiset saavat toimia kotisohvapsykologeina hja väitellä keskenään. Nuo diagnoosin miettimiset ovat vähän liikaa, mutta olenpa itsekin sitä tehnyt.

Katsoitteko eilen extrassa Terhiä? Vähän rivien välissä tuntuu siltä, myös chatin perusteella, että hiukan on Antista käsitys muuttunut. Aika ympäripyöreitä vastauksia antaa.

Avatar
Foksi
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 06 Elo 2005 13:12
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Foksi » 29 Marras 2005 10:34

Terhi oli mielenkiintoinen asukas. Terhi oli ainut, joka näytti suuttumuksensa siitä, että hänet äänestettiin pois pelistä. Terhiä oli mukava seurata, koska hän ei peitellyt tunteitaan. Mielestäni Terhi oli analyyttinen ja viihdyttävä. Ei kaikkien tarvitse olla viihdyttäviä pelleilemällä. Tuskin siitä tulis kovin hyvää ohjelmaa, jos taloon valittaisiin 12 esiityvää pelehtijää. Terhi väitti ettei ole huumorintajuinen, mutta oli kuitenkin Kakon haastattelussa selvästi kaikista kilpailijoista hauskin. Terhillä on itseään vähättelevä sarkastinen huumorintaju. Se "toivottavasti mä en näytä lihavalta" oli ihan hervoton läppä :) . Kyllä hymyilytti Kakkoakin.

Terhi vaan vie vähä liian pitkälle ton itsensä vähättelyn muiden arvostelun pelosta. Valitettavasti se mitä Terhi ajattelee itsestään näkyy myös hänen fyysisessä ulkomuodossaan. Muuten Terhi on (välillä) aika viehättävä nainen ja hänellä on kauniit kasvot.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 29 Marras 2005 10:36

logik kirjoitti:Lähinnä ikä on semmoinen numero, joka pistää ihmiset odottamaan henkilöstä jotain tiettyä käyttäytymistä tai tilanteiden käsittelyn tasoa.
Sama oli Minnan suhteen, hänkään ei aina ihan niin kypsästi kaikkea käsitellyt ja oli olevinaan "niin kovin aikuinen" - jos en väärin muista,
niin myös sinun mielestäsi. Joten koitetaanko molemmat keksiä tähän kysymykseesi vastaus?
Minna painotti olevansa "aikuinen" ja käyttäytyi keskenkasvuisesti... Terhi ei käsittääkseni ole koskaan esittänyt "niin kovin aikuista" vaan on ollut samanlainen huithapeli ja tuuliviiri koko ajan... itse olen 43-v. mutta pukeudun ja käyttäydynkin välillä ja toisinaan koko ajan kuin 25v. nuoremmat eli olen wannabeteini ja vastustan sitä että pitäisi käyttäytyä ikäsidonnaisesti.... :wink:
logik kirjoitti:
big.mac kirjoitti: joka käyttäytyy epäjohdonmukaisesti ja välillä ristiriitaisesti...

Ominaisuus, jonka hyvyys on tietenkin sitten jälleen katsojan silmässä
niinpäs onkin... mutta tämä on niin yleisinhimillistä... harvoin tapaa ihmisiä, jotka eivät koskaan ole epäjohdonmukaisia

logik kirjoitti:
big.mac kirjoitti: olet logik välillä aikamoinen 5-pennin psykologi... aika pitkälle vietyjä johtopäätöksiä pelkän television välityksellä...

Niin, valitettavasti en tunne henkilöitä henkilökohtaisesti. Mutta jos telkkariohjelman "fanitukseen" suunnatulla forumilla ei puhuttaisi telkkariohjelmassa esiintyvistä henkilöistä ja niiden välisistä suhteista ja henkilöiden käytöksestä, niin mistä sitten? :)

Mielestäni ainakin tämän ohjelman yksi kulmakivistä on juuri se, että katsojat tutkivat kisaajia ja sitä kautta itseään. Silloin telkkarin välityksellä tulee väkisinkin mielikuvia siellä näkyvistä ihmisistä jotka esiintyvät siellä täysin omina itsenään.
kyllä, kyllä, kyllähän onkin tarkoitus puhua ja kommentoida, väitellä ja jopa välillä riidellä asioista... mutta... eikö kuitenkin kannattais välillä pysähtyä miettimään, mitä juuri on kirjoittanut ja asettaa omatkin mielipiteet suurennuslasin alle juuri ennen kuin klikkaa "lähetä"-ruutua... ja niistä liian pitkälle viedyistä johtopäätöksistä... niitä on niin helppo tehdä ja kuitenkaan emme tunne k.o. ihmisiä... ja siksi olisikin mukavaa, jos..... :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 29 Marras 2005 11:43

Minnahan kyllä tunsi aika usein itsensä talossa muita vanhemmaksi ja mm. Iinan kanssa jutteli, että ei pystyisi esim. Kathyn kanssa juttelemaan kunnolla, koska heillä on niin paljon ikäeroa ja erilaiset elämät keskenään. Minua ei ainakaan häirinnyt Terhin ikä tai käyttäytyminen ollenkaan. Mielestäni Terhi ei edes ole kovin lapsellinen. Esim. Mika on melkein samanikäinen kuin Terhi ja omasta mielestäni ainakin yhtä lapsellinen kuin Terhi.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 29 Marras 2005 13:48

Mielestäni Terhin kyky käsitellä vastaan tulleita negatiivisia asioita ei ollut aina niin kypsää, kun mitä oisin jo elämää nähneeltä odottanut. Voi sitten olla, että ihan oikeassa elämässä Terhi on suorastaan yli-ihminen mitä tulee vastoinkäymisten käsittelyn suhteen. 13,5 viikon aikana melkoisenkin tiiviisti bb-elämää seuranneena tämä absoluuttinen totuus jäi kuitenin jotenkin minulta huomaamatta.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 01 Joulu 2005 20:05

Minulle on nyt etsautunut mieleen Terhin ilme ja reaktio häädön varmistuttua.

"Jes... Voi vittu!"

Tuon jälkimmäisen osan voisi melkein nuotittaa, että saisi siihen oikean sävyn. Se tuli niin sydämestä. En viitsinyt sensuroida kirosanaa, koska se häiritsisi lausahduksen syvällistä vastaanottamista ja tulkintaa ja sulattelua.

Täten nimeän tämän parhaaksi häädetyn asukkaan ensireaktioksi. Muiden reaktiot olivat niin laimeita, ettei niitä edes muista. Hyvä, Terhi! Tällä reaktiolla kyllä ansaitsee jo neljännen sijan. ;)

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 01 Joulu 2005 20:28

½ sekuntia meni, kun turhi murtui. Vai mitä toi "jes" tarkoitti?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”