Terhi Harmaala

Vastaa Viestiin
Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 19 Marras 2005 16:58

Kirkollista teemaa jatkaakseni... Matami, AAMEN!

Lintu ja kala -puheista sen verran, että ainakaan minulle ei vielä tänäkään päivänä ole selvinnyt se, onko Terhi itseasiassa Talon kovin peluri, joka antaa itsestään herkän luonnonlapsen kuvan vaiko onko hän todella se tuuliviirimäinen kaunosielu, joka on ikäänkuin vain vahingossa selvinnyt tosipelureiden seurassa finaaliin saakka.

Henk.koht en toivo Terhille voittoa, koska en vain näe hänen sitä ansainneet. Viihdyttävyys ei ole ainakaan omalla kohdallani toteutunut, olemme olleet eri aaltopituuksilla heti "maailman parhaasta tyttösurffarista" -lähtien. Tämä nyt vaan on niitä juttuja kun tietystä tyypistä ei vain tykästä. Ja siksi minun voittoääneni meneekin toisaalle.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 19 Marras 2005 18:45

matami kirjoitti:"Tykästän kaikista, vaikka oikeastaan inohoan vähän väliä jotakuta, toisinaan ihan kaikkia vaikka ne on niin ihania, silloin kun ovan mun kanssa samaa mieltä. Mutta musta on niin kiva tehdä asioita ryhmänä, paitsi silloin kun innostun liikaa ja musta on kiva tehdä juttuja ihan ilman niitä muita. Voin luetetella muutamista ihmisistä huonoja puolia, vaikka itsessäni ne samat puolet ovatkin vaan aivan ihania. Mutta olenhan luksuskämppis, kun otan muut huomioon silloin kun se on mulle soveliasta ja mulla on kivaa. Mut se ei oo reiluu kun muilla on kivaa ja mulla ei. Mutta voinhan mennä vaikka saunaan mäköttämään, josko joku sieltä vaikka minut etsisi, sehän on vain viihdettä katsojille. Ei oo reiluu kun muut varastaa shown kun itse en keksi yhtä usein niin hauskoja juttuja. Nimeämisperusteisiin on kiva lisätä, että nimeän tän ihmisen koska luulen sen nimenneen mut, vaikka arvaus meneekin ihan huti. En tykkää helpoista miehistä, paitsi kun ne on helppoja mulle, mutta yritän kuitenkin vähän sen jälkeenkin kun on tullut jo selväksi ettei yritykseni onnistu.
nää tämän tyyppiset argumentit on helposti sovellettavissa ihan kaikkiin muihinkin... eli eipä tullut mitään uutta... samoja piirteitä on muissa mutta Terhissä ne on tuomittavia... mie kyllä tykästän Terhistä, mutta en yhtään sen enempää kuin kenestäkään muusta... välillä vaan ihmettelen tätä noitavainoa....
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 19 Marras 2005 19:44

Arveletko sie bic.mac tosissasi, että ihmiset ihan tuulesta vaan tempaa nämä mielipiteensä? Että vain sinun mielipiteesi ovat perusteltuja ja oikeita? Sie näät jostain syystä Terhin eri tavalla kuin vaikkapa minä tai matami, mutta se ei tarkoita, että kumpikaan meistä olisi yhtään sen enempää oikeassa tai väärässä. Tosiasioita ei kumpikaan voi kiistää, Terhi on sanonut mitä on sanonut ja tehnyt niin kuin on tehnyt, me voidaan vain tulkita asioita omalla tavallamme. Enemmistö tällä palstalla kokee tietyt luonteenpiirteet, jotka Terhistä on Talossa esiin tullut, negatiivisina ja ärsyttävinä, sinä taasen et. Ja eipä siinä mitään, niinhän se menee. Jostakin syystä me vain tykätään eri tyylisistä ihmisistä, ja tunnetusti niille joista tykkää, antaa eri tavalla asioita anteeksi. Toiset myös pitävät erilaisia asioita ns. suurempina rikoksina kuin toiset, kuten vaikka Terhin valintaa palkintohuoneeseen pidettiin jossain Tiinan pettämisenä. Itse en nähnyt asiaa niin, mutta taasen, tulkintakysymys.

Miusta on ihan jees, että jaksetaan pitää suosikkien puolta, mutta jotenkin tämä Terhi-keskustelu on mennyt miusta ihan köydenvedoksi missä ei ole enää mitään uutta.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 20 Marras 2005 00:04

Miksi Terhin pitää aina mitätöidä toisten tunteet sillä iänikuisella "mutta kaikilla..." -kommentillaan? Kun Kathy purki pahaa oloaan, Terhi sanoi: "mutta kaikilla on täällä paha olla". Kun Minna puhui ahdistuksesta ja ikävästä, Terhi sanoi: "mutta kaikkia täällä ahdistaa ja on ikävä". Kun tänään dailyssa Perttu kommentoi laulutehtävää itselleen vaikeaksi (en muista tarkkaa sanamuotoa), Terhi tarjosi jälleen välittömästi vakiokommenttinsa kuin apteekin hyllyltä. Ja nämä kolme ovat vain esimerkkejä toistuvasta ilmiöstä.

Miksi aina pitää kommentoida tuolla tavalla kaikkea? Erityisesti silloin kun toinen ihminen purkaa pahaa oloaan? Tuollainen kommentti on kaikkea muuta kuin empaattinen, se on toisen tunteiden mitätöintiä. Miksi Terhi sitten tekee niin? Koska Terhillä on tunteet, Terhillä on Terhin omat tunteet, jotka määräävät. Juuri siksihän hänen mielipiteensäkin heiluvat äärimmäisyydestä toiseen lyhyen ajan sisällä. Jos Terhi keskittyisi nimenomaan toisen ihmisen tunteisiin, tulisiko hänelle mieleen tarjota sitä peruskommenttiaan joka väliin? Eikö toisen ihmisen tunteita voi ottaa vastaan kääntämättä keskustelua jollain tavalla omiin tunteisiinsa? Vai voiko olla yhtä aikaa äärimmäisen empaattinen ja samalla täysin kyvytön ottamaan vastaan toisen ihmisen tunteita mitätöimättä niitä? (Mitätöinnillä en tässä tietenkään tarkoita mitään tietoista ja harkittua ilkeilyä, sillä Terhi ei ole pahantahtoinen.)

Terhi ei tosiaan ole voittaja-ainesta, koska hän on ollut talon tylsimpiä asukkaita. Jossain vaiheessa Terhi lupaili toimintaa kertoessaan, kuinka hän pitää hämmentämisestä yms. Se hämmentäminen kuitenkin jäi lopulta aika vähiin. Tiinan jouduttua ensimmäistä kertaa pudotusäänestykseen, Terhi oli heti innoissaan suunnittelemassa, mitä kaikkea räväkkää ja villiä he voisivat tehdä, jottei Tiina putoaisi. Nähtiinkö toimintaa vai jäikö puheen tasolle? Jäi puheeksi niin kuin Terhillä aina jää. Terhi haluaa olla räväkkä, mutta Terhi on kaikkea muuta kuin räväkkä. Toisin sanoen Terhin sisällä hallitsee pelokas pikkutyttö, joka estää Terhiä olemasta se ihminen, joka Terhi haluaisi olla. Vai haluaisiko Terhi sittenkään oikeasti edes olla se unelmiensa räväkkä nainen? Ehkäpä se on vain sen pelokkaan pikkutytön fantasia. Olisiko kyse sittenkin liian paljon alaa valanneesta fantasiasta, joka saa vähälle huomiolle jääneen yksilön tuntemaan itsensä ja elämänsä aina riittämättömäksi? Siinä ei tietenkään ole mitään pahaa tai väärää tai mitään muutakaan sellaista, pikemminkin se on surullista, mutta BB-voittajaksi Terhistä ei mielestäni ole.

Toisinaan Terhi pääsee kyllä aika lähelle sitä pistettä, jossa hän tekisi myös itselleen selväksi eron kuvitteellisen ja todellisen itsensä välillä ja löytäisi sen punaisimman langan, mutta jotenkin se viimeinen askel jää aina ottamatta, asia haipuu taka-alalle, lanka pakenee ja tunteet-haaveet määräävät... Ehkä vielä jonain päivänä se lanka löytyy.

Tästä tuli nyt pitkä selvitys, mutta tämähän se minua varmasti Terhissä eniten ärsyttääkin (ja säälittää, niin kuin aiemmin taisin mainita). On kuin Terhin itseymmärryksestä puuttuisi jokin oleellinen palanen, joka olisi hänen tavoitettavissaan, jos hän vain ojentaisi kätensä.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 20 Marras 2005 09:33

Liisi kirjoitti:Arveletko sie bic.mac tosissasi, että ihmiset ihan tuulesta vaan tempaa nämä mielipiteensä? Että vain sinun mielipiteesi ovat perusteltuja ja oikeita? Sie näät jostain syystä Terhin eri tavalla kuin vaikkapa minä tai matami, mutta se ei tarkoita, että kumpikaan meistä olisi yhtään sen enempää oikeassa tai väärässä.


olet aivan oikeassa,meillä kaikilla on oikeus omiin mielipiteisiin, mutta mielestäni jonkun on syytä myös kritisoida muiden argumentteja, varsinkin kun arvostellaan ihmisisissä piirteitä jotka ovat hyvinkin pitkälti yleisinhimillisiä... En ole missään vaiheessa kyseenalaistanut etteikö Terhi olisi käyttäytynyt ristiriitaisesti ja mennyt tuulen mukana, mutta eikö kaikki muutkin... jokainen heistä on puhunut yhtä yhdelle ja toista toiselle.... Ja mielestäni se, ettei Terhi ole joutunut äänestyksiin kertoo hyvinkin paljon hänen luonteestaan... eihän muut kilpailijat voi olla niin sokeita, etteivätkö näkisi, jos Terhi olisi todellakin niin manipulatiivinen tyyppi...

ja silmä, olen sinunkin kanssa pitkälti samaa mieltä... Terhillä on paha tapa lohduttaa muita sanomalla "mut kun kaikki muutkin..." mutta luulen kuitenkin hänen tekevän niin ihan lohduttaakseen... mä olisin varmaan sanonut hänelle vastaavassa tilanteessa että minua ei kiinnosta muiden paha olo juuri nyt koska minulla on niin paha olo....

ja jos lukee kommenttejani Terhistä koko kilpailun ajalta, niin minähän olen se tuulen mukana menijä ja ristiriitainen lausunnoissani.... eikä hävetä yhtään :D
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 20 Marras 2005 14:17

Jossain määrin tuo "niin kaikki muutkin..." -kommentti kulkee käsi kädessä Terhin tavassa hahmottaa asioita. Terhi haluaisi kaikille tasa-arvoisen ja samanvertaiset lähtökohdat, johon tuo kommentti istuu mielestäni hyvin. Valitettavasti Terhi saattaa mennä tässä tasa-arvoisuudessa liian pitkälle, koska olemmehan yksilöitä epätasa-arvoisessa maailmassa.

((En tiedä uskaltaisiko tätä juttua setviä pidemmälle naisten tasa-arvo -keskustelun suuntaan ja nykyisen sukupolven kasvatukseen tasa-arvoisesta elämästä, joten olkoot.)

edit: Jaahas, aika epäselvää tekstiä multa. En nyt oikein saa kursittua siitä selkeää, joten tyydytään tällaiseen.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 20 Marras 2005 15:58

Joo, ei bic.mac mitään vikaa kritisoinnissa, mutta se mikä aina minnuu tökkää kritisoinnissa on se, että kritisoidaan ihan kaikkea mitä Terhistä (tai kenestä tahansa muusta) sanotaan, ellei joku sitten satu olemaan samaa mieltä. Ja sitten hermostutaan jossain vaiheessa kun keskustelua jatketaan ja aletaan viljelemään yleistyksiä, että no kyllä siellä muutkin jne. Tämä korostuu Terhin kohdalla kun ei hänellä niitä puolustajia niin montaa ole.

Jokaisella asukkaalla on omat puolensa, hyvät ja pahat ja tämä foorumi on sitä varten että heistä täällä keskustellaan. Miusta joskus tuntuu, että sie taistelet hulluna tuulimyllyjä vastaan ja tartut jokaiseen oljenkorteen Terhiä puolustaaksesi, koska tykkäät hänestä. Sehän on sinänsä hienoa, mutta minua sitten ärsyttää kun tuntuu ettei aina ole mitään perusteita ja se menee sitten köydenvedoksi. Mie ymmärrän että ärsyttää jos joku alkaa haukkumaan hepposin perustein tyyliin "Terhi on ruma äklö", siitä hermostun minäkin koska se on täysin tarpeetonta ja perusteetonta. Mutta miusta pitäisi saada keskustella "tyyppien" luonteeseen liittyvistä asioista, sitä varten täällä ollaan.

Loppuun sanottakoon, että ei miusta siltä tunnu, ettet sie antaisi keskustella, välillä vaan tulee sellainen eipäs-juupas -olo ja se on tylsää. Ja mie tykkään siusta edelleen :hug: Siusta on tullut oikea taistelupari miulle :D Jos jotakuta vielä ärsyttää tämä ajoittainen OT, niin sori siitä. Miusta tuntui että miun piti vähän selittää tätä miun hetkittäistä hermoilemista, kun ei se oikein aina ole niin fiksua kiihtyä. Tein tämän tilityksen foorumille yksityisviestin sijaan siksi, koska se ei koske pelkästään yksittäisiä henkilöitä vaan ihan kaikkia.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 20 Marras 2005 16:22

Liisi kirjoitti:Joo, ei bic.mac mitään vikaa kritisoinnissa, mutta se mikä aina minnuu tökkää kritisoinnissa on se, että kritisoidaan ihan kaikkea mitä Terhistä (tai kenestä tahansa muusta) sanotaan, ellei joku sitten satu olemaan samaa mieltä. Ja sitten hermostutaan jossain vaiheessa kun keskustelua jatketaan ja aletaan viljelemään yleistyksiä, että no kyllä siellä muutkin jne. Tämä korostuu Terhin kohdalla kun ei hänellä niitä puolustajia niin montaa ole.
niin mutta kun yleensä argumentit ovat mielestäni niin kestämättömiä, varsinkin Terhin kohdalla.... otetaanpa nyt esimerkiksi Antti... Antti on päästänyt suustaan asiattomia kommentteja pullevista naisista mutta huutaako täällä kukaan "tämä on väärin"... haluan vai painottaa seikkaa, että toisilta siedetään enemmän kuin esim Tiinalta ja Terhiltä ja saada näin ihmiset edes hetkeksi miettimään "olenko minä tasa-arvoinen kaikkia kohtaan"... no on minulla aina välillä quihotemainen olo, mutta eipä se haittaa, em ota tätä niin vakavasti ja näitä kommentteja kirjoittelen yleensä töissä kun on niin tylsää...


mutta tottahan se on, tylsäksi tämä on alkanut käymään koko eipäs-juupas, mutta minähän en anna periksi :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 20 Marras 2005 19:05

No se on vaan justiinsa sitä mitä kukakin on valmis katsomaan läpi sormien. Mie oon lukenut näistä nimenomaisista Antin ja Mikan jutuista, mutta itse en ole niitä missään nähnyt, joten siksi en ota niihin mitään kantaa. Mika ja Timon kännäilyt ja sian leikkelyt eivät herätä minussa mitään ahdistusta, joten nekään eivät heidän pisteitään laske. Miusta kuitenkin kaikkia on jossain vaiheessa arvosteltu jostain asiasta, ja kestämättömiä ne miun mielestä ovat olleet monenkin kohdalla. Vertaa esim. Perttu on tyhmä -skaba. Täysin älytöntä. Toisaalta miun ei välttämättä ole mikään pakko olla ketään kohtaan tasa-arvoinen jos en halua, minähän seuraan telkkariohjelmaa!! Ymmärrän kuitenkin sen, että nämä ihmiset ovat siellä omina itseinään, ja siksi minusta liiallinen arvostelu ja röyhkeä mustamaalaus on aika kamalaa. Nämä puheet yleensä pääsevät asianomaistenkin korviin. Mie toivon, etten ole pahasti sanonut kenestäkään, vaikka olenkin keskustellut. Enemmän mie olen tainnut keskustelukumppaneilleni hermostua kuin asukkaille, niinhän siinä yleensä tahtoo käydä.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 20 Marras 2005 19:12

Liisi kirjoitti:Ymmärrän kuitenkin sen, että nämä ihmiset ovat siellä omina itseinään, ja siksi minusta liiallinen arvostelu ja röyhkeä mustamaalaus on aika kamalaa. Nämä puheet yleensä pääsevät asianomaistenkin korviin.
tässä on pointti mikä kannattaa muistaa... :D

kukaan Talossa ei kuitenkaan ole mielestäni ollut mahdoton... ihan tavallisia immeisiä jokainen... Terhikin
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 20 Marras 2005 19:16

Tottakai ovat! Sehän on selvä. Kuitenkin ohjelman formaatti nojaa näiden ihmisten persooniin, joten on selvää että heistä puhutaan. Se vain tuntuu surullisesti unohtuvan, että nämä ihmiset todellakin saavat tietää mitä heistä on puhuttu. Minulle ainakin merkitsee jotain se, miten joku heistä voi reagoida minun sanomisiini. Ei sitä ehkä ihan niin ajattele, että sanon vain sellaista mitä sanoisin suoraan päin naamaakin, mutta ajattelen kuitenkin. Samaa eivät aivan kaikki foorumeille kirjoittavat voi sanoa. Ja jos sanovat, niin toivon todella etten itse joudu kasvokkain sellaisten ihmisten kanssa. Ihan kaikkien mielipiteitä itsestäni en haluaisi kuulla julkisilla paikoilla :P
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 20 Marras 2005 19:37

Aika kivastihan me täällä keskustellaan. Ennemmin tällaisia pohdintoja soisi lukevan juuri tuolta viralliselta Subin foorumilta, jossa Timokin näyttäisi kirjoitelleen. Timo sai muuten lähes 100% positiivisia vastauksia! Kai Subin foorumissakin on toivoa.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 20 Marras 2005 20:06

Joo, mie tarkoitinkin pääasiassa tuota Subin foorumia. Sen mitä siellä olen käynyt katselemassa, niin aivan mahdottomaksi menee välillä siellä se homma. Täällä kirjoitellaan pääasiassa todellakin kivasti, tänne on valikoituneet ne harvat jotka eivät viitsi hirveän sonnan keskeltä kaivaa niitä hyviä juttuja ja aiheita. Täälläkin aina joku uusi vähän yrittelee, mutta ne rikkaruohot on tähän asti saatu aika hyvin kitkettyä. Vai on Timo kirjoitellut Subin foorumilla! Pitänee joskus vilkaista. Mitenköhän lie varmistettu että kyseessä on oikeasti Timo? (Enkkujen foorumilla ylläpitäjät ovat varmistaneet puhelinsoitolla että kyseessä ovat oikeat Cameron ja Ray)
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 20 Marras 2005 20:37

Pierunydin2 eli Hanna ja Iina varmistivat asian, että kai Timo siellä sitten kirjoittelee.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 20 Marras 2005 20:39

Sihijuoma(n) kirjoitti:Pierunydin2 eli Hanna ja Iina varmistivat asian, että kai Timo siellä sitten kirjoittelee.
Timon nicki on Timou, sitä hakemalla löytyvät postaukset.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 20 Marras 2005 21:29

tai tarkemmin TimOu.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 21 Marras 2005 08:30

Tuota, onko tämä keskustelu Terhistä?

Olisi kyllä aika hyvä näpäytys vähän kaikille, jos Terhi veisi koko kisan. Jos häntä useita ihmisiä ärsyttääkin, niin antaa ärsyttää vaan. Jos äänestäisin, pistäisin varmasti varmasti pari ääntä hänelle. Ei ole suosikkini, mutta ei minulla ole mitään syytä toivoa, että se ihminen, josta eniten pidän, voittaisi, vaan se, joka herättää eniten tunteita. Kun voittaja olisi jotenkin "erikoinen" edes vähän, voisi seuraavastakin jaksosta tulla mielenkiintoinen.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 21 Marras 2005 09:02

niin, nyt on mielenkiintoista nähdä, toteutuuko kaikkien ennustama Terhin kismet... vai onko maan hiljaiset järjestätymässä Terhin taakse ja äänestävät hänet jatkoon
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 21 Marras 2005 09:53

Miun ennustukset on menneet pieleen ennenkin, mutta miun on vaan ihan hirveän vaikea uskoa että Terhi ei lähtisi ensi viikonloppuna kotiin. Valitan.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 21 Marras 2005 09:54

Mun ennusteet on myös olleet sen verran pielessä että tällä menolla Tiina ja Terhi ovat viimeiset kaksi talossa.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 21 Marras 2005 10:02

No niin siinä nyt ei voi käydä. Eihän?
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 21 Marras 2005 10:33

Liisi kirjoitti:No niin siinä nyt ei voi käydä. Eihän?
Psst. voi käydä mutta uskotellaan ainakin itsellemme ettei käy. :?
Jos käykin niin perustetaan sitten oma kriisirinki :lol:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”