Perttu Sirviö

Vastaa Viestiin
Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 27 Syys 2005 07:38

Aika kireiltä näyttivät Timon ja Pertun välit, eiköhän kaikki tilanteessa olleet arvanneet kenelle Timon ääni lähti. En yhtään ihmettelisi vaikka Timo alkaisi saada enemmän ääniä seuraavassa äänestyksessä... Muotinäytös-touhukaan ei oikein iskenyt talon äijiin, Mikaan ja Perttuun ja onko tuo mikään ihmekään?
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 27 Syys 2005 08:21

Välillä tuntui, että nouseeko Pertulla suosio päähän. Mutta jos itse olisi samassa tilanteessa, niin sillä tavalla varmaan pitää pään kunnossa. On pakko ajatella, että minusta ei tykätä täällä, ulkopuolella kuitenkin tykätään. Perttu itsehän ei tiedä, että hän viimeksi sai vain muutaman hajaäänen ja nyt hän on oikeastaan pelinappula jengin yrittäessä häätää muu porukka yksitellen pois.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 27 Syys 2005 09:19

Pertun kunniaksi on sanottava että ainakin hän sanoi suoraan että ottaa päähän ja kertoi että mikä pännii. Tuohon kun pystyisivät vielä muutkin asukit niin meillä olisi kunnon telkkari-ohjelma katsottavana.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 27 Syys 2005 12:37

^ Näin on. Talossa pelätään ihan liikaa näitä "pahoitan toisen mielen sanomisellani" -tilanteita ja ajatellaan totuuksien laukomisen johtavan omaan nimeämiseen, niinkuin siinä voi todennäköisesti tietysti käydäkin :mrgreen:
Mutta ois ees katsojilla hauskaa.
-Oh my god...

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 28 Syys 2005 09:17

Tinttu kirjoitti:Tosta Pertun nukkumisesta... Mulle on tullut sellainen kuva että Perttua stressaa enenevässä määrin tuo talon tilanne, ehkä siksi Perttu nukkuu noinkin paljon. (Muistellaan vaikka Gosia) Ja toisaalta jos talosta ei löydy ystäviä ja porukan kanssa ei oikein tule toimeen niin ihmekö tuo jos mies eristäytyy. Kun koko ajan ei kuitenkaan jaksa tosiaan olla hauska...
Kyllä vain. Perttu itse on sanonut, ettei koko aikaa jaksa olla hauska, joten kun hauskana miehenä olo alkaa häntä itseään rasittamaan, hän painuu ilmeisesti mielummin nukkumaan kuin näyttäisi itsestään vaisumpaa puolta. Hyvä tapa muutenkin purkaa stressiä :lol: - Kyllä henkisesti rasittuneena uni maistuu itselleenkin.
-Oh my god...

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 28 Syys 2005 14:42

Spencer kirjoitti:Pertun perustelut Iinan nimeämiseen oli kyllä todella huonot. Big Brotherin ei olisi pitänyt hyväksyä tuommoista perustelua, että olen äänestänyt Iinaa aiemminkin ja tulen äänestämään varmasti jatkossakin. Jos esim. Aussien BB:ssä olisi joku antanut tuommoisen perustelun nimeämiseen niin siitä olisi varmasti tullut varoitus.
Mielestäni Perttu on aivan riittävän hyvin perustellut jo edellisillä kerroilla, miksi Iinaa äänestää. Uskon, että perustelut ovat samat kuin edellisilläkin kerroilla, siihen Perttu tuolla uusimmalla perustelullaankin viittasi.

Nestettä (sitä keltaista) en ole Pertun päässä havainnut ensinkään, vaikka ajattelisin asiaa puolueettomastikin. Jos väitetään, että Pertulla on noussut kusi päähän, niin minä puolestani voisin väittää, että Iinalla sitä pissaa on ollut päässä jo ihan lähtöjään. En kuitenkaan vajoa niin alas :shock:

Täällä on ihmisillä hassu tarve päästä puukottamaan Perttua kun Iinaa on puukotettu ensin. Ns. vahinko kiertää.

Loppuun kevennys:
Punde kirjoitti:
matami kirjoitti:Sen mä olisinkin halunnut nähdä kun Timo olisi täräyttänyt Timolle, että mä nimesin sut siitä ja siitä syystä. Ja sen perään sen, mitä sanktiota siitä olis tullu Isoveljen puolelta.
Timon täräytys Timolle olisi ollut hupaisaa, hulluksihan häntä oltaisiin luultu jos itselleen olisi täräytellyt. Ja varmasti olisi tullut sanktiota isoveljeltä, kenties jopa sanitariumia. :)
Meinasin pudota tuolilta kun tämän viestikokonaisuuden luin :D Täräytys-sana sopii tuohon yhteyteen loistavasti, ehkä se tekikin tästä jutusta niin koomisen :)

[En pyri noilla ennen kevennystä olleilla asioilla (itse kevennyksestä puhumattakaan) provosoimaan ketään, omakohtaisia havaintojani vain puran ja ilmaisen samalla kuinka allekirjoittanutta mainitut asiat rasittaa.]
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 28 Syys 2005 15:45

dal kirjoitti:Täällä on ihmisillä hassu tarve päästä puukottamaan Perttua kun Iinaa on puukotettu ensin. Ns. vahinko kiertää.]
Minä en kyllä ymmärrä, että miksi sinun mielestäsi Perttua aina kritisoidaan vain siksi, että Iinaakin kritisoidaan. Etkö ymmärrä, että jotkut ihmiset voivat huomata Pertussakin joitain huonoja asioita? Minä ainakin olen sanonut rehellisesti oman mielipiteeni kaikista kilpailijoista ja sanon tästä eteenpäinkin.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 28 Syys 2005 15:47

Sen siitä saa kun nukuksissa kirjoittaa. Sitä täräyttelee ilmoille ihan mitä sattuu.
-Oh my god...

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 28 Syys 2005 16:25

Spencer kirjoitti:
dal kirjoitti:Täällä on ihmisillä hassu tarve päästä puukottamaan Perttua kun Iinaa on puukotettu ensin. Ns. vahinko kiertää.]
Minä en kyllä ymmärrä, että miksi sinun mielestäsi Perttua aina kritisoidaan vain siksi, että Iinaakin kritisoidaan. Etkö ymmärrä, että jotkut ihmiset voivat huomata Pertussakin joitain huonoja asioita? Minä ainakin olen sanonut rehellisesti oman mielipiteeni kaikista kilpailijoista ja sanon tästä eteenpäinkin.
Korostan tässä nyt sitten erikseen, että en todellakaan ole sanonut, että Perttua kritoisoidaan aina ja VAIN siksi, että Iinaakin on kritisoitu. Olen vain havainnut siihen viittaavia piirteitä täällä toisinaan. Yleistämään en kuitenkaan lähtenyt, ellei asiaa halua niin käsittää. Ymmärrän kyllä, ettei Perttu miellytä kaikkia, kuten ymmärrän myös sen ettei Iina miellytä kaikkia. Rehellisen mielipiteeNI (huomio, nuo mielipiteet ovat aina omia mielipiteitäni, ei ehdottomia totuuksia) olen itsekin asukkaista sanonut ja tulen sanomaankin. Tämä nyt tästä.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 28 Syys 2005 16:26

Kyllähän sitä suosikilleen antaa anteeksi enemmän kuin "inhokille". Ajatellaampa vaikka IRL: Jos paras kaveri sanoo "vähä sä oot hullu" tai jos ihminen, jonka kanssa ei tule yhtään toimeen sanoo täsmälleen saman. Merkityshän muuttuu silloin päässämme täysin. Siitä johtuu, että Pertun sanomiset otetaan ihan toisella tavalla kuin Iinan tai Minnan.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 29 Syys 2005 15:55

Minä en ymmärrä tätä "Perttumaniaa". Mielestäni Pertun sanomiset eivät nyt niin ihmeellisiä ole olleet. Myöskin "Perttu-show" on jäänyt pimentoon, eipä sekään ole juuri ihmeellinen ollut.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 29 Syys 2005 15:57

Perttushow'ta en minäkään ole pahemmin nähnyt, lähinnä olen tykännyt siitä että Perttu nostaa sen kissan pöydälle, niinkuin nyt tuossa häätöpäivänä sanoi ihan suoraan että ottaa päähän. Perttu (ja muutkin asukkaat) saisivat vaan tehdä sitä paaaaljon enemmän, niin saataisiin kiinnostava ohjelma katsottavaksi.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 29 Syys 2005 16:19

Suuri osa Pertun sanomisista on vanhojen vitsien kierrätystä. Tietenkin fanittava sukupolvi on niin nuorta, etteivät alkuperäisiä ole edes kuullut..

(silloin kun MINÄ olinnuori...)

On se Perttu edelleen aika huumorimies ja tärkeä linkki Mikalle, mutta eiköhän sekin liekki vielä sammu ennen finaaleja. Uskoisin ainakin.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 29 Syys 2005 18:07

Pertun viehätys on tilannekomiikan taju... se että hän kierrättää vanhoja vitsejä ei ole pointti, vaan se että hän heittää oikean jutun oikeaan aikaan... GO Perttu GO... :D
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 29 Syys 2005 23:54

Perttu on vähän camp - enkä usko että kiinnostus kestää kovin kauan, jos ei uudistu... Joulukuuhun on vielä aikaa.
" Jäyhät läyhää" ;-)

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 30 Syys 2005 00:01

camp-huumorissa ei ole mitään vikaa... iskee minuun kyllä hyvin... mutta onko Perttu camp... ehkä on ehkä ei... miten camp ymmärretään?
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 01 Loka 2005 05:21

Tinde kirjoitti:Perttu on vähän camp - enkä usko että kiinnostus kestää kovin kauan, jos ei uudistu... Joulukuuhun on vielä aikaa.
Kyllähän sitä on alkanut pyöriä enemmän kuin aiemmin juttua siitä, että Perttu olisi tylsä.
Mielestäni herralta lentelee parhaimmat huumorit edelleen ja muutenkin on vaan aito. Perttu ei vaan ole sen tyylinen, että uudistuisi joka välissä, jotta katsojat hänestä tykkäisi. Huumori puree tai ei.
Mutta selväähän se on, että kyllähän se Perttu on vahvoillaan edelleen.

Viandra
Tapetti
Viestit: 31
Liittynyt: 02 Syys 2005 12:10

Viesti Kirjoittaja Viandra » 01 Loka 2005 17:25

Kyllä Pertullta minunkin mielestä lentelee edelleenkin parhaimmat huumorit. Ja eilenkin Minnan ilme oli niin loistava siinä tilanteessa, kun perttu veti höylällä käteen ja siitä lähti sitten se juttu että "illalla irina 500, aamulla burana 600". Ei taida Minnaan kyllä Pertun huumori kolahtaa :lol:

Minun mielestä tuo Pertun hyvät puolet ei jää vaan tuohon tilannekomiikan tajuun, vaan yleensäkin suoruuteen ja aitouteen (ainakin se kovasti tuntuu aidolta). Ja siihen, että vaikka välillä antaakin toisenlaista kuvaa, niin yllättävän syvällisiäkin mietteitä jätkästä irtoaa.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 01 Loka 2005 17:35

Uutisista bongattua. Mika oli nähnyt unta, että hänelle buuattiin poislähtiessä. Pertun vastaus:


Siinä vois sitten vaan sanoa, että perseestähän mä ilmeisesti oon, mutta tästä elämä jatkuu. Terve! Ja tästä ei ole kuin yksi suunta ja se on ylöspäin, vihtiläinen nauratti pöytäseuruetta.


Jätkällä on kyllä elämään oikea ote ja itsetunto kohdillaan. Vähän vaikutti vaisulta välillä, mutta kyllä nuo pisteet ovat taas nousussa.

Avatar
Krii
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 18 Helmi 2005 18:25

Viesti Kirjoittaja Krii » 02 Loka 2005 12:12

Juu se kirvelee kuin Viron matka oli aivan loistojuttu. Lueskelin taas koottuja Pöördismejä ja ne oli huippuja. Kyllä Perttu on taas ihan kiva, ainakin nyt seuraavat kaksi viikkoa mut sit ulos. :P

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 02 Loka 2005 23:03

Mä en usko sitä, että Perttu ei oikeasti muistanut suudelleensa Minnaa, kun kaikki muut jotka olivat siinä paikalla niin tuntuivat kyllä muistavan.. Olihan Perttu aika kännissä, mutta en silti usko..

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 02 Loka 2005 23:09

No mä kyllä uskon että ei muistanut. Oli nimittäin ilme sellainen.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”