Minna Kyrkkö

Vastaa Viestiin
Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 14 Loka 2005 14:20

Minua huvittaa nuo Minnan neuvot ruuanlaitossa, sillä minä ainakin saan sen käsityksen, että hänen tapansa tehdä jotain on ainoa oikea. Kyllä vaan esimerkiksi sen kastikkeen voi suurustaa jauhoilla ilman käristämättä sitä siinä rasvassa, vaan suurustamalla nesteeseen. Jos ei voi, niin olenpa aika usein tehnyt perheelle syömäkelvotonta soosia ja mokomille on vielä kelvannut.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 14 Loka 2005 16:34

Itse taas olen sitä mieltä että Minna riidassa oli se huonompi puoli. Nosti kokoajan itseään esille "en MINÄ viitsinyt tulla sanomaan". Terhi kyllä sanoikin myöhemmin, että sitä oletti Minnalta, koska Minna on sen verran vahva persoona, mutta sanoi kuitenkin että odotti sitä keltä tahansa.

Joka tapauksessa Minnan käyttäytyminen asiaan ei ollut todellakaan hyvä. En edes osaa kirjoittaa asiasta kun en pysty lauseksi järkkäilemään mitä Minnasta ajattelen.


Molemmissa oli joka tapauksessa vikaa ja riita oli aivan turha näin ulkopuolisten silmissä. Talossa se vain oli tunteiden purkaus.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 14 Loka 2005 16:40

Vaikka en pidä minnasta ollenkaan (siis bb-minnasta winkwonk) niin oli minna enemmän oikeassa kuin terhi, vaikkakin ääliömäisestä syystähän molemmat hermoistuivat, ja pääpiruhan oli prinsessa omenainen.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 14 Loka 2005 18:13

minusta myös Minna oli riidan häviäjä... ei kyennyt näkemään asian huvittavaa puolta vaan jatkoi terassin lakaisua niin että otsasta meinas suoni posahtaa... kovin oli köykäiset syytökset ja argumentit kyllä molemmilla...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 14 Loka 2005 20:00

Älytön riita, oli tosin odotettavissa. Eihän siinä oikeesti ollut kyse siitä kuka juuri silloin meni ulos jne...vaan Minna ja Terhi saivat syyn purkaa omia patoutuneita tuntojaan toisiaan kohtaan. Luulen että teki tavallaan ihan hyvää kummallekin.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 14 Loka 2005 21:37

Sihijuoma(n) kirjoitti:Älytön riita, oli tosin odotettavissa. Eihän siinä oikeesti ollut kyse siitä kuka juuri silloin meni ulos jne...vaan Minna ja Terhi saivat syyn purkaa omia patoutuneita tuntojaan toisiaan kohtaan. Luulen että teki tavallaan ihan hyvää kummallekin.
aivan samaa mieltä, pieni riita tuulettaa niin kivasti... mutta jäikö Minnalle jotain hampaankoloon tai Terhille :twisted:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 14 Loka 2005 22:20

Perttu ei ollut moksiskaan, vaikka Minna neuvoi kastikkeen teossa. Itse olisin napauttanut kerran merkiksi ravintolapäällikölle, jotta olisi poistunut kattilan äärestä. Keittiö on Minnalle varmasti tärkeääkin tärkeämpi toimintatila, mutta vaikea tuota huseeraamista on välillä katsoa ilman verenpaineen nousua.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 15 Loka 2005 12:46

joo, minäkin laitan paljon ruokaa ja haluan aina että kaikki tehdään ei nyt samalla tavalla, mutta niinkuin minä haluan... tulee aina riitaa eräänkin ystävän kanssa joka on ihan samanlainen... sinänsä siis ymmärrän Minnaa tässä kohtaa... ja sitä paitsi muilla, jotka tod.näk. ovat tehneet vähemmän ruokaa, on hyvä mahdollisuus oppia uutta ruuanvalmistuksesta jos pystyvät ottaamaan Minnan neuvot vastaan...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 16 Loka 2005 09:38

voi miten noloa Minnalle kun Antti POTKAISI POISi hänet sängystään... saas nähdä millaisen morkkiksen Minna bileistä saa ja sinnikkäistä lähentely-yrityksistä... mistäköhän Minna silitteli Anttia :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 16 Loka 2005 13:27

No mä kyllä luulen että Minna ei sen kummemmin yrittänyt lähennellä Anttia. Tämä on taas yksi niistä asioista jotka saadaan näyttämään joltain muulta kuin ne ovat. :roll:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 16 Loka 2005 14:10

"haittaako että silittelen sua täältä" on melkein suoraan lainaus Minnan puheesta... kyllä tää musta vaikuttaa epätoivoiselta lähentelyltä... tosin onhan tämä tietenkinoma tulkintani tapahtuneesta... onhan se kuitenkin ymmärrettävää, humalainen keski-ikäinen nainen ja nätti nuori poika... mahtoi Minnan kotona olla aika hauskat hetket seurata känniörvellystä joka vielä kaiken lopuksi päättyi nolosti lattialle
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 16 Loka 2005 14:27

No eiköhän tuolle "lähentelylle" lähinnä naureskeltu talossa. Ainakin siitä sai revittyä huumoria. :D En usko että Antti sen kummemmin tunsi tulleensa lähennellyksi. Mä katoin kyseisen episodin live 24/7:ltä ja oma mielipiteeni on että siinä ei ollut mitään sen kummempaa. Mielestäni kummatkaan eivät pahasti humalassa olleet ja nukahtivat muutenkin melkein heti.
Vettä listätään myllyyn lähinnä talon ulkopuolella. No saavatpahan lehdet taas kirjoitettavaa ja foorumeiden keskustelupalstat uusia puheenaiheita. :wink:
Täytyy kyllä myöntää että jos olisin Minnan miesystävä en ehkä hirveästi tykkäisi että Minna suutelee muita miehiä tai nukkuu jonkun miehen vieressä. En usko että Iina reagoi mitenkään negatiivisesti Antin ja Minnan yöhön, mutta Antin ja Iinan suhde on muutenkin kysymysmerkki.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 18 Loka 2005 10:29

Minna on edelleenkin suosikkini. Minnan vihaajille sanoisin, että Minna on ainakin herättänyt paljon keskustelua ja myös mielenkiintoa talossa. Samoin on mukavaa, että talossa on myös joku vähän vanhempi, vaikka mikään ikäloppu ei Minna olekaan. Toivottavasti pysyy talossa vielä pitkään.

Niin vielä riidasta. Minna toi taas mielenkiintoa taloon. Ilman Minnaa talo olisi paljon värittömämpi.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 18 Loka 2005 11:02

en usko kenekään täällä vihaavan Minnaa, rakentavaa kritiikkiä saa kuitenkin antaa... Minna on aikamoinen wannabeteini siisä missä Terhikin... ja näistä tissijutuista, Minnan olisi pitänyt sanoa Tiinan kysymykseen tyttäsensä rintojen kasvusta ettei välitä keskustella aiheesta...

Minna ei kuitenkaa ole ärsyttänyt minua enää pitkiin aikoihin ja totta totisesti on tarjonnut viihdettä esim. tunkemalla itsensä Antin sänkyyn... ja silittelemään "sieltä" :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 18 Loka 2005 11:59

Silläkin uhalla että menee aivan totaalisen off topiciksi.. Mie en ymmärrä mikä tää wannabeteini -juttu olevinaan on. Ihminen on justiinsa sellainen kuin on, viis siitä montako vuotta on kertynyt mittariin. Ei ole olemassa mitään sääntöjä millä tavalla tietyn ikäisen ihmisen pitäisi käyttäytyä, pukeutua jne. Toki on olemassa keskiarvoja ja tottumuksia, mutta minusta on vain mahtavaa että on olemassa ihmisiä jotka eivät suostu sulloutumaan johonkin tiettyyn muottiin. Sehän olisi vain itsensä ja muiden pettämistä ja epäaitoutta. On eri asia jos viisikymppinen täti pukeutuu napapaitoihin ja nuorisofarkkuihin, mutta sillä ei olekaan mitään tekemistä sen kanssa onko olevinaan jotain mitä ei ole. Se on vain huonoa vaatemakua.

Miten 38 -vuotiaan sitten pitäisi käyttäytyä? Istua selkä suorana, suu viivana tukka permissäkkärällä ja arvostella muiden hassuttelua? Sellaisiako nelikymppisten ihmisten sitten pitäisi olla? Olenko minä 25 -vuotiaana wannabeteini kun pidän tukkaa kahdella sykeröllä, käytän huulikiiltoa, tykkään halailla rakkaitani ja pussailla kaikkien kanssa kun olen kännissä? Minä teen niin koska tykkään tehdä niin, en todellakaan siksi että haluaisin olla kuin teinit. Minusta Minna nauttii olostaan silloin kun ei ikävöi lapsiaan kovasti, ja käyttäytyy kyllä aivan hienosti muutenkin. Luonneasioista voi aina keskustella, mutta mihinkään teinittelyyn ei todellakaan Minnan kohdalla minusta oikein voi alentua. Muistuttaisin tässä vaiheessa vielä, että Minna ei ole omia suosikkejani tässä skabassa, joten puolustuspuheesta ei sillä lailla ole kyse.

Siitä tulikin muuten mieleen; jouduin tässä männäviikolla leffateatterin vessaan muutaman teinitytön kanssa ja sanotaanko nyt vaikka niin, että luojan kiitos en ole enää teini :roll: Ei todellakaan millään pahalla teini-ikäisiä kohtaan, en vaan enää itse haluaisi olla siinä elämänvaiheessa.

Huhhuh, kamala sepustus :oops:
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 19 Loka 2005 08:31

Liisi kirjoitti:Silläkin uhalla että menee aivan totaalisen off topiciksi.. Mie en ymmärrä mikä tää wannabeteini -juttu olevinaan on. Ihminen on justiinsa sellainen kuin on, viis siitä montako vuotta on kertynyt mittariin. Ei ole olemassa mitään sääntöjä millä tavalla tietyn ikäisen ihmisen pitäisi käyttäytyä, pukeutua jne.
no... mielestäni Minna on wannabeteini sen takia kun hän käyttäytyy joissakin tilanteissa oman ikänsä mukaisesti muta tietyissä tilanteissa on havaittavissa regressiota teini-ikäisen tasolle, varsinkin kun haluaa miellyttää miespuolisia asukkaita (provo)
Liisi kirjoitti:Miten 38 -vuotiaan sitten pitäisi käyttäytyä? Istua selkä suorana, suu viivana tukka permissäkkärällä ja arvostella muiden hassuttelua? Sellaisiako nelikymppisten ihmisten sitten pitäisi olla?
Ei nelikymppisen ei tarvitse käyttäytyä tympeästi mutta ei silti tarvitse kikatella alapääjutuille (provo)
Liisi kirjoitti:Olenko minä 25 -vuotiaana wannabeteini kun pidän tukkaa kahdella sykeröllä, käytän huulikiiltoa, tykkään halailla rakkaitani ja pussailla kaikkien kanssa kun olen kännissä? Minä teen niin koska tykkään tehdä niin, en todellakaan siksi että haluaisin olla kuin teinit.
Ei et ole wannabeteini... 25-vuotias on vielä lähempänä teiniä kuin 38-vuotias ja varsinkin humalassa tapahtuu regressioita teiniyden tasolle... iloitse elämästä ja käyttäydy niinkuin parhaaksi näet... minä (43v.) olen myös wannabeteini ja iloinen siitä... on irokeesi ja lävistykset sun muut nykyajan kotkotukset... :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 19 Loka 2005 08:41

Tässä minnan ikäisen kommentointia, miksi en pidä Minnasta

-Kiinnostus toisten seksielämään, odotan ehkä joltain korkeintaan parikymppiseltä "teittekö te sen juttua", mutta ainakaan itseäni ei kiinnosta kenenkään toisen ihmisen seksielämä. Edes omilta lapsiltani ei aio tätä udella, toki aion antaa varovaiset neuvot siinä vaiheessa kun tai jos alkaa vastakkaista sukupuolta kotona näkyä.

-Kaverisuhteet. Olen lukenut paljon viestejä, että saahan sitä valita kenen kanssa viettää aikaa ja saa olla kenen kanssa parhaiten toimeen tulee elämässäkin: Ei näin ole. Nykyään jo tarhoissa pyritään siihen, että kaikkien kanssa pitäisi leikkiä eikä ketään saa syrjiä. Tämä on koulutusta työelämään, siellä pitää sen omasta mielestään kaikkien suurimman kpäänkin kanssa tulla toimeen jos samaan tiimiin tai osastolle sattuu, myös eri osastojen välillä. Ketään ei saa jättää huomoimatta, se on yksi kiusaamisen laji.

-Selän takana puhumisesta: tiedän äärimmäisen vähän ihmisiä, jotka eivät sitä tee koskaan, muutama tulee kyllä heitäkin mieleen. Sen sijaan ärsyyntyminen todella mitättömistä asioista on outoa ja saman asian jauhaminen monen ihmisen kanssa paitsi ihmisen itsensä menee yli ymmärryksen. Antti S ja ruoka tai tupakoijat tai Katin rinnat nyt esimerkiksi.

En tiedä tuosta wannabeteineilystä, vaikea sanoa. Tiedän kyllä vanhempia, jotka haluaisivat olla mieluummin lastensa kavereita kuin vanhempia. Mahdoton sanoa, kumpaan ryhmään Minna kuuluu.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 19 Loka 2005 18:32

Uuuu mitkä provot vetäisit mac :shock: Ja pitäähän sitä jotain vastinetta järjestää.

Myöhän voidaan tietysti väitellä wannabeteini -sanan merkityksestä vaikka hamaan huomiseen, mutta se tuskin asiaa muuttaa. Wannabeteini -nimitys on melkolailla halventava ja viittaa siihen, että ihminen häpeää omaa ikäänsä, haluaisi mieluummin olla nuorempi ja käyttäytyä niinkuin nuoret tyypillisesti käyttäytyvät. Mistään en edelleenkään ole löytänyt sääntöjä siitä missä iässä pitää lopettaa pyllyjutuille nauraminen ja kännissä pussaileminen ja haliminen. 25-30 -vuotias on mielestäni kyllä jo kaukana teinistä, joten eikö senkin ikäisten käytöstä pitäisi sitten arvostella? Mutta niinkuin sanoin, tästä asiasta voidaan vääntää kättä vaikka kuinka kauan, minä en vain jotenkin pidä siitä, ettei nelikymppisenä saisi pitää vielä hauskaa juuri niinkuin parhaaksi näkee ilman että arvostellaan että kattokaa nyt tuota, käyttäytyis niinkuin aikuiset käyttäytyy.

Kaikista Minnan(kin) luonteenpiirteistä toki voidaan keskustella ja olla mieltä jos toistakin, saahan se ihan vapaasti ärsyttää että tykkää pissikakkahuumorista (Minna nyt ei ehkä ole sen alan ammattilainen), pussaa ja halaa ja tunkee toisen sänkyyn jne. kunhan ei käy leimaamaan sitä jonkun ikäkriisin aiheuttamaksi. Minna on sellainen kuin on.

Tuosta Tapetin jutusta on vielä pakko sanoa sen verran, että olen samaa mieltä siitä, että pitää opettaa lapset leikkimään kaikkien kanssa ja olemaan kaikille ystävällinen sekä käyttäydyttävä samalla tavalla myös aikuisiässä työpaikoilla, harrastuksissa jne. Siltikään kenenkään ei vapaa-ajallaan mielestäni todellakaan tarvitse viettää aikaa sellaisten kanssa joista ei välitä, vaan jokainen saa vapaasti hakeutua mieleistensä ihmisten lähelle. Sieltä lähipiiristä ne voimavarat sitten sinne työ- ja kouluelämään tulevat. Ei minun lähipiiriini ainakaan kuulu ihmisiä, joiden kanssa en aidosti halua olla tekemisissä.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 20 Loka 2005 10:16

Minna tuntuu ajattelevan, että vanhemmat ihmiset ovat hänen kannattajiaan. Käy ihan sääliksi, sillä melkein kaikki tuntemani BB:tä seuraavat ikätoverini ovat Pertun ja/tai Mikan kannattajia, jotkut tykkäävät myös Terhistä.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 20 Loka 2005 16:01

Tapetti kirjoitti:Minna tuntuu ajattelevan, että vanhemmat ihmiset ovat hänen kannattajiaan. Käy ihan sääliksi, sillä melkein kaikki tuntemani BB:tä seuraavat ikätoverini ovat Pertun ja/tai Mikan kannattajia, jotkut tykkäävät myös Terhistä.
Juuri näin. Ja myös Minnan teinikommentit. Mitä nyt olen katsellut foorumeita sun muita äänestyksiä niin tuntuupa olevan 20-30 vuotiaat sitä ryhmää, jotka bb:tä katselevat.
Minna nyt typeränä vetää kaiken ikäpuolelle. Kun Katikin on niin nuori, ettei osaa jutella.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 20 Loka 2005 17:12

Minna ei tietääkseni ole missään vaiheessa sanonut että Kathy olisi "niin nuori, ettei osaa jutella". Hän on vain todennut, että kun ikäeroa on niinkin paljon ja siitä johtuen elämäntilanne on niin erilainen, on vaikea löytää yhteisiä puheenaiheita. Ikä on kuitenkin iso tekijä kun etsitään asioita, jotka yhdistävät ihmisiä. Itse olen sitä mieltä, että se johtuu muustakin kuin iästä, kaksikymppisellä ja nelikymppisellä voi olla paljonkin juteltavaa, mutta se riippuu ihan persoonasta. Jos ei kemiat kohtaa ja elämäntilanteet eroavat toisistaan kovasti, on ihan sama vaikka olis samana päivänä syntynyt jos se on ainoa asia mikä yhdistää. Ikä on vain yksi tekijä ihmisessä, vaikkakin kahdenkymmenen vuoden ikäerolla on pienempi todennäköisyys sielunkumppanuudelle.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 20 Loka 2005 17:22

Äitini minulle tuon totesi mitä Minna oli sanonut.
Ja voi anteeksi, jos pitää olla nyt ihan sanatarkat valinnat niin voinkin jättää sitten kirjoittamatta kun en niitä niin tarkkaan muista

Joka tapauksessa idea tuossa jutussa oli aivan sama. Minna ei osaa keskustella nuorten ihmisten kanssa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”