Minna Kyrkkö

Vastaa Viestiin
Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 25 Loka 2005 12:33

Ai taivas että Minnalla ei ole enää mitään muuta sanottavaa kuin valitusta, valitusta vaan :roll: Mutta eippä siinä mittään, hänestähän päästään eroon ihan tasan muutaman päivän päästä. Pääsee kotiin lastensa luokse, perheenäidin seikkailu on päättymässä.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 26 Loka 2005 09:50

Kathyn lähtö olisi kyllä kinkkinen paikka Minnallekin, varsinkin Äippä näyttää olleen jo aivan lähtöfiiliksissä. En kyllä usko että tulemme näkemään joukkopakoa BB-talosta, kyllä se Minna sinne jää vielä sinnittelemään tarpeen vaatiessa.

Tuosta Äippä-roolista vielä, josta Minna on valitellutkin... Eilisessä dailyssä näytettiin kohta jossa Minna istuskeli yksin sohvalla ja Kathy tuli siihen viereen hyppimään ja kyselemään et "Pelaataanks arvaa julkkista?". Kyllähän siitä ihan tuli mieleen tilanne, jossa on lapsi ja vanhempi. Minna ehkä olisi halunnut olla omissa oloissaan, Kathy taas kaipaisi virikettä...
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 26 Loka 2005 14:27

Otteita subin uutisista Kathyn lähdön jälkeen:

"- Mulle ei ole ilmeisesti tarpeen sanoa tästä asiasta yhtään mitään, Minna jatkoi harmissaan."


"- Eiks se nyt voinut lähteä jonkun muun äänestysviikolla, Minna voivotteli. - Kahdella edellisellä viikolla sillä ei ois ollut mitään väliä, mulla on aina näin hyvä tuuri."



Yllättävän rankasti se Minna tän ottaa. Nyt on henkinen kantti niin huonossa hapessa, että mikäli Minnaa ei ulos äänestetä, saattaapa lähteä jopa vapaaehtoisesti.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 26 Loka 2005 14:32

Ymmärtäähän tuon tavallaan. Ensin Minna asennoitui jo lähtöön ja perheen näkemiseen, sitten Kathy rupesi juttelemaan lähdöstään ja kuviot menivät sekaisin. Epätietoisuus raassaa tietysti kun Minna ei tiedä, peruuntuiko äänestys vai mitä tapahtui. Taitaa olla skitsahtaminen todellakin lähellä siellä.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 27 Loka 2005 08:45

Minnan huumorintajuttomuus oli eilisessä dailyssä taas huipussaan... eikö tuo ihminen saakeli vieköön erota ironiaa vittuilusta... Terhi yritti lohduttaa ja keventää tunnelmaa sanomalla sen sietämisjutun (näin minä sen ymmärsin) ja toinen ottaa herneenvarren juurineen päivineen nessuunsa... voi taivas.. ja vielä tää "kukaan ei tykkää musta täällä"-itkuvirsi, eikö Minna ymmärrä, että nimeäminen kuuluu peli luonteeseen, siihen ei välttämättä liity mitään noin henkilökohtaista, vaan joku pitää nimittää ja nyt se kolahti hänelle...

ja vielä tää typerä fraasi "mää tiesin että määä olen seuraava linjassa... ensin Iina ja Hanna ja sit määää..." :evil:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 27 Loka 2005 09:03

^ Ja Terhin mielestä siinä ei ole mitään jatkumoa, vaikka sitä itse ahkerasti jatkaakin :roll: Hänen jos kenen pitäisi tietää totuus asiasta.

Minna ja Terhi vetävät suorastaan kilpaa herneitä nenään toisen sanomisesta, oli se sitten vitsailua tai tosissaan sanottua. Kumpikin vääntää toisen sanat itsensä kannalta mahdollisimman negatiiviseksi.
Tässä on yksi syy miksi haluaisin Minnan edelleen talossa pitää, välit Terhin kanssa on mielenkiintoista seurattavaa kaikissa väärinkäsityksissäänkin.
-Oh my god...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 27 Loka 2005 09:43

Samaa mieltä Matamin kanssa, Minna ja Terhi saman katon alla tarjoaa ehkä eniten viihdettä talossa. Minnan lähtö suistaa ohjelman siihen että viimeiset 5 viikkoa katsotaan kuinka porukka laulaa, Tiina leipoo kakkua tai suuttuu niille, jotka leipovat kakkua, pojat vapisevat tossun alla, Timo kertoo kaksimielisiä juttujaan ja Perttu välillä heittää jonkun vitsin.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Loka 2005 10:58

Tinttu kirjoitti:Samaa mieltä Matamin kanssa, Minna ja Terhi saman katon alla tarjoaa ehkä eniten viihdettä talossa.
Vaikkakin olen samaa mieltä että riitely on vain positiivista (tässä formaatissa, ei välttämättä irl :) ) niin en silti kestä Minnaa enää yhtään enempää. Se on niin raivostuttava ihminen että edes riidat joissa hän on osallisena ei viihdytä enää tippaakaan.

Minna pois nyt vaan niin verenpaineenikin laskee pre-sbb tasolle. Jää sinne vielä prinsessa hiljaisesti raivoamaan kuitenkin.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 27 Loka 2005 11:13

Täytyy sanoa (vaikka menee OT) että harmillisesti ovat valinneet SBB-taloon rasittavia naisia, kärkikolmikkoni on jo pidempääm koostunut pelkistä miehistä ja tuskin tulee muuksi muuttumaan enää tässä vaiheessa peliä. Eihän tuossa kundien paremmuudessa sinänsä mitään vikaa ole, olisi vaan kiva jos edes yksi järjellinen naisihminen olisi ollut viimeisen 7:n kilpailijan joukossa. :?
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 27 Loka 2005 12:00

Mie jo mietin, että en kai miekin oo alkanut ihan naisvastaiseksi kun nämä naiset on melkein poikkeuksetta ärsyttäneet minua alusta asti. Välillä aina vähemmän, välillä enemmän. Empäs tiedä, on kai se mahdollista. Teen päivät pitkät duunia akkojen keskellä, että voihan se olla ettei sitä enää vapaa-ajalla paljon jaksa :lol:

No joka tapauksessa, Minnan purkaus Terhille eilisessä dailyssa oli minusta aivan kohtuuton. Terhi aivan selvästi yritti auttaa ja piristää ja tämä räiskyy naamalle.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 27 Loka 2005 12:15

Toivon, että Minna jää taloon. Hän on kuitenkin yksi ainoista asukkaista, joka tuo jotain mielenkiintoa ja riitoja ym. taloon. Minnan ja Terhin riidat tällä hetkellä mielenkiintoista katsottavaa.

Talon miehet tulevat liiankin hyvin toimeen keskenään. Niin kuin joku jo sanoikin, niin minäkin pelkään, että talossa ei enää tapahdu juuri mitään jos Minna häädetään.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 27 Loka 2005 12:19

Minä tunnen kymmenittäin ihania naisia, kaikki läheisimmät ystäväni ovat naisia... rakastan heitä :oops:

olen myös työskennellyt naisvaltaisilla aloilla ja luulen tunnistavani Minnan tyyppiset ihmiset... olen tavannut heitä aika monta... käyttäytyvät itsevarmasti, tietävät kaikesta kaiken, osaavat kaiken paremmin ja heidän tapansa tehdä asiat ovat aina ainoita oikeita... sen lisäksi he ovat tietynlaisia marttyyreja, ottavat vastuulleen aina aivan liikaa tehtäviä, siivoavat ja keittävät kaiken aikaa... koska "jos minä en tee sitä se jää tekemättä tai tulee huonosti tehdyksi ja sitten mun täytyy tehdä se uudelleen"...

nämä ihmiset tekevät puolisonsa hulluiksi, syyllistävät lapsensa ja riitaantuvat ystäviensä kanssa ja syyttävät äitiään kaikesta

Minna ärsyttää juuri nyt kaikkia Talossa
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 27 Loka 2005 14:54

big.mac, laske kymmeneen välillä ja vedä happea. Ei tuo Minna nyt noin yksioikoinen tyyppi ole. Varsinkin viimeinen väite puolisoiden ja lasten kohtalosta taisi olla hieman liikaa. :wink:

Sama täällä, että ohjelman kiinnostavuuden takia Minna kuuluu Terhin kanssa taloon. Riidat ja yhteenotot ovat ohjelman tähän mennessä mielenkiintoisimat hetket. Mikään tehtävä itsessään ei ole ollut yhtä kiinnostava kuin näiden kahden muutamat räiskyvät yhteenotot. Kun yhdessä hyvin toimeentulevat miehet tyytyvät parantelemaan omia asetelmiaan nimeämisissä tarjoavat Terhi ja Minna talossa ainoastaan todellista draamaa. Lisää odotellessa...

Punde, minkälainen tämän ohjelman pitäisi sinusta olla, jotta se kiinnostaisi? Joku dream team taloon vai? Et kai sinäkään halua mitään kesäleiri hauskuuttelua?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Loka 2005 16:13

David Mills kirjoitti: Punde, minkälainen tämän ohjelman pitäisi sinusta olla, jotta se kiinnostaisi? Joku dream team taloon vai? Et kai sinäkään halua mitään kesäleiri hauskuuttelua?
Punde kirjoitti:Vaikkakin olen samaa mieltä että riitely on vain positiivista (tässä formaatissa, ei välttämättä irl ) niin en silti kestä Minnaa enää yhtään enempää. Se on niin raivostuttava ihminen että edes riidat joissa hän on osallisena ei viihdytä enää tippaakaan.
Pointti siis oli, että riitely on vain positiivista, mutta en jaksa katsella minnaa vaikka se nyrkkitappelisi 5min välein. Minna ei viihdytä minua millään tasolla, teki hän mitä tahansa.

Eli kyllä, ennemmin katson vaikka nukkuvia kaloja tai kesäleirihauskuuttelua kuin Minnaa, jos näistä kahdesta pitää valita.

EDIT: vielä lisäys, etten ole koskaan halunnut että kaikki tulisivat keskenään toimeen, vaan päinvastoin, olen pro-riitely. En vaan Minnan toimesta. :)

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 27 Loka 2005 16:21

David Mills kirjoitti:big.mac, laske kymmeneen välillä ja vedä happea. Ei tuo Minna nyt noin yksioikoinen tyyppi ole. Varsinkin viimeinen väite puolisoiden ja lasten kohtalosta taisi olla hieman liikaa.
ole täysin rauhallinen ja tyyni, vaikka vaikeaa se välillä on kun katselee Minnan märehtimistä... ja viimeinen väite ei ollut suoranaisesti Minnaan kohdistettu vaan yleisesti minulla on tällainen kokemus Minnan kaltasista ihmisistä (tai siis millaiseksi luulen Minnan)

ja mitä tulee Minnan yksoikoisuuteen, niin jaa-a, kyllä hän on onnistuneesti antanut itsestään yksoikoisen huumorintajuttoman kuvan (tai näin tämä minulle esittäytyy tämä asia :wink: )
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 27 Loka 2005 22:34

voi meitin marttyyri-marttaa, hyvin sai Minna käännettyä Kathyn lähdön omaksi huonoksi onnekseen ja niinkuin teko olisi kohdistettu häneen :evil:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 27 Loka 2005 22:41

No oli kyllä veto Minnalta. Perttu muisti oman tilanteensa, jolloin muilla sai olla hauskaa ja nyt Minna kuittailee Timolle spekuloimisen "kieltämisestä". Tositilanteessa olisin varmaan tärissyt kiukusta.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Loka 2005 23:24

Minna ulos ja vähän äkkiä. En jaksa enää edes perustella ku rrrrrraivostuttaa niin paljo. (raivo on siis bb-raivoa, ei irl-raivoa. :) mutta raivoa kuitenkin.)

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 28 Loka 2005 01:29

Vaikka Minnassa on koko ajan enemmän ärsyttäviä piirteitä, niin silti jotenkin hänen tilanteensa/pinnan kiristymisen ymmärtää. Ikävä kotia ja lapsia on varmasti jumalaton. Tilanne on vaan pahentunut parhaiden kavereiden häädön myötä. Kathyn lähdön tuoma hetkellinen epätietoisuus tilanteesta johti taas onnettomien sammakoiden loikkaukseen suusta.
Jokaisella nimetyllä on varmasti päässään lukuisia kysymyksiä ja ajatuksia, joista pitäisi saada rauhassa puhua niin syvällisesti tunteella kuin tahtoo - ilman että sitä kukaan estelee. Ehkä Minna otti Timon sanat taas turhan kirjaimellisesti.

Sääli sinällään liiat märehtimiset, joita Dailyt onnistuvat korostamaan entisestään. Monet jutut, ts. pinnan ja ikävän kiristymisen myötä Minna on alkanut ottaa liian kirjaimellisesti muiden sanomisia ja kääntää ne suorastaan ylinegatiivisiksi asioiksi itseään kohtaan. Kökkö juttu kerrassaan.

Minnan ja Terhin välit ovat kuitenkin olleet etenkin viime viikkoina ohjelman suola ja sokeri, jota haluaisin jatkossa nähdä lisääkin. Mutta se taitaapi olla turha toivo.
Vaikka Minnassa on enempi viime aikoina tullut esiin murjotusta ja negatiivisuutta, olen tykännyt hänestä edelleen. Häntä vain on jotenkin ymmärtänyt.
Lisäksi mun mieheni on ollut niin anti-Iina, anti-Hanna ja anti-Minna, joten puolustusta on joutunut kotisohvalla pitämään kiivaasti yllä "omien" puolesta :blackeye Ja sillä linjalla, Minnan puolesta, pysyn loppuun asti.
-Oh my god...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 28 Loka 2005 03:10

matami kirjoitti:Lisäksi mun mieheni on ollut niin anti-Iina, anti-Hanna ja anti-Minna, joten puolustusta on joutunut kotisohvalla pitämään kiivaasti yllä "omien" puolesta :blackeye Ja sillä linjalla, Minnan puolesta, pysyn loppuun asti.
Kudos miehelles.

Enkä tarkoita virkkausta. Finglishiä.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 28 Loka 2005 08:33

matami kirjoitti: Ikävä kotia ja lapsia on varmasti jumalaton.
Kaikilla on varmasti ikävä kotiaan ja ikävä lapsia ei ole sen ylevämpää kuin ikävä puolisoa tai ystäviä... kaikilla on ikävä vapautta mutta sen kanssa on elettävä, eikä kaataa kaikkea muiden kilpailijoiden niskaan...

Minna on todella v***umainen ämmä
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 28 Loka 2005 09:38

big.mac kirjoitti:Kaikilla on varmasti ikävä kotiaan ja ikävä lapsia ei ole sen ylevämpää kuin ikävä puolisoa tai ystäviä... kaikilla on ikävä vapautta mutta sen kanssa on elettävä, eikä kaataa kaikkea muiden kilpailijoiden niskaan...
Varmasti kaikilla on ikävä ja jokaisen ikävä on periaatteessa yhtä kova, kun se on se "oma ikävä".
Vaikka mulla on mies, ystäviä, vapauteni, mutta ei lapsia, silti mä uskon että jos ja kun joskus on, niin ollessani erossa läheisistäni ikäväni (ja huoli hyvinvoinnista) juuri lapsia kohtaan on kaikkein suurin.
Sitäkään vaan ei vaan voi millään vähätellä, etteivätkö lapset olisi kuitenkin hiukan eri asia kuin muut ympärillä olevat ihmiset. (Ok, se on taas ihan vain ja ainoastaan minun tuntemukseni).

"Kaataa kaikkea muiden kilpailijoiden niskaan" ??? No joo, voihan asian toki noinkin ilmaista. Minnan kohdalla suurin ongelma kun on siinä, että hänelle läheiset ihmiset, joiden niskaan voisi asioita kaataa ilman että nämä sitä kritisoivat vaan pitäisivät hänen mieltään hiukan korkeammalla, ovat tulleet häädetyksi.
No onhan siellä tietenkin Antti, mutta hän nyt ei kuitenkaan aja ihan samaa asiaa kuin vaikka Iina.
Sitä on aivan turha ihmetellä kenen seurassa vaikka Mika eniten olisi jos Perttu ja Antti (parhaat kamut) olisivat tulleet häädetyiksi. Tai mitä olisi tapahtunut Terhille jos Tiina olisi jo häädetty, kenen niskaan hän kaataisi suuren osan kritiikistään?
Kyllä on valitettava tosi asia, että omalta kannalta hyvien tyyppien lähdettyä olo käy varmasti entistä ahdistavammaksi... Minnan kohdalla näin tapahtunut jo kahdesti.

Mutta eihän siinä.. Enemmistö vetää varmasti tahtonsa läpi sunnuntaina ja Minna pääsee kotia, minne niin suuresti jo selvästi haluaakin. Mikä on tietysti äärimmäisen iloista.
Sen jälkeen monet katsojat saavat sielunrauhan. Iloista sekin.
-Oh my god...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”