Mika Linnamäki

Vastaa Viestiin
Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Mika Linnamäki

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 22 Syys 2005 07:47

Voi niitä raskaana olevia naisia :lol: . Perttuhan jäi täysin kakkoseksi Mikalle, vaikkei huono ollutkaan. Jos tuollaista olisi tiedossa lisää, voisi jo harkita täyspalvelua. Mutta sitten pitäisi päivystää koko aika :(. Mika päihittää näyttelijänlahjoillaan monen kotimaiset ammattilaiset.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 22 Syys 2005 09:08

Voi Mikan performanssi oli upea, nauroin ihan kippurassa. Tuota olisi voinut näyttää enemmänkin!!
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Krii
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 18 Helmi 2005 18:25

Viesti Kirjoittaja Krii » 22 Syys 2005 09:17

Juu, loistava esitys :) Mika ois kyl voinut antaa Pertunkin puhua enemmän.


Muuten, aika hauskaa, että Mika lähti tekemään komediaa raskaudesta :roll:

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 22 Syys 2005 09:26

Oli kyllä loistava show pojilta (ykkös- ja kakkossuosikki vauhdissa), ei voi muuta sanoa :)

Tuostakin muuten huomasi sen, että Mika on enemmän esiintulevaa tyyppiä kuin Perttu, Perttuhan ei tuossa ollut kovinkaan paljon äänessä. Tai sitten Mikalla vain aivot raksutti siinä tilanteessa ketterämmin ja peittosi siksi Pertun. Todennäköisimmin kyllä molempia.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 22 Syys 2005 09:52

Mika on viihdyttävä ja hänellä on mainio verbaalinen ulosanti ja tilannekomiikan taju... lisää tällaista niin hän mahdollistaa voittonsa :D
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 22 Syys 2005 12:09

Hih, mua huvitti improvisaatiossa erityisesti se, että raskaana olevan naisen mielialat voivat ihan oikeasti heilua tuohon tyyliin :lol:. Näyttihän se kyllä absurdilta ;)

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 22 Syys 2005 12:34

Siis toi oli aivan mahtava! Parasta antia koko ohjelmassa poiken tanssisessioiden lisäksi.
-Oh my god...

Avatar
Poroneiti
Kuhnuri
Viestit: 67
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:55
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poroneiti » 22 Syys 2005 15:42

Kyllä, tätä lisää. Mika on loistava improvisoija ja esiintyjä. Kaiken lisäksi improvisointi on paitsi katsojien mielestä hauskaa, viihdyttää se myös kilpailijoitakin.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 22 Syys 2005 16:53

Ja hommasta menee pisteet myös Kathylle, keksi hyvin tunnetiloja ja ohjasi mainiosti esitystä eteenpäin, esim. tällä sama isä -idealla :lol:
-Oh my god...

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 22 Syys 2005 16:56

Meni vähän ristiriitaisesti subilla tuo juttu, uutisissa sanottiin, että ehdotus oli Kathyn, dailyssa taas että Mikan. Kenen idea se sitten oikein oli? Mutta Kathyhan kai keksi ne teemat ja pojat olivat ihanasti mukana. Oikeastaan ihan oikein talon väelle, etteivät nähneet, tuskin ne olisivat hyvän päälle niin ymmärtäneetkään kuin katsojat :D. Saavatpahan nähdä sitten joskus, miksi Mika tai Perttu voitti koko skaban, hähhää.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 22 Syys 2005 17:21

Tuli vielä mieleen, onko Mikaa näytetty päiväkirjahuoneessa muuten kuin nimeämistilanteissa? Itse en muista että Mikaa (tai Timoa tai Hannaa) olisi koskaan näytetty pohtimassa mitään ainakaan dailyssa. Extrat tosin jää useimmiten väliin.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 22 Syys 2005 17:29

Tapetti kirjoitti:Tuli vielä mieleen, onko Mikaa näytetty päiväkirjahuoneessa muuten kuin nimeämistilanteissa? Itse en muista että Mikaa (tai Timoa tai Hannaa) olisi koskaan näytetty pohtimassa mitään ainakaan dailyssa. Extrat tosin jää useimmiten väliin.
¨
Voihan toki olla että he eivät vain tapaa käyä PK-huoneessa juuri lainkaan.. ja/tai jutut ovat sellaisia joita ei daily show yksinkertaisesti 'kelpuuttaisi'.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 22 Syys 2005 17:40

Mika on ollut PK-huoneessa ainakin pohtimassa muiden hänessä näkemää koviksen roolia, joka on hänestä virheellinen mutta hän ymmärtää sen. Myös Hannaa on näytetty pohtimassa jotain asiaa, pitää luntata mikä se oikein oli. Timosta en ole ihan varma.
-Oh my god...

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 22 Syys 2005 17:46

Olihan tuo Mika tilittämässä päiväkirjahuoneessa keittiön vesihanasta tässä taannoin ;)
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 22 Syys 2005 17:48

Niin ja Hanna&Timo olivat tietenkin yhdessä PK-huoneessa hääpäivänään... :P Eli kyllähän nuo siellä käyvät, mutta eivät ilmeisesti jutskaile mitään "niin olennaista päivään liittyvää."
-Oh my god...

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 23 Syys 2005 08:05

No olihan se Mika päiväkirjahuoneessa. Mutta oli vähän mitäänsanomaton käynti, aika neutraali. Ei moitittavaa, mutta ei mitään hehkutettavaakaan.

Katsoin muuten eilen pitkästä aikaa extran ja äsken luettujen uutisten perusteella: Mika on sanonut tykkäävänsä sekä Kathysta että Pertusta, joten nämä eivät Mikan nimeämispisteitä näillä näkymin varmaan tule ainakaan pitkään aikaan saamaan. Näyttää vähän siltä, että hän on hylännyt ns. ydinporukan ja siirtynyt katsojien suosikkien leiriin. "Tupakkajengi" taitaa pitää nyt selvästi yhtä.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 23 Syys 2005 09:04

nyt dailyja seurattua olen tullut siihen tulokseen että Mika on Talon reiluin jätkä... todella miellyttävä kaveri. Aikaisemmin Mikassa ärsytti se miten hän kohteli Antti S.ää ja puhui hänestä selän takana kun olisi voinut puhua ne häntä ärsyttävät asiat A.s.lle suoraankin. Mutta nyt sen voi jo unohtaa... Mika ei ole kuitenkaan varsinaiseti klikkiytynyt kenenkään kanssa vaikkakin pitääkin joistakin asukkaista enenmmän :D
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 23 Syys 2005 12:46

Kaikkihan tuosta Antti S:stä selän takana puhuivat... Mika on mahtava tyyppi, viime öinen keskustelutuokio Antin kanssa osoitti taas sitä, että jätkällä on hoksottimet kohdillaan.
-Oh my god...

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 26 Syys 2005 17:44

Mika on edelleen ykkössuosikkini. Ihmetyttää vaan todella paljon se, että miksi Mika nimesi Iinan, kun minulle tuli kyllä se aivan puun takaa. He ovat näyttäneet tulevan todella hyvin juttuun ja varsinkin paimenvuorossa heillä oli todella hauskaa..
Minulla meni Mikan perustelut Iinan nimeämiseen aivan ohi, kun olin niin yllättynyt, mutta luulisin yhtenä syynä olevan se, että Iina kuhertelee Antin kanssa. Mikahan oli/on itsekin kiinnostunut Iinasta ja ei varmasti pidä siitä, että Iina ei olekaan kiinnostunut hänestä. Tästä Mikan nimeämisestä jäi ainakin minulle vähän sellainen tunne, että Mika on ajatellut niin, että jos hän ei Iinaa saa, niin ei saa kyllä Anttikaan. :)

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 26 Syys 2005 18:23

Minä taas aavistin, että Mika nimeää Iinan, todisteet löytyvät jostain tuolta nimeämisketjusta. Uskon, että todellinen peruste on se, että Mikakin haluaa kisan voittaa ja hän on huomannut sohvakyhnäysjengin tulevan liikaa valtaan, ellei heitä aleta pudottaa, jolloin Mikan kaverit tippuvat pois, tai jopa hän itse. Ihan hyvä peruste sinänsä, ainahan kilpailussa halutaan voittaa. Mikalla on pelisilmää ja hän aavistaa, ettei sohvalla kyhnääjät ole suomalaisyleisön suosiossa.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 26 Syys 2005 18:27

Mikahan perusteli pisteet sillä sekä Hannan että Iinan kohdalla että tytöt viettävät liikaa aikaa sohvalla nyhjätessä ja silloin eivät ole sosiaalisia muulle porukalle... Joka tapauksessa hyvin ja analyyttisesti annetut pisteet
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Kathy_bb
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 05 Syys 2005 00:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kathy_bb » 27 Syys 2005 06:59

Mika on hyvä tyyppi, ja oli muuten aika kivasti Mikalta sanottu nimeämistulosten paljastuttua pihalla Kathylle ja Pertulle.. Siis tyyliin "Olen teille molemmille sanonut mitä mieltä olen teistä" :) Mulla tosin kävi mielessä, että olisko tuollainenkin sitten kiellettyä, vähän sama kun sanoisi "En aio äänestää teitä (älkää tekään minua)". Vielä kun Mika sanoi tuon heti tulosten kertomisen jälkeen. Vähän häilyvä on se raja ehkä mistä saa puhua ja mistä ei. Joka tapauksessa puolueellisesti pidin tuosta tunnustuksesta, toivottavasti on kolmikko loppuun saakka talossa. ;)
~ pelko pois
pussaa tyttöä ~

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”