Iina Heikurainen

Vastaa Viestiin
Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 03 Loka 2005 12:27

Itsekin halusin Iinan ulos. Mihinkään äänestyksiin en kuitenkaan osallistunut nytkään ja tuskin tulen jatkossakaan, ei viihdeohjelmassa elämässäni niin suurta arvoa ole, että rupeaisin sitä rahoittamaan. Iina ei mielestäni ole läheskään niin paha kuin tuolla subin kanavalla väitetään, hieman ärsyttävän oloinen vain välillä. Ennen Iinaa olisin toivonut ulos esim. Antin tai Minnan, jotka ovat paljon tylsempiä, mutta koska nyt Iina oli ehdolla, niin tämä oli ainoa vaihtoehto sohvaviisikon hajoamiseen.

Tuosta äänestyksen ylivoimaisuudesta: Luultavasti jotkut jättivät äänestämättä vain siksi, koska ennakkoon tulos näytti aika selvältä. Samalla tavalla kuin minulle, monelle muulle tällä ohjelmalla ei ole niin suurta arvoa, niin moni yksittäinen ääni jäi saamatta myös niiltä, jotka Iinasta pitävät, koska he olisivat katsoneet sen turhaksi.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 03 Loka 2005 12:46

Minusta on aivan turha käydä spekuloimaan sitä ketkä Iinan ulos äänestivät ja mikä on se katsojakunta joka ääniään häädettäville antaa. Ihan jokaisella asukkaalla on omat kannattajansa, kyse on vain siitä kenen tukijoita on eniten ja kenen kannattajat tarttuvat puhelimiin äänestääkseen. Ei siinä mitään selittelyjä kaivata, se joka saa eniten ääniä, lähtee ja sillä siisti.

Itse äänestin Iinaa koska halusin nähdä miten porukka järjestyy uudelleen hänen lähtönsä jälkeen. Äänestyksen tulos oli minusta aivan päivänselvä jo siinä vaiheessa kun nimeämiset näytettiin, sen verran olen seurannut tätä palstaa, jutellut ihmisten kanssa ja tiedän muutenkin elämänkokemuksen ja BB -tietojeni perusteella mikä ihmisiä ärsyttää. Itseäni Iina ei mitenkään suuremmin ärsyttänyt, vain se hetkittäinen itsehillinnän puute ja tiuskiminen tuntui välillä rasittavalta katsoa. Kuitenkin sen verran että päätin ääneni hänelle antaa.

Tuosta palautteesta, jonka joku oli äskettäin Iinalle itselleen suunnannut, on pakko sanoa että ei ollut kovin rakentavaa. Toisen henkilökohtaisiin ominaisuuksiin ei hyödytä puuttua vaikka jonkun ääni nyt ärsyttäisi. Ja tuo näkemys, että Antti ei olisi Iinasta niin kiinnostunut ollut ja että Iina olisi hänessä kiinni roikkunut, taitaa olla vain kirjoittajan oma. Minä ainakin olen nähnyt sen asian ihan toisin. Minkä väristen lasien takaa lienee ohjelmaa seurannut.. Mitä näillä saavuttaa muuta kuin toiselle pahan mielen? Vai sekö lie sitten kirjoittajalla mielessä ollut alun perinkin. Harmittaa. Tämä kilpailu pitäisi kuitenkin ottaa meidän katsojien kannalta viihdeohjelmana, ei se meidän elämäämme henkilökohtaisesti vaikuta jos jonkun asukkaan luonteenpiirteet tai ulkoiset ominaisuudet eivät miellytä. Tekeekö se olon paremmaksi kun saa lyödä lyötyä?
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Nani
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 03 Loka 2005 12:45

Viesti Kirjoittaja Nani » 03 Loka 2005 13:14

Kovasti syytellään subin foorumia ja massahysteeriaa yms. Iinan häädöstä. Onko koskaan voinut käydä mielessä, että Iina todellakin on sen tyylinen persoona, josta suurin osa ihmisistä ei pidä? Ei ole salaliittoa tai muuta taustalla, Iina vaan ärsytti n. 85 prosenttia äänestäneistä. Toivottavasti ei tule 1984932943. kertaa kysymystä "mikä siinä muka ärsytti", koska tyttö on jo poissa talosta, ja ketään ei enää kiinnosta
Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että olen jutellut talon asukkaista sellaisien ihmisten kanssa, joilla ei ole mahdollisuutta lukea foorumeita. Tällöin he eivät ole voineet lukea muiden mielipiteitä henkilöistä, eivätkä sitä kautta saaneet vaikutusta omiin mielipiteisiinsä. Ainoa tiedonlähde on ollut koosteohjelmat ja niitäkään he eivät ole ihan joka jaksoa katsoneet. Ja ennen kuin edes omaa mielipidettäni olen talon asukkaista kertonut, on heidän mielipiteensä Iinasta olleet negatiivisia, tai kertoneet Iinan olevan henkilön kenet haluavat pois. Ei ole tarvinnut heidän lukea foorumeita vahvistaakseen omaa mielipidettään, ja ainakaan alkamaan sen kautta löytämään lisää ikäviä, huonoja ja luultavammin ihan keksittyjäkin negatiivisia piirteitä kyseisestä henkilöstä.

On vain ollut huvittavaa nähdä ja seurata heidän mielipiteitä, kuinka loppujen lopuksi ovat menneet kahden viime äänestyksen aikana hyvin yksiin "massa mielipiteen" kanssa. Luultavammin kukaan ei voi väittää, kun on lukenut foorumeilta mielipiteitä asukkaista, etteikö sillä olisi vaikutusta omaan mielipiteeseen talon asukkaista. Joko omat mielipiteet vahvistuu tai voivat jopa muuttua kokonaan. Ja mikä hienointa varmasti äänestäjiä on ollut myös paljon siitä joukosta, jolla ei ole muuta mahdollisuutta kuin katsoa SubTV: ltä näytettävä anti. Joten uskon tuloksen todellakin olevan koko kansan mielipide, eikä vain tuo "Nyt kaikki äänestämään Iinaa" -hysteria.

Itse olin sillä kannalla, että Iinan oli hyvä lähteä tässä vaiheessa talosta, koska nyt on niillä asukkailla mahdollisuus näyttää keitä he ovat, jotka ovat hieman jääneet taka-alalle. Iina oli voimakas hahmo (jos voin näin sanoa) tuolla talossa ja sai muut hiljenemään aika nopeasti, ja jopa luopumaan omista sanomisistaan. Nyt vain on mielenkiintoista nähdä onko talon ilmapiiri muuttumassa mihin suuntaan, mutta näin heti ekan päivän jälkeen kun Iina on häädetty, on aistittavissa vapautuneempi ilmapiiri talossa.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 03 Loka 2005 13:30

Menee Off topic, mutta vänkään kuitenkin... Edelleen tuosta massamielipiteestä. Minä ainakin vähitelleen kaipaisin sitä että ne mielipiteet olisivat menossa tasan eli äänestyksistä ym. tulisi todella jänniä paikkoja. Esim. eilen lähinnä jännättiin sitä että kuinka korkealle se Iinan palkki nousee.

Jokainenhan tietysti äänestää sen mukaan millaista ohjelmaa haluaa katsoa, itse olen aina tykännyt siitä että mukana on joku pahis itkettämässä hyviksiä jne jne.. Esim. Survivoria olisi todella tylsä katsella jos tyypit istuisivat nuotion äärellä laulamassa Kumbayaa.

Eihän se Iina siinä "pahiksen" roolissa kauheasti ehtinyt kunnostautumaan, mutta hän oli ainoa porukasta jossa oli edes potentiaalia siihen. On kuitenkin mielenkiintoista seurata kuinka seuraava nimeäminen menee.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Delfiini
Häädetty
Viestit: 22
Liittynyt: 08 Maalis 2005 17:06

Viesti Kirjoittaja Delfiini » 03 Loka 2005 14:08

Yleisö otti Iinan hyvin vastaan, kun olivat kovin hiljaisia olleet edellisissä häädöissä vielä - suomalaiset eivät osaa buuata. No, eipä kaikilla ole pokkaa hakeutua myöskään Big Brotheriin kisailemaan. Ja Iinan haastattelu oli hyvä. Mielenkiintoista nähdä, mitä talossa tapahtuu kun Iina on poissa - nössähtääkö meininki vai löytyykö uusia jännitteitä esim. akselilla Hanna vastaan Kathy tai jatkuuko talossa pahan puhuminen vai ei. Tosi noloa kun Antti oli ihan down eilen Iinan lähtiessä ja kun Iina oli lähtenyt. Palaisi ny poikaparka jaloilleen. Olisipa nähnyt Iinan haastattelun - joka oli Antti-osuudeltaan tosi cooli ja suorastaan 'kylmäm etäinen'. Yksi hoito vaan...
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 03 Loka 2005 14:26

Delfiini kirjoitti:Yleisö otti Iinan hyvin vastaan, kun olivat kovin hiljaisia olleet edellisissä häädöissä vielä - suomalaiset eivät osaa buuata. No, eipä kaikilla ole pokkaa hakeutua myöskään Big Brotheriin kisailemaan....
Olisi varmaan buuattu, mutta kun SBB:n studioyleisö koostuu pitkälti asukkaiden sukulaisista ja ystävistä sekä joistain muista ihmisistä. Joka tapauksessa niitä katsojia ei siinä studiossa niin kovin montaa ole, että joku viitsisi siinä alkaa buuamaan. Olihan mm. Britannian BB:ssä se sisästudio mihin asukas tuotiin sen jälkeen kun oli kävellyt ulkona olevan yleisön ohi niin ei siellä sisällä kukaan buuannut.

SBB:ssä ei ole tuota ulkojuttua vaan kilpailija kävelee suoraan studioon. Luultavasti myöhäisen ajankohdan ja kylmien säiden vuoksi. Kuka nyt välttämättä viitsii lähteä pimeällä ja kylmällä säällä odottamaan kilpailijoiden ulostuloa ulkoilmaan.

Vielä sitten Iinan äänestyksestä. En ole Iina-fani, mutta niin kuin joku täällä jo sanoi, niin kaikki Iinan sanomiset käännettiin häntä vastaan. Jos taas esim. Perttu tai Mika sanoo jotain samantyylistä niin se on heti ihanaa ja hauskaa jne.

Itse olisin halunnut noista kolmesta tässä vaiheessa mieluiten Kathyn ulos. Värikäs tukka on ainoa mistä se siellä huomataan. Muuten hajuton ja mauton. En muutenkaan pidä tuollaisista, jotka on päässyt taloon yli 6000 hakijan joukosta ja sitten itkeäpillittävät kun haluavat kotiin.

Ripsis
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 03 Loka 2005 14:39
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Ripsis » 03 Loka 2005 15:02

Olen samaa mieltä siitä, että harmittavan monet kerrat Iinan kommentit käännettiin häntä itseään vastaan ja muutenkin hänestä yritettiin tekemällä tehdä "pahista". Itse en ollut seuraillut keskustelufoorumeja juurikaan, muuta kuin vasta nyt ja yllätyin todella, miksi niin monet vihasivat ja suorastaan paheksuivat Iinan tapaa ottaa muut kilpailijat huomioon.

Itse ihailin Iinan älykkyyttä ja sosiaalisuutta. Nyt kun häntä ei enää ole talossa, jää minun Big Brotherin seuraamiseni luultavasti paljon vähemmälle.

On se hassua miten paljon ihmistä voidaan muokata Big Brotherin kaltaisessa ohjelmaformaatissa. Nyt täytyy vain toivoa, ettei Iina saa kaikilta vihamiehiltään liikaa paskaa niskaan.
Iina, sä olit paras.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 03 Loka 2005 15:55

Ripsis kirjoitti: On se hassua miten paljon ihmistä voidaan muokata Big Brotherin kaltaisessa ohjelmaformaatissa. Nyt täytyy vain toivoa, ettei Iina saa kaikilta vihamiehiltään liikaa paskaa niskaan.
Täytyy taas todeta, että kyllähän niitä Iinan juttuja muokattiinkin, mutta ei se nyt ollut ainut syy siihen ettei Iinasta pidä. Minä en pitänyt Iinan tyylistä tehdä asioita/esittää asioita. Iinassa vaan alkoi ärsyttämään kaikki. 24/7 ja ihan päivänohjelmissa.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Loka 2005 16:25

Oli Iinalla kuitenkin myös enemmän "faneja" kuin monella muulla kilpailijalla. Iina sijoittui jokaisessa tämän foorumin suosikkiäänestyksessä aina kolmen parhaan joukkoon. Ja jos olisi äänestetty sillä tavalla, että kenen haluaa pysyvän talossa niin Kathy olisi luultavasti lähtenyt, mutta tämähän on ihan turhaa jossittelua.
Toivottavasti ohjelma ei nyt vaan muutu tylsemmäksi Iinan lähdön takia, mutta luultavasti muuttuu.. Kun Iina oli kuitenkin talon "viihdyttävin" nainen ja hän herätti ylivoimaisesti eniten keskustelua tälläkin foorumilla..

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 03 Loka 2005 16:50

Spencer kirjoitti:Toivottavasti ohjelma ei nyt vaan muutu tylsemmäksi Iinan lähdön takia, mutta luultavasti muuttuu.. Kun Iina oli kuitenkin talon "viihdyttävin" nainen ja hän herätti ylivoimaisesti eniten keskustelua tälläkin foorumilla..
Mielestäni talossa on jo nyt ilmassa merkkejä siitä, että ohjelma muuttuu kaikkea muuta kuin tylsemmäksi. Talossa tunnelma on vapautuneempi, kun nekin pääsevät nyt kunnolla esiin, jotka eivät Iinan aikana päässeet. Talon viihdyttävimmästä naisesta voidaan myöskin olla montaa mieltä. Omalta kannalta ajateltuna viihdyttävyys oli Iinan kohdalla kaukana, rasittavuus ja ärsyttävyys taas hyvinkin paljon läsnä.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
Krii
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 18 Helmi 2005 18:25

Viesti Kirjoittaja Krii » 03 Loka 2005 17:09

Juu ihan surkeeta! Iina oli ainut persoonallinen ja se osas keskustella muista kisaajista muiden kanssa sun muuta. Loi hyviä ystävyyssuhteita ja romanssiakin sai aikaan. Ei todellakaan tylsä tapaus, enkä pitänyt häntä juonittelijana, ei kaikista voi yksinkertaisesti pitää.

Pudotus nyt oli ennalta-arvattava, mutta toivottavasti siellä nyt tapahtuis jotain, koska ilman Iinaa vaikuttaa aika synkältä. :(

Huh, toivottavasti Minna lentää kun kukaan ei jaksa katsoo sen parkumista ja Antti siinä samalla kun ei jaksa sekään paljoa kiinnostaa.

Nyt Terhi vois pistää parastaan ja aivopestä lisää Tiinaa ja Katia.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 03 Loka 2005 17:12

Minulla on kyllä vaikeuksia tajuta mitä viihdyttävää tuossa Antin ja Iinan jutussa nyt oli.. kummallakaan ei ollut kuitenkaan mitään todellista halua selvästikään siitä saada tuota kiehnäysastetta 'suurempaa'..

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 03 Loka 2005 20:11

Iina oli omien suosikkieni joukossa alusta asti, mutta tässä tilanteessa Iinan asema oli niin paikalleen pysähtynyt, että oli ohjelman kannalta parempi saada IKTJ hajalle.

Pelehtiminen Antin kanssa jotenkin turrutti Iinaa BB-hahmona ja teki hänestä enemmän huonekalun kuin vapaan radikaalin. Liittouma Minnan kanssa oli sinällään varmasti luonteva, mutta IKTJ kokonaisuudessaan oli ohjelman kannalta liian hallitseva ja liian vakaaksi muodostunut. Se selvästi tukahdutti IKTJ:n ulkopuolisten asukkaiden toimintaa ainakin jossain määrin. Toisissa olosuhteissa olisin toivonut Iinan pysyvän mukana vielä pitkään; vallitsevissa olosuhteissa oli kuitenkin selvää, että talon sisäisen järjestyksen oli muututtava.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 03 Loka 2005 20:30

Iina vaikutti Extrassa siltä että alkaa tämä "kansansuosio" vähitellen valkenemaan, oli aika vaisu tyttö, ymmärrettävästä syistä. Aika rankka paluu on tainnut olla normaalielämään.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 04 Loka 2005 08:36

Tinttu kirjoitti:Iina vaikutti Extrassa siltä että alkaa tämä "kansansuosio" vähitellen valkenemaan, oli aika vaisu tyttö, ymmärrettävästä syistä. Aika rankka paluu on tainnut olla normaalielämään.
Kuinka niin? En ehtinyt katsomaan eilen extraa.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 04 Loka 2005 09:33

En kyllä soisi kenellekkään moista "kansansuosiota"... toivottavasti bb:n psykologit eivät jätä häntä yksin asian kanssa... muilla chateillä ihmiset ovat olleet todella törkeitä... mutta onneksi sitä ei tapahdu täällä...

Vaikka itse toivoinkin Iinan ulos (tosin en äänestänyt ollenkaan, koska olen nuuka ihminen) niin toivon Iinalle pelkkää hyvää jatkoa ja VOIMIA kestää mediapyöritys...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 04 Loka 2005 09:47

Liisi kirjoitti:
Tinttu kirjoitti:Iina vaikutti Extrassa siltä että alkaa tämä "kansansuosio" vähitellen valkenemaan, oli aika vaisu tyttö, ymmärrettävästä syistä. Aika rankka paluu on tainnut olla normaalielämään.
Kuinka niin? En ehtinyt katsomaan eilen extraa.
Iina muistaakseni sanoi mm. että hänen on vain pakko kestää ryöpytys ja ettei ole vielä jaksanut/uskaltanut katselle palstoja mutta että suurin järkytys on varmaan vielä tuloillaan.

Ymmärrettävää sinänsä, vetäisi joiden mielipiteiden lukeminen joiltakin palstoilta meikäläisenkin aika hiljaiseksi.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 04 Loka 2005 09:58

Mie en ole edes katsellut muita palstoja tämän lisäksi, olen vain kuullut että aikamoista juttua pyörii esimerkiksi tuolla Subin keskusteluissa. Tämä foorumi taitaa olla vielä toistaiseksi aika siisti, vai?
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 04 Loka 2005 10:04

Pahimmat mitä itse olen lukenut ovat sellaisia missä mm. puututaan Iinan ammattitaitoon (minusta aivan ohjelman ulkopuolinen asia), taisi joku sanoa lahtaavansakin Iinan. (Okei, tuo varmaan jonkun omasta mielestään kovaa läppää, mutta henk. koht. ei olisi silti mitenkään kiva lukea itsestään tuollaista tekstiä.)

Musta olisi hyvä jos kaikki muistaisivat että vaikka kyseessä onkin tv-ohjelma niin asukkaat ovat silti kaikki tavallisia ihmisiä ja meille oikeastaan tuntemattomia, kukaan heistä ei ole minusta tehnyt talossa mitään sellaista mikä oikeuttaisi suoranaisesti vihaamaan.

Onneksi tämä foorumi tosiaan on siisti ja täällä voi käydä asiallista keskustelua, kaikilla on perusteluja ja mietittyjä (okei, huono termi, mutta tajuatte mitä tarkoitan) ajatuksia. Mielipiteitä löytyy joka suuntaan ja niin pitääkin, jotta keskustelu pysyy kiinnostavana, mutta keskustelu on samalla kuitenkin asiallisella linjalla. Hyvä homma! :D
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 04 Loka 2005 10:04

Tämä foorumi on todella siisti, en ole joutunut oikeastaan moderoimaan ollenkaan. Tuo Subin foorumi toimii hyvänä suodattimena..

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 04 Loka 2005 11:51

Minä en halua, enkä uskalla ajatella että nämä jotka törkeitä viestejä lahtaustyyliin kirjoittelevat olisivat aikuisia, täyspäisiä ihmisiä. Kukaan tunne-elämältään kunnossa oleva, vähintään keskiarvoälykkyydellä varustettu aikuinen ihminen ei puhu tuohon tyyliin, ja aggressiivisten hormonihirviöiden (iästä riippumatta) puheet voi jättää aivan omaan arvoonsa.

Palautetta saa ja pitää antaa, mutta kaiken maailman "hyi v*ttu kun oot niin tyhmä ja v*ttu vedän sua turpaan" -tyyliin esitetyt kommentit saa pistää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kannattaisi ensin katsoa peiliin ja miettiä että kuka se tyhmä olikaan ennen kuin alkaa kommentoimaan toisen älyllistä kapasiteettia. Näillä kommenteilla ei saa aikaan mitään hyvää, joten ne on viisainta jättää ihan sanomatta, laittaa tikku kynnen alle ja potkia seinää jos ei ole parempaa tekemistä. Big Brotherkaan ei, loistavuudestaan huolimatta, ole muuta kuin viihdeohjelma, jonka takia ei kenenkään elämää ja mielenrauhaa kannata pilata.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

kutrisue
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Elo 2005 18:36
Paikkakunta: Syvä-Savo

Viesti Kirjoittaja kutrisue » 04 Loka 2005 17:49

Sihijuoma(n) kirjoitti:Kiva että joillakin on niin helvetin kivaa kun Iina lähtee. Me "Iina fanit" tiesimme että suuri yleisö äänestää hänet ulos. Siinä ei ole kyse hänen persoonastaan. Iina oli ihan mahtava hyvää jatkoa hänelle. :)
Tuossa edellisessä viestissäni ei mielestäni ollut havaittavissa mitään "inhoa" Iinaa kohtaan;ihan vain totesin kuinka Iinan lähtö vaikuttaa mielenkiintoisesti talon tapahtumiin jatkossa ja ihan muuten vilpittömästi Iinalle heilautin kättä tervetulleeks takaisin tänne Talon ulkopuolelle, tiedäks :wink:
Mein hobby-Camping.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”