Iina Heikurainen

Vastaa Viestiin
Viandra
Tapetti
Viestit: 31
Liittynyt: 02 Syys 2005 12:10

Viesti Kirjoittaja Viandra » 26 Syys 2005 18:59

En minäkään vielä Iinaa olisi halunnut talosta pois, mieluumin Minnan tai Hannan ja Iinaa ennen vielä Timon ja Antin. Mutta jos tästä kolmikosta täytyy valita, niin Iina ulos. Ihan sen takia, että en missään nimessä halua tämän Minna-Iina-Hanna(-Antti) -porukan vahvistuvan, koska en todellakaan halua heitä viimeiseen nelikkoon pelaamaan typeriä pelejään :twisted:

Iinan olisin mielellään pitänyt talossa pidempään, koska vaikka onkin kuinka ärsyttävä, on myös mielenkiintoinen siinä mielessä, että aiheuttaa ärsytystä muissa pelaajissa.

Ja samaa mieltä minäkin, tämänpäiväisen dailyn leikkaaminen Iina-myönteiseksi on mielestäni täysin mahdoton tehtävä.

Avatar
Krii
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 18 Helmi 2005 18:25

Viesti Kirjoittaja Krii » 26 Syys 2005 20:05

Kyynel jos Iina putoaa :'(

Hän on ihana seksipommi namupala mutta kaiken lisäksi persoonallinen ja jakaa mielipiteet. Muut on jotain tasapaksuja rasituksia. Toisaalta jos Iina potkaistaan ulos Minna voi parkua lisää ja Antti voi alkaa iskemään Terhiä ja siitähän Terhi riemastuisi :P

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 26 Syys 2005 20:06

Iina ja Perttu tulee ottamaan yhteen viikon aikana ja Pertun toimesta!
" Jäyhät läyhää" ;-)

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 26 Syys 2005 20:59

Tinde, tuosta en uskaltaisi lyödä edes vetoa sinua vastaan. Toivottavasti tulee kunnon yhteenotto, kun olen koneella :D

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 26 Syys 2005 23:17

Iina on mielenkiinnoton ja lapsellinen hemmoteltu kakara joka ei kykene peliin. Psyyke prakaa ja feissi putoaa... Ei tarjoa huvituksia tuo, ulos vaan... Extrassa oli mielenkiintoista lukea ihmisten viestejä kun suurin osa toivotti Iinan ulos Talosta. Mielenkiintoista tosiaan nähdä miten käy äänestyksessä. Taidan minäkin ekaa kertaa äänestää ja Iinaa tietenkin ulos....
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 26 Syys 2005 23:31

Spencer kirjoitti:Minäkin kyllä ihmettelen sitä, että miksi suurin osa katsojista haluaa Iinan ulos.
En tiedä suurimmasta osasta, mutta itse en todellakaan halua nähdä Iinan kuolettavan tylsän jengin (IKTJ) vahvistuvan. Ja tässä äänestyksessä näin käy, jos Perttu tai Kathy häädetään.

Jos Perttu putoaa, Mika menettää ainoan IKTJ:n ulkopuolella olevan miespuolisen kaverin, ohjelma menettää yhden viihdyttävimmistä hahmoista, tyttötrio menettää yhden heille sympaattisen asukkaan, IKTJ:n asema vahvistuu (ja Perttuhan on ollut tikku IKTJ:n lihassa jo hyvän aikaa).

Jos Kathy putoaa, IKTJ:n hallintaa vastustavasta tyttötriosta jää jäljelle enää kaksi ja subversiivinen toiminta käy vaikeaksi, IKTJ:n asema vankistuu entisestään. Kuitenkin Kathyn jäädessä (ja Iinan poistuessa) varsinkin Minna luultavasti kommunikoisi enemmän Kathyn kanssa, minkä seurauksena IKTJ:n merkitys pienenisi.

Jos Iina putoaa, IKTJ:ssa tapahtuu mullistus. Minnalta lähtee paras kaveri, Antilta kutupartneri ja talon sisäinen dynamiikka muuttuu, koska IKTJ:n ulkopuoliset vahvistavat asemaansa ja Minna ja Antti joutuvat väkisinkin hakemaan paikkaansa uudelleen.

Minä puolestani ihmettelen, miksi kukaan haluaisi pitää Iinan talossa. Sehän on aivan selvä, että Iinan asema IKTJ:n ykkösenä on käytännössä paikalleen jämähtänyt. Mitä kiinnostavaa seuraa siitä, että IKTJ:n hallintaa vastustavat asukkaat putoavat ja jäljelle jää yhä lahnamaisempi IKTJ? Iina on asukkaana yksi kiinnostavimmista, mutta tässä ei enää ole kyse yksittäisistä asukkaista vaan koko yhteisöstä.

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 26 Syys 2005 23:34

Silmä: Tuo on aivan totta. Taloon tulee säpinää, jos Iina tippuu, sillä niin moni joutuisi joko etsimään paikkansa uudestaan tai joutuisi hukkateille.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Syys 2005 23:36

Silmä sanoo nämä asiat niin hyvin ettei jää juuri lisättävää.

Iinan paljastuessa kolmanneksi nimetyksi paniikki iski IKTJ:n keskuuteen. Kaikkien pelisuunnitelmat, ainakin alitajunnassa, menivät mönkään, ja tästä kaikkien itkukohtaukset. Tuskin muuten näin vahvaa reaktiota olisi tullut. Porukka tajusi, että IKTJ on kuollut. Pelitaktiikat kaatuneet. Ylivoima muuttui alivoimaksi.

Hieman liioitellen sanottuna, mutta totta kuitenkin.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 26 Syys 2005 23:37

Silmä tekee mielettömän tarkkaa ja viiltävää analyysiä, olen kanssas totaalisen samaa mieltä :D
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Syys 2005 23:52

Se jäi vielä sanomatta, että IKTJ on (oli) todellakin Iinan jengi. Pertun sanoma "jenkkisarjan pahan tyttöryhmän johtaja" tms. on äärimmäisen hyvin sanottu. Iina oli johtaja, ja Johtajan (saksaksi Führer vinkvonk) 'kuolema' iski kovaa. Sekös itketti, tuskin (minna lukuunottamatta, selvästi rakastunut iinaan) ketään muuta Iina kiinnosti muuten kuin pelitaktiikan puolesta.

Peli muuttuu täysin kun sarana lähtee narisemasta tuolta talosta.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 27 Syys 2005 00:37

Hauskaa kun te jotkut pidätte BB:tä joukkuepelinä. :) Minun tietääkseni BB on edelleen kuitenkin yksilöpeliä.
Iina voi hyvinkin äänestää Anttia/Minnaa kuukauden päästä kahdella pisteellä jos jää taloon, kun kaikenlaista voi vielä tapahtua kahden kuukauden aikana.. Ei tämän Iinan "jengin" hajoamiseen välttämättä tarvita Iinan häätöä minun mielestäni.
On muiden maidenkin Big Brothereissa nähty, että jotkut voivat olla todella hyviä kavereita ensimmäisen reilun kuukauden ja sitten päätyvät jostain syystä äänestämään toisiaan. En ihmettelisi yhtään jos kuukauden päästä Iina olisi Pertun paras kaveri talossa tai Hanna ja Timo eivät voisi sietää toisiaan jne..

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 27 Syys 2005 01:22

Siitähän näitä näkemyseroja tulee kun ihmiset seuraavat asioita eri kanteilta ja haluavat tapahtumien menevän oman mielenkiinnon kannalta siihen parempaan suuntaan. Mä en esim. haluaisi kenenkään näistä kolmesta lähtevän talosta, mutta kun päätettävä on, niin se mielenkiinnottomin (tässä tapauksessa valitettavasti Kathy) henkilö pelistä pois. Vaikka itse en Terhistä pidä ja jos hän olisi nimettynä Iinan sijaan, en häntä haluaisi pois juuri siksi että hän saa inhokkihormoonini jylläämään.
-Oh my god...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Syys 2005 01:52

Spencer kirjoitti:Hauskaa kun te jotkut pidätte BB:tä joukkuepelinä. :) Minun tietääkseni BB on edelleen kuitenkin yksilöpeliä.
Ja "joukkueita" ei ole koskaan ollut. Lip Gloss Bitches vs. Junglecats? Team Saskwell vs. Team diva? Yksilöpelissä ei voi olla tiiviitä porukoita (joita hienosti kutsuit joukkueiksi että sait kontrastin yksilöpelin kanssa), jotka äänestävät taatusti "joukkueensa" ulkopuolella olevia?

Edelliset nimeämiset:
"Joukkue" timo-hanna-minna-iina-antti. Kaikki pisteet, paitsi Antin yksi piste Timolle, meni "joukkueen" ulkopuolelle.
"Joukkue" tehotytöt (tiina-terhi-kati). Kaikki äänet meni yllämainitulle "joukkueelle"
Muut eivät ole liittoutuneet. Mutta näkyykö spencerilleki jo mitä tarkoitin?

Ei "joukkueita", pliis.

Anteeksi. Olen eri mieltä.

EDIT: ja jos joku ei tiedä mistä puhuin ylempänä, niin hyvä. Olivat vain esimerkkejä. ;)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 27 Syys 2005 02:24

Ymmärrän kyllä mitä Punde tarkoitat, mutta en nyt kommentoi tähän juttuun enempää, kun en pystyisi kommentoimaan spoilaamatta...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 27 Syys 2005 07:45

Huomasiko kukaan muu sitä, että näytti siltä kuin Iina olisi itse asiassa syyttänyt suhdettaan Anttiin tästä nimeämisestä ja mahdollisesta pudotuksestaan?

Hänhän oli kuluneella viikolla (kun siis olivat halipusitelleet Antin kanssa) ärsyttänyt ihmisiä. Samoin pikkuteinarit äänestävät hänet ulos koska ovat mustiksia Antista?

Hassu juttu miten ihmiset ovat aivan pimennossa niistä syistä joista heidät nimetään. Kyllähän Antti varmasti hiukan vaikutti (ainakin Terhin ja Mikan ääniin) mutta pääsyyt lienevät kuitenkin muualla.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 27 Syys 2005 08:19

Jengissä oli laskettu näin: Perttu vastaan joku jengin ulkopuolinen, näin ulkopuoliset tippuvat yksitellen. He eivät olleet osanneet laskea, että ääniä voi tulla tarpeeksi jollekin oman jengin johtajalle. Iinalla on mielessä voitto, ihan hyvä juttu sinänsä, sillä sitä vartenhan kaikki siellä loppujen lopuksi ovat. Oletteko ajatelleet, että Iina on kerännyt jengiinsä talon helposti johdateltavat tylsimykset ehkä siksi, että näistä ei olisi hänelle yleisöäänestyksessä vastusta?

Puhumalla siitä, että teinit äänestävät hänet pois Antin takia saa lisää antipatiaa nimenomaan meiltä "ikäihmisiltä". Sorry, mutta ei tässä iässä tylsät löhöilevät naistenmies-Antit kiinnosta.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 27 Syys 2005 09:12

minä nyt vaan olen sitä mieltä, että jos ja kun Iina viikon päästä on ulkona Talosta, niin Talossa alkaa pakka sekoittua ihan kunnolla ja syntyy draamaa... jos käy niin (jostain ihmeen kumman syystä) että Iinaa ei äänestetä ulos, niin kaikki jatkuu suht samalla painolla eteenpäin... Iina ei ole minusta mielenkiintoinen... hän vain makaa sohvan nurkassa ja kommentoi omalla sarkastisella tyylillä kaikkea ympärillään ja on muutenkin nuiva... minusta siinä ei ole mitään hauskaa
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 27 Syys 2005 15:12

Kenestäköhän foorumeilla puhutaan sitten, kun Iina on potkittu ulos?
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 27 Syys 2005 16:16

beetlebum kirjoitti:Kenestäköhän foorumeilla puhutaan sitten, kun Iina on potkittu ulos?
Silloin kun Antti S oli nimetty, ei muista juuri puhuttu. Puhutaanhan nytkin Terhistä, Minnasta, Timosta ja Hannasta, mutta ne hukkuvat Iina-threadien alle. Nämä ovat seuraavat arvostelun kohteet, riippuen aina siitä, kuka milloinkin on häätöuhan alla. Iina unohtuu, olettaen että tippuu, jonnekin torstaihin mennessä kokonaan.

Avatar
Krii
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 18 Helmi 2005 18:25

Viesti Kirjoittaja Krii » 27 Syys 2005 18:35

Voih!!!! Oli niin surullista kun Iina katseli sitä koiraansa ja itki, toisaalta repesin ku ajattelin sen katsovan esim. perhettään niin katsoi koiraa. Mut joo vähän käy sääliks pikku Iinaa. :(

Mutta Minna ja muut on noloja. Iinal on lupa itkee ja raivota, se on hyvää viihdettä ja Iina toisi sitä jatkossakin taloon. Harmi kun hän putoaa .. yllätyn tosi paljon jos ei putoa ja positiivisesti.

Edit:

Löysin tämmöisiä juttuja Subin keskusteluista. Tuskin on totta, sillä ei nyt Iina voisi tälläisiä järkytyksiä huudella. Viillän silmät auki jos se on sanonut näitä:

"mä voisin melkeen puhua kun häätöuhka on alla niin yks jalkapuu tunnu missään"
"haistakoo p*ska, p*skapää isoveli"
se haluu tietää "sen k*sipään nimen joka hävitti sen kirjan"
"kaikki v*tun pikkuteinarit äänestää mut ulos" (tästä haluan eritoten kiittää iinaa, tekee varmasti hyvää myös myös lasten parissa tapahtuvalle puheterapeutin ammatille. nimim: 25v v*tun teinari)
"minä saan puhua omista tunteistani äänestystä kohtaan, v*tun isoveli p*skiainen"
"taistelen perttua vastaan oikeesti"
"oikein p*skaisen k*sipään oloinen kaveri oli (isoveli pk-huoneessa)"
"Mä vihaan niitä, jotka anto mulle pisteitä"
"Kuin mä oon ärsyttänyt muita?" (lol)
~02:15 antin kainalossa itkun keskellä "Voi Perttu parka...ja Kati myös. Mä näytän tosi surkealta niihin verrattuna" (nyt alkoi siis jo katsojien nuoleskelu, täysin vastoin mitä uhosi hieman aiemmin )
~02:35 iina harmittelee taktiikan epäonnistumista:
Antti: "Jos sä näytät siltä, että sä oot iloinen, niin mekin ollaan iloisia."
Antti: "Mä pussailen sua."
Iina: "Ei se auta. Ehkä se mun oloa auttaa, mutta ei muuten." (<- ei auta siis iinan pelitaktiikkaa, mikä tosin on jo romahtanut aikapäiviä sitten)
Antti: "Miten niin?"
Iina: "Se saattaa vaan ärsyttää lisää.. se on ärsyttävää kaikista niistä teinareista, jotka haluaa äänestää mut ulos."

EI VOI OLLA TOTTA, EIHÄN OLE?? =(

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 27 Syys 2005 22:40

Voi jumankauta Krii. jos lukisit edes vähän mitä täällä on niin löytäisit tuon Punden kirjoittamana tuolta 14 kohdasta.
Ja kyllä tuo on ihan täyttä totta, itse katselin kun Iina noita kommentteja laukoi

Avatar
ultra
Mökkiläinen
Viestit: 224
Liittynyt: 01 Syys 2005 21:58

Viesti Kirjoittaja ultra » 27 Syys 2005 22:49

Kyllä nuo ennen tuota 2:15-kohtaa olevat lainaukset ainakin ovat ihan totta. Luultavasti jälkimmäisetkin, itse olin siinä vaiheessa jo nukkumassa. Tuosta Iinan angstauksesta teki vielä hauskempaa se kaamea tukka.

Mun mielestä Iina on kuitenkin ihan jees, mutta se ajattelee liikaa katsojia ja kameroita. Siinä samassa häneltä on hämärtynyt itse pelin luonne, koska tuo oma äänestyksessä oleminen tuli niin shokkina. Kyllä mä itsekin näistä kolmesta varmaankin haluaisin Iinan ulos talosta. Ensinnäkin siksi, että Kathy on mun ykkössuosikkini tällä hetkellä, ja myös siksi, että tää Iinan jengi tajuais, ettei kaikki mene välttämättä niin kuin suunnittelee.

Toisaalta haluaisin Pertun ulos, koska hän tuntuu niin ylivoimaisen suositulta, ettei muilla ole enää mitään mahdollisuuksia voittoon, mutta onhan tässä aikaa ihmisillä mieli muuttua... tosin Perttu-fanit taitaa olla niin jääräpäisiä, etteivät löydä Pertusta ikinä mitään negatiivista... no mutta joo menee ihan off-topiciksi, joten jätän asian siihen...

Tätä kirjoittaessani illan BB-jaksossa näytettiin, kun Perttu, Kathy ja Iina pelasivat keskenään. Aikaisemmin Iina oli päiväkirjahuoneessa sanonut, että ajattelee enemmän tekemisiään noin niinkun katsojien kannalta. Ja tuollainen "esittäminen" ei vaan mene läpi.
Spaceship! What the hell is that?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”