Hanna Toivonen

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 30 Syys 2005 17:08

normaalia vaan ei ole harrastaa seksiä kameroiden edessä ja samassa huoneessa missä toiset yrittävät nukkua... :twisted:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 30 Syys 2005 17:20

Varmasti Hannaa on himottanut siinä kuin Timoakin ja kun estot päissään katoavat niin katoavat, minkäs sille voi. Timon olisi kyllä suonut käyttäytyvän hiukan asiallisemmin vaikka kulti nyt päissään liikaa kuumentuikin.

Jostain kumman syytä naiset antaa ja miehet ottaa. Naiset, ketkä myöntävät seksiä harrastavansa ovat huoria ja miehet jotka onnistuvat naista saamaan ovat mahtavia, palvottavia kingejä. Missä se sitten meneekin pieleen?
Toivottavasti Joulupukki tuo sanakirjan lahjaksi noille tietämättömille raukkaparoille.
Toisaalta yksi setä sanoi mua kerran huoraksi kun enää viinaa myynyt liiallisen päihtymystilan takia. Ihan silmiä piti pyyhkiä krokotiilin kyyneleiden takia kun vastasin, että "voi kun ihanaa, on mua ennenkin hyväksi sanottu, muttei koskaan ammattilaiseksi"...
-Oh my god...

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 30 Syys 2005 17:39

taku kirjoitti:
dal kirjoitti:Joku on taas vähän seksuaalisesti ylivirittynyt :)
Ai mitenkä niin? Minusta ihan normaalin verran tämä pari on talossa seksiä harrastanut. Ja onhan tuo ihan normaalia.
Kriihin tuolla viittasin, talossa en näe juurikaan seksuaalisesti ylivirittyneitä ihmisiä vaikka esimerkiksi Timon jutut hyvin usein vastaavien asioiden ympärillä pyörivätkin.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 30 Syys 2005 20:56

Hanna tarjoaa kansalle hupia. Ehdin muutama päivä sitten luovuttaa Hannan kohdalla, koska Timon kainalossa makaaminen näytti tylsyttäneen koko naisen, mutta sittemmin on alkanut tapahtua. Ainoa ongelma tässä on nyt se, että Timon pudotessa Hanna saattaisi ahdistua (jos siis vielä jaksaa olla kiinnostunut Timosta), Hannan putoamistakaan en toivoisi, mutta peruskiehnääminen jatkumista ei sitäkään jaksaisi seurata. Joka tapauksessa olen samaa mieltä Iinan kanssa: Hanna on söpö humalassa. Lisää viinaa Hannan kuppiin, niin nähdä se aito Hanna vastaisuudessakin. Swing low, sweet chariot... :wink:

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 01 Loka 2005 12:11

Hanna keskustelu Minnan ja Iinan kanssa toi mieleen ikävällä tavalla ajat, kun työskenteli ruotsinlaivalla... sehän muistuttaa etäisesti bb.taloa... Työntekijät on suljettuna valtavaan laivaan ja joutuvat tulemaan toimeen keskenään (sieltä tosin pääsi aina välillä pois ja päivisinkin ulos kävelemään)... no mutta siellä sitten vapaa-aikana istuskeltiin henkilökuntatiloissa ja juotiin halpaa viinaa ja aina seuraavana päivänä joku tilitti mitä ja ketä oli bylsinyt ja kuinka humalassa oli ja miten mokasi ja niin pois päin... ja vielä kun asuttiin kahden hengen hyteissä, joutui välillä todistamaan intiimejä tilanteita... Ja toisethan dokas enemmän ja mokaili myös enemmän ja siitä sitten kerrottiin kehuen ja repostellen... No katsellaan millaiseksi hurjastelijaksi Timo ja Hanna äityvät :roll:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 02 Loka 2005 12:12

Hanna kuulostaa entistä mustasukkaisemmalta Timosta, viittaan nyt tässä noihin Kathy-viittauksiin. Hannahan sanoo jo aika suoraan ettei halua Timon pussaavan Kathya jne jne... Hassu juttu sinänsä koska en olisi kuvitellut Timon ja Kathyn kauheasti kiinnostavan toisiaan. Tuolla menolla Hanna on kyllä hyvin pian yleisöäänestyksessä.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 02 Loka 2005 12:55

joopa joo, Hannasta alkaa löytyä todella ikäviä piirteitä... ettei vaan tulis jonain päivänä lievästi aggressiivisen mustasukksiseksi jos vielä Timon kiinnostus tuosta alkaa hiipumaan...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Krii
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 18 Helmi 2005 18:25

Viesti Kirjoittaja Krii » 03 Loka 2005 17:10

big.mac kirjoitti:joopa joo, Hannasta alkaa löytyä todella ikäviä piirteitä... ettei vaan tulis jonain päivänä lievästi aggressiivisen mustasukksiseksi jos vielä Timon kiinnostus tuosta alkaa hiipumaan...
Aaah, sehän olis ihanaa!

*Kaikki ovat päissään*

Kati: Timoo, ota syliin =) =) =)
Hanna: Mitä vittua?
Kati: No mitä??

Hanna: *läps*
Kati: >:(( *läps*
Timo: No, no .. älkäähän nyt

Jejeee, bitch fight. No, siitä voi vain uneksia.

Bauer
Kesä-Esa
Viestit: 47
Liittynyt: 02 Syys 2005 00:00

Viesti Kirjoittaja Bauer » 03 Loka 2005 23:56

Ärsyttääkö muita Bimbo-Hanna? Häntä ei kiinnosta pokeri tai mikään mukaan kuin makuu lahnana Timon vieressä. Vieläpä mustasukkainen Kathylle, mutta mistä?? Fyysinen ikä 27v - henkinen korkeintaan 15v.

Kiitos Terhille kampanjan aloituksesta. Nyt tuli Hannalle noutaja. :wink:
"Eiks se liha oo sillon pilalla ku siinä kasvaa karvaa.."

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 04 Loka 2005 00:06

Hannassa rasittaa etunenässä juuri tuo jatkuva Timon kanssa nysvääminen ja se, että tämäkään viikkotehtävä ei tunnu Hannaa juuri kiinnostavan. Kovasti on menossa samaan marina-osastoon Minnan kanssa. Aika vetelä tapaus, etten sanoisi.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 04 Loka 2005 00:30

Mä en aluksi pitänyt yhtään Hannasta, mutta olen kyllä oppinut pitämään tapauksesta paljon. Luulen että jos Timo lähtisi talosta Hannasta tulisi aktiivisempi. Timo on tylsimpiä asukkaita bb talossa. Harmiton, mutta tylsä.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 04 Loka 2005 03:11

Hanna on ääliö, 15-vuotiaan tasolla henkisesti oleva vajokki. Ollut jehovan kanssa naimisissa... ryypännyt useasti ensimmäisen raskauskuukauden aikana (ja sai myöhemmin keskenmenon, hmm...) ... idiootti... Uskomaton muovipää.

Ja mikähän Hannan viihdearvo olisi jos Timoa ei olisi? En kyllä heti keksi mitään.

Tai: "en määä niinku, en mää silleelti.. ku en mää tietäs, ku en määä tiiä mut turuus määä oisin kyl emmäää tiiä mikä määä olisin niinku. hihihi. valkovenäläinen! määä haluusin määä nii."

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 04 Loka 2005 07:06

Mun mielestäni Hannan tärkein funktio talossa on nyt ärsyttää Terhiä ja kumppaneita ja olla mustasukkainen Timosta Katille. Näissä oli semmoista potentiaalista draamanpoikasta.

Tuosta raskaudenaikana ryyppäämisestä, sanoiko Hanna juoneensa vai oliko vain baarissa istumassa? Kuuntelin vaan toisella korvalla ja multa meni tuo detalji ohi korvien.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 04 Loka 2005 08:55

Punde kirjoitti:Tai: "en määä niinku, en mää silleelti.. ku en mää tietäs, ku en määä tiiä mut turuus määä oisin kyl emmäää tiiä mikä määä olisin niinku. hihihi. valkovenäläinen! määä haluusin määä nii."
:lol:
Tinttu kirjoitti:Tuosta raskaudenaikana ryyppäämisestä, sanoiko Hanna juoneensa vai oliko vain baarissa istumassa? Kuuntelin vaan toisella korvalla ja multa meni tuo detalji ohi korvien.
Itsehän paheksun jo baarissa istumista raskausaikana. Siitä syystä, että tupakansavuahan siinä tulee väistämättä hengiteltyä, vaikkei joisi muuta kuin limsaa eikä itse polttaisi tupakkaa. Eivätpä nuo hengitellyt määrät mitään radikaaleja ole, joten tiukkapipoksikin saa haukkua. Niin joo, ei sinänsä edes liittynyt tähän.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Sii
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 19 Syys 2005 14:19

Viesti Kirjoittaja Sii » 04 Loka 2005 09:50

Tinttu kirjoitti:Tuosta raskaudenaikana ryyppäämisestä, sanoiko Hanna juoneensa vai oliko vain baarissa istumassa? Kuuntelin vaan toisella korvalla ja multa meni tuo detalji ohi korvien.
Mä yritin kuunnella tarkasti (valmiina tuomitsemaan...) ja mun mielestä se ei puhunut juomisesta ja mainitsi vielä lopuksi jotain, kuinka kaverit arvaa kun on baarissa eikä juo; "ja siks se on vaikeeta, ku tulee kuitenkin paljon tuttuja ja sit ne kiinnittää huomiota ku sä et juo" tms. Eli lienee ollut vain istumassa. Luulisi näin muutenkin, ja oisko ne muut tytöt niin rauhassa kuunnellut, jos toinen kertoo juoneensa raskausaikana.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 04 Loka 2005 10:37

Ei Hanna mielestäni sanonut, että joi baarissa vaan oli vaan käynyt baarissa ja juuri sitä kertoi, että kaverit ihmetteli miksi ei juo jne.

Myös Minna kertoi käyneensä kerran baarissa odottaessaan Roopea ja sanoi, että kyllä ihmiset tuijotti kun oli raskaana baarissa. Minnakin oli varmaan vain käymässä siellä, ei siis juomassa.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 06 Loka 2005 09:30

dal kirjoitti:Itsehän paheksun jo baarissa istumista raskausaikana. Siitä syystä, että tupakansavuahan siinä tulee väistämättä hengiteltyä, vaikkei joisi muuta kuin limsaa eikä itse polttaisi tupakkaa.
Eihän passiivinen tupakointi koskaan hyväksi ole, oli raskaana tai ei. Baareissa kun on myös nuo savuttomat puolet, joten se on ihan omasta järjen käytöstäkin kiinni kuinka paljon itseään altistaa.. Hanna oli kuitenkin aivan raskauden alussa tuolla baarivierailullaan, eikä siis tuon keskustelun perusteella ryypännyt ja jos nyt ajattelee baariminnojakin/tarjoilijoita, jotka hekin odottavia äitejä saattavat jossain vaiheessa olla. Hehän altistuvat harva se ilta passiiviselle savuttelulle, vaikka hyvin usein pääsevätkin melko aikaisin mammalomalle mm. juuri tämän takia.
Tietenkin baaritiskillä savuttelu on pääsääntöisesti kielletty mm. nimenomaan työntekijöiden altistumisen takia, mutta eipä tuota asiaa aina hirveästi kunnioiteta, kantautuu tuota savua toisinaan tiskille muualtakin baarista, paikasta riippuen tietenkin kuinka nämä asiat on järjestetty ja on sitä jonkun blokattavakin, jolloin tuolla savussa joutuu hiukan kärvistelemään. Ja harva sitä raskaana olevaa työntekijää niin pahalla katsoo kun asiakkaana olevaa, vaikka työntekijä altistuu savulle asiakasta enemmän. Sinällään off topicia, mutta pakko mainita kun asia nyt puheena on :mrgreen:
-Oh my god...

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 06 Loka 2005 09:47

Joo, kyllä Hanna on ollut raskaana ollessaan baarissa ja sitä on turha paheksua, oli tupakansavua tai ei... sitäpaitsi hyvin monet naiset käyvät baareissa dokaamassa ja tupakoimassa tietämättä olevansa jo raskaana... minusta tähän aiheeseen on nyt ylireagoitu ja aivan turhaan...

Hienosti veti Hanna muuten ton "aavan meren tyolla puolen" biisin... Hannalla on ihan hyvä huumoritaju jos hän vaan viitsisi heittäytyä enemmän komedian puolelle sekstailun sijasta
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 06 Loka 2005 20:48

Nykyään baareissa on oltava savuttomat puolet ja ainakin niissä paikoissa, missä olen käynyt, ne toimivat. Nimim. olen istunut baarissa ja terassilla, vaikka olen ollut raskaana eikä siitä taatusti ole mitään haittaa sikiölle ollut. Olen jopa juonut alkoholitonta olutta, mutta mahan kasvettua oli pakko siirtyä tuoremehuun, kun suppeakatseiset moralistit yrittivät murhata katseellaan.

EDIT: Ja tarkoitan todella alkoholitonta olutta, en ykkösolutta :P

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 06 Loka 2005 21:00

mimmi kirjoitti:Nykyään baareissa on oltava savuttomat puolet ja ainakin niissä paikoissa, missä olen käynyt, ne toimivat. Nimim. olen istunut baarissa ja terassilla, vaikka olen ollut raskaana eikä siitä taatusti ole mitään haittaa sikiölle ollut. Olen jopa juonut alkoholitonta olutta, mutta mahan kasvettua oli pakko siirtyä tuoremehuun, kun suppeakatseiset moralistit yrittivät murhata katseellaan.

EDIT: Ja tarkoitan todella alkoholitonta olutta, en ykkösolutta :P
olet ihana mimmi... miksi siis elämän pitäisi loppua kun se vasta on alkamassa... kyllä raskaana oleva nainen voi olla aktiivinen ja elää ihan normaalia elämää, eri asia on, jos on komplikaatioita raskaudessa, mutta jos raskaus etenee ihan normaalisti voi myös elää normaalisti... ennen raskaana oleville naisille suositeltiin PIENIÄ (n. 12 cl) määriä punaviiniä että veri vahvistuuu :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

kutrisue
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Elo 2005 18:36
Paikkakunta: Syvä-Savo

Viesti Kirjoittaja kutrisue » 07 Loka 2005 17:06

Tai: "en määä niinku, en mää silleelti.. ku en mää tietäs, ku en määä tiiä mut turuus määä oisin kyl emmäää tiiä mikä määä olisin niinku. hihihi. valkovenäläinen! määä haluusin määä nii."[/quote]
Ai Punde, punde, osasit aika hyvin tiivistää ajatuksenjuoksun mitä hällä päässä liikkuu, mutta toivokaamme että Hantsuli puhkeaa vielä kukkaan ajatusten juoksun osalta, eikös toivotakin?
Mein hobby-Camping.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 11 Loka 2005 10:30

Hannahan pisti hyvän eilen kun he istuivat Timon kanssa juttelemassa kivellä. "Hänenkin pitäisi askarrella, laulaa tai vilautella tissejään jotta saisi jäädä." Hyvin pistetty. Taitaa Hannasta tuntua siltä että jos ei halua osallistua tiettyihin aktiviteetteihin niin ääntä tulee nimeämisessä. Ymmärrän sinänsä tässä Hannaa, mua rupeaa ärsyttämään se laulaminen vaikka vain katson telkkarista, en siis joudu elämään sen keskellä 24/7. Askartelusta ja prinsessaleikeistä puhumattakaan...

Juuh, Hanna voisi jäädä. Jos se vaikka pistäisi tuulemaan talossa.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”