Antti Asikainen

Vastaa Viestiin
Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Antti Asikainen

Viesti Kirjoittaja silmä » 19 Syys 2005 16:27

Olen ilmeisesti niitä harvoja, joita Antti A on alkanut ottaa pipoon ihan kunnolla. Ei koskaan suoria ja rehellisiä vastauksia missään tilanteessa, aina samaa luikertelua, viisastelua ja pelleilyä virne tai ketutusryppy naamalla.

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 19 Syys 2005 16:41

Sisälsikö tuo vastaus komman?
" Jäyhät läyhää" ;-)

Sintuura
Heikoilla hangilla
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Syys 2005 10:44

Viesti Kirjoittaja Sintuura » 20 Syys 2005 08:55

silmä kirjoitti:Olen ilmeisesti niitä harvoja, joita Antti A on alkanut ottaa pipoon ihan kunnolla. Ei koskaan suoria ja rehellisiä vastauksia missään tilanteessa, aina samaa luikertelua, viisastelua ja pelleilyä virne tai ketutusryppy naamalla.
Meikää ei vielä ketuta, mutta olen huomannut saman...
Pitemmän päälle alkaa ärsyttää, jos joka kerta Talk Shöyssä Antilta kysyttäessä poika vain virnuilee ja "poikailee" ja latelee "emmä tiiä", "ai mä" vai ja "oliks toi kysymys" -vastauksia.

Sais alkaa tehdä jo jotain.

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 20 Syys 2005 13:32

Sintuura kirjoitti:
silmä kirjoitti:Olen ilmeisesti niitä harvoja, joita Antti A on alkanut ottaa pipoon ihan kunnolla. Ei koskaan suoria ja rehellisiä vastauksia missään tilanteessa, aina samaa luikertelua, viisastelua ja pelleilyä virne tai ketutusryppy naamalla.
Meikää ei vielä ketuta, mutta olen huomannut saman...
Pitemmän päälle alkaa ärsyttää, jos joka kerta Talk Shöyssä Antilta kysyttäessä poika vain virnuilee ja "poikailee" ja latelee "emmä tiiä", "ai mä" vai ja "oliks toi kysymys" -vastauksia.

Sais alkaa tehdä jo jotain.
Mulla samanlaisia fiiliksiä. Jotenkin Antti suhtautuu ylimielisesti BB:iin, juontajaan ja peliin ylipäätään. Yhdessä Iinan kanssa kuvittelevat pitävänsä lankoja käsissään. Se ärsyttää.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 20 Syys 2005 13:35

Siis nuo pienet lausahdukset ovat toisinaan hauskoja ja menevät pieninä annoksina, mutta ei nyt joka kerta tarviis. Vastais välillä asiallisesti, niin saattaisi taas myöhemmin ehkä joku väläys naurattaakin.
-Oh my god...

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 20 Syys 2005 16:09

Sintuura kirjoitti:
silmä kirjoitti:Olen ilmeisesti niitä harvoja, joita Antti A on alkanut ottaa pipoon ihan kunnolla. Ei koskaan suoria ja rehellisiä vastauksia missään tilanteessa, aina samaa luikertelua, viisastelua ja pelleilyä virne tai ketutusryppy naamalla.
Meikää ei vielä ketuta, mutta olen huomannut saman...
Pitemmän päälle alkaa ärsyttää, jos joka kerta Talk Shöyssä Antilta kysyttäessä poika vain virnuilee ja "poikailee" ja latelee "emmä tiiä", "ai mä" vai ja "oliks toi kysymys" -vastauksia.
Minuakin on alkanut vähän ärsyttämään juuri tuo sama asia. Pisteet kyllä alkavat laskemaan mun silmissä, jos Antti vielä jatkaa ensi sunnuntainakin tuota tyhmän esittämistä..

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 20 Syys 2005 21:16

Oho, pienestä se tuntuu olevan kysymys, että alkaa ärsyttämään. Osoitti ehkä heikkoa tilannetajua ladella samoja vastauksia, mutta ei se silti mielestäni tiputa muuten hauskan tyypin pisteitä.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 21 Syys 2005 08:36

Minustakin Antti A on käynyt vähän tylsäksi. Kiva poika ja kaikille kiltti, mutta riskinottokyky puuttuu. Jos Antilla olisi toisennäköinen naama, saattaisi epäsuosio olla ihan toista luokkaa. Hyvä esimerkki siitä, että nätillä naamalla saa paljon anteeksi.

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 21 Syys 2005 11:06

Antilla alkaa ehkä vähitellen olla näkyvillä olevat kortit vähissä. Mies on hauska ja tulee kaikkien kanssa toimeen - kyllä, mutta mitä muuta? Jotain muutakin vähitellen odottaisin, vaikka nuo valtit vievätkin hänet BB:ssä pitkälle. Uusia kortteja pöytään vaan.

Ärsyyntymisestä sen verran, että ärsykkeet ovat yleensä hyvin pieniä. Ärsyttihän useita meistä jopa rako Pertun hampaiden välissä :)
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 21 Syys 2005 12:21

dal kirjoitti:Antilla alkaa ehkä vähitellen olla näkyvillä olevat kortit vähissä. Mies on hauska ja tulee kaikkien kanssa toimeen - kyllä, mutta mitä muuta? Jotain muutakin vähitellen odottaisin, vaikka nuo valtit vievätkin hänet BB:ssä pitkälle. Uusia kortteja pöytään vaan.
Samaa oon miettiny minäkin, jotain uuttakin Antilta kaipaisi.

Noin muuten olen tuota Antin ristiriitaista käytöstä miettinyt. Tai siis tätä, että puhuu esim. Terhille yhtä mutta tekee toisin. Mä luulen Antin ja Iinan kiinnostumisen toisiaan kohtaan olevan ihan yhtä suurella tasolla. Kumpikaan ei halua, että heidän toimintansa talossa menee pelkäksi pusutteluksi, joten kumpikaan ei halua heidän juttujensa tulevan julkiseen tietoon talon sisällä, ulkopuolellahan juttu tiedossa on. Minna asioita aavistaa, samoin selvästi pojat, kun ottaa huomioon tuon Mikan sunnuntai-iltaisen pärskimisen terassilla kun pojat asioista alkoivat puhua. Pojatkin tosin vain arvailevat - paria ei ole yllätetty, joten on helppo perustella muille asioiden laitaa "ajanvietteenä" ja "viikonloppuöiden viihtenä", mikä tosin sekin levähti heti kättelyssä.
Jos toimiaan haluaa pitää poissa muiden tiedosta, mutta kaikki kuitenkin huomaavat jotain olevan menossa, on touhuille sanottava joku selitys. Antin selitys "kunhan kulutan aikaa", mutta hulvatonta on se, että asiat menee ajankulutushalimistakin pidemmälle heti tilaisuuden, vaikka yhtä hyvin voisi olla ajanvietteeksi nukkuakin. Jos asia (Iinan pusuttelu) ei mieleinen olisi, niin tuskin tuolla aamuun asti kukkuisi.

Ja voihan olla sekin, että Antti on huomannut Terhin ihastumisen, eikä halua loukata tätä. Eihän tuota muiden halaamista tarvitse pannaan pistää, vaikka olisi naimisissa ihan tosi elämässäkin. Lisäksi Terhi tenttaa Iinan ja Antin halailusta, hän ei tiedä pussailusta mitään, on helppo sanoa rehellisestikin "tykkään halailla kaikkia, kunhan se on tyttö".
Ja tietenkin siinä voi olla sitä pientä peliäkin, menoa Iinan kanssa, katsojat pysyvät kiinnostuneina. Mutta jotenkin mä en jaksa uskoa että Antti olisi niin törkeä, että hän täysin ilman mitään tunnetta Iinan kanssa pusuilisi joka yö. Jos homma pysyisi vain viikonlopuissa olisi tämä vaihtoehto uskottavampi. Vaikka siis pieni pelivivahde jutussa voi mukana ollakin, mä uskon oikeasti Antin nauttivan hetkistään Iinan kanssa, mutta he vain eivät halua joutua talon uudeksi hääpariksi.
Tämä siis meitin näkemys tästä kuviosta.

EDIT: Sekin vielä eilisestä Dailysta, että Anttihan jo kaipaili nukkumaan samaan sänkyyn, mutta Iina oli nimenomaan se joka kieltäytyi.
-Oh my god...

Sakallio
Kuhnuri
Viestit: 63
Liittynyt: 26 Elo 2005 12:25

Viesti Kirjoittaja Sakallio » 21 Syys 2005 13:52

Aika pitkälti samoilla linjoilla matamin kanssa. Kyllähän tuo ihastuminen on kaikkien talossa olijoiden tiedossa. Siitä on paha sanoa tiedostavatko kaikki sitä, mitä kaksikko on puuhaillut yhteisen hetkiensä aikana.

Ja tuskinpa eiliset kaksikon yhteiset päiväunetkaan ja yhdessä nukuttu yö menivät pelkillä höyhensaarilla. Kyllähän nuo kahdenkesken yhdessä vietetyt hetket ovat lisääntyneet koko ajan. Samaten suukottelut ovat lisääntyneet ja tulleet julkisemmaksi koko ajan, vaikka sitä ei ole vielä tapahtunut kaikkien läsnäollessa. Sitä on paha sanoa, miten syviä kaksikon tunteet ovat toisiaan kohtaan. Mutta kyllähän se sokeakin näkee kummankin nauttivan toistensa seurasta ja läheisyydestä täysin siemauksin. Iina tuntuu ainakin olevan jutussa täysillä mukana, kun seuraa hänen reaktioitaan ja toimintaansa. Uskoisinpa myös Antin olevan samoilla linjoilla. Tai ainakin haluaisin uskoa, ettei kumpikaan vedättäisi tässä tilanteessa. Paha sanoa, miten tilanne vaikuttaa kummankin mahdollisuuksiin jatkaa talossa. Pakko todeta realistisesti, että kyllähän se heikentää.

Kuvion kolmannesta osapuolesta, Terhistä, myös sananen. Jotenkin en jaksa uskoa, että Antti olisi kiinnostunut Terhistä. Antti taitaa olla tätä tyyppiä, joka haluaa miellyttää kaikkia ja vaikeiden asioiden suoraan sanominen voi olla vaikeaa. Ja kyseinen ympäristö korostaa tätä tilannetta. Kukapa nyt haluaisi luoda vapaaehtoisesti tilannetta, jossa joutuisi elämään 24/7 tilanteessa, jossa tunnelma olisi koko ajan vaivaantunut. Se täytyy kyllä myöntää, että Antissa on pelimiehen piirteitä.

Terhin ja Antin tilanteesta vielä sen verran, että muistaakseni heillä on yhteisiä ystäviä talon ulkopuolella, joka selittää joitakin asioita. Enpä nyt näkisi ihan heti, että kaksikon ystävyys jatkuisi kovin tiiviinä talon ulkopuolella. Jossain vaiheessahan Antti totesi Iinalle myös Terhistä, että Terhi ja hänen elämänsä on niin erilainen, että todennäköisyys yhteydenpidon jatkolle ei ole kovinkaan suuri.

Noista Antin jutuista. Jotain uutta täytyy hiljalleen kehitellä, jotta mielenkiinto säilyy. Varsinkin porukassa Antin jutut menevät usein turhaan leikinlaskuun. Pienemmässä porukassa Antti on kuitenkin osoittanut kykynsä vakavaankin keskusteluun.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 21 Syys 2005 15:01

Lisäisin tähän vielä sen että Iina on mustasukkainen Antista, ja luulen kyllä että Anttikin on Iinasta. Anttilla on vain todella hyvä pokka, jonka huomaa esimerkiksi formula pelissä. Särähti vähän korvaan myös kun Antti jutteli Iinan kanssa siitä kun muut tytöt viime bileiltana vertailivat miesten kenkiä toisiinsa ja Lintsin kengät oli parhaimmat. Antti ei muistanut että Iina ei ollut tilanteessa mukana ja kysyi tyyliin onko Lintsin kengät mielestäsi parhaimmat tai jotain sinne päin. Sitä en tiedä tietääkö Antti Mikan Iinalle tekemästä tunnustuksesta. Ja mitä Lintsiin tulee niin luulen että mies on luovuttanut, koska fiksuna tyyppinä tajuaa että Iina ei ole kiinnostunut eikä tee itsestään typerän näköistä toisin kuin esimerkiksi Terhi.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 22 Syys 2005 09:54

Antti on menettänyt viehätystään ryhdyttyään Iinan kutupariksi, jutut on huonontuneet ja aiankin dailyn perusteella ovat aloittaneet sellaisen nyhjäämisen että sitä on todella tylsä katsella :(
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 22 Syys 2005 13:10

Antti irti Iinasta. Mies tulee tylsistymään sanoin kuvaamattoman paljon jos tuo jatkuu. Pitäisi nyt kiinni suunnitelmastaan ja antaisi sen Iinan olla omissa oloissaan. (onnistuneekohan :) )

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 22 Syys 2005 23:31

big.mac kirjoitti:Antti on menettänyt viehätystään ryhdyttyään Iinan kutupariksi, jutut on huonontuneet ja aiankin dailyn perusteella ovat aloittaneet sellaisen nyhjäämisen että sitä on todella tylsä katsella :(
Juuri näin. Myös muutenkin kuin dailyn. Mies on tylsistynyt ihan silmissä. Yhdessä vaiheessa kuului suosikkikolmikkoon itselläni. Ei näin.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 25 Syys 2005 08:19

Alkaapi Antti käydä jo tylsästä jopa vähän ärsyttäväksi. Jutut kuin teinipojilla.

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 26 Syys 2005 00:32

Tais/taitaa Antin silmät Terhiä ja kohtaa avautua, kun äsken Terhi aloitti Antille juttelee "taidat olla oikein naistenmies kun kaikki tytöt täällä talossa on sun perään" (tms.). Siis lähes samoin sanoin kun mitä Mari oli heittänyt Antille päiväkirjahuoneessa suorassa lähetyksessä. Tais Antti tajuta ketä se Marille ja muille moista on syöttänyt...

Alkoi Antti varmaan miettii Terhin tarkoitusperiä, kun Iina oli nimettynäkin... Voi olla että seuraavalla kerralla ei paijatakaan. Taisi Antti myös just perään puhua ympäripyöreesti, että hän n ylimukava ihminen, ettei osaa sanoa jos joku homma ärsyttää toisessa... taisi olla suunnattu suoraan ko. kohteeseen (paikalla ei silloin ollut kuin Terhi ja Tiina - vaikka ärsytyskynnyksestä ja sen ylittymisestä olivatkin juuri hetkeä aiemmin puhuneet isossa porukassa...).
" Jäyhät läyhää" ;-)

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 26 Syys 2005 00:45

Kiinnitin huomiota aivan samaan, siksi hiukan vastustankin tuota juontajan haastattelua - voi tulla huomaamattomia paljastuksia. Asiat voivat olla selkeitä meille katsojille, mutta ei asukkaalle itselleen, pienikin vinkki saattaa muuttaa tapahtumien kulkua. Toivottavasti Terhi nyt kuitenkin tajuaa vihdoin ottaa melko suoraan sanotun vinkin itseensä kun asia kerran puheeksi tuli.
-Oh my god...

Sakallio
Kuhnuri
Viestit: 63
Liittynyt: 26 Elo 2005 12:25

Viesti Kirjoittaja Sakallio » 26 Syys 2005 00:51

Ei ehkä mene ihan otsikon mukaisesti, mutta ihmettelin taas, kun Mari kertoi Antille Terhin ihastuksesta. Se ei ole minun mielestäni BB:n tehtävä. Mielenkiintoista nähdä, miten tämä vaikuttaa Antin suhtautumiseen Terhiä kohtaan nyt ja tulevaisuudessa.

Uskonpa, että tämä ei ainakaan lähennä Antin ja Terhin välejä.

Odotellaan.

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 26 Syys 2005 00:53

Harmittaa hitosti Antin puolesta, tämä jupakka luo aivan ylimääräisiä haasteita matkalla kohti finaalia - mutta uskon pojun selviävän, se onkin just osa tän systeemin viehätystä...

Naiset ei tee sitä kyllä mitenkään helpoksi (Iina, Minna, Terhi, Mari...). Mutta itsehän on tiensä valinnut. Toivottavasti on edes hauskaa... :lol:
" Jäyhät läyhää" ;-)

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Syys 2005 03:49

Antin pisteet ovat romahtaneet täysin reilussa viikossa. Iinan kanssa vehtausta, mikä ei onneksi hänen pointseja v*tun teinareiden (iinan sanat) keskuudessa nostattane, seilaamista porukasta toiseen, lässytys-mammanpoikahuumori alkaa olemaan aika vanha juttu, kaikin tavoin näkee että pari seuraavaa viikkoa ovat ratkaisevia antin kannalta.

Kun iina lähtee, mikä on antin seuraava liike? Pysyä Mikan ja Pertun äijäporukassa tiukemmin, vai läheneekö Timo-Hanna-Minna kolmikkoa? Entä tehotytöt (tiina, terhi, kathy)? Seilaako antti itsensä pelistä ravaamalla kaikkien leireissä halimassa kaikki puolelleen?

Toivottavasti ei voita, hyvä että astui iina-ansaan (vai tekikö antti tavallaan iinalle ansan?) Niin. Jaa.

Aika äijis.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 26 Syys 2005 06:10

matami kirjoitti:...Asiat voivat olla selkeitä meille katsojille, mutta ei asukkaalle itselleen, pienikin vinkki saattaa muuttaa tapahtumien kulkua...
Näinhän sen varmaan on, etteivät kilpailijat voi todellakaan ymmärtää asioiden ja henkilöiden suhteita toisiin samassa määrin mitä katsojat. Katsojilla pääsee helposti unohtumaan mitä kaikkea Antti A. ei esimerkiksi tiedä vielä varmasti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”