Mia Leviö

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
-Jellybean-
Uimavalvoja
Viestit: 413
Liittynyt: 07 Syys 2006 18:24

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja -Jellybean- » 22 Syys 2008 20:58

Mian käyttäytyminen on alkanut ottaa pattiin ja pahasti. Riidellessään ei osaa setviä asioita loppuun vaan kantaa kaunaa ja vittuilee Chipalle lähes kokoajan. Huoh. Joutaisi pois, mutta taitaa mennä ensi sunnuntaille Aden ensin lähdettyä..

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja VeePee » 22 Syys 2008 21:17

-Jellybean- kirjoitti:Mian käyttäytyminen on alkanut ottaa pattiin ja pahasti. Riidellessään ei osaa setviä asioita loppuun vaan kantaa kaunaa ja vittuilee Chipalle lähes kokoajan. Huoh. Joutaisi pois, mutta taitaa mennä ensi sunnuntaille Aden ensin lähdettyä..
Andreas, Mia, Niko vois olla tänhetkinen "tiputtelujärkkä"

Padam
Kesä-Esa
Viestit: 42
Liittynyt: 22 Syys 2008 16:08
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Padam » 22 Syys 2008 22:57

Voi JEESUS että mua ärsyttää tämän pikkulikan käytös. Siis ihan järkyttävää, miten tää penikka kohtelee Cherylliä. Ulos. Heti. Samoin Ade. Menköön molemmat samalla kertaa. Ei jeesus: "Me ollaan se talon mielenkiintoisin porukka."

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja realityfan » 22 Syys 2008 23:01

Tulee mieleen joku yläasteen tarkkailuluokan tyttö, joka on ottanut jonkun silmätikukseen ja rääkkää tätä jatkuvasti. Ei tälläkään tekniikalla 50000 euroa voiteta.

Avatar
HPP
Merirosvo
Viestit: 1260
Liittynyt: 09 Marras 2007 05:06

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja HPP » 22 Syys 2008 23:02

Jos Ade lähtee niin mia ja niko jäävät ilman selustatukea, koko talon ilmapiiri muuttuu paremmaksi ja silloin heidän "persoonallisuutensa" purkaantuu paremmalla tavalla kuin muiden kiusaaminen ja yleinen läyhääminen.
"HPP - Aina asiallinen ja hyvin koostettuja mielipiteitä"

Avatar
pigporthen
Uimavalvoja
Viestit: 413
Liittynyt: 08 Syys 2008 02:35

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja pigporthen » 23 Syys 2008 01:42

"Me ollaan se talon mielenkiintoisin porukka."

Totta, harmi että hajoaa kansaäänestyksiin tämä homma.
Pierujengistä tämä BB muistetaan

Rehtiz
VIP-vieras
Viestit: 855
Liittynyt: 07 Syys 2008 15:09

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Rehtiz » 23 Syys 2008 01:47

Mia on kyllä ollut tänään mukava ja toisaaltaan ei oo laulanu koko vitun aikaa. Jos jatkais näin, niin toivoisin ehkä jäävän. Ja toisaaltaan Nikoa en siedä juuri yhtään.
- Nukkumaan mennessä mäkin mietin, mut en päiväsaikaan. (Kadismi)

animus
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 23 Syys 2008 08:38

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja animus » 23 Syys 2008 09:36

Mia sanoi sunnuntain äänestyksen jälkeen Harrille alkavansa käyttää henkistä väkivaltaa talossa. Sitten lallattelivat yhdessä "väkivaltaa, väkivaltaa" pitkän tovin. Ja tämä siis tapahtui makuuhuoneessa, kun Cheryll yritti nukkua viereisessä sängyssä!

Tuo episodi kertoo kaiken olennaisen Miasta.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja mrj » 23 Syys 2008 09:38

joo aikamoinen teiniangsti, toivovasti muuttus parempaan suuntaan..
JuHu - :drink55:

Avatar
othellina
Vaihtoasukas
Viestit: 320
Liittynyt: 03 Syys 2007 13:27

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja othellina » 23 Syys 2008 11:34

Nist kirjoitti:Aijaa, minä taas ajattelen, että Mia ulos, niin vähenee v*ttu se v*tun teiniangstailu, joka on jo niin nähty.

Sen sijaan haluaisin nähdä, miten Aden strategiat muuttuu, kun kukko jääkin yksin tunkiolleen.

Sitä ei tarvitse pelätä, että Ade voittaisi, jos häntä ei nyt ensi sunnuntaina saada ulos. Kierot ihmiset ei ole ennenkään voittaneet SBB:tä.
Olisipa varmaa toi Aden kansansuosion vähäisyys. Mia kyllä ansaitsisi lähdön. Voisiko ansaita myös BB:n tämän kauden negatiivisimman asukkaan pokaalin? Manta sentään repi huumoria ja kertoi hupaisia juttuja. Mialta kuulee kertomuksia kiusaamisesta, pummilla matkustamisesta, ja yleensäkin sellaisia, joita itse höystää ja kommentoi sanoilla v*ttu, v*ttu ja v*ttu. Samoin pilkkanauru on Mian lempitoimintoja. Oli tosin Mantankin.
Mä vedän kännit ku pääsen täältä! Sauli mietti omaa talosta lähtöään Subtv:n Uutisarkisto 15.10.2007

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 23 Syys 2008 11:51

Tästä uutisesta tuli mieleen, onko Mian Cherylliin kohdistamassa inhossa taustalla myös aatetta? Perityllä omaisuudella elävä ei kuulune kyseisessä aatteessa suosikkeihin.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
tsiippalii
Kesä-Esa
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:04

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja tsiippalii » 23 Syys 2008 12:12

– Ajatelkaa, mä olen elänyt yhden kolmasosan mun elämästä, Mia sanoi.
:damnfunny
Ei taida olla tytön elinkaari kovin pitkä kun täyttää vasta 20w.........................äly hoi mis o järki kukkuu...
:damnfunny :damnfunny :damnfunny :damnfunny :damnfunny :damnfunny

Rehtiz
VIP-vieras
Viestit: 855
Liittynyt: 07 Syys 2008 15:09

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Rehtiz » 23 Syys 2008 12:15

Mia on ihan kiva, kunhan ei laula. sen Vauvantekohomman laulo kivasti, kun ei laulanu sillä keinoäänellä. Mialla on kiva persoona, kunhan näyttää tuon positiivisen puolen.
- Nukkumaan mennessä mäkin mietin, mut en päiväsaikaan. (Kadismi)

Avatar
tsiippalii
Kesä-Esa
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:04

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja tsiippalii » 23 Syys 2008 12:18

Realcowboy kirjoitti:Tästä uutisesta tuli mieleen, onko Mian Cherylliin kohdistamassa inhossa taustalla myös aatetta? Perityllä omaisuudella elävä ei kuulune kyseisessä aatteessa suosikkeihin.
Mia kertoi kuuluvansa Vasemmistonuoriin ja paljasti vihaavansa kokoomusta.
:damnfunny :damnfunny :damnfunny :damnfunny :damnfunny
- eipä oo mielipiteitään muille jakanu tän asiantiimoilta joten vaikea sanoa mihin puolueeseen neidin mielipiteet kuuluvat....wannabe punkkariltahan tuo näyttää...gogoTIKTAK....

Avatar
tsiippalii
Kesä-Esa
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:04

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja tsiippalii » 23 Syys 2008 12:27

Padam kirjoitti:Mian käytös ottaa kyllä pattiin. Tuntuu kuin haluaisi oikein tahallaan haastaa riitaa ja saada aikaan eripuraa joka tilanteessa, mutta kun asiat pitäisi selvittää, saa hän hitonmoisen "vittu, vittu!" -raivokohtauksen.

Muutenkaan ei Mia ole juuri viihdettä tarjonnut, noita riitoja lukuun ottamatta.
Tässäpä sitä viihdettä......
Mia puolestaan suunnitteli tulevia kaksikymppisiään – nainen aikoi pitää suuret juhlat.

– Ajatelkaa, mä olen elänyt yhden kolmasosan mun elämästä, Mia sanoi.

57w.......... :damnfunny :damnfunny :damnfunny :damnfunny :damnfunny

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja VeePee » 23 Syys 2008 17:35

HPP kirjoitti:Jos Ade lähtee niin mia ja niko jäävät ilman selustatukea, koko talon ilmapiiri muuttuu paremmaksi ja silloin heidän "persoonallisuutensa" purkaantuu paremmalla tavalla kuin muiden kiusaaminen ja yleinen läyhääminen.
Tai sitten Mia kilahtaa lopunkin ja purkaa kiukkuaan Cheryliin

Avatar
tsiippalii
Kesä-Esa
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:04

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja tsiippalii » 23 Syys 2008 17:48

Cheryll tahtoi tietää, onko Mia feministi.

– Mia, oletko sä feministi? Cheryll uteli.

– Mikä? Mia kysyi.

– Feministi. Ootsä? Cheryll toisti.

Mia ei tiennyt, mikä feministi on.

– Eli ootko sä naisten oikeuksien puolesta? Cheryll tarkensi.

– Siis mä en esimerkiksi ymmärrä sitä, että nainen saa lyödä miestä, mutta mies ei saa lyödä naista. Siis jos mä olisin mies, ja joku ämmä tulisi mua hakkaamaan, niin kyllä mä tenmpasisin takaisin, Mia sanoi.

:damnfunny :damnfunny :damnfunny :damnfunny :damnfunny :damnfunny :damnfunny

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja sally » 23 Syys 2008 17:53

ei mun mielestä mia, ade, niko liitto ole ollut niin vahvana kun olisin voinut kuvitella ja miten täällä kaikki puhuu. mantan lähtö on piristänyt touhua niin että kuppikuntia ei mun mielestä juurikaan ole.

Rehtiz
VIP-vieras
Viestit: 855
Liittynyt: 07 Syys 2008 15:09

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Rehtiz » 23 Syys 2008 18:12

sally kirjoitti:ei mun mielestä mia, ade, niko liitto ole ollut niin vahvana kun olisin voinut kuvitella ja miten täällä kaikki puhuu. mantan lähtö on piristänyt touhua niin että kuppikuntia ei mun mielestä juurikaan ole.

Oon aivan samaa mieltä!!! Itse asiassa Mia taitaa enemmänkin vokotella Johania ja olla siihen suuntaan tekemisissä, Niko puuhastellu Chipan kaa, Ade pyöriny Teron kanssa... Kyllä sanoisin että aika sekaisin on kuppikunnat. Joskus toki on kaikki keskenäänkin kooolla, mutta ei silloin mitään oikeaa läyhäämistä tapahdu. Joskus joku sanoo jotain ja useiten se joku on Niko.

Kaksi tyyppiä ketkä eniten on keskenään tekemisissä on Chepa ja Antti.
- Nukkumaan mennessä mäkin mietin, mut en päiväsaikaan. (Kadismi)

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 23 Syys 2008 19:50

tsiippalii kirjoitti:Cheryll tahtoi tietää, onko Mia feministi.

– Mia, oletko sä feministi? Cheryll uteli.

– Mikä? Mia kysyi.

– Feministi. Ootsä? Cheryll toisti.

Mia ei tiennyt, mikä feministi on.

– Eli ootko sä naisten oikeuksien puolesta? Cheryll tarkensi.

– Siis mä en esimerkiksi ymmärrä sitä, että nainen saa lyödä miestä, mutta mies ei saa lyödä naista. Siis jos mä olisin mies, ja joku ämmä tulisi mua hakkaamaan, niin kyllä mä tenmpasisin takaisin, Mia sanoi.

:damnfunny :damnfunny :damnfunny :damnfunny :damnfunny :damnfunny :damnfunny
No tästä kyllä pointsit Mialle ettei oo femakko. :thumbsup

Avatar
mera
Kesä-Esa
Viestit: 42
Liittynyt: 16 Syys 2008 20:00

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja mera » 23 Syys 2008 20:12

eilisen jakson jälkeen tulin niin täyteen tosta miasta että huhhuh! ei se tuu ku lapsellisemmaks ja lapsellisemmaks. tais lisätä hakemukseensa kolme vuotta lisää.

tän viikon sympatiapointsit ei kyllä menny mialle.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Evalds » 23 Syys 2008 20:56

Toivon että Mia PÄÄSEE pois tuolta, hyvin se on pärjännyt, mutta haluan nähdä tapettijengin taistelevan keskenään ja se vaatii sen, että Mia ja Ade ja mielellään myös Niko ovat talosta ulkona, sitten tapettijengin on pakko juonitella toisiaan vastaan :damnfunny

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”