Marianna Zaikova

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 06 Loka 2008 00:41

Big Mother kirjoitti:
rauskuman kirjoitti:Ihanaa? Oliko tämä vitsi? Sen ymmärrän jos joku kutsuisi Meliä persoonalliseksi tyypiksi, mutta että ihana? Ois kiva kuulla perusteluita minkä takia Mel on sun mielestä ihana?
Ei, se ei ollut vitsi. Mun mielestä Mel on ihan uskomaton tyyppi. Sillä on tilannetajua, ja se on tosi kaunis ja ihana.
Kun kuulen sanan ihana, niin tulee mieleen ehkä joku söpis, esim. Cheryll tai jopa Niko.
Mariannaa en minä henkilökohtaisesti kutsuisi ihanaksi, mutta makunsa kullakin.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 06 Loka 2008 10:52

Big Mother kirjoitti:Oi, oli ihanaa nähdä ihanaa Mariannaa.
Mustakin oli kiva nähdä Mariannaa tuolla katsomossa. Edelleen hiukan jurppii Mariannan talosta poistaminen, kyllä tuolla tarvittais ihmisiä jotka laukovat mielipiteitään suoraan, esim. Tuuli ja Ansku häviävät 6-0 Melille.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
pahika
Vaihtoasukas
Viestit: 320
Liittynyt: 31 Elo 2008 09:32

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja pahika » 06 Loka 2008 10:55

Liian laiha.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 06 Loka 2008 10:56

Tinttu kirjoitti:
Big Mother kirjoitti:Oi, oli ihanaa nähdä ihanaa Mariannaa.
Mustakin oli kiva nähdä Mariannaa tuolla katsomossa. Edelleen hiukan jurppii Mariannan talosta poistaminen, kyllä tuolla tarvittais ihmisiä jotka laukovat mielipiteitään suoraan, esim. Tuuli ja Ansku häviävät 6-0 Melille.
Joo, Melissä oli sellaista suoruutta, että se pyörittelisi noita tyttösiä mielensä mukaan. Olis ikään kuin kauhua talossa.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 06 Loka 2008 14:44

BigBrother.fi kirjoitti:
Marianna: Kukaan asukkaista ei ansaitse voittopottia!
05.10.2008 22:10

Talk Show -vieraaksi saapunut Marianna kertoi kuulumisiaan Big Brother nettisivuille. Nainen paljasti seuraavansa asukkaiden elämää ja keskustelevansa aktiivisesti Subject-yhteisön jäsenten kanssa tuntemuksistaan. Mariannalla on myös vahvat suosikit, ja yhtä vahva inhokki. – Välillä on tullut mietittyä, kuinka paljon Andreas esittää talossa ja kuinka paljon on oma itsensä, Marianna heittää.

Säteilevä Marianna kertoo elämäänsä kuuluvan kaikkea hyvää, vaikka työrintamalla ei vielä mitään uutta olekaan näköpiirissä.

– Olen jo pikkuhiljaa pystynyt elämään sen asian kanssa, että mut heivattiin pois talosta. En tee oikeastaan vielä mitään, näen kavereita ja nukun mahdollisimman pitkään, mitä ei saanut tehdä talossa. Nautin vapaasta ajasta, Marianna hymyilee.

Marianna on aktiivinen 24/7-palvelun seuraaja, ja naisella on selkeä mielipide talon nykyisestä elämästä.

– Olen seurannut talon arkea tosi paljon, tosin viime päivinä vähemmän. Jotenkin meno muuttuu tylsemmäksi ja tylsemmäksi. Ehkä mä kaipaan sinne Mantaa ja Miaa, Minnakin toisi sinne eloa. Ehkä siellä on tällä hetkellä vähän hiljaisempia ihmisiä, Marianna analysoi.

Marianna: Niko voittoon, mutta ilman rahapalkintoa!
Vaikka Mariannan mainitsema naiskolmikko onkin häädettyjen listalla, on talossa kuitenkin jäljellä suosikkiasukkaita.

– Nikosta mä edelleen tykkään ja toivon, että hän on ihan loppuun asti. Mariannea en halua pois tänään, enkä vielä pitkään aikaan, Marianna listaa.

Niko on Mariannan suosikki, mutta ei hän silti antaisi miehelle muhkeaa voittopottia!

– Niko voisi voittaa, mutta niin, ettei hän saisi sitä 50 000 euroa, vaan vaikka tupakkakartsan, kun se sitä röökiä niin kauheasti haluaa. Ei mulla ole tällä hetkellä ketään, jolle sen rahan antaisin.

Mitä voittosumman ansaitsemiseen Mariannan mielestä sitten oikein vaaditaan? Ainakin voittajan tulisi olla täysin oma itsensä.

– Totta kai siellä on ihmisiä, jotka ovat menneet taloon raha silmissä kiiluen. Ihan varmasti Andreas on sellainen. Sille on lapsi tulossa, mikä mun mielestä on sellainen juttu, että se on tiennyt sen ennen taloon tulemista. Se on vain kikkailua saada pisteitä itselleen, Marianna täräyttää.

Andreas inhokki!
Andreas on Mariannan selkeä inhokkiasukas. Naisen mukaan hänen ja Andreaksen välillä oli havaittavissa pientä kitkaa.

– Huomasin muutoksen Andreaksessa jo silloin, kun olin itse talossa. Olisin varmasti ollut miehen seuraava niin sanottu uhri. Ehdin vaistota meidän välissä sellaista, mitä kamerat eivät näe. Mut otettiin silloin talosta pois, mutta sillä viikolla olisi meidän välillä ollut ihan kunnon riita tulossa, Marianna epäilee.

Marianna kertoo, että Andreaksessa on piirteitä, jotka ärsyttävät häntä.

– Andreas reagoi kaikkiin hauskoihin juttuihin samalla naurutyylillä, yhtä kovaa. Välillä on tullut mietittyä, kuinka paljon se ihminen esittää talossa ja kuinka paljon on oma itsensä. Vähän sellaista kaikkien pientä mielistelyä.

Myös uusista asukkaista löytyy ei niin mieleinen asukas.

– Antista en tykkää yhtään. Se on ällö tyyppi, en viihtyisi hänen seurassaan.

Marianna ehti muodostaa mielipiteen myös muista uusista tulokkaista, vaikka ei kunnolla heihin ehtinytkään tutustua.

– Anniinasta tykkäsin. Jari-Matista en ole saanut kunnon kuvaa, mutta se sanoi mulle päin naamaa, että hän on kaksimielinen. Odotan, milloin se tulee esille.

– Tuulista, noh, mitä siitä voi sanoa. Aika hiljainen se on ollut. Olen katsonut haastatteluvideon, jossa hän kertoo mietteitään ennen taloon menoa. Hän väittää olevansa äkkipikainen ja sanovansa mielipiteensä. Bissen avulla se kyllä avautuu , Marianna hymyilee.

Subjectissa totuus esiin
Subject-yhteisössä ahkerasti kirjoitellut Marianna kertoo valinneensa itsenäisen kirjoittelun tietoisesti.

– Olen ollut Subjectissa sen takia, etten ole antanut haastatteluja mihinkään, enkä aio antaa. En jaksa uskoa noihin juorulehtiin, että siellä kirjoitettaisiin, mitä sanon. Olen kommentoinut omalla nimellä ja kuvalla, ja seison sanojeni takana. Minä se olen, vaikka sitä on epäilty, Marianna naureskelee.

– Vastaanottokin on ollut ihan jees, on tullut sekä positiivista että negatiivista. Mutta sehän on ihan päivänselvä asia, ettei kaikki voi olla pelkkää hyvää tai pelkkää huonoa palautetta, hän jatkaa.

Tulevaisuuden suunnitelmistaan Marianna on vaitonainen.

– Mulla ei ole suunnitelmia. Niin kuin olen sanonut, elän päivän kerrallaan ja kerran päivässä. Sillä mennään, Marianna heittää lopuksi.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 06 Loka 2008 14:55

^^ Hahah, eipä oo yllätys että Mel taas haukkui jotain ällöksi. Tuo "ällö" on juuri Melin kaltaisten nirppanokkatyttöjen lempisana, tuommoisia näkee yleensä yläasteella.
Tiedokses Mel, että Antti kyllä oli ällö, muttei lähellekään niin ällö kuin sinä itse olit.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja minna » 06 Loka 2008 14:57

Tiedoksi rauskuman, kaikkien mielestä Mel ei ole ällö. Toisin kuin Antti :P
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 06 Loka 2008 15:10

Tiedän kyllä, ja jaksan joka päivä ihmetellä maailman ihmeellisyyttä.

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja chypre » 06 Loka 2008 20:27

Mel on lähinnä kylmä, kolho ja ylimielinen. Ällöksi en oikein sanoisi.

Onkohan Melillä nyt ne kuulat, että saa orkkuja joka nurkalla? :D
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 06 Loka 2008 22:33

chypre kirjoitti:Onkohan Melillä nyt ne kuulat, että saa orkkuja joka nurkalla? :D
Kannattaa varmaan käydä Subjectissa kysymässä, jos noin kovin kiinnostaa.
Who is she? Where did you find her?

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja chypre » 07 Loka 2008 00:13

Joo kannattaa varmaan. :lol: Sanoin tuon vain siksi, koska se oli yksi niistä harvoista asioista, jotka jäivät Melistä mieleeni, tai yleensäkin se sekoiluyö.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Avatar
Vyth
Peitonheiluttaja
Viestit: 179
Liittynyt: 20 Loka 2008 23:50
Paikkakunta: Espoo

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Vyth » 23 Loka 2008 15:26

Oli paras nais asukas.. Piti muut vähän varpaillaan, muttei mun mielestä nyt ihan suoraan ollu kovin v-mäinen.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Mour » 23 Loka 2008 15:28

Sinänsä mielenkiintoinen nainen, olisi taloon jäädessään tuonut varmasti monia epätylsiä tilanteita ja viihdettä.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja sjoku » 20 Marras 2008 19:54

Onko se muuten jo selvinnyt, miksi Marianna häädettiin ulos talosta. En ole ainakaan kuullut mitään.

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Tapio » 20 Marras 2008 20:04

^^Ei ole selvinnyt.

MariannA oli minunkin mielestäni paras naisasukas tällä kaudella. Myönsi jopa itsekin olevansa vittuileva ihminen, minusta se kettuilu kaikille oli vaan viihdyttävää. Ei sellaista pidä ottaa itseensä. Rehellisyys oli myös sellainen asia jota arvostin. Ainoa piirre joka ärsytti oli jatkuva negatiivinen asenne kaikkea kohtaan. Mel sai aikaan tilanteita ja draamaa. Kauden loputtua kun laitan kaikki asukkaat paremmuusjärjestykseen, Marianna saattaa olla jopa sijalla yksi.
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 20 Marras 2008 20:25

Tapzukka kirjoitti: Kauden loputtua kun laitan kaikki asukkaat paremmuusjärjestykseen, Marianna saattaa olla jopa sijalla yksi.
Minulla taas "Kaikkien kausien asukkaat"-listallani Marianna tulee olemaan sijalla 72. Eli viimeisellä sijalla :roll:

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Tapio » 20 Marras 2008 20:31

^^No meillä on mennyt mielipiteet kyllä niin ristiin kun kertakaikkiaan voi että en ihmettele yhtään :wink: .
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 20 Marras 2008 20:32

^näin on ;) No Chipasta sentään piti kummatkin.

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja sjoku » 20 Marras 2008 20:41

Tapzukka kirjoitti:
MariannA oli minunkin mielestäni paras naisasukas tällä kaudella. Myönsi jopa itsekin olevansa vittuileva ihminen, minusta se kettuilu kaikille oli vaan viihdyttävää. Ei sellaista pidä ottaa itseensä. Rehellisyys oli myös sellainen asia jota arvostin. Ainoa piirre joka ärsytti oli jatkuva negatiivinen asenne kaikkea kohtaan. Mel sai aikaan tilanteita ja draamaa. Kauden loputtua kun laitan kaikki asukkaat paremmuusjärjestykseen, Marianna saattaa olla jopa sijalla yksi.
Kyllä Marianna minunkin listalla tulee olemaan korkealla naisten puolelta. Varmaan toisena heti Anskun jälkeen.

Avatar
jope
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 09 Loka 2008 15:44

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja jope » 20 Marras 2008 20:50

Komppaan. Pidin piikeistä ja suorapuheisuudesta, mutta minua ärsytti vähän semmoinen elitistisen tapainen asenne.

Lisäksi pidin Mariannassa siitä, miten hän aluksi vaikutti vain kylmältä ja ilkeältä ämmältä, mutta myöhemmin paljasti inhimillisen puolensa ja alkoi näyttää tunteitaan. Harmi todellakin kun ei saada varmaankaan koskaan selville hänen lähtönsä syytä.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Petri » 20 Marras 2008 21:11

jope kirjoitti:Komppaan. Pidin piikeistä ja suorapuheisuudesta, mutta minua ärsytti vähän semmoinen elitistisen tapainen asenne.

Lisäksi pidin Mariannassa siitä, miten hän aluksi vaikutti vain kylmältä ja ilkeältä ämmältä, mutta myöhemmin paljasti inhimillisen puolensa ja alkoi näyttää tunteitaan. Harmi todellakin kun ei saada varmaankaan koskaan selville hänen lähtönsä syytä.
Komppaan jopea. Loppua kohden aloin pitämään Mariannasta yhä enemmän. Erityisesti pidin naisen suorasukaisuudesta. Harmi, että Marianna joutui lähtemään / huijattiin lähtemään talosta - varsinkin kun syy loppujen lopuksi ei vaikuttanut kovin vakavalta kuitenkaan.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 20 Marras 2008 21:12

jope kirjoitti:Harmi todellakin kun ei saada varmaankaan koskaan selville hänen lähtönsä syytä.
Tässä maassa mikään ei pysy salassa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”