Henna Kurhinen os. Kalinainen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja realityfan » 04 Maalis 2009 22:15

Henna tuntuu viettävän ravintolassa/baareissa enemmän aikaa kuin kotonaan? Vähintäänkin joka toinen uutinen Hennasta on baarissa tapahtunut 'epäselvyys'.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 05 Maalis 2009 15:13

Seiska 10/2009 kirjoitti:Suurennutti rintansa!

Kohublondi Henna Kalinaisen muuttunut ulkomuoto on herättänyt huomiota Seiskan lukijoissa. -Hennan rintavarustus on nykyään vieläkin uhkeampi kuin ennen. On tainnut tyttö käydä uudestaan suurennusleikkauksessa, Seiskalle todetaan.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Maligne » 05 Maalis 2009 17:40

Joojoo ja hohhoijaa... koko ajan Henna esillä. Vaipuis unholaan jo, ketään ei kiinnosta.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja calderyon » 06 Maalis 2009 17:39

MTV3 kirjoitti:Onko BB-Hennalla silikonit vai ei? Katso kuvat!

Kuva
Big Brotherissa kilpaillut Henna Kalinainen (Kuvat: MTV Oy)

7 päivää -lehden mukaan viime kauden Big Brotherissa kilpaillut Henna Kalinainen olisi ottanut täytettä rintamukseensa.

Henna ei itse kommentoinut lehden väitettä Viihdeuutisille keskiviikkona, jolloin eri tuotantokausilta tutut kilpailijat kokoontuivat bilettämään yhdessä. Viihdeuutiset kaivoi Hennasta vanhan kuvan viime syksyltä, joten lukijat voivat tehdä omat päätelmänsä neitokaisen rintavarustuksen kasvusta.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Maligne » 06 Maalis 2009 18:09

^ Täh? Eikö se muka ollut selvää jo peräkylän takakammari-joosepillekin että Hennalla on silikonit? Kysymys lienee lähinnä siitä, onko täytettä lisätty. Jään tätä nyt pohtimaan, sen verran tärkeästä aiheesta on kysymys.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Punde » 06 Maalis 2009 18:20

Maligne kirjoitti:Jään tätä nyt pohtimaan, sen verran tärkeästä aiheesta on kysymys.
Aivan, viime yö meni vailla unia asiaa pähkäillessä. Päädyin tulokseen että mitä sitten jos tissit ovat vielä isommat, jos naama on tuollainen.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Petri » 06 Maalis 2009 18:22

Punde kirjoitti:
Maligne kirjoitti:Jään tätä nyt pohtimaan, sen verran tärkeästä aiheesta on kysymys.
Aivan, viime yö meni vailla unia asiaa pähkäillessä. Päädyin tulokseen että mitä sitten jos tissit ovat vielä isommat, jos naama on tuollainen.
Paitsi jos tissit on suurennettu sen vuoksi, että kukaan ei katsoisi naamaan?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Punde » 06 Maalis 2009 18:25

^ no terve. Nyt on edessä jo toinen uneton yö asiaa pohtiessa.

Tai ehkä ei.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 10 Maalis 2009 15:04

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a92 ... tso+video/
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a92709/
Henna Kalinainen vastaanotti pokaalin viime lauantaina Helsingin Kaapelitehtaalla.

Kuva

Jalkapalloilija Mikael Forssellin salarakkaana ja Big Brother -tosi-tv-ohjelman kilpailijana julkisuuteen ponnahtanut Henna Kalinainen, 19, on palkittu vuoden 2008 Glamgirl Finland -pystillä.

Henna sai näyttävän pokaalin viime lauantaina eli naistenpäivän aattona Helsingin Kaapelitehtaalla. Glamgirl-titteli on tunnustuspalkinto, ja sen voi saada, jos on esiintynyt onnistuneesti pin-up-henkisissä Glamgirl-kuvissa ja ollut näkyvästi julkisuudessa.

Kuva

Seksikkäät Glamgirl-kuvat tarjoavat mahdollisuuden tytöille, jotka eivät täytä esimerkiksi mallimaailman pituusvaatimuksia. Kohukaunotar ja entinen tv-juontaja Anne-Mari Berg voitti vuodesta 2002 lähtien jaetun palkinnon vuonna 2004. Palkinnon voittajan valitsee Glamgirl-raati, jonka johtajana häärii valokuvaaja Matti Hyyppä.

Palkitsemisen jälkeen Henna ja muu Glamgirl-poppoo matkustivat juhlimaan helsinkiläiselle klubille. Matka taitettiin limusiinillla.

- Nyt juodaan samppanjaa! Henna lupasi.

Kuva

Samalla kertaa palkittiin viime vuonna ulkoministerin tekstarikohun myötä koko kansan julkkikseksi noussut Johanna Tukiainen. Johanna sai näkyvyydestään erikoispalkinnon.

Glamgirl-kausi starttaa aina naistenpäivänä.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Petri » 10 Maalis 2009 17:46

Glamgirlistä on kyllä glamour kaukana. Pikemminkin kisassa palkitaan trailerpark-porukkaa.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 10 Maalis 2009 20:54

hymy.fi kirjoitti: Kuva
KohuNainen - Henna Kalinaisen blogi

Se kuka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön!

9.3.2009

Kyllä, näin on hyvät ihmiset. Kiitos kaikille lukijoille aikaisempaan postaukseeni liittyvistä kommenteista, sekä negatiivisista että kannustavista kommenteista!

Kirjoitin todella mitä ajattelin sillä hetkellä, mutta ystävät ja te lukijat saitte käännettyä pääni hyvin nopeasti! Kyllä mä saan itseni ihannepainooni, jos vaan niin todella haluan ja se ei todellakaan tule ilmaiseksi. Siksi mun pitää itse myös nähdä vaivaa sen eteen eikä riuduttaa itseäni turhaan. Nyt voin erittäin hyvin ja olen tyytyväinen painooni, mutta aina voi olla vähän timmimmässä kunnossa:). Olenkin hankkinut itselleni henkilökohtaisen kunto- sekä ravinto-ohjaajan.

Kaikenlaista on sattunut ja tapahtunut ja on uutisoitu milloin mitäkin kummallisia asioita sekä ystävistäni että minusta. Tää onkin aika legendaarista heittää näin, kun on kuultu ties keneltä jos milloinkin, että ”vetäydyn julkisuudesta” yms. Kännisekoilut saa mun osalta jäädä ja vastaisuudessa aion tiedostaa oman paikkani ja arvoni enkä anna median laittaa mua halvalla niiden jutuissa. Mulla ei ole pakollista tarvetta päätyä lehtien sivuille.

Uudesta missistä vielä sen verran, että ihana oli saada taas vaalea kaunokainen edustamaan Suomea. Olisin kuitenkin enkilökohtaisesti toivonut, että ihana ja jumalaisen kaunis Hymytyttömme Oona olisi nähty finaalissa. Hän olisi vienyt voiton mennen tullen. Itse olen nähnyt kyseisen henkilön lukuisia kertoja ja aina hän näyttää yhtä upealta!

Aikaisemmin lupaamani yllätys on luvassa muutamien viikkojen kuluessa, sitä odotellessa:).

Love

Henna Kalinainen
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Petri » 11 Maalis 2009 18:08

Juu aivan varmasti kännisekoilu loppuu jne. Muutamien viikkojen kuluessa Henna varmaankin esiintyy alastonkuvissa jossain.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 16 Maalis 2009 15:54

Kännisekoiluja tuli aika pian lisää:
Henna taas kunnostautunut.
BB-HENNA REPI STRIPPARIN KASVOT VERILLE! KATSO KUVA!

Salarakas Henna Kalinainen ja striptease-esiintyjä Kirsikka Geronima selvittivät välejään viime torstaina Seiskan Bileristeilyllä yön myöhäisinä tunteina.

Kuva
(Kuvassa etualalla rauhoitellaan pillastunutta Hennaa ja taustalla Kirsikka pitelee kasvojaan)

Big Brotheristakin tuttu Henna Kalinainen ja strippari Kirsikka Geronima ottivat väkivaltaisesti yhteen tallinnanlaivan yökerhossa. Naiset tuntevat toisensa jo vuosien takaa, jolloin he työskentelivät samoilla automessuilla.

Geronima: meillä on vanhoja kaunoja!

Toisilleen raivostuneet povipommit tarvitsivat välikäsiä estämään järkyttävämmät lisävauriot.

- Tilanne lähti liikkeelle siitä, että oltiin molemmat siinä juotu ja sitten Kirsikka meni henkilökohtaisuuksiin. Käsirysyksihän se meni, laukut vaan lenteli, Henna muistelee illan tapahtumia.

- Myönnän, että provosoin Hennaa. Meillä oli vanhoja selvittämättömiä kaunoja, ja siinä sitten painittiin, Kirsikka sanoo ja kertoo vammoistaan:

- Henna raapi kasvojani pitkillä kynsillään, ja mustelmia siitä tuli. Haudoin kasvojani kylmällä kääreellä. Tosin kyllä annoin Hennalle takaisinkin ja tukkaa häneltä lähti.

Kynnet katkeilivat - tukka lähti tuppoina!

Nyt naiset ovat kertomansa mukaan kunnossa - ja hyvissä väleissä.

- En ollut ensiksi valmis sopimaan, mutta Kirsikka oli sitä mieltä, ettei poistuta laivasta ennen kuin tämä riita ollaan selvitetty, Henna kertoo.

- Asia on sovittu ja olemme jopa vertailleet, kummalla on enemmän katkenneita kynsiä, Kirsikka naureskelee jälkikäteen.

Kirsikka oli ottanut vammoistaan kasvoissa kännykällä kuvan, mutta tasapuolisuuden nimissä sitä ei julkaista ilman Hennan suostumusta.

- En mäkään ottanut mun vammoista kuvia, Henna sanoo.

Henna yritettiin raiskata!

Henna Kalinaiselle sattuu ja tapahtuu. Viime lauantai-iltana Flamingo -ravintolassa hänet yritettiin omien sanojensa mukaan tyyliin raiskata.

- Olin siinä tanssilattialla ja yhtäkkiä joku mies hyökkäsi takaa. Hän piti minusta kiinni, nosti hameeni korviin ja laittoi kätensä pikkuhousuihini. Menin shokkiin ja rupesin huutamaan ”päästä irti”. Sitten läppäsin häntä, Henna kertaa kauhunhetkiään.

Poliisi keskeytti joukkotappelun!

Tilanne yltyi niinkin rajuksi, että poliisit saapuivat paikalle ja rikosilmoitus on tekeillä.

- Niko Saarisen avopuoliso tuli siihen sitten väliin, ja se sekava mies rupesi lyömään häntä. Lopuksi siinä oli parikymmentä ihmistä kasassa lyömässä toisiaan. Poliisitkin tuli paikalle ja se mies vietiin käsiraudoissa pois. Nikon poikaystävälle kävi niin pahasti, että hän tekee asiasta rikosilmoituksen, Henna kertaa järkyttävää iltaansa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Petri » 16 Maalis 2009 16:40

Realcowboy kirjoitti:Kännisekoiluja tuli aika pian lisää:
Henna taas kunnostautunut.
M.O.T

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja acryl » 16 Maalis 2009 17:47

Tällaista porukkaako me BBPlazalaiset fanitamme :roll:
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 16 Maalis 2009 17:58

acryl kirjoitti:Tällaista porukkaako me BBPlazalaiset fanitamme :roll:
Haluaisin lisätietoa Hennan fanittamisesta (etenkin BBPlazalla).

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 17 Maalis 2009 15:19

hymy.fi kirjoitti: Kuva
Hymy: KohuNainen - Henna Kalinaisen blogi

Kerava erehtyi pahemman kerran

14.3.2009 Henna Kalinainen | Kerava, Jani Wickholm, Keravan Kino, Panama Jack

Moni varmaan tietää, että asun täällä kehä kolmosen ulkopuolella (mikä on suuri virhe) pienessä kylässä, ja voitte arvata mikä haloo täällä nousee pienimmistäkin asioista!

Mistä edes alottaisin. Ei voi muuta sanoa kun että voi jessus mikä junttila! Jos joku ihmettelee miksi vielä asun täällä, niin syynä on se, että täällä on mun perhe ja lapsuus! Mutta mielelläni kävelen juna-asemalle ja avaan silmät vasta ratatieasemalla :D

Tämä teksti on tarkoitettu niille, jotka itsensä näistä tunnistaa, muuten ei kannata suuttua. En ole halunnut yleistää, vaan ottaa esille esimerkkejä

Keravalla asiat näyttävät menevän niin yleensä, että mitä enemmän olet saavuttanut, sitä enemmän sinua vihataan. Jos sinulla on hieno auto tai omakotitalo tai perhe, ja jollain ei, tai vaikka enemmän rahaa tai milloin mitäkin niin heti täällä ollaan kynnet pitkällä kertomassa pahaa toisesta lähikapakoissa ja työpaikalla. Samaan ilmiöön voi törmätä myös jos on julkisuudessa ja sattuu asumaan Keravalla.

Ja odotas vain kun menet käymään vaikka lähikaupassa. Siellä se vasta riemu alkaa. On selvää, että jokainen ostoksesi kirjataan ylös ja sen jälkeen nauretaan että ”siellä se osti suklaata” ja ilkutaan ja toivotaan ilkeyksiään muutamaa kiloa lisää takamukseen, ettei näyttäisi varmasti paremmalta kuin he. Jos liikut ilman meikkiä tai hiukset ei laitettuina onkin heillä suuri syy ilkkua sinua, (ihan kuin osuisivat arkaan paikkaan).

En ihmettele yhtään, että Jani Wickholm lähti vetelemään.

Samaan kohteluun voi usein törmätä myös mennessään baariin! Ja varsinkin tiettyihin baareihin. Voin kertoa, että Keravan Kino on mielestäni hirvein paikka, mihin voi jalallaan ihminen astua, sillä siellä vallitsee pelkkä kateus ja ilkivalta. Olen muutaman kerran erehtynyt menemään kyseiseen paikkaan ystävieni vuoksi ja joskus ihan ilkeyttäni, koska sepäs vasta mukavaa, kun ihmisiä yli kaiken ärsyttää minun ja vaikka BB-Nikon läsnäolo. Meillä pitäisi olla siellä samanlainen oikeus olla kuin muillakin!

Kerran minulta on varastettu siellä laukku (Guessin kultainen 200 e laukku plus Guessin lompakko, kännykkä ja kotiavaimet) ja sen seurauksena jouduimme sarjoittamaan kotiimme lukot uudestaan - sinne meni myös 10 vuoden passi, mikä olisi ollut vielä 8 vuotta voimassa. Yhden kerran on rikottu tuoppi jalkojeni alle ja tönäisty niin, että kaaduin ja jouduin menemään sormeni kanssa tikattavaksi. Tämän jälkeen olen välttynyt tapaturmilta, mutta sitten siirryttiin komeampaan osapuoleen, Nikoon.

Olemme usein käyneet yhdessä Nikon kanssa juhlimassa meitä keravalaisia, kun ei aina ole jaksanut lähteä Helsinkiin. Olemme suunnanneet Kinoon, sillä siellä käy meidän tuttuja ja paljon myös Nikon kavereita. Kun ihmiset ovat tehneet meitä kohtaan väärin, esim. rikkoneet meidän laseja ja kaataneet juotavia uhallaan, tai tönäisseet ”vahingossa”, niin meidät on tyylikkäästi heitetty ulos!

Otetaan tässä esimerkiksi vaikka viime perjantai!

Menimme Kinoon Nikon ja hänen seuralaisensa kanssa. Maksoimme sisään 6e ja menimme peremmälle. Suuntasimme heti alusta tanssilattialle ja sen jälkeen kun olimme hetken tanssineet menimme tiskille tilaamaan.

No saimme juomamme ja menimme hetkeksi istumaan tanssilattian lähistölle, kunnes päätimme lähteä tupakalle (tupakointi tapahtui sisäänkäynnin vieressä ulkona) ja oikaisemme tanssilattian poikki, joka silloin oli puoliksi tyhjillään eli tilaa oli kyllä varmasti kulkea (tanssilattia sijaitsee keskellä baaria).

Niko kantaa mansikkamargaritaa (meidän lempijuoma :P) ja eiköhän joku kateellinen huomattavasti isokokoisempi nainen sitten siitä suivaannu, että olemme tulleet baariin ja viemme hänen huomionsa varmastikin, eli hänen perseenketkutustansa ei seurata, ja tönäisee Nikon kädestä juotavan tanssilattialle ihan säpäleiksi. Olin vieressä ja näin miten tahallinen teko oli ja sanoin ystävällisesti naiselle, että jos sen juoman haluaa kaataa niin sen voi myös ostaa takaisin!

Tämähän ei käynyt vaan tyttönen alkaa huutaa ja heilua kuin hullu. Kun portsari tulee paikalle, me olemme siinä selittämässä tilannetta, ja portsari vaan viilettää pois sanomatta mitään! Sitten kun annamme asian olla hyökkää nämä ”naiset” vielä Nikon selkään kiinni, mutta me poistumme tupakalle (Niko myös) yhdessä riehujista välittämättä. Yritämme välttää tilannetta. Ja kas kummaa meille tullaan ulos sanomaan, että MEIDÄN pitää poistua ravintolasta! Ulos vaan! Siinä siis esimerkillistä toimintaa, kun ei alakkaan tappelemaan ja antaa asian olla ja toimii rauhallisesti ja fiksusti tilanteessa.

On se kivaa että kun ihmiset ilkeyttään tulevat tekemään sinulle pahaa ja saavat haukkua meitä miten lystää, pitäisi siinä seistä hiljaa ja antaa heidän vielä vaikka räkiä meidän päälle ja meidät heitetään ulos!

Tämän ravintolan vastakohta löytyy onneksi, ja hyvään kohteluun voi törmätä sentään jossain, ja se onkin kiva kuulla jos haluaisi vaikka joskus pistäytyä ulkona omassa kotikunnassaan! Vaihdoimme baaria tämän sotkun jälkeen Panama Jackiin ja siellä ensimmäisenä, kun menimme tiskille, tuli ravintolapäällikkö siihen ja ojensi meidän seurueelle kuohuviinipullon kiitokseksi! Siellä sai myös olla rauhassa eikä ihmiset tulleet ilkeilemään. Hyvä Pannu! Nähdään taas :) Eli mut ja Nikon näkee sitten siellä jos Keravalla liikumme!

Uskokaa hyvät ihmiset, että mekin olemme ihmisiä ja jos olemme sanoneet ja tehneet esim. BB-talossa jotain mikä ei miellytä, niin jättäkää se omaan arvoonne, sillä ei mekään tulla haukkumaan tai syljeksimään teidän päälle!

Love&peace

Henna Kalinainen
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Petri » 17 Maalis 2009 15:49

Niin - Hennahan on todella laadukas itse, että hän voi hyvin Keravaakin arvostella.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja realityfan » 17 Maalis 2009 16:24

Hyvä, että on tämä foorumi. Tätä lukemalla selvisi sekin, että Kerava täytyy kiertää kaukaa.

Avatar
vuokko
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 24 Syys 2007 18:29

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja vuokko » 17 Maalis 2009 19:05

mtv3.fi/viihde kirjoitti: Kuva
Big Brother -tähti Henna Kalinainen ja seksitanssija Kirsikka Geronima ottivat rajusti yhteen viimeviikkoisella risteilyllä. Henna tilittää Viihdeuutisille oman versionsa tapahtumista.

Big Brotherista -tuttu kohublondi Henna Kalinainen ja strippari Kirsikka Geronima ajautuivat rajuun riitaan viime viikolla 7 päivää -lehden järjestämällä risteilyllä. Naiset kynsivät ja repivät tosiaan hiuksista. Asiasta uutisoi ensimmäisenä 7 päivää -lehti.

Hennan mukaan hänestä on tehty mediassa syntipukki.

– Laivallahan ei pääse ketään pakoon, vaikka haluaisikin. Olemme tunteneet Kirsikan kanssa monta vuotta, koska meillä on yhteinen promoottori, Henna kertoo Viihdeuutisille tapahtumien taustoista.

Minulta lähti hiuksia ja sormeni turposi

Hänen mukaansa Kirsikka Geronima provosoi häntä.

– Olimme laivan yökerhossa, jossa humalainen Kirsikka alkoi haukkua ja arvostella minua. Hän ei osannut lopettaa, vaan jatkoi nälvimistäni. Hermostuin niin paljon, että tönäisi häntä. Kirsikka hyökkäsi kimppuuni, ja minä annoin takaisin samalla mitalla, Henna kertaa tapahtumia.

– Hän repi minua hiuksista ja minä puolustauduin kynsimällä. Ulkopuoliset tulivat lopulta irrottamaan meidät toisistamme. Minulta lähti hiuksia ja sormeni turposi. Kirsikalle taisi jäädä jälkiä kasvoihin, Henna kertoo.

Henna ja Kirsikka sopivat lopulta riidan.

– Kirsikka halusi sopia ja pyysi anteeksi. Emme ole parhaita ystäviä, mutta emme ole riidoissakaan, Henna sanoo.

Ihmiset pelkäävät minua

Hennan mukaan häntä syytetään usein välikohtauksista, joita hän ei ole aloittanut.

– Minusta tehdään aina syntipukki, vaikka olen syytön. Tässäkin tilanteessa Kirsikka ärsytti minua. Näiden kaikenlaisten tappelujuttujen vuoksi minua ei esimerkiksi päästetä erääseen kutsuvierastilaisuuteen. Kaikki luulevat, että olen kauhea riidanhaastaja. Se ei kuitenkaan ole totta. Ihmiset ovat alkaneet pelätä minua valheellisten juttujen vuoksi, Henna puolustautuu.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja acryl » 18 Maalis 2009 07:55

Näiden kaikenlaisten tappelujuttujen vuoksi minua ei esimerkiksi päästetä erääseen kutsuvierastilaisuuteen.
Eikös se tommppeli ymmärrä, että kutsuvierastilaisuuteen menevät vain kutsuvieraat.
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Henna

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 19 Maalis 2009 13:29

Henna antanut lausunnon:
HENNA KALINAINEN: EN OLE KALLIIMPI KUIN MUUT TYTÖT!
- En veloita enempää vaikka olen julkkis, selvittää kohublondi Henna Kalinainen.

Kuva
Finland Glamgirl 2008 -pokaalin napanneelle kohukaunotar Henna Kalinaiselle satelee yhteydenottoja.

- Monta rautaa on tulessa. Haluaisin jatkossa tehdä enemmän nimenomaan pr-juttuja. Monet luulevat, että olen kalliimpi kuin normaalit pr-tytöt. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa, en veloita enempää vaikka olen julkkis. Ellei nimeäni sitten käytetä markkinoinnissa tai muussa, Henna tähdentää.

Haaveilemme Nikon kanssa duetosta!

Pr-keikkojen lisäksi Henna haaveilee myös laulajanurasta BB-kollegansa Niko Saarisen kanssa.

- Haluaisimme julkaista kesäbiisin ja olemme saaneet jo ihan varteenotettavia tarjouksia. Varmasti sinkku toteutuu jossain vaiheessa, hän iloitsee.

Haluan rantalomalle!

Tällä hetkellä Henna panostaa ulkonäköönsä ja edessä onkin kova kuntokuuri.

- Kesään mennessä olen hyvässä kunnossa, hän lupaa.

Suunnitelmissa on lähteä maailmalle, sillä Pelkokerroin-tv-sarjan kuvausmatka Argentiinaan on toistaiseksi Hennan ainoa ulkomaanreissu.

- Kesällä haluan ehdottomasti rantalomalle kavereitteni kanssa.´

Henna nähdään Pelkokerroin-ohjelman seuraavassa jaksossa Nelosella lauantaina kello 20.

Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”