Mia Leviö

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
pigporthen
Uimavalvoja
Viestit: 413
Liittynyt: 08 Syys 2008 02:35

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja pigporthen » 22 Syys 2008 01:18

koulukiusaamisen lyhyt oppimäärä täytyy olla vähintään taustalla kun tuota toimintaa katsoo, toisinaan kuitenkin ihastuttava, mutta vain tiettyjen ihmisten seurassa, valitsee piirinsä ja jää niihin kiinni. tuhon tie tässä pelissä. hermokontrolli on sopivan räiskyvää, siitä ei ole valittamista. ärsyttää enemmän nuo väkinäiset viilipytyt tuolla. tuo cheryllin suolaaminen ei ole kyllä minunkaan mieleen. asiatonta ilkeilyä.

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 22 Syys 2008 01:25

Voe elämä tätä Miaa. Melkoinen ylitsevuotisen klimppisopan sattuma. Toivottavasti hän lähtee seuraavaksi.
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

Gloomy
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Syys 2008 13:53

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Gloomy » 22 Syys 2008 01:56

Punde kirjoitti:Oijoi, mia alkaa lähestyä teiniydessä jo mariannEn sfäärejä. Ei ihan vielä sentään. Noh, pohjasakkaa lähes jo, alamäki alkoi kun pierujengi värväsi. :?

Perustele ihmeessä, miksi Marianne on mielestäsi teinimpi kuin Mia. Mielenkiinnosta haluaisin kuulla. :)

Mielestäni Mia on todistanut jo moneen otteeseen olevansa talon virallinen pissis. Pisteet lähti lujaan laskuun viimeistään sen yhdestä kaljasta raivoamisen takia... Mitä viihdettä tämä kaljaliisa tarjoilee tuolla? Haistattelee BB:n käskyille kuin uhmaikäinen, kilahtelee kaljoistaan, itkee Mantan perään ja hokee v*ttua joka väliin.

Mia on olevinaan niin aito tyyppi... Koostessakin totesi ihan kaikkien kuullen, ettei puhu paskaa koskaan kenestäkään. Kuitenkin on myötäillyt taustapiruna Mantan paskanjauhamisissa uskollisesti. Liisan dramaattiset "voi VIDDU"-huudot ja maahan vajoaminen rakkaan Mantan lähtiessä olivat oikea kirsikka kakun päälle. Lähteköön ensiviikolla, ei kestä enää.

Ilmeisesti muut miespuoliset näkevät tässä lakukulmassa jotain mystistä viehätysvoimaa, jota minä en löydä millään. Kaiketi osittain tämän takia monet ovat toivoneet Mian vielä nousevan suosikkilistalle. Itse olen heittänyt toivon jo aikoja sitten kankkulan kaivoon.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Punde » 22 Syys 2008 02:03

Gloomy kirjoitti:Perustele ihmeessä, miksi Marianne on mielestäsi teinimpi kuin Mia. Mielenkiinnosta haluaisin kuulla. :)
Pyynnön yleisen toonin perusteella, hymiöstä huolimatta, ajattelen ettei siinä olisi mitään järkeä. Se aiheuttaisi vain vastaväitteitä, joihin en enää jaksaisi vastata, koska nekin aiheuttaisivat vastaväitteitä lähes loputtomiin :thumbsup

Lisäksi perusteita löytyy esim. mertsin ketjussa. Niitä voi sitten itse vertailla miaan jos niin haluaa.

Pikkulikkoja molemmat. En perustele enempää :)

Rehtiz
VIP-vieras
Viestit: 855
Liittynyt: 07 Syys 2008 15:09

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Rehtiz » 22 Syys 2008 03:09

Mialla on mahdollisuus, jos Ade vaan muuttuu. Aden hallussa tän mimmin käytös kuitenkin jossain määrin. Ehkä kuvittelen Mantan osuutta liian suureksi kaikkeen paskaan, mutta siihen haluan uskoa.
- Nukkumaan mennessä mäkin mietin, mut en päiväsaikaan. (Kadismi)

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 22 Syys 2008 06:42

Jos Miaa vituttaa niin kellään muulla ei saa olla kivaa.
You're not bored, you're boring.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Nist » 22 Syys 2008 09:18

"Mialla on varmaan viimenen bissetölkki v*ttu juuttunu p*rseeseen kiinni v*ttu oikeesti ei jumalauta!"

Sunnuntaina ulos tämä v*tun pizziz!

Heippa Mia, ei tule v*ttu ikävä v*ttu sua v*ttu pätkääkään!
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

zuzu
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 15 Syys 2008 11:18

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja zuzu » 22 Syys 2008 10:47

:cheers Juuri näin!

Avatar
Öövini
Voittaja
Viestit: 717
Liittynyt: 01 Syys 2008 23:13

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Öövini » 22 Syys 2008 10:49

Ziiz v*ttu! Vähänx v*ttu epäreiluu! V*ttu! Ei jumalauta v*ttu! V*ttu mä en ainakaan oo mikään v*tun pikkulikka!

Joopa joo, toivottavasti pikkulikka tajuaa lähteä itse pois tuolta talosta että ihmiset saisivat keskittää äänensä vaikka Mr. Empatian tai Nikon ulostamiseen.

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja VeePee » 22 Syys 2008 10:52

Aluksi luulin että tällä olisi ollut edes vähän henkistä kanttia mutta loppupeleissä vetää aika teiniangstilla talossa.

Hirveät kiukuttelut eilen kun kakka-manta lähti

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 22 Syys 2008 10:58

Cherihän aikaisemmin jo jutteli siitä kuinka hän kokee Mian aggressiivikseksi itseään kohtaan. No kidding? Mä luulen että Mian olisi parempi lähteä nyt kasvamaan kotiin...
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
tsiippalii
Kesä-Esa
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:04

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja tsiippalii » 22 Syys 2008 12:49

Kuuhullu kirjoitti:
Sihijuoma(n) kirjoitti:Olisko se Pikkulikan vuoro lähteä.
Uskomattoman lapsellista käytöstä ja suoraa hyökkäystä Chebaa kohtaa joka on syyllistynyt vain siihen että jäi taloon.
Ehdottomasti. En jaksa katsoa enää hetkeäkään Mian lapsellista käytöstä ja tuo Cherylliin kohdistuva kiusaaminen ei todellakaan ole viihdyttävää.
:whois: kaikki alle 25vee koteihinsa takas itkee, ei tosielämässäkän pärjää poraamisella....positiivinen asenne ratkaiseekaiken...AINA!!!!

Orafos
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 16 Syys 2008 14:20

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Orafos » 22 Syys 2008 12:49

Hamm75 kirjoitti:Pakko toistaa täälläkin: vaikka Mian häätö helpottaisi välittömästi katselua (ja kuuntelua) huomattavasti, niin täytyy muistaa, että Aden päänahka ei välttämättä ole ihan heti uudestaan tarjolla.
Samoilla linjoilla. Niin paljon kuin itseänikin Mia ärsyttää, niin kyllä se Andreas kannattaisi nyt ulos heittää kun siihen on mahdollisuus.

Aluksi pidin Miasta, mutta viimeistään eilen pisti ketuttamaan sen angstailut.

Little Miss Midnight
Sveitsi
Viestit: 90
Liittynyt: 15 Syys 2008 21:27

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Little Miss Midnight » 22 Syys 2008 13:33

Orafos kirjoitti:
Hamm75 kirjoitti:Pakko toistaa täälläkin: vaikka Mian häätö helpottaisi välittömästi katselua (ja kuuntelua) huomattavasti, niin täytyy muistaa, että Aden päänahka ei välttämättä ole ihan heti uudestaan tarjolla.
Samoilla linjoilla. Niin paljon kuin itseänikin Mia ärsyttää, niin kyllä se Andreas kannattaisi nyt ulos heittää kun siihen on mahdollisuus.
Pakko toistella munkin. Olin aluksi ehdottomasti sitä mieltä että Mia pois tuolta angstailemasta ja Chipaa haukkumasta mutta sain vähän älliä päähäni kun luin jonkun kommentin että Ade tuskin on ihan heti uudestaan "tarjolla" ja nyt olisi toimittava kun on mahdollisuus.
Punde: "TUOTANTO HALLOOTA! TÄÄLLÄ JÄRKI SOITTELOO!"

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Nist » 22 Syys 2008 13:39

Aijaa, minä taas ajattelen, että Mia ulos, niin vähenee v*ttu se v*tun teiniangstailu, joka on jo niin nähty.

Sen sijaan haluaisin nähdä, miten Aden strategiat muuttuu, kun kukko jääkin yksin tunkiolleen.

Sitä ei tarvitse pelätä, että Ade voittaisi, jos häntä ei nyt ensi sunnuntaina saada ulos. Kierot ihmiset ei ole ennenkään voittaneet SBB:tä.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
hanna
Finalisti
Viestit: 679
Liittynyt: 08 Syys 2006 21:40
Paikkakunta: ÅBO

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja hanna » 22 Syys 2008 13:43

Nist kirjoitti:Aijaa, minä taas ajattelen, että Mia ulos, niin vähenee v*ttu se v*tun teiniangstailu, joka on jo niin nähty.

Sen sijaan haluaisin nähdä, miten Aden strategiat muuttuu, kun kukko jääkin yksin tunkiolleen.

Sitä ei tarvitse pelätä, että Ade voittaisi, jos häntä ei nyt ensi sunnuntaina saada ulos. Kierot ihmiset ei ole ennenkään voittaneet SBB:tä.
juuri näin :wink:

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 22 Syys 2008 15:24

laadustaan tunnettu BB chat kirjoitti:[15:17] Tääl on Stadin surkeimmat pissikset haukkunu ihan sikana Miaa, koska hän on ikäisiään kypsempi...
Tuolla on välillä todellisia helmiä. 8)
you've got the dream but not the drive

Padam
Kesä-Esa
Viestit: 42
Liittynyt: 22 Syys 2008 16:08
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Padam » 22 Syys 2008 16:12

Mian käytös ottaa kyllä pattiin. Tuntuu kuin haluaisi oikein tahallaan haastaa riitaa ja saada aikaan eripuraa joka tilanteessa, mutta kun asiat pitäisi selvittää, saa hän hitonmoisen "vittu, vittu!" -raivokohtauksen.

Muutenkaan ei Mia ole juuri viihdettä tarjonnut, noita riitoja lukuun ottamatta.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja sally » 22 Syys 2008 18:22

tämä, ulos.

Avatar
Oni
Häädetty
Viestit: 22
Liittynyt: 22 Syys 2008 19:14

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Oni » 22 Syys 2008 19:15

Mia onkin mun yksi suosikeista että lällislää :)
In: Mia, Kadi, Justiina
Out: Kätlin, Esa A

Avatar
Oni
Häädetty
Viestit: 22
Liittynyt: 22 Syys 2008 19:14

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja Oni » 22 Syys 2008 20:29

Mia ei lähe talosta vielä :) Se on nyt kumminkin ollut siellä tänään nätisti :)
In: Mia, Kadi, Justiina
Out: Kätlin, Esa A

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Mia

Viesti Kirjoittaja VeePee » 22 Syys 2008 20:55

Sunnuntaista taitaa BBplazan äänestyksen mukaan tulla Angsti-Mian ja Itku-Aden katkera dueli.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”