Marianne Oikkonen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mariannen tuntema julkkismies?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 03 Syys 2008 23:35

Ei ainakaan tuon mainitun iän perusteella voi olla Timpe kyseessä, koska hän on 35. Sitäpaitsi hän on varmaan ollut tuohon aikaan vankilassa.

EDIT: BB1-Timo on paljon todennäköisempi vaihtoehto. Ikäkin menisi nappiin.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 03 Syys 2008 23:50

No ei ne paskajutut kyllä ainakaan 34-vuotiaan naisen juttuja ole. Että kyllä ne aika paljon minun mielestäni kertovat, varsinkin kun Marialla on tosi vähän muuta sanottavaa noin yleensä. Selvinpäinkään.
Totuus on tuolla ulkona.

tazzon
Heikoilla hangilla
Viestit: 82
Liittynyt: 01 Syys 2008 16:08

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja tazzon » 04 Syys 2008 03:26

Välillä vähän kikatellaan ja söpöstellään ja välillä parit itkuntirautukset sopivassa välissä. Myötäilyä tyyliin "mä ymmärrän sua" ja ollaan vaan ärsyttämättä ketään. Katoa ruudustani!

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mariannen tuntema julkkismies?

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 04 Syys 2008 07:48

Suomi on sen verran pieni maa, että varmaan jokaisen tuttavapiiriin kuuluu helposti yksi tai useampi julkkis. Se onkin sitten toinen juttu, että tekeekö kyseinen asia kenestäkään kiinnostavan asukkaan taloon.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja Santra » 04 Syys 2008 11:58

Terve ihminen kaipaa seksuaalisia virikkeitä. Niinpä. Tv-kameroiden kuvatessa ? Ehkäpä alanvaihto aikuisviihteen puolelle sopisi tälle neidolle. :lol:
24/7 kaapelissa.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 04 Syys 2008 14:20

En voi vieläkään sietää. Ärsyttää ainainen híhittäminen ja kikattaminen joka asialle. Ja kaikki on niiin "ihanaa" ja "voi toista" ja "äläää" eikä sieltä suusta paljon muuta sitten tulekaan.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mariannen tuntema julkkismies?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Syys 2008 14:53

Ja monikin on ainakin puolivahingossa ollut joskus jossain lehdessä. Itsekin olin kerran Nykypostissa oikein kuvan kanssa. :D En tosin omasta ansiostani mutta kuitenkin... En koe olevani yhtään kiinnostavampi sen takia (olen kiinnostava joka tapauksessa :P ).

EDIT: Itse en muuten tunne varsinaisesti ketään julkkista. Lukioni entinen rehtori tosin on kansanedustaja ja koulussani oli ala-asteelta lukioon eräs tenavatähti-finalisti. Ei oikein kunnon julkkiksia kumpikaan, vaikkakin jälkimmäinen taatusti tunnetumpi kuin Risto.

EDIT2: Tjaa, olihan tuo Janne Tulkin uus vaimo myös samassa koulussa kuin minä... :D No, en ole hänen kanssaan koskaan edes jutellut. Lisäksi yks ex-rinnakkaisluokkalainen on Radio Suomessa töissä. Mut en noistakaan kumpaakaan varsinaisesti koskaan ole tuntenut.

Kuitenkin, avausviestissä kysytty henkilö kuitenkin on luultavasti BB1-Timo.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Syys 2008 15:59

Santra kirjoitti:Terve ihminen kaipaa seksuaalisia virikkeitä. Niinpä. Tv-kameroiden kuvatessa ? Ehkäpä alanvaihto aikuisviihteen puolelle sopisi tälle neidolle. :lol:
On se kyllä aika luonnotonta jättää paneminen vain niiden kameroiden takia väliin jos oikeasti panettaa.Se on sitten eri juttu jos ei oikeasti peittele sitä panemista mitenkään, joko olemalla peittojen alla tai vaikkapa Altaassa.

Ihan näkyvästi sekstailu on jo aika rohkeaa, siitä propsit Mariannalle ja Johanille. :D
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 04 Syys 2008 20:11

Mariannen pisteet nousseet selvästi viikkotehtävän epäonnistumisen analysoinnissa. Uskaltaisi nyt kritisoida Teroa tai Markoa päin naamaa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 04 Syys 2008 20:20

Realcowboy kirjoitti:Mariannen pisteet nousseet selvästi viikkotehtävän epäonnistumisen analysoinnissa. Uskaltaisi nyt kritisoida Teroa tai Markoa päin naamaa.
Periaatteessa hyvää keskustelua, mutta se ylimielisyys mikä Mariannesta jatkuvasti huokuu paistaa liikaa läpi.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja rink » 04 Syys 2008 20:36

Hedgehog kirjoitti:
Realcowboy kirjoitti:Mariannen pisteet nousseet selvästi viikkotehtävän epäonnistumisen analysoinnissa. Uskaltaisi nyt kritisoida Teroa tai Markoa päin naamaa.
Periaatteessa hyvää keskustelua, mutta se ylimielisyys mikä Mariannesta jatkuvasti huokuu paistaa liikaa läpi.
En itse näe ylimielisyyttä. Miten se ilmenee?!

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 04 Syys 2008 20:41

rink kirjoitti:En itse näe ylimielisyyttä. Miten se ilmenee?!
Melkein kaikki Mariannen eleet ja ilmeet sekä äänensävy huokuvat mielestäni sellaista "minä olen parempi" asennetta.

Kun Marianne esim. kuuntelee toista, kallistaa hän päätään voimakkaasti sivulle ja ottaa pienen virneen kasvoilleen ja ilmaisee näin pitävänsä keskustelukumppaniaan itseään alhaisempana. Eli ikään kuuntelisi pikkulasta ja säälisi tätä.

Tälläisen fiilis minulle tulee aina kun Mariannen naama ruutuun poksahtaa.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja rink » 04 Syys 2008 20:59

Hedgehog kirjoitti:
rink kirjoitti:En itse näe ylimielisyyttä. Miten se ilmenee?!
Melkein kaikki Mariannen eleet ja ilmeet sekä äänensävy huokuvat mielestäni sellaista "minä olen parempi" asennetta.

Kun Marianne esim. kuuntelee toista, kallistaa hän päätään voimakkaasti sivulle ja ottaa pienen virneen kasvoilleen ja ilmaisee näin pitävänsä keskustelukumppaniaan itseään alhaisempana. Eli ikään kuuntelisi pikkulasta ja säälisi tätä.

Tälläisen fiilis minulle tulee aina kun Mariannen naama ruutuun poksahtaa.
Ehkä se pieni virne on aika usein siellä kasvoilla.

Mutta fiilis pohjallahan nämä omatkin arviot menee....

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja sjoku » 05 Syys 2008 18:58

rauskumanteri kirjoitti:Pisteet alkaa nousemaan mun silmissä.
Mun silmissä taas arvostus laskee pikku hiljaa.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Syys 2008 19:09

Hedgehog kirjoitti:Melkein kaikki Mariannen eleet ja ilmeet sekä äänensävy huokuvat mielestäni sellaista "minä olen parempi" asennetta.

Kun Marianne esim. kuuntelee toista, kallistaa hän päätään voimakkaasti sivulle ja ottaa pienen virneen kasvoilleen ja ilmaisee näin pitävänsä keskustelukumppaniaan itseään alhaisempana. Eli ikään kuuntelisi pikkulasta ja säälisi tätä.

Tälläisen fiilis minulle tulee aina kun Mariannen naama ruutuun poksahtaa.
Kuva
Tossa esimerkiksi mainio kuva mariannEn perusilmeestä. Nyrpeä nenä, suu lievässä omahyväisessä virneessä, pää hieman taakse kallistuen ja silmät vielä kertovat paljon. Näyttää kuin nenänvartta pitkin kattelis.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja Spencer » 05 Syys 2008 19:11

sjoku kirjoitti:
rauskumanteri kirjoitti:Pisteet alkaa nousemaan mun silmissä.
Mun silmissä taas arvostus laskee pikku hiljaa.
Ja mun silmissä pisteet pysyneet ennallaan, eli korkealla. :tu
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Gloomy
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Syys 2008 13:53

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja Gloomy » 05 Syys 2008 21:51

Minä en huomaa tuossa kuvassa mitään muuta kuin sen, miten pehmeän kaunis Marianne on Mariannaan verrattuna.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja rink » 05 Syys 2008 22:20

Punde kirjoitti:
Hedgehog kirjoitti:Melkein kaikki Mariannen eleet ja ilmeet sekä äänensävy huokuvat mielestäni sellaista "minä olen parempi" asennetta.

Kun Marianne esim. kuuntelee toista, kallistaa hän päätään voimakkaasti sivulle ja ottaa pienen virneen kasvoilleen ja ilmaisee näin pitävänsä keskustelukumppaniaan itseään alhaisempana. Eli ikään kuuntelisi pikkulasta ja säälisi tätä.

Tälläisen fiilis minulle tulee aina kun Mariannen naama ruutuun poksahtaa.
Kuva
Tossa esimerkiksi mainio kuva mariannEn perusilmeestä. Nyrpeä nenä, suu lievässä omahyväisessä virneessä, pää hieman taakse kallistuen ja silmät vielä kertovat paljon. Näyttää kuin nenänvartta pitkin kattelis.
Marianne on BB talon Mona-Lisa.

Tykkään enemmän kuin hullu puurusta. Toki puutteitakin on.

schatz
Juonittelija
Viestit: 183
Liittynyt: 30 Elo 2008 11:39

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja schatz » 05 Syys 2008 22:27

Marianne on symppis.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja silmä » 06 Syys 2008 01:39

Marianne saattaa hyvinkin olla joskus hieman ylimielinen, mutta siihen on olemassa ymmärrettävä syy: Marianne on harkitseva ja ikäisekseen taitava keskustelija. Moni muu asukas lähtee fiilispohjalta ilmoittamaan ehdotonta mielipidettään asiasta kuin asiasta, Marianne ajattelee mitä sanoo ja ottaa huomioon myös muut. Jos sitten toinen osapuoli ei tajua vähänkin monimutkaisempia ajatuksia, kärsivällisyys ei välttämättä riitä (esim. konflikti Mian kanssa, joka ei näyttänyt tajuavan tai haluavan tajuta Mertsin näkökantoja Paloasema-tehtävän jälkipyykissä).

Kiinnostava persoona. Joskus ylivarovainen puheissaan. Ajoittainen lässytys voi johtua luontaisesta pelosta astua muiden varpaille, tai sitten se on peliä, en tiedä.

Mutta se kiherrys ja kikatus. :roll: :wink:

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja Mole » 06 Syys 2008 01:57

silmä kirjoitti:Marianne saattaa hyvinkin olla joskus hieman ylimielinen, mutta siihen on olemassa ymmärrettävä syy: Marianne on harkitseva ja ikäisekseen taitava keskustelija. Moni muu asukas lähtee fiilispohjalta ilmoittamaan ehdotonta mielipidettään asiasta kuin asiasta, Marianne ajattelee mitä sanoo ja ottaa huomioon myös muut. Jos sitten toinen osapuoli ei tajua vähänkin monimutkaisempia ajatuksia, kärsivällisyys ei välttämättä riitä (esim. konflikti Mian kanssa, joka ei näyttänyt tajuavan tai haluavan tajuta Mertsin näkökantoja Paloasema-tehtävän jälkipyykissä).

Kiinnostava persoona. Joskus ylivarovainen puheissaan. Ajoittainen lässytys voi johtua luontaisesta pelosta astua muiden varpaille, tai sitten se on peliä, en tiedä.

Mutta se kiherrys ja kikatus. :roll: :wink:
Voi video näitä silmän analyysejä. :tu Helmiä meille sioille taas.

Laita voittajan nimi tänä vuonna yv:llä ennen kuin postaat foorumille, jos viitit. :wink:

Parina viime vuonnahan se on mennyt oikein jo suht aikaisessa vaiheessa

Avatar
Eppu
Vaihtoasukas
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Elo 2007 14:33

Re: Marianne

Viesti Kirjoittaja Eppu » 06 Syys 2008 07:45

Mulla fiilikset Mariannesta E:llä vaihtelee suunnattomasti. Joskus tykkään tosi paljon ja joskus taas nimenomaan nuo Hedgehogin mainitsemat ilmeet ja eleet muita kuunnellessa ärsyttävät. Mulle tulee sellainen fiilis että kiinnostaako häntä ollenkaan mitä muut puhuvat. Tai jos kiinnostaa niin ilme on tosiaan "halveksiva".

Se mikä on häirinnyt Mariannessa eniten oli tuo muutama ilta sitten käyty keskustelu kun neiti ilmoitti että häntä ei enää kukaan mies loukkaa, vaan hän on se pelinainen, joka pyörittää miehiä ja niiden tunteita. On ilmeisesti tullut loukatuksi parisuhteessa mitä verisimmin ja haluaa nyt pitää itsensä niin mahottoman coolina ja olla se toista satuttava osapuoli.

Jep, jep. Kyllä sitä itsekin jotain tuon suuntaista tunnustan uhonneeni joskus 10 vuotta sitten ensirakkauden tuskista selvitessäni, mutta voi jösse miten lapselliselta Marianne saikaan asian kuulostamaan! Mutta tosin nuorihan hän vielä on ja elämä opettaa. Mutta jotenkin tuosta keskustelusta jäi juurikin niin kylmä ja ehdoton teiniuho-minähän en enää ikinä rakastu-fiilis päälle että vallan piti takkaan laittaa tulet telkusta pursunneen tunnelman lämmittämiseksi. Ja samalla jäähtyivät meitin hiukan nousseet tunnelmat Mariannesta kirjaimellisesti savuna ilmaan.
Totuus riippuu näkökulmasta

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”