Cheryll Karri

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Jomppa
Uimavalvoja
Viestit: 412
Liittynyt: 30 Syys 2008 14:54

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Jomppa » 18 Loka 2008 23:37

Hiton hyvä se Cherylin kannatusbiisi.

Avatar
frankieRelax
Kesä-Esa
Viestit: 45
Liittynyt: 14 Loka 2008 19:03

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja frankieRelax » 19 Loka 2008 01:33

voi että minä hurraan ja abloodeeraan kun chipa ens viikolla toivottavasti pääsee kotiinsa. :twisted:

Avatar
miuumauu
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Loka 2008 00:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja miuumauu » 19 Loka 2008 02:14

äääee voi että!
Oon pitäny chipaa ihan mukavana ja hyvänä voittoehdokkaana, MUTTA TÄNÄÄN! :D ai että kun meinas palaa niin hermot sen muijan kanssa :D SIIIIIS voi herran jumala, ku chipa jaksas jankkaa "minä minä minä minä ja hei mä en ainakaa ja minä minääää" voi ei voi ei voi ei D:D ahahah eikse yhtään kässää::D:DD nojooo Mielummin Cheryll, kun Ällö-Tero :D!! hhaha
BB3 Sauli+Niko !!

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Tapio » 19 Loka 2008 02:28

Mulla menee Cherylliin hermo päivittäin, mutta se on kyllä silti niin ihaaana :D
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Petri » 19 Loka 2008 10:06

Olisi kiva tietää millainen on Cheryllin kuvailema syvällinen, pinnallinen ihminen.

Avatar
iippa
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 18 Loka 2008 21:41

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja iippa » 19 Loka 2008 10:52

Siis oikeesti kuka jaksaa sitä barbie Cheryllii,mite se voi vieläki ol siel.

Avatar
Sathel
Tuottaja
Viestit: 1124
Liittynyt: 23 Elo 2008 19:40

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Sathel » 19 Loka 2008 11:18

Petri kirjoitti:Olisi kiva tietää millainen on Cheryllin kuvailema syvällinen, pinnallinen ihminen.
Eiköhän suurimmasta osasta ihmisiä löydy nuo molemmat puolet, ainakin jossakin suhteessa eli eivät nuo ominaisuudet välttämättä sulje toisiaan kokonaan pois.

Sataprosenttisesti syvällinen ihminen olisi pidemmän päälle tylsä ja vastaavasti pelkästään pinnallinen ihminen kävisi melko nopeasti rasittavaksi, luulen ma.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 19 Loka 2008 11:42

Mä olen pitänyt Cheryllista koko ajan, mutta nyt alan kyllästyä Chipaan. :|
Cheryllin puhetyyliä on rasittava kuunnella eikä se tyttö loppujen lopuksi niin kummoinen ole. Ihan herttainen juu mutta ei se ole kauhean viihdyttävä piirre ihmisessä. Valitettavasti on kuitenkin paras tytöistä tällä hetkellä.
you've got the dream but not the drive

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja sally » 19 Loka 2008 12:26

chipa alkaa olee jo siedettävä kun nariannet, annat ja anniinat valtaa tilaa ärsyttävyyden huippuina. en mä nyt tiedä pitäiskö täs alkaa toivoo chipan voittoa vai mitä hittoa, ei mul kyl oo ees suosikkia tuolla kun kaikki on tasaisen kauheita, jotku vaa nousee esille enemmän tyhmyydellä yms vituttavuuksilla.
Puuh!

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Petri » 19 Loka 2008 14:18

Dorothy kirjoitti:Mä olen pitänyt Cheryllista koko ajan, mutta nyt alan kyllästyä Chipaan. :|
Cheryllin puhetyyliä on rasittava kuunnella eikä se tyttö loppujen lopuksi niin kummoinen ole. Ihan herttainen juu mutta ei se ole kauhean viihdyttävä piirre ihmisessä. Valitettavasti on kuitenkin paras tytöistä tällä hetkellä.
Cheryll olisi huomattavasti siedettävämpi, jos ei kääntäisi keskustelua melkeinpä jatkuvasti itseensä. Ensin Cheryll kysyy mitä mieltä asukas on hänestä ja vastaukset eivät yleensäkään miellytä ja sitten Cheryll alkaa whinettämään saamistaan vastauksista. Tämä nähtiin viimeksi torstaina uusien asukkaiden analysoidessa tsirppaa.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja minna » 19 Loka 2008 15:51

Petri kirjoitti:Cheryll olisi huomattavasti siedettävämpi, jos ei kääntäisi keskustelua melkeinpä jatkuvasti itseensä.
Komppaan aivan täysin.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 19 Loka 2008 17:06

minna kirjoitti:
Petri kirjoitti:Cheryll olisi huomattavasti siedettävämpi, jos ei kääntäisi keskustelua melkeinpä jatkuvasti itseensä.
Komppaan aivan täysin.
Ja komppaan määkin. Myös teeskennelty itsesääli rasittaa, etsii vain positiivisia kommentteja muilta.

Avatar
iippa
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 18 Loka 2008 21:41

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja iippa » 19 Loka 2008 18:29

Mä en yhtää tykkää Chipast.

Avatar
shuku
Nimetty
Viestit: 17
Liittynyt: 19 Loka 2008 10:50

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja shuku » 19 Loka 2008 19:00

iippa kirjoitti:Mä en yhtää tykkää Chipast.
Mielipiteet pruukataan perustella..
Tero is a hero

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 19 Loka 2008 19:29

iippa kirjoitti:Mä en yhtää tykkää Chipast.
Nopeasti se Ashleen mieli muuttuu... :roll:

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 19 Loka 2008 19:47

[juuso] kirjoitti:
iippa kirjoitti:Mä en yhtää tykkää Chipast.
Nopeasti se Ashleen mieli muuttuu... :roll:
Ööö, eihän tuo ollut Ashleen viesti :shock:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Petri » 19 Loka 2008 23:59

Hankala uskoa, että Cheryll on asunut Yhdysvalloissa. Ellei sitten tsirppa ole keskittynyt kehonkieleen rapakon takana.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja silmä » 20 Loka 2008 00:16

^ Juu, samaa juuri kummastelin live-ketjussa. Odotin kyllä, että Cheryll puhuisi englantia sujuvasti. Toisaalta voi olla, että menee ainakin osittain alkujännityksen piikkiin. Ehkä pelkää liikaa sanovansa väärin tai jäätyvänsä? Yllättävän heikkoa kuitenkin tähän mennessä.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Petri » 20 Loka 2008 00:18

silmä kirjoitti:^ Juu, samaa juuri kummastelin live-ketjussa. Odotin kyllä, että Cheryll puhuisi englantia sujuvasti. Toisaalta voi olla, että menee ainakin osittain alkujännityksen piikkiin. Ehkä pelkää liikaa sanovansa väärin tai jäätyvänsä? Yllättävän heikkoa kuitenkin tähän mennessä.
Nahkalakki tsirpalle päähän vaan synttäriasenne takaisin. :) Cheryll voi sitten harrastaa kehonkieltä Munyan kanssa.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Petri » 20 Loka 2008 01:09

Nyt näyttää kyllä lupaavalta Cheryllin kansansuosion suhteen. Hän kun pyysi jo Anniina ja Annaa vahtimaan wc:n ovea, että Munya ei tule sinne hänen ollessaan tarpeilla.

Tuota samaa linjaa kun jatkaa, niin Cheryll ei todellakaan voita. Go girl! :thumbsup

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 20 Loka 2008 01:17

Petri kirjoitti:Nyt näyttää kyllä lupaavalta Cheryllin kansansuosion suhteen. Hän kun pyysi jo Anniina ja Annaa vahtimaan wc:n ovea, että Munya ei tule sinne hänen ollessaan tarpeilla.

Tuota samaa linjaa kun jatkaa, niin Cheryll ei todellakaan voita. Go girl! :thumbsup
Jos Chipa on kiinnostunut Munyasta. Harva nainen haluaa, että "kiinnostava" mies näkee kohtaamispäivänä paskalla.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Mole » 20 Loka 2008 01:30

kiinteistöprinssi kirjoitti:
Petri kirjoitti:Nyt näyttää kyllä lupaavalta Cheryllin kansansuosion suhteen. Hän kun pyysi jo Anniina ja Annaa vahtimaan wc:n ovea, että Munya ei tule sinne hänen ollessaan tarpeilla.

Tuota samaa linjaa kun jatkaa, niin Cheryll ei todellakaan voita. Go girl! :thumbsup
Jos Chipa on kiinnostunut Munyasta. Harva nainen haluaa, että "kiinnostava" mies näkee kohtaamispäivänä paskalla.
Ei, kyllä se kansansuosio nyt meni. Vähän kuin olisi viinilasilla heittänyt. :wink:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”