Cheryll Karri

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Dille » 01 Elo 2009 19:01

paremman näköinen on kuin talossa ollessaan, suukin on hymyssä.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Mama » 17 Elo 2009 13:10

Voi Chiba-parkaa :( :roll:

iltasanomat.fi kirjoittaa:
BB-Cheryll: Big Brother vaikeutti työn saantia
17.08.2009 12:54


Big Brother -ohjelmassa viime vuonna viihdyttänyt Cheryll "Chipa" Karri paljasti Radio Novan aamulähetyksessä, ettei tosi-tv-ohjelma todellakaan poikinut töitä. Päinvastoin.

- Sanon nyt suoraan: BB ei ole hyvä homma ansioluettelossa, Cheryll totesi, kun häneltä kysyttiin ohjelman vaikutuksesta työn saantiin Minna Kuukan ja Kimmo Vehviläisen haastattelussa.

Muun muassa promokeikkoja tekevä Cheryll mainitsi töiden jopa vähentyneen ohjelman myötä. Hän kertoi myös joutuneensa selittelemään osallistumistaan ohjelmaan.

- Suomessahan se koetaan ihan semmoisena julkisuustyrkkyilynä, mutta mulle se oli sosiaalinen tulikoe, elämänkokemus. Mä olen yllytyshullu, mua yllytettiin, Cheryll naurahti.

Cheryll kertoi muistelevansa kaikesta huolimatta hyvällä aikaansa BB-talossa.

Big Brotherin uusi kausi starttaa Subilla toden teolla ensi viikon keskiviikkona. Sunnuntaina aiheeseen voi virittäytyä asukasvalintoja kuvaavalla ohjelmalla.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Dille » 17 Elo 2009 13:40

No chipa ei oikein hyvää kuvaa itsestään talossa ollessaan antanut: naama aina suupielet alaspäin, keskustelujen taso olematon jne... sitä saa mitä tilaa. :damnfunny

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 17 Elo 2009 13:52

Iltalehden uutinen, missä tieto Cheryllin opiskeluista.
www.iltalehti.fi/viihde/ kirjoitti: BB-Cheryll radiossa: BB:stä on haittaa työmarkkinoilla
Maanantai 17.8.2009 klo 13.22
Radio Novan Aamun Radion vieraana maanantaina ollut Cheryll Karri, pitää Big Brother -ohjelmaa huonona meriittinä ansioluettelossa.

Cheryll painottaa, että Big Brother ei ole hyvä homma ansioluettelossa.

-Mulle se oli sosiaalinen tulikoe ja elämänkokemus. Suomessa sitä kuitenkin pidetään julkisuustyrkkyilynä.

Laajasalon opiston estradiviihteen ja esiintymisen koulutuksen aloittava Cheryll odottaa alkavaa BB-kautta.

- Itse asiassa olen innoissani uuden BB-kauden alkamisesta, koska en ole koskaan aikaisemmin ohjelmaa seurannut.


TIIA VIRTANEN
tiia.virtanen@iltalehti.fi
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 17 Elo 2009 13:56

Dille kirjoitti:No chipa ei oikein hyvää kuvaa itsestään talossa ollessaan antanut: naama aina suupielet alaspäin, keskustelujen taso olematon jne... sitä saa mitä tilaa. :damnfunny
Ja pyh. Ihan hyvän kuvan antoi itsestään paria mokailua lukuunottamatta.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 18 Elo 2009 16:20

Viihdeuutisissa oli lisätietona, että Laajasalon opiston Estradiviihde ja esiintyminen -kurssin toisena opettajana on Jani Toivola. Kurssin hinta näyttää olevan 38 x 75 euroa = 2850 euroa. Opintotukea ja opintolainaa näyttää olevan mahdollista saada.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja acryl » 23 Elo 2009 15:41

rauskuman kirjoitti:
Dille kirjoitti:No chipa ei oikein hyvää kuvaa itsestään talossa ollessaan antanut: naama aina suupielet alaspäin, keskustelujen taso olematon jne... sitä saa mitä tilaa. :damnfunny
Ja pyh. Ihan hyvän kuvan antoi itsestään paria mokailua lukuunottamatta.
Aika avuton oli. Pakikoi pienenkin tehtävän edessä. Tavaroiden pakkauskin vaikutti olevan ylipääsemätön asia ja ruuan laittoon ei tainnut osallistua kertaakaan. :whois:
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 23 Elo 2009 15:46

^^ Voi ei, taas tää lähtee. :damnfunny

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Sihi » 25 Elo 2009 10:52

Iltalehti kirjoitti:
Cheryll Karri Big Brotherista:
"Negatiivisia asioita oli enemmän"
Tiistai 25.8.2009 klo 09.56
Cheryll Karri kuuluu niihin BB-asukkaisiin, joille BB-talosta muodostui ahdistava paikka.



Cheryll Karri myöntää BB:n käynnistäneen hänessä kasvuprosessin. Tuloksena on syntynyt vahva ja itsevarma nuori nainen. (PASI LIESIMAA)Viime syksynä Big Brother -talossa ihastuttanut ja vihastuttanut helsinkiläinen Cheryll Karri, 25, kertoo joutuneensa kovaan kouluun astuttuaan ulos BB-talosta.

- Big Brotherin jälkeen olin aika hukassa itseni kanssa. Olen tämän vuoden aikana joutunut kohtaamaan myös ennakkoluuloja, Cheryll myöntää.

BB:n jälkeinen vuosi on ollut ajoittain todella raskas kauniille vaaleaverikölle, sillä hän on joutunut selittelemään itseään jatkuvasti. Ohjelman tiimoilta tullut huomio suorastaan pelästytti nuoren naisen.

- En ole osannut hyödyntää julkisuutta oikeastaan mitenkään, sillä en ole kiinnostunut esittelemään parisuhdettani tai ottamaan silikoneja, Cheryll täräyttää.

- Tämän kokemuksen myötä koen kuitenkin olevani erittäin vahva ja itsevarma nuori nainen.

"Kohtaamiset muiden kanssa lähinnä epämiellyttäviä"

BB-talossa Cheryllin asiat eivät olleet yhtä hyvin, sillä hän joutui yhtenään muiden kilpailijoiden hyökkäysten kohteeksi. Ei ole ihme, että talo tuntui välillä vastenmieliseltä paikalta. Viime kauden BB-asukki kertookin eläneensä talossa koko ajan kovan stressin vaikutuksen alaisena.

- Koin talon ajoittain kovin ahdistavana paikkana, mutta yritin keskittyä hetkestä nauttimiseen.

Vaikka Cheryll on hyvillään talon käynnistämästä kasvuprosessista itsessään, kokee hän talon aiheuttaneen paljon pahaa mieltä.

- Negatiivisia asioita oli enemmän, esimerkiksi itsensä ulkopuoliseksi tunteminen, jatkuva taistelu ja kilpailu.

Omien sanojensa mukaan Cheryll ei löytänyt talosta hengenheimolaista, eikä hän halua kaveerata yhtä aikaa BB-talossa olleiden asukkaiden kanssa.

- En ole juuri missään yhteyksissä heihin. Kohtaamiset ovat olleet lähinnä epämiellyttäviä, Cheryll paljastaa.

BB-leimasta eroon pyrkivä nuori nainen myöntää, että BB ei varsinaisesti edes kuulu hänen ansioluetteloonsa.

- Ei se (BB) mikään kunniallinen meriitti ole, juontokeikkoja tekevä Cheryll painottaa.

Juontokeikkojen ohessa Cheryllin elämässä puhaltavat uudet tuulet. Neito aloitti vastikään Laajasalon opistossa estradiviihteen ja esiintymisen -linjalla, missä opettajina häärivät juontaja-yrittäjä Jani Toivola sekä näyttelijä Ullariikka Koskela.

- Haen koulusta lisää esiintymisvarmuutta ja siipiä luovuudelleni, Cheryll sanoo hymyillen.

Big Brother -voittaja Anniina koki oleskelun talossa hyvin erilaisena kuin Cheryll. Lue Anniinan kuulumisista päivän (25.8.2009) Iltalehdestä!
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

dana
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 23 Elo 2009 21:00

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja dana » 26 Elo 2009 21:11

^Pakko sanoa etten olisi minäkään yhteydessä muihin jos mua olisi kohdeltu niin kuin Chipaa. :evil:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Petri » 26 Elo 2009 22:41

^^ Voi väärinkohdeltua Chipa-raukkaa. Syytön uhri.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 26 Elo 2009 23:45

^^^ Niin oli.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Evalds » 28 Elo 2009 23:32

Chipa ei sitten tullut toimeen kenekään kanssa, eikä tykännyt ja oli pipi jne.....Ei edes Niko ja Tero ollut mitään, todellinen itsekeskeinen narsisti. Onneksi näin heti mikä oli ihmisiä tämä tapaus. Kepeet mullat!

Psykiatri voisi sanoa että jos näkee koko ajan muissa ihmisissä pelkkää vikaa ja itsessä ei, niin olisi aika katsoa peiliin.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 29 Elo 2009 00:14

Evalds, mitä ihimettä sinä oikein selität? :scratch Nyt on pakko sanoa että en oikein ymmärtänyt mitä hait takaa viestilläsi? Kepeet mullat? Hä? :?
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 29 Elo 2009 00:25

Evalds kirjoitti:Chipa ei sitten tullut toimeen kenekään kanssa, eikä tykännyt ja oli pipi jne.....Ei edes Niko ja Tero ollut mitään, todellinen itsekeskeinen narsisti. Onneksi näin heti mikä oli ihmisiä tämä tapaus. Kepeet mullat!

Psykiatri voisi sanoa että jos näkee koko ajan muissa ihmisissä pelkkää vikaa ja itsessä ei, niin olisi aika katsoa peiliin.
Naulan kantaan.
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 29 Elo 2009 00:30

Evalds kirjoitti:Onneksi näin heti mikä oli ihmisiä tämä tapaus.
No onneksi huomasit heti mistä oli kysymys! Ties mitä olisi voinut tapahtua!

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 29 Elo 2009 00:36

kiinteistöprinssi kirjoitti:
Evalds kirjoitti:Onneksi näin heti mikä oli ihmisiä tämä tapaus.
No onneksi huomasit heti mistä oli kysymys! Ties mitä olisi voinut tapahtua!
Onneksi kävit kommentoimassa. Ties mitä olisi voinut tapahtua.
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 29 Elo 2009 04:32

Evalds kirjoitti:
Psykiatri voisi sanoa että jos näkee koko ajan muissa ihmisissä pelkkää vikaa ja itsessä ei, niin olisi aika katsoa peiliin.
Nimenomaan Chipa näki itsessään aika paljon vikaa. Se oli kyllä aika huolestuttavaa.

Avatar
Fossu
Peitonheiluttaja
Viestit: 161
Liittynyt: 14 Syys 2008 13:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Fossu » 31 Elo 2009 00:33

rauskuman kirjoitti:
Evalds kirjoitti:
Psykiatri voisi sanoa että jos näkee koko ajan muissa ihmisissä pelkkää vikaa ja itsessä ei, niin olisi aika katsoa peiliin.
Nimenomaan Chipa näki itsessään aika paljon vikaa. Se oli kyllä aika huolestuttavaa.
Oli. Itselläni vähän sama vika..
ihQin, teitin rinsessa :D

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Bna » 15 Syys 2009 19:13

Oi kun Chipa on kaunis :in love:
Ja pinkit hiuksetkin hävinneet! :thumbsup
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Spencer » 22 Loka 2009 16:59

Egorazzi kirjoitti: Nainen naamion takana

Cheryll Karri tunnetaan edelleen. Kampin Pasta La Vistan pöydissä alkaa heti kuiskuttelu Cheryllin kävellessä ravintolaan sisään.

Kuva

Tosin Cheryll tunnettiin jo ennen Big Brother -ohjelmaa; ennen kuuluisaa Segway-episodia; ennen talossa tapahtunutta peiton heiluttelua BB-Riston kanssa.

Cheryll ehti olla edellisellä BB-kaudella talossa parisen kuukautta, mutta kun Henna Kalinainen ilmestyi taloon, kansa päätti että yksi blondi kerrallaan saa riittää, ja äänesti Cheryllin ulos.

Vaikka muun muassa Ilta-Sanomat väitti Cheryllin harrastaneen seksiä, hän edelleen kiistää näin tapahtuneen: "Ei siinä mitään todellista seksiä harrastettu, vaikka kyllähän se siltä (jälkeenpäin katsoessaan) näytti".

Toisin kuin suurimalla osalla suoraan pystymetsästä BB-taloon repästyistä, tuiki tavallisista taviksista, Cheryllillä oli vilkas sosiaalinen elämä jo ennen tuota maailmanlopun ohjelmaa. Hän oli tunnettu "naama" Helsingin yöelämässä ja ehtinyt nuoreen ikäänsä jo kokeilla siipiään Vintage-putiikin pitäjänä.

"Siihen aikaan oikeen ärsytti, kun kämppä välillä on täynnä vanhoja vaatteita, mitä piti pestä ja tuunata".

Toisin kuin muille kilpailijoille, Cherylille BB:stä muodostui työnsaantia ja sosiaalisia suhteita rasittava taakka. Toisaalta, nyt Cheryll kuitenkin tunnetaan kohtalaisen yleisesti Suomessa ja Cheryllin kommentit ovat olleet mediassa haluttuja uuden kauden käynnistyttyä.

Nainen tunnustaa kylmästi pelanneensa BB-talossa ja häntä jäi harmittamaan kaverustuminen BB-Hennan kanssa aivan kisan loppuvaiheessa - virheliike, mikä saattoi maksaa jopa kilpailun voiton.

Big Brother olikin hieman hapanimelä kokemus Cheryllille.

Meille on näköjään varattu pöytä numero kolmetoista, et kai ole taikauskoinen?
- Itse asiassa kyllä, koska mun isä teki itsemurhan kun mä olin kolmetoista.

Olet asunut myös Hollywoodissa tovin?
- Joo, tosin vain puolisen vuotta. Ystävystyin siellä vanhemman Suomalaisen miehen kanssa, joka oli pelannut (pokeriin) kaiken omaisuutensa Suomessa ja muuttanut sinne uuden elämän perään. Kyllä mä kovasti pidin siitä Amerikanmeiningistä ja ois kiva päästä uudestaan. Ulkomailla on myös se hyvä puoli, että jengi ei tunnista. Käväisin tossa hiljattain Kööpenhaminassa, mutta sielläkin joku suomalainen osoitteli sormella, että 'tossa on toi BB-Cheryll'.

Nyt opiskelet estradiviihdettä Laajasalon opistossa?
- Kyllä, Jani Toivolan opastuksessa.Juontohommat kiinnostaisi. Ei se ole pelkästään sitä, että pitäisin esiintymisestä ja keskipisteenä olemisesta, vaan se on mulle yksi tapa kanavoida mun luovuutta.

Sun kaveri Ragnar äänestettiin ulos BB-talosta ja nyt teillä onkin yhteinen tulevaisuuden suunnitelma vireillä?
- Mun mielenkiinto tän vuoden BB:tä kohtaan lopahti samalla, kun Ragnar joutui lähtemään ja samalla sovittiin, että mun BB-blogin pitäminen oli sit siinä... Joo, meillä on tulossa yhteinen ravintola-show. Osittain ohjelma on vielä salaisuus, mutta se sisältää myös kaikenlaisia kilpailuja, joita me Ragnarin kanssa vedetään. Meidät kannattaa todellakin buukata esiintymään!

Cheryll on yksi niistä julkkiksista joiden julkinen kuva ei välttämättä vastaa todellisuutta; boheemi ja herkkä sinkkunainen, mutta kuitenkin valmis topakasti sanomaan ääneen oman mielipiteensä. "Pahe", jota Suomessa ei katsota aina hyvällä.

BB-rooli on Cherylliltä ohi, on aika riisua naamio ja katsoa kohti uusia haasteita.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 02 Marras 2009 21:10

Cheryllin tulot nousseet jälleen esiin.
www.iltalehti.fi/verot/ kirjoitti:
BB-Cheryll maksoi 8 euroa veroja

Maanantai 2.11.2009 klo 10.31
Viime vuonna Cheryll kertoi pimittävänsä tulonsa verottajalta.

Viime vuoden Big Brotherissa kilpaillut Cheryll Karri tienasi 2048 euroa. Veroja hän maksoi 8 euroa ja palautuksia kilahtaa tilille 471 euroa.

Vuonna 2007 Cheryll tienasi jotakuinkin saman verran, noin 2400 euroa. Kun Iltalehti ihmetteli, miten hän voi asua tuloillaan Helsingin keskustassa ja elää vauhdikasta elämää jossa rahaa kuluu, tunnusti Cheryll saavansa palkkansa promootiotöistään pimeänä.

IL
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”