Tero Savikuja

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
magpie
Kyttääjä
Viestit: 79
Liittynyt: 05 Syys 2007 10:30
Paikkakunta: Oulu

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja magpie » 19 Loka 2008 00:30

Tero on yksi suosikeistani. Mielenkiintoinen tyyppi, jonka jutuista ei pääse aina ihan selvyyteen. Tuntuu, että Tero jättää tahallaan sanomatta osan asioista ja puhuu muutenkin vähän kautta rantain kierrellen ja kaarrellen. Ehkä Tero pelkää osaltaan joko asukkaiden tai yleisön reaktioita, jos hän alkaisi puhumaan suoremmalla tyylillä. Aika paljon Teron mieteskelyistä tulee UK BB 2003:n Jon mieleen, koska hän tuppaa analysoimaan tilanteita kyllästymiseen asti ja miettii paljon, mutta puhuu vähän.
"Jos se tarkoittaa montaa juttua, miksei niitä kaikkia voi sanoa erikseen?" -Cheryll 20.10.2008

12karvajalkaa
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 19 Elo 2008 21:15

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja 12karvajalkaa » 19 Loka 2008 00:31

Olen ollut Teron fani, koska Mariannen kanssa hänestä tuli alkuun esiin jotain herkkää, tai niin luulin. No, seurasin pitkään tarkemmin ja eka mielikuva häipyi kuin tuhka Tuuliin (tahallisia kirjoitusviheitä) ja samalla 50 000 e alkoi näyttää lähestyvän. Nyt pelkään pahoin, että kohta saamme kerätä kokoon Tuulin rippeitä. Toivon silti että olisin väärässä, mutta toisaalta peli talossa rules, niin kauan kuin osaa pelata oikein..Terpan peliä en enää arvosta vaikka väärässä olisinkin.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 19 Loka 2008 01:32

Tero on mukava, mutta silti en hänestä BB-asukkaana pidä yhtään. Tylsääkin tylsempi. Totuus on että jos läyhääjät ei ois tätä miestä kiusannu, niin ei tää ois koskaan noussut näin korkealle kuin on. Ei sillä, että kiusaamista suosisin.

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 19 Loka 2008 01:41

Ehkä tietoisin kameroista ja on ehkä vähiten aito jäljellä olevista. Miettii kokoajan mitä yleisö hänestä ajattelee. Ja jättää asioita ehkä siksi sanomatta. Toivottavasti lähtee kävelemään talosta as soon as possible.

Avatar
miuumauu
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Loka 2008 00:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja miuumauu » 19 Loka 2008 02:07

ÖÖäääh.. joo siis mä en vaan voi käsittää, miten Terosta porukka niin tykkää. En nää siinä miehessä MITÄÄN ihmeellistä?! Oikeesti... tosi huono huumori, ihan ihmeellistä spekulaatiota asioista ja en tiiä.. Tavallaan.. huom. "tavallaan" mulla ei oo Teroa vastaan mitään. Mut ku MIKSIII ihmiset tahtois näin LAIMEEN ihmisen voittavan.. Tai siis, kun Tero ei tavallaan herätä mussa minkäänlaisia oikeen tuntemuksia?! tai ok vähän inhoa :D :S hmh.. Oon yrittäny seuraa mikä siinä ihmisessä viehättää tai kiinnostaa..mut ei.. JA oon varma, et oisin pitänyt häntä samanlaisena seinäruusuna.. niinku joku Tuuli on, mutta kun hänet on nostettu jotenkin näin ylös niin siks hänet oon huomannut sitten niin joo :DD... niin ihmettelen vaan.
yöh..
Kattokaa pliis sen ällö virnettä siinä häätöäänestys kuvassa :DDD hahha
(hmm okei no ehkä Tero inhottaa mua aika paljon ... tarkemmin ajateltuna :D!!)
BB3 Sauli+Niko !!

Avatar
jerri
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 06 Loka 2008 20:56
Paikkakunta: Finland

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja jerri » 19 Loka 2008 08:45

Tero on kyllä mun mielestä mielenkiintonen henkilö talossa, vaikkei olekaan koko ajan suunapäänä ja mielipiteitään huutamassa. En ymmärrä Teron juttuja läheskään aina, mutta sillon kun ymmärrän niin hyvää läppäähän sieltä tulee :thumbsup

Ja ihmetyttää vieläkin miten se on pystynyt olemaan noin rento ja järkevä kaiken ton piikittelyn ja porukkalla lyttäämisen keskellä.
Tero on selkeesti vapautuneempi läyhäjengin lähdön jälkeen, ja sitä on jopa ilo seurata 24/7 ruudusta. Voittaa tai ei, kyl sen mielellään finaalissa näkis 8)
"Pikkupeikko takkutukka, pitkä häntä, risa sukka.."

Avatar
miuumauu
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Loka 2008 00:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja miuumauu » 19 Loka 2008 11:12

noniin hmm..
öööh.. nii en tiiä mitä nyt sanoisin, kun mulla on ihan eri mielipide asiasta.. mutta mutta :D nii kaikilla makunsa :S ja Tero on mun mielestä ihan plääh.. Siis en tajuu tota on vapautunut, kun läyhääjät lähteny talosta.. siis ihan samallainen ihme.. no en sano..
ja pakko sanoo VAIKKA kaikki on varmaan IHAN ERImieltä mun kanssa tästä asiasta, MUTTA mun mielesä Tero on ollu aika mulkku kyllä Mariannelle!? Tai siis se vaan ignooras sen ihan yhtäkki naps näps.. ja ok nyt kaikki sanoo et ei vitsii Marianne on ihan hirveeee ollu sillee yhyy yhyy .. mut whatever se on mun mielipide joo emmää tiiä:D täst varmaa vaa vois kiistellä ainiaan :D
hihhee :)
BB3 Sauli+Niko !!

Avatar
miuumauu
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Loka 2008 00:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja miuumauu » 19 Loka 2008 11:13

JA TOI TERON paska lässytys nyt tuolla keittiössä.. EI SAATANA :DDDD!! :DDsajnikfoaasfokisojaiodokfaOJ :d NOH mikäs siinä... joo siis tosi fiksu mies on =) =)
BB3 Sauli+Niko !!

Avatar
Angelina
Toukka
Viestit: 13
Liittynyt: 19 Loka 2008 11:04
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Angelina » 19 Loka 2008 11:13

Mä tykkään Terosta. Joku siinä vaan on niin jännää ja kivaa, että mun puolesta Tero vois voittaa.
TERO ♥♥♥
...ja Ansku

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2008 11:21

On myönnettävä, että mikäli Tero voittaa, eikä tee mitään ihmeempiä tulevina viikkoina.
Niin kyllä se olisi tylsin voittaja aikaisempiin voittajiin verrattuna, rehellisesti sanoen.

Eli toivon, että vielä repäisee jotenkin, muuttuisi viihdyttäjäksi tai jotain vastaavaa.
Nyt mies on lähinnä edennyt talossa vain viisastelemalla ja keskustelemalla.... :shock:
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
miuumauu
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Loka 2008 00:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja miuumauu » 19 Loka 2008 11:25

FF komppaan SUA NIIN!! :DD
BB3 Sauli+Niko !!

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Loka 2008 11:27

miuumauu kirjoitti:FF komppaan SUA NIIN!! :DD
Hyvä, että joku muukin on samaa mieltä. :thumbsup
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Evalds » 19 Loka 2008 12:19

Tero on tylsimpiä tyyppejä koko Suomen BB-historiassa, mutta minusta hänen pitää voittaa koska tämä loppukausi on niin kuiva, että tapetin pitää saada voittaa, muuten tästä kaudesta jää vääristynyt kuva.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja sally » 19 Loka 2008 12:28

tero on vieläkin liian epämääräinen etten pysty pitää suosikkiaineksena. tyyliin onks tää jäbä lintu vai kala.
livenä jutellessa tälläsen tyypin kanssa, kun omaan erittäin lyhyen pinnan, menis hermo varmasti heti kättelyssä kun tyyppi ei saa mitään sanottua ilman "no mie oon sellanen ett" "no ku mie mie mie" ja jutun juoni jää aina vaan epäselvemmäksi mitä enemmän sanoja tippuu.
en tiedä olisko sitte tarpeeks kummallnen ett vois joku kummallinenkin ihminen kerrankin voittaa?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Loka 2008 12:32

Mulla ei ole oikeastaan tullut kuin pari kertaa turhautuminen Teron jaarituksiin, mutta mulla onkin erittäin pitkä pinna ja jaksan kuunnella ihmisiä ja tykkään pitkistä keskusteluista.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 19 Loka 2008 12:39

Sihijuoma(n) kirjoitti:Mulla ei ole oikeastaan tullut kuin pari kertaa turhautuminen Teron jaarituksiin, mutta mulla onkin erittäin pitkä pinna ja jaksan kuunnella ihmisiä ja tykkään pitkistä keskusteluista.
Mullakin vain pari kertaa on ärsytyskynnys tullut vastaan Teroa kuunnellessa ja mulla EI ole pitkä pinna, ei todellakaan. Tero on kuitenkin hyväntahtoinen jaarittelija.
You're not bored, you're boring.

Avatar
miuumauu
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Loka 2008 00:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja miuumauu » 19 Loka 2008 14:55

[14:52] TERO paljasti yöllä vanhoja keskusteluja Tuulille. Puukotti tosi pahasti esim. Masaa selkään! Tuulin ens nimeämiset ihan varmat. TERO tosi KIERO ja MANIPULOIVA !!
Ok no en oo ehkä ihan noin rankoilla kannoilla, mutta se tosiaan puhu kakkaa mertsistä ja masasta yöllä.. ja muutenki
buu Tero... :D :)
BB3 Sauli+Niko !!

Avatar
miuumauu
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Loka 2008 00:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja miuumauu » 19 Loka 2008 14:55

toi on mun viestiä tost OK:sta asti siis toi ylempi napattu vaan tost chatista
BB3 Sauli+Niko !!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Loka 2008 16:23

miuumauu kirjoitti:toi on mun viestiä tost OK:sta asti siis toi ylempi napattu vaan tost chatista
Pikku vinkki. Jos sulla on jotain lisättävää omaan viestiisi niin sen voi editoida mukaan.
Tekstiä ei saa muuttaa mutta siihen saa lisätä asioita.
E: Näin ei tule turhia viestejä.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 19 Loka 2008 17:01

Tero näyttää tuossa uudessa lookissaan ihan Muumien majakkajakson viiksivallukalastajalta.

Avatar
Seikkaili
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 828
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:19

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Seikkaili » 19 Loka 2008 17:04

Ihme hampuusi-luukki kyllä.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 19 Loka 2008 17:12

Joo sain kyllä "Asukkaaksi taloon"-jaksossa ihan erilaisen kuvan tästä kasipäkki-jätkästä. Kuin mitä on talossa hän.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”