Tero Savikuja

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 24 Loka 2008 07:26

En missään nimessä kannata Teroa jatkoon vain siksi että on alkuperäinen asukas. Kyllä ois tää herra saanu poistua esim. ennen Kassua, mut minkäs teet.

Oksettava tyyppi, toivon ettei missään nimessä voita tämän vuoden BB:tä.

Avatar
Vyth
Peitonheiluttaja
Viestit: 179
Liittynyt: 20 Loka 2008 23:50
Paikkakunta: Espoo

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Vyth » 24 Loka 2008 07:36

Luoja... jos niin tapahtuis. Oispa siin hauskaa menis varmaan voittopuhe näin.. "No ajattelin, et antaisin nää rahat pois, ku se on mitä teen mut en annakkaa, ku täytyy kato miettiä tota, että joo ehkä voisin mut ehkä en mut eihän sitä kukaan sillei tiedä.."

Odotanko pikkusen, että pääsee Vapun kuulusteluun tämä tyyppi, Enpä olis yllättyny, jos vaan jäätyis.. Onko kukaan miettiny miten Tero edes haki bigbrotheriin? tuntuu aika epätodenäköseltä.

Avatar
Seikkaili
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 828
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:19

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Seikkaili » 24 Loka 2008 09:54

Puukkoo puukkoo!

Tero on yhä hyvä jätkä, mutta täydellinen kykenemättömyys puhumaan asioita kuntoon raivostuttaa jo. Nyt vissiin jo kaikille selvinnyt miksi Teron seurustelusuhteet ovat olleet sellasia kun ovatkin.

Toisaalta, eipä talossa Harrin lähdettyä parempiakaan ole.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Nist » 24 Loka 2008 10:00

Tapzukka kirjoitti:Loksahti leuka auki meikäläiselläkin tosta "luonteenpiirteiden katoamisesta".. Ei herranen aika mikä tollo.
Niin ja se alkoholinkäyttöhän ei vaikuta mitenkään ihmisen luonteenpiirteisiin.. :lol:
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja calderyon » 24 Loka 2008 12:40

Toivoisin Teron sanovan Tuulille näin:

Tero: "Ääh!!! paskat, Mä en jaksa enää kierrellä ja kaarrella."

Tero: "Tuuli, mä tykkään susta todella paljon ja haluaisin olla sun kanssa täällä ja ulkomaailmassa."

Tero: "Mennään vaikka treffeille ja katsotaan mihin se johtaa..." tms.

Tuuli: (naurua ja kikatusta)
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 24 Loka 2008 12:47

Noihan sen pitäisi tehdä kun kummiskin ajattelee niin ja koko insidenssi menisi ohitse tulisi selvyys kaikille ja kun muutkin ajattelee, että siinäpä mukava pari niin asiat selviksi. Loppuis toi jahkaus kun kumpikin miettii mitä sanoa Vapulle sunnuntaina. Terolta kommentti jos Vappu kysyis Tuulista olisi vaikka no tottakai ja toivottavasti tuleekin jotain, pelkäävät varmaan sitä mitä muut ajattelis mutta tulisi ainakin selvyys.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
miauh
Sveitsi
Viestit: 97
Liittynyt: 23 Syys 2008 02:11

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja miauh » 24 Loka 2008 12:53

Tero taitaa purkautuu joka yö tästälähin, kosteet ja kiihkeet =))

Avatar
Patriootti
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 26 Heinä 2008 20:23
Paikkakunta: Espoo

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Patriootti » 24 Loka 2008 13:04

Tero puhuu helvetin ympäripyöreitä - kierrellen ja kaarrellen. Lempipuuha nukkuminen ja syöminen :lol:

"Mä yritän niinku sillein, päästä ihmisten pään sisään"

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja sally » 24 Loka 2008 18:21

en tajuu mutt on alkanu jotenkin etomaan tero. ainakin ton tuuli jutun se on hoitanut niin paskasti ku kukaa voi ikinä mitää hoitaa. idiotismia kerrakseen on myös miehen juomatavat. sekuntia ennen kuin on ehtinyt selostaa miten aikoo nauttia hitaasti juomansa, tämä aikuinen mies imaisee puoli lasillista kerrallaan kuin vanhakin juoppo. ei mulla oo mitään juomista vastaan, päin vastoin, juon itsekin antaumuksella ihan kiitettävällä frekvenssillä juhlintatarkoituksiin mutta tollanen pentumeininki on kyllä aika naurettavaa saman ikäiseltä mieheltä.

edelleen liian epämääräinen. en toivo voittoa kyllä, en oo aiemminkaan kunnolla toivonut.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Evalds » 24 Loka 2008 18:46

Teron on sotkeutumassa Tuuliin ja eilinen päälähetys oli täynnä taas tätä Teron kyvyttömyyttä puhua asioista. Tuotanto voisi leikata nämä tylsät "teromaisuudet" pois.

Viime yönä taas Teron hanska kävi ja mälli lensi, Teron kyllä aikamoinen käteenvetäjä. No ohan sekin parempi kuin olla känniäääliö.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 24 Loka 2008 18:52

Evalds ei se Teron käsi käynyt vaan Tuulin :thumbsup
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Tapio » 24 Loka 2008 20:20

calderyon kirjoitti:Toivoisin Teron sanovan Tuulille näin:

Tero: "Ääh!!! paskat, Mä en jaksa enää kierrellä ja kaarrella."
:damnfunny Teron puhetyyli, identiteetti, elämänkatsomus ja kaikki muukin perustuu kiertelylle ja kaartelulle. Syön vasemman jalkani jos Terppa joskus päästää tällaista suustaan.
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 24 Loka 2008 20:23

Joo äsken ulkona sanoi Tuulille, että semmonen kuuluu hänen taktiikkaan jos tulee semmonen kysymys asukeilta tai Vapulta puhuu aivan sekoja että kukaan ei ymmärrä ja pääsee kiusallisesta tilanteesta. Terokin Finaaliviikolle Jouhanin ja Cipan sekä Tuulin kanssa :tu
Finding life since 1970, forum member #1223

hepsunkepsu
Mökkiläinen
Viestit: 229
Liittynyt: 26 Syys 2008 18:41

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja hepsunkepsu » 24 Loka 2008 20:31

Taisin joskus aiemminkin sanoa, mutta tulkoon uudestaan: Tero on oikeesti kaikkein kovin pelaaja tässä bb:ssä. Punnitsee jokaista lausettaan suhteessa siihen, minkä vaikutuksen se tekee katsojiin, no ehkei ihan niiitä umpipäissään möngerrettyjä, mutta niistähän ei saa kukaan muutenkaan mitään tolkkua.
Alkaa vaan pikkuhiljaa mennä itsekkin niin solmuun, ettei varmaan enää ymmärrä omia juttujaan. Näin.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 24 Loka 2008 20:40

Oikeessa olet Hepsunkepsu, Mutta mä laittaisin aluperäiset asukkaat loppuun asti ja sitten kansa sais päättää ketä uskovat. Tuuli mukana finaali viikolla, mutta luulen et rahkeet ei ihan riitä kolmen kovan lyömiseen :shock:
Finding life since 1970, forum member #1223

hepsunkepsu
Mökkiläinen
Viestit: 229
Liittynyt: 26 Syys 2008 18:41

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja hepsunkepsu » 24 Loka 2008 20:47

Ei mua oikeestaan haittaa tai en siis koe negatiivisena sitä, että Tero laskelmoi ja pelaa niin selkeästi. Älytöntähän se olis, jollei yhtään ajattelis hommaa pelin kannalta. Noille kanssa-asukeille se on varmaan raivostuttavampaa kuin meille katsojille.

Tero kuuluu kyllä viimeisenä talossa olevien joukkoon, ei siinä mitään.

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Tapio » 24 Loka 2008 20:53

Mä en enää jaksa tuota Teron epäselvää puhumista, toivon vaan ettei voita tätä kautta. Täytyy äänestää Johan voittoon.. (Niko: Mä en kestä jos mä näen sen virneen vielä täällä finaaliviikollakin) Täytyy äänestää Johan voittoon, ihan vaan kostoks [smilie=a_chuckle.gif]
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 24 Loka 2008 20:56

En oo missään vaiheessa pitänyt tästä tyypistä. Aion taistella viimekauden antiKadifanien tavoin sen puolesta, että oma inhokkini ei voita!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Sihi » 24 Loka 2008 20:58

rauskuman kirjoitti:En oo missään vaiheessa pitänyt tästä tyypistä. Aion taistella viimekauden antiKadifanien tavoin sen puolesta, että oma inhokkini ei voita!
Hyvä. Aina kannattaa taistella. :thumbsup
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 24 Loka 2008 21:00

Mulle aivan sama kansa päättää mut tällä hetkellä luulisin Jouhanin olevan käressä saa nähä miten loppukausi menee [smilie=rlp_smilie_242.gif]
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Tapio » 24 Loka 2008 21:05

Minun lajittelussani Tero kuuluu yhtäaikaan kolmeen eri kategoriaan: hetkellisesti viihdyttäviin, turhiin tapetteihin ja inhokkeihin. En keksi minkä takia jotkut pitävät tätä suosikkinaan :? ..
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 24 Loka 2008 21:13

Ehkä johtuu siitä, ettei ole vihastuttanut asukkeja on vaan outo, mutta reippaanoloinen perusjätkä. On kyllä välillä aiheuttanut avautumis tarvetta tälläkin viikolla mutta menköön loppuun. Ei sitä tiiä miten tää vielä kehittyy. Näyttäis siltä, että kohta tuolla ei tavita kuin kolme parisänkyä 1 Terolle ja Tuulille 2 Jouhanille ja Anskulle 3 Cipalle ja Masalle. :thumbsdown
Finding life since 1970, forum member #1223

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”