19. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: 19. päivä

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 13 Syys 2008 23:04

Chery on kiehtoutunut Mamen kertomuksista, Mel-iilimato hymyilee v-mäistä hymyään väheksyvästi.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 19. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 13 Syys 2008 23:36

Keskustelupiiri (lopussa jäljellä Johan, Cheryll, Tero ja poissaoleva Marianne) päättyi Johanin toteamukseen ajatuksistaan havahtuneelle Mariannelle: "Ei me silleen mistään erikoisesta puhuttu... Ihmismielen synkistä salaisuuksista."

Ei se loppunutkaan. Cheryll tuli takaisin puhumaan Dzeille Dzeistä.

Ei, kyllä se sittenkin loppui. Tsetsekärpänen katosi taas. Mutta Tero on selkä.

Tsirppa palasi, mutta enää ei keskustella. Nyt puhutaan crocseista. Mantakin on paikalla.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 19. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 13 Syys 2008 23:41

Jutustelu muuttui aika radikaalisti, kun Niko, Andreas ja Mia tulivat kuvaan. Alettiin puhua yhdynnästä Aden naurun säestyksellä. Ja sitten Mantan hiuksista. C: "Miten sul noin nopeesti kasvaa hiukset?" Manta: "Mä käytän substralia."

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: 19. päivä

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 13 Syys 2008 23:41

Manta on kuullut apinoista (bonoboista), jotka sopivat riitansa panemalla.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 19. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 13 Syys 2008 23:43

Kyseltiin hiusten alkuperäistä väriä. Mertsi: "Mul on tummanruskeet hiukset." Meli: "Onks sul tummanruskeet hiukset?" Mertsi: "On." Meli veemäisesti: "Aika vaalee juurikasvu."

2350: Manta: "Mä herään siihen, kun se möllöttää päin mun naamaa." Meli: "Kuka?" Manta: "Kuu."

Sitten puhe kääntyi häätöön. Manta, Niko, Ade ja Meli haluavat Tsipan jäävän taloon ja Markon lähtevän. Tsipa: "Tutustukaa Markoon oikeesti!" "Se on oikeesti hyvä tyyppi." (Ylläri, ettei saanut muilta juuri vastakaikua. Sai silti ehkä ajattelemaan, en tiedä.)

0000: Tsipalta kysyttiin, miten Tsipa lähestyy ihmistä (miestä tai naista), jota pitää kiinnostavana baarissa tms. Cheryll: "Kyl mä yritän herättää sen henkilön huomion." Marianne: "Järjestää kauheen draaman. Cosmopolitanit lentelee!"

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”