29. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
ulkopuolinen
Asukaskokelas
Viestit: 106
Liittynyt: 09 Elo 2008 18:29
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: 29. päivä

Viesti Kirjoittaja ulkopuolinen » 23 Syys 2008 21:33

Musta on ihan kiva että ihmiset keskustelee asioista, mutta ton Mariannen monologien kuunteleminen on kyllä hiton puuduttavaa. Suoranaista lässyttämistä. Keskustelu vaatii mun mittapuulla useemman kuin yhden osanottajan, heijastuspintoja ei lasketa.
Vähän outo ja yksinkertainen.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 29. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 23 Syys 2008 21:35

Ei kai tuo Tuuli ollut koko ajan paikalla kuuntelemassa Mariannen ja Cheryllin keskustelua? Anskukin kommentoi välillä, mutta en kuullut Tuulilta sanaakaan.

Jaa, nyt se Liidun sanainen arkku aukesi: "Mä oon saanut miehiltä niin paljon paskaa niskaan."

Avatar
Hassa
Television orja
Viestit: 780
Liittynyt: 25 Elo 2008 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: 29. päivä

Viesti Kirjoittaja Hassa » 23 Syys 2008 23:06

C on elättänyt itsensä mallin töillä Espanjassa, bilettänyt Hollywoodissa Britneyn seurueessa ja syntynyt Lohjalla. Yksi fakta ei ole totta, ontuvimmat yksityiskohdat olivat toistaiseksi Lohjan kohdalla.

e: jaa, säännöt muuttuivat matkalla - nyt onkin kaksi tarinoista valhetta ja yksi totta. Puolet asukkaista oli ymmärtänyt asian toisin päin.

e: Lohjalla syntyminen oli totta. Nyt väittelevät siitä, onko C väittänyt olevansa paljasjalkainen helsinkiläinen vai ei. C kertoo että on sanonut äitinsä olevan viidennen polven helsinkiläinen mutta hän itse ei ole.

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: 29. päivä

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 23 Syys 2008 23:06

leikkivät kuutamolla ohjelmaa. Chipa vuorossa.

E: hyvin se veti, koulun nimi tuli just ja just pinnistämällä, yhtään naapurikuntaa Lohjalta ei tullut mieleen. :D
Mallihommiin vastaukset tuli kaikista varmimmin.
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
Hassa
Television orja
Viestit: 780
Liittynyt: 25 Elo 2008 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: 29. päivä

Viesti Kirjoittaja Hassa » 23 Syys 2008 23:11

Nikon väittämät: kirkkoherra on osoittanut seksuaalista kiinnostusta häntä kohtaan, hän on selvittänyt Marco B:n ja Andy McCoyn riitaa ja on rakastellut kirkossa (vai kuulinko väärin?)

e: totta oli kirkkoherran lähentely. Ei ollut kuulemma traumaattista.

Avatar
Hassa
Television orja
Viestit: 780
Liittynyt: 25 Elo 2008 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: 29. päivä

Viesti Kirjoittaja Hassa » 23 Syys 2008 23:19

Mia: olen ollut kymppiuutisten loppukevennyksen aiheena, ollut Tenavatähti-kilpailun finaalissa ja ollut kaljalla Mikael Forssellin kanssa.

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Re: 29. päivä

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 23 Syys 2008 23:35

Hassa kirjoitti:Mia: olen ollut kymppiuutisten loppukevennyksen aiheena, ollut Tenavatähti-kilpailun finaalissa ja ollut kaljalla Mikael Forssellin kanssa.
Mia on ollut kympinuutisten loppukevennyksessä. Meni suurimmaksi osaksi ohi, mutta siihen liittyivät mansikat ja Lipponen. Ade kertoi jo ennen totuuden paljastumista että muistaa nähneensä kyseisen pätkän.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”