74. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 07 Marras 2008 00:53

Tero käännös: Tero ei voi sanoa varmaksi Tuulin ja hänen suhdetta, koska opiskelupaikka on Saksassa. Siksi haluaa että Tuuli ei ole liian kiinní heidän jutussaan. Saksa on tällä hetkellä tarkeämpi.
Tämä ei ole tosin se mitä Tuuli ajoi takaa vaan se että Tero myöntää että haluaa nukkua Tuulin vieressä ja tunnustaa että on mustis.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 07 Marras 2008 00:58

Anna kertoo taas huomionkipeydestään ja miessuhteistaan. Samat mitä Tuulille joskus tässä lähiaikoina.

Cheryll kysyi, saako tulla. Alex antoi luvan, sanoi itsekin vain tulleensa mukaan keskusteluun. (Ansku, Alex ja Tsipa istuvat sängyllä, Anna seisoo heitä vastapäätä.)

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 07 Marras 2008 01:00

Tuuli tilitti äsken Johanille Teron kertomusta Saksan opiskelupaikasta. Johan totesi tähän vain "Tero on humalassa". Tuuli tokaisi Johanille, ettei jaksa keskustella aiheesta.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 07 Marras 2008 01:03

Anna kommentoi Alexia ja Anskua samantyyppisiksi. Totesi, että itse ja Cheryll ovat räjähtäviä. Cheryll kysyi, mitä mieltä Anna on hänestä, kun eivät ole oikein keskustelleet. Annan mielestä ovat jollain tavalla "niin samanlaisia", mutta joissain asioissa täysin erilaisia. Cheristä tuntuu, että Anna on "enemmän diiva" kuin Cheryll itse ja "enemmän jätkä".

Avatar
HPP
Merirosvo
Viestit: 1260
Liittynyt: 09 Marras 2007 05:06

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja HPP » 07 Marras 2008 01:05

Tuuli kaipaa Terolta tunnustusta mustasukkaisuudesta ja välittämisestä ilmaisten itsensä terotyylillä. Tero ei luonnollisestikaan syty moiseen. :D

E: typo.
"HPP - Aina asiallinen ja hyvin koostettuja mielipiteitä"

Avatar
Seikkaili
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 828
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:19

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Seikkaili » 07 Marras 2008 01:06

Tero ottaa pesäeroa Tuuliin.

BStone
Peitonheiluttaja
Viestit: 178
Liittynyt: 23 Loka 2008 10:49
Paikkakunta: Helsinki

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja BStone » 07 Marras 2008 01:06

Nyt alkaa taas tämä "mie puhun suoraan" ja "sie oot ujo". :roll: Taitaa ruveta riittämään...

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 07 Marras 2008 01:07

Tero kertoo, että hänellä ja Tuulilla toimisi homma kaikista vähiten (ulkopuolella?), mutta Tero tuntee vetovoimaa Tuuliin, jotain kemiaa.
Cheryllin kanssa Terolla toimii homma paljon paremmin, mutta Cheryll on Terolle kuin sisko.

Aika karua tekstiä toisaalta. Tuuli voisi lopettaa tuon lypsämisen ja tehdä itse päätöksensä suuntaan taikka toiseen.

Nyt Tuuli sanoi, että Tero yrittää talossa jokaisen suosioon.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 07 Marras 2008 01:10

Cheryllin mielestä Anna on itsevarmempi: "Mä oon 'anteeks, et mä oon olemassa'." ANna: "No se on kyl totta." Annan mielestä on ihanaa, että Cheryll ottaa kaikki huomioon, ärsyttää kuitenkin välillä, mutta: "Se on ihanaa, et sä välität."

Anna: "Meiän äiti on opettanu meiät niin feminismiin." "Mun äiti on tämmönen tosi vahva."

C: "Sul on sellanen tietty rohkeus ja itsevarmuus." Anna: "Miehet on semmosii, et ne ei tuu hyppii mun varpaille. Miehet ei hypi."

C nosti esiin myös Annan herkkyyden. Anna myönsi. Anna: "Välillä mulle tulee sellasii lahoomisia." ANna kertoi sen aina johtuvan itsetunto-ongelmista.

Avatar
Ulrika Johnson
VIP-vieras
Viestit: 878
Liittynyt: 28 Syys 2008 17:39
Paikkakunta: Sollentuna/London

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Ulrika Johnson » 07 Marras 2008 01:11

tero väittää sanovansa asiat suoraan, eikä halua lähteä viestittelemään...

liitun mielestä tero ei tee näin hänelle...
Ulrika ka ka ka ka ka....

Kuva

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 07 Marras 2008 01:12

Talossa on näköjään vakavat keskustelut menossa jokapuolella, Anna ja Chipa puhuvat keskenään makkarissa ja taustalla sitten kuuluu Anskun ja Alexin keskustelu.... [smilie=a_listenuppunks.gif] :roll:
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 07 Marras 2008 01:13

Henna, Jarmo ja Johan tulivat sohvalle myös, toivottavasti T&T-länkytys loppuu kohta.
Taas jauhavat siitä, kuka tekee aloitteen, milloin tekee, miksi tekee tai ei tee. Voi ziisus.

e. ei Hanne, vaan Henna :P

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 07 Marras 2008 01:13

C: "Mä haluisin joskus olla tosi itsevarma, mut mä en pysty." (tjsp.) C vertasi Annaa Johaniin? Anna sanoi, että hänessä ja Johanissa on paljon samaa. Viittasi aiempaan keskusteluun Jayn kanssa. Annan mielestä heissä on se ero, että Anna herkistyy, mutta Johan ei "hetkahda niinku mistään".

Anna sanoo tottuneensa pitämään puoliaan nelilapsisessa perheessä, siksi on myös itsekäs. Annan mielestä Cheryllin esikoisuus ei ilmene itsekkyytenä vaan huomionkipeytenä. C ilahtui: "Tosi hyvä kuulla! Mä pidän itseäni ajoittain itsekkäänä." C ei pidä Annaa itsekkään vaan diivamaisena, "sellanen pikkuasioista valittaminen". Anna painottaa, millainen kilpailu sisarusten välillä on ollut.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 07 Marras 2008 01:18

Länkytys loppui, Tuulitunneli jäi naama rutussa istumaan. Tero alkoi puhumaan Hennan ja kumppaneiden kanssa juomista, Johan "heitti puukkoa" siitä, että Tero on jäänyt kiinni juomien pöllimisestä, Tero taas selitteli sitä, että otti vain "seisseitä juomia, kun niitä ei sillä tavalla (niinkö näin) oltu jaettu sillä kertaa" :roll:

e. Njaha, Tuuli häipännyt sohvalta

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 07 Marras 2008 01:18

Anna sanoo huomanneensa, että Cheryll on jäänyt Tampere/suklaakesti-jutuista ulkopuolelle. On kuitenkin ajatellut, että se ei haittaa Cheriä niin paljon, koska Cheryll on alkuperäinen asukas. Annan mielestä on ollut "vaikea korjata sitä asiaa". Cheryll ehdotti, että on vaikeaa lähestyä. Anna mietti, että olisiko lähestyminen tekopyhää, jos alkaisi yhtäkkiä "lirkutteleen" Cherille. Siksi ei ole lähestynyt. Ei ole osannut tehdä asialle mitään eikä ole sitten yrittänytkään. (Hetkeä aiemmin Cheryll vaati tamperelaisia tyttöjä Helsinkiin, Tsipa majoittaisi heidät kaikki luokseen. Cheryll ilmoitti painokkaasti myös tulevansa Tampereelle.)

Cheryll siirtyi muualle. Henna tuli puhumaan Annalle, ei ole tarkoittanut mitään pahaa Annalle. Anna toppuuttelee, ettei ole mitään hätää, tietää miltä Hennasta tuntuu, koska on itsekin tullut kesken. Anna sanoi, että johtuu sunnuntain häädöstä, olettaa kahden pään putoavan. Anna kehui myös Andreasta, oli pitänyt paljon, "tosi hauska tyyppi ja sit se lähti". Annan mielestä kaikki ovat ihania, "mut on tiettyjä henkilöitä, joiden kaa ei tuu niin hyvin toimeen". Henna kertoi, että hänen kanssaan tulee toimeen, jos vain haluaa. (Tuuli kököttää hiljaa sängyllä makkarissa. Henna ja Anna puhuvat seisaallaan toisella puolella ja viereisellä sängyllä juttelevat Ansku ja Alex.)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 07 Marras 2008 01:23

Tero edelleen haluaa boten anna kappaletta, toteuta nyt aaltonen niin nähdään
Tero tanssimassa..
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 07 Marras 2008 01:25

Anna ja Henna puhuvat horoskoopeista. Henna: "Mä oon aika muuntautuva persoona."

Anna: "Vaikka tuolt ois kävelly Elvis sisään, mä oisin hajonnu."

Avatar
Ulrika Johnson
VIP-vieras
Viestit: 878
Liittynyt: 28 Syys 2008 17:39
Paikkakunta: Sollentuna/London

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Ulrika Johnson » 07 Marras 2008 01:29

tero pkhon
Ulrika ka ka ka ka ka....

Kuva

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 07 Marras 2008 01:29

Henna helpottui, kun selvisi, ettei Annalla ole mitään henkilökohtaista Hennaa vastaan. Henna: "Mä meen tonne taas vähän bailaan, jos sä meet nukkumaan... Älä stressaa liikaa."

Anna istuutui Tuuli viereen sängylle ja liittyi Alexin ja Anskun keskusteluun. Tuuli pureskelee huultaan. Tuuli alkoi valittaa Terosta: "Ihan hirveitä juttuja. Ei saa vastauksii." (tms. jne.) Muut kysyivät, onko Tero taas "pellit kii".

Tero ulos pk:sta, kaatoi juomansa lavuaariin ja kertoi sitten menevänsä nukkumaan. Johan repeili sohvalla.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 07 Marras 2008 01:32

Tero käskettiin nukkumaan. Miksi??
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Ulrika Johnson
VIP-vieras
Viestit: 878
Liittynyt: 28 Syys 2008 17:39
Paikkakunta: Sollentuna/London

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Ulrika Johnson » 07 Marras 2008 01:32

banskulla toinen kalja menossa ja kuulemma pellit kiinni
Ulrika ka ka ka ka ka....

Kuva

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 07 Marras 2008 01:33

Ansku tuli istumaan sohvalle Johanin viereen. Nyt bb pistä noi 2 sviittiin. :wink2:
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”