18. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 12 Syys 2008 22:01

Mia ja Cherry edelleen puivat sitä taannoista "pikkulikka"-tokaisua.

Cherry ei pidä Mian "pimahtamisista", uhmakkuudesta. Mia kertoo, että hän lähtee tilanteista pois, koska hän menee "laskemaan kymmeneen".
Cherry selittää, että hän pitää Miaa vähän teininä sen vuoksi, koska hänellä on samanikäisiä siskoja. Cherry näkee Miassa teiniangstia... Mia ei ymmärrä yhtään, koska hän on omasta mielestään kaukana teiniangstista. "Vittu mä oon kaukana teinistä". Mia pitää Cherryä kakskymppisenä. "mä en edelleenkään pidä sua kakskytviisvuotiaana, mä pidän sua kakskymppisenä"...

Cherry:"Mutta, mutta.. siis niinku.. tai siis jokaisella on jotain.. tai siis niinku.. kaikkia voidaan verrata stereotypioihin... tai siis niinku tuntee.. niinku..."
"mä luokittelen ihmiset persoonina, en mihkään massaryhmiin", vastaa Mia.

Mieeeeeelenkiintoinen meikkailun lomassa käytävä keskustelu.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 12 Syys 2008 22:03

Mia: "Miks sä vedät sen johonki vitun teiniangstiin? Se on kaukana musta."
"Mä en todellakaan oo käytökseltäni tommonen uhmakas tai teini niinku sä sanot."

Mia on koomikko. Ei vain "pikkulikkana" tajua sitä vielä. :D

Sun
Intruuderi
Viestit: 251
Liittynyt: 12 Syys 2008 21:31

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja Sun » 12 Syys 2008 22:04

Suoristusrauta käy kuumana Tsepan käsissä ja keskustelu Mian ja Tsepan välillä jatkuu tiiviinä. Mia "ei käy ihmisiin käsiks, vaan korottaa ääntä", mitä Tsepa arvostaa, mutta väittää, että Mian asenne remontoinnissa on Tsepaa kohtaan ollut ylenkatsova. Ottaa kovile tämä ikäjuttu molemmin puolin.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 12 Syys 2008 22:05

Mia ei suostunut ymmärtämään, että Cheryll tarkoitti näkevänsä samoja piirteitä/käytöstä Miassa kuin nuoremmissa sisaruksissaan, Mia haluaa ymmärtää Cheryllin sanomiset niin, että Che vertaa Miaa sisaruksiinsa KOSKA sattuvat olemaan saman ikäisiä, että Cheryll ajattelee vain tätä ikää "19".
Vaikka Che selkeästi yrittää sanoa, että Mia KÄYTTÄYTYY samalla tavalla kuin teini-ikäiset sisaruksensa.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 12 Syys 2008 22:06

"Mä oon 19, mut mä oon nähny elämäni aikana helvetin paljon ja joutunu pärjäämään omillani"

"Vaik sä oot 25, mä pidän sua ihan 2-kymppisenä"

levy rikki...

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja Marjo » 12 Syys 2008 22:08

Pakko oli vaihtaa DC2:een, kun ei tuota Mian tilitystä jaksanut kuunnella.
Muut ovat kokoontuneet pöydän ääreen, rupeavat syömään.

Aiemmin makkarissa Manta selitti tyttärensä syntymästä ja sitä, että se sen veli oli sanonut, sitä vastasyntynyttä kommunistiksi kun sillä oli verta päässä.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 12 Syys 2008 22:09

Cheryll tosiaan yrittää kovasti tuoda asiansa esille, mutta Mia ei saa niistä kiinni - tai sitten ei edes halua olla vastaanottavainen.. who knows.

Sun
Intruuderi
Viestit: 251
Liittynyt: 12 Syys 2008 21:31

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja Sun » 12 Syys 2008 22:09

Huh, Tsepan mielestä Mia suhtautuu asioihin äkkipikaisesti. Molemmat kuitenkin tulee toistensta tyylisten kavereiden kanssa toimeen, mutta IKÄasia on kuilu Tsepan mielestä, mikä tuntuu ahdistavan myös Miaa. Miaa ei edes halua mitään kontaktia Tsepaan...

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 12 Syys 2008 22:10

Mia taitaa olla teiniangstinen pikkulikka joka on nähnyt vasta kovin vähän elämää tavanomaisten teinipissis-ympyröiden ulkopuolelta.
On kyllä hyvä fiilis.

Sun
Intruuderi
Viestit: 251
Liittynyt: 12 Syys 2008 21:31

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja Sun » 12 Syys 2008 22:12

Tsepa ei ymmärrä Mian uhmaa, jonka Mia kiistää. Mia ei ole uhma päällä, vaan elämä on muokannut ja toteaa, että voivat olla ystäviä, mutta Mia silti hyvin hämillään...

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 12 Syys 2008 22:12

Kuuhullu kirjoitti:Cheryll tosiaan yrittää kovasti tuoda asiansa esille, mutta Mia ei saa niistä kiinni - tai sitten ei edes halua olla vastaanottavainen.. who knows.
Juu, Chepa puhuu mun mielestä ihan fiksusti ja henk. koht. olen samaa mieltä tästä teiniangstista, Mia ei näytä suostuvan vastaanottamaan mitään.

Mia, VOIN KERTOO, että kymmenen vuoden päästä huomaa itsekin, että 19-vuotiaana oli aika teini vielä kuitenkin ;).

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 12 Syys 2008 22:12

Hassua, että äsken Mia syytti Tsipaa Mian päälle puhumisesta, vaikka itse keskeyttää Tsipan puheenvuoron paljon useammin. Tsipa on isosti kypsempi tässä asiassa, mutta Mia ei vain tajua.

Mia: "Kun mä oon kuunnellu sun juttuja, mä oon välillä vaan jääny suu auki. Vittu, miltä planeetalta toi tyyppi on tullu."

Mia: "Mulla ei oo mitään uhmaa päällä, mä oon oma itteni."

Täytyy sanoa, että ihailen Cheryllin sietokykyä tällaisissa tilanteissa.

Sun
Intruuderi
Viestit: 251
Liittynyt: 12 Syys 2008 21:31

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja Sun » 12 Syys 2008 22:19

Nyt saman pöydän ääressä. Porukka syö apean näköisenä. Miksi tunnelelma on näin vaisu? Johan rauskuttaa kasvikisaa, MariannE hihittää ja Tero yrittää positiiviseen tyyliinsä kehua punaviiniä, mutta jotenkin vaisua on meno.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 12 Syys 2008 22:19

Mia tilittää Mariannalle makkarissa kuinka Cheryll pitää häntä teiniangstaajana ja teiniuhoajana. Mariannasta Cheryllin täytyy pitää myös Mariannea tällaisena kun Mia ja Marianne on samanikäisiä. :roll: Ei nää nyt tajunneet ettei kyse ollut iästä vaan käytöksestä.
you've got the dream but not the drive

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 12 Syys 2008 22:19

Mia selittää keskustelua Melille. Meli: "Sit se pitää Marianneekin samanlaisena. Se on samanikänen." Uuh.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 12 Syys 2008 22:24

Kaikki istuvat pöydän ääressä juttelemassa ja syömässä. Marianne on jo vähän humalassa, hihihihihiiiiiiii.
Porukka kaipaa Minnaa. Markosta Ristokin voisi olla paikalla. Juu ei Ristoa kaivattu.
you've got the dream but not the drive

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 12 Syys 2008 22:24

Dorothy kirjoitti:Mia tilittää Mariannalle makkarissa kuinka Cheryll pitää häntä teiniangstaajana ja teiniuhoajana. Mariannasta Cheryllin täytyy pitää myös Mariannea tällaisena kun Mia ja Marianne on samanikäisiä. :roll: Ei nää nyt tajunneet ettei kyse ollut iästä vaan käytöksestä.
Huhhuh, mättääköhän pikkutytöllä ihan oikeasti kupolissa? Jonkinasteiselta persoonallisuushäiriöltä tuo alkaa vaikuttamaan jonka ehkä talon stressi on tuonut pahemmin esille.

E: Miasta kyllä paistoi suoranainen viha Cherylliä kohtaan vaikka yrittikin esittää fiksua aikuista.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 12 Syys 2008 22:28

[juuso] kirjoitti:
Dorothy kirjoitti:Marianne on jo vähän humalassa, hihihihihiiiiiiii.
Ihan normaalia Mariannea. Teroooo hihihhihiihihi.
Niin mutta ilmoitti itse olevansa vähän humalassa, hihihihihihiiii. :roll:

Mia meni röökille viinilasin kanssa. Marko tuli seuraksi. Marko kyselee fiiliksiä. Ihan jees, totesi Mia. Kertoo hänen ja Cheryllin keskustelusta. Kerrottiin mitä mieltä ollaan toisistaan, ei kuitenkaan riidelty.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja Marjo » 12 Syys 2008 22:35

On näissä ns. bileissä se hyvä puoli, ettei näillä näkymin ole kovin vaikea mennä nukkumaan sellaiseen aikaan että jaksaa aamulla nousta töihin... :roll:

Ruokapöydässä mietitään, minkä biisin BB voisi profiloinnin jälkeen soittaa kenellekin asukkaalle. En ole seurata ehdotuksia, niin en tiedä tuleeko samoja ehdotuksia kuin foorumin biisiketjussa.

Sun
Intruuderi
Viestit: 251
Liittynyt: 12 Syys 2008 21:31

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja Sun » 12 Syys 2008 22:37

Maljat otettiin Terolle, mikä sai jälleen Mariennen ilmeen myrtsiksi. Tämä teinirakkaus on niin rankkaa seurattavaa 24/7:sta.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 12 Syys 2008 22:45

joo o. cheryl vaan jauhaa ihanaa. mutta jos mian ja cherylin ikää pitäisi veikkailla niin en voisi sanoa, että cheryl on vanhempi käytökseltään. nuoria tyttöjä molemmat.
ja noin

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: 18. päivä

Viesti Kirjoittaja silmä » 12 Syys 2008 22:46

Marianna on omasta mielestään saanut vähiten huomautuksia sääntöjen rikkomisesta. Huomautuksia on kuulemma tullut vain mikrofonista. Puhuu Nikolle terrazzalla.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”