Iloisia asioita

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja ramasee » 14 Syys 2021 22:45

Zygerö kirjoitti:
14 Syys 2021 22:28
ramasee kirjoitti:
14 Syys 2021 15:45
Sataa lunta! [smilie=a_happyhappy.gif] Talvi ois niin tervetullut jo, mut harmi, ku selväähän se on, että ei toi mitenkään pysy vielä Syyskuussa. Jotenkin huvittaa, et täällä mä kesälomaa vietän ja lunta sataa [smilie=a_chuckle.gif]
Oikeesti? Ja mä olin tänää shortsit jalassa heittämässä frisbeegolfia.
Khyl. Jossain ruohokohdissa vielä näkee valkoista. Oli kyllä tosi märkää, mut lunta se oli :bidmouth: No jopas, Suomi on pitkä maa (olettaen, että täällä olet). Ei oo pystynyt lyhyttä pitämään enää kuukauteen. Yllättävän kylmää ollut, toivottavasti talvesta tulee pitkä, koska rakastan talvea!!
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 14 Syys 2021 22:56

Juu, Suomessa. Ei täälläkään ollu kuin 11 astetta lämmintä, mutta siellä metsässä tulee liikkuessa lämmin ja shortseissa on mukava pelata, joten käytän niin kauan, kun tulee oikeesti kylmä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 01 Loka 2021 18:43

Raskaushömppää taas vaihteeksi, mutta luulen, että oon alkanut tuntea pienenpieniä potkuja. :Love: Aiemmin olin vähän epävarma, että onkohan nuo oikeasti potkuja, vaiko vain jotain poikkeuksellista suoliston toimintaa. Mutta koko ajan alan olla vain varmempi siitä, että kyllä taitaa olla potkut kyseessä.

Toinen ihana asia on se, että ulkona on hurjan kaunista. Ruska. :Love:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Loka 2021 20:34

ramasee kirjoitti:
04 Syys 2021 21:02
Ohohoh Risto, haluutko avata enemmän? Kiinnostelis, mut eihän se toki pakko ole kertoa. Mukava kuulla, et elämä hymyilee. Oot kyllä yks näistä "vanhoista" plazalaisista, jotka muistan jo sielä kymmenen vuoden takaa :hug:
Piti jo aiemmin tähän vastata, mutta unohtui. Sattui tosiaan niin hassusti että menin rakastumaan toiseen ihmiseen, vaikka en kuvitellut siihen enää pystyväni. Ilokseni olen myös huomannut että oon oppinut rakastamaan myös hieman itseäni tässä samalla. Eli joo, vois sanoo että elämä hymyilee eikä oikein riitä enää aika tai mielenkiinto netissä kiukutteluun. Ehkä ihan hyvä niin. Sitä on tullut harrastettua ihan tarpeeksi.

Kiva kuulla olevani yks "vanhoista" vaikka tuntuukin että vastahan mä tänne rekisteröidyin. Äkkiä on aika mennyt.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja ramasee » 05 Loka 2021 21:01

^Onpas Risto kiva kuulla! [smilie=a_happyhappy.gif] Kaikkea hyvää sinne, molempien elämään! :kippis:
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 05 Loka 2021 21:16

Risto kirjoitti:
05 Loka 2021 20:34


Piti jo aiemmin tähän vastata, mutta unohtui. Sattui tosiaan niin hassusti että menin rakastumaan toiseen ihmiseen, vaikka en kuvitellut siihen enää pystyväni. Ilokseni olen myös huomannut että oon oppinut rakastamaan myös hieman itseäni tässä samalla. Eli joo, vois sanoo että elämä hymyilee eikä oikein riitä enää aika tai mielenkiinto netissä kiukutteluun. Ehkä ihan hyvä niin. Sitä on tullut harrastettua ihan tarpeeksi.
Vai on ihminen löytänyt toisen. On se sattumista parhaimpia. Paljon onnea teille. :Love:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Risto » 11 Loka 2021 10:18

Kiitti ramasee ja Wendla, ootte kivoja. Hieman on sopeutumista positiivisten tunteiden kanssa ku ne on ollut mun elämässä niin harvinaisia. Eiköhän tää tästä ku vaan oppis että positiivisetkin ajatukset on ihan ok. :)

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 17 Loka 2021 15:04

Se tunne, kun tietyt asiat on tuntunut olevan ihan solmussa ja oot miettinyt, että mitenhän helvatussa tästäkin kaikesta selvitään. Ja sitten saat yllätäen hyviä uutisia ja iso osa huolista katoaa sillä sekunnilla. Tänään on kyllä tullut itkettyä jo ihan hullun lailla, mutta silti vähällä oli, ettei hanat taas auenneet. Tosin tällä kertaa olisi ollut kyse ihan vain helpotuksen kyynelistä.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 21 Loka 2021 15:49

Vihdoin ja viimein alkaa vaikuttaa siltä, että Tampereen reissu tiedossa. :Love: Viime kerrasta on pieni ikuisuus, oon kaivannut sinne jo niin kauan. Nyt pitää vielä vain keksiä, että mitähän koirien kanssa tekisi. Kaveri voi kyllä vahtia kissoja, mutta koirien lenkkeilytys ei ole mahdollista. Vai onkohan sitten niin, että koiratkin pääsisi tutustumaan Tampereen ihmeelliseen maailmaan? Noh, se on ainakin varmaa, että kisukahvilaan en niitä mukaan ota. :D

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Risto » 21 Loka 2021 16:30

Huomisen työpäivän jälkeen viikon loma ja nokka kohti Leviä. Maistuu kyllä.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 21 Loka 2021 21:58

Ens kuulle varasin piruuttani hotelliyön staycation-mielellä. Siinä on viikolla tiedossa aika kova rutistus töissä ja se huipentuu pitkään päivään kaikilla. Otin siihen perään niin, että pääsen suoraan lähellä olevaan hotellin kylpyyn lillumaan ja purkamaan pitkän päivän kehosta.
Helpottaa tätä seuraavan kolmen viikon puristamista ja vääntämistä.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja ramasee » 22 Loka 2021 07:16

Tänään lyhyt koulupäivä ja sitten loma! :party: Vastahan mä olin kesälomalla töistä. Elämänmuutoksen myötä saan nyt nauttia opiskelijoiden lomista :banana
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 24 Loka 2021 14:14

Nauttikeehan, lomailijat. (:

Perjantai oli kyllä hyvä päivä. Saatiin todella ihania uutisia. :Love: Lisäksi lähdettiin vielä sen jälkeen käymään mökilläkin. Oli kyllä aika hyvä illalla istuskella tunnelmavalaistuksessa takkatuleen tuijottaen ja mietiskellen, että nyt on kyllä todella hyvä fiilis.

Illatar
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Loka 2020 08:52

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Illatar » 26 Loka 2021 19:21

Kissat. Kissat on aina iloinen asia. Ja rakas seniorikoirani, tyyppi on 14v, eikä muuta vaivaa ole kuin kuulo on mennyt (ikäänkuin tuossa iässä enää tarvitsisi kuulla kaikkea), unet ovat pidentyneet ja piereskely on lisääntynyt. Mammanmussukat :in love:
Siellä, täällä, tuolla ja joka puolella länttä!

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 07 Marras 2021 07:40

Anoppi kävi eilen. Oli neulonut uudelle tulokkaalle supersöpöt töppöset, tumput ja pipon. Juuri niitä ihania luonnonläheisiä sävyjä, mitä rakastan.

Lisäksi oon aina unelmoinut sellaisista muhkeista villatuubihuiveista, mutta en ole koskaan edistynyt ostamaan. Ja nyt anoppi oli sitten tehnyt kolme, joista erityisesti kahteen rakastuin täysin. On se kolmaskin ihan kiva, mutta erityisesti nuo kaksi.

Lisäksi toi mukanaan mukavasti suklaata. Anopin vielä läsnäollessa söin toki erittäin hillitysti, mutta lähdön jälkeen alkoikin sitten mättäminen. :D

Salaa olin toki aiemmin ollut hieman näreissäni siitä, että oli tulossa niin kirotun aikaseen aamusta. Mutta kyllä sitten loputa annoin hiljaa omassa mielessäni senkin anteeksi.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 09 Marras 2021 21:50

Hain opiskelemaan. 16 vuoden jälkeen päätin, että ei tästä tule mitään, pakko hommaa uusi ammatti kun on vain pätkätöitä tehnyt valmistumisen jälkeen tai työkokeiluita tai työttömänä ollut :bidmouth: Ylihuomenna haastatteluun ja seuraavalla viikolla saa tietää tärppäsikö [smilie=a_holycrap.gif]
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 14 Marras 2021 16:34

Siru84 kirjoitti:
09 Marras 2021 21:50
Hain opiskelemaan. 16 vuoden jälkeen päätin, että ei tästä tule mitään, pakko hommaa uusi ammatti kun on vain pätkätöitä tehnyt valmistumisen jälkeen tai työkokeiluita tai työttömänä ollut :bidmouth: Ylihuomenna haastatteluun ja seuraavalla viikolla saa tietää tärppäsikö [smilie=a_holycrap.gif]
Toivottavasti tärppää. :tu

On ollu kiva viikonloppu Tampereella. Erityisesti käsityömessut oli mieleeni, vaikkakaan en ollut osannut varautua siihen, että se messukeskus on niin valtava. Ihan kaikkea ei edes ehditty käydä läpi. Mutta ehdottomana suosikkilöydöksenäni supersöpö mekkopody. Saattaapi ehkä olla jopa oikeankokoinen nimiäisten aikoihin. Löytyiköhän samalla siis nimiäismekko? No se selvinnee sitten.

Nyt on kääntynyt jo auton nokka kohti kotia. Tämä varmaan viimeinen pidempi reissu pitkään aikaan. Tulevaisuudessa ei kyllä ihan noin vain lähde toiselle puolelle Suomea. Senkin suhteen elämä tulee muuttumaan paljon, mutta onneksi on tulossa jotain paljon parempaa ja tärkeämpää tilalle.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 14 Marras 2021 20:22

Wendla kirjoitti:
14 Marras 2021 16:34
Toivottavasti tärppää. :tu

On ollu kiva viikonloppu Tampereella. Erityisesti käsityömessut oli mieleeni, vaikkakaan en ollut osannut varautua siihen, että se messukeskus on niin valtava. Ihan kaikkea ei edes ehditty käydä läpi. Mutta ehdottomana suosikkilöydöksenäni supersöpö mekkopody. Saattaapi ehkä olla jopa oikeankokoinen nimiäisten aikoihin. Löytyiköhän samalla siis nimiäismekko? No se selvinnee sitten.

Nyt on kääntynyt jo auton nokka kohti kotia. Tämä varmaan viimeinen pidempi reissu pitkään aikaan. Tulevaisuudessa ei kyllä ihan noin vain lähde toiselle puolelle Suomea. Senkin suhteen elämä tulee muuttumaan paljon, mutta onneksi on tulossa jotain paljon parempaa ja tärkeämpää tilalle.
Voi kiitos! :hug:

Utelias minäni heti kyselemässä mitä parempaa ja eritoten tärkeämpää on tulossa tilalle? :wink2: Kiva jos käsityömessut oli mieleesi. Mun siskon tekemiä kuoseja oli siellä myynnissä niin jotenkin vähän hauska, että oot ollut siellä katselemassa, ehkä jopa hänen tekeleitään! [smilie=a_happyhappy.gif]
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja ramasee » 14 Marras 2021 20:32

^Vauva! :in love: Toivotaan, että on sopiva asu nimiäisiin :thumbsup
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 15 Marras 2021 15:54

Jeps, kakruhan se tärkeämpi on.

Puoliso tosin osti tosin tuolta messsuilta kaavakirjan, jossa bodymekonkin ohje. Joten jos tuo nimenomainen mekko ei ole sopiva, niin aina voin komentaa puolison tekemään sopivan. :D

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 27 Marras 2021 10:02

On kyllä ollut hyvät fiilikset. Eilen puoliso yllätti mukavasti. Oli käyttänyt koirat puolestani lenkillä, vei suoraan töistä syömään vähän hienompaan ravintolaan ja antoi vielä illasta jalkahieronnan. Tuli muuten ihanan hemmoteltu olo.

Tänään tullut sitten nautittua ihan talvisesta säästä aamulenkillä. Niin kaunista ja puhtaanvalkoista. :Love:

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja ramasee » 27 Marras 2021 15:48

Aijai, talven ekat lumityöt check! Makia homma! Kyllä se talvi tästä alkaa [smilie=a_happyhappy.gif] Kuhan ei vaan tulis ylläri plussakelejä, niin avot :lets dance:
Laura vie, muut vikisee!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”