(Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Heinä 2012 15:38

^ :(
Realcowboy kirjoitti:Suurin pudottaja. Massa alkaa uhkaavasti lähestyä siihen vaadittavia määriä. Tosin pelkäisin, että nykyisessä formaatissa jalat menisivät alta.
No huhhuh, nyt meni taas mielikuva ihan väärin!
Kuvittelin että oot joku tosi pitkä ja sporttinen! :o

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 14 Heinä 2012 16:37

Täytyy kyllä kompata aikalailla orkkua! Mielikuvat kun meni taas ihan sekasin, kun eilen luin tuon tekstin. :o

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 17 Heinä 2012 17:54

Pituutta kyllä löytyy Biggest Loser luvuilla 6 jalkaa yksi tuuma, mutta sporttiseksi minua ei ole oikein koskaan voinut sanoa.

Super Size Me -dieetti jää toiseksi Homer Simpson -dieetille, jos haluaa Biggest Loser -painoihin.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 31 Elo 2012 21:27

Luulin olevani aikuinen, rippikoulunkäynyt ja rokotettu mies, mutta sitten heräsin.

Unohdetaan se aikuinen.

Muitten kohdalla on kyl menny monesti ensiarviolla sukupuoli väärin, mut kyl sen yleensä kirjoitustyylistä jotenkin huomaa kohan aikansa ehtii lukea.

Nicistä ja avatarista on oikeestaan turha lähteä arpomaan suuntaan tahi toiseen.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Rita » 30 Syys 2012 14:45

Orgasmienkelin sukupuolen arvasin mutta Scherzyä ja Marikaa luulin naisiksi. Itse uskon että mun oma sukupuoli ja ikä on aika helposti arvattavissa.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mies vai Nainen?

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Joulu 2012 20:01

ramasee kirjoitti:vastataas nyt sit tähänki eli nainen olen
:shock:

Mä oon luullut sua jostain syystä mieheks. Anna anteeksi. :oops:

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mies vai Nainen?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 10 Joulu 2012 20:07

^ Musta ramasee on niin selvästi nainen, kuin vain voi suinkin BBplazalainen olla.
Oot Risto siis aika pihalla, anteeks nyt vaan! :imrgreen:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mies vai Nainen?

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Joulu 2012 20:10

Marika1 kirjoitti:Oot Risto siis aika pihalla, anteeks nyt vaan! :imrgreen:
No tämän mä jo tiesinkin. Ei ois pitäny sanoo mitään. :scry:
Edit: Jotenkin oon tosta Elina-fanituksesta saanut käsityksen että ramasee ois mies. Anteeks nyt vielä kerran ramasee. :helpme:

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Joulu 2012 21:00

Marika1: Luulen kyllä ettei ramasee tykkää tuosta kommentistasi, että ramasee on niin nainen kun voi vaan olla! :D
Itselläni on kyseisestä tyttösestä sellainen kuva että aika äijä se on, vaikka nainen onkin.
Enemmän sanoisin että rubyblue on sellainen "tosi nainen".

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 10 Joulu 2012 21:32

^ Voi ei! Mun tässä sitten pitää alkaa vissiin pyydellä anteeksi, eikä Riston! :D Mulle ramaseesta on tullut juuri Elina-hypetyksen takia todella naisellinen kuva, varsinkin kun hän kiinnittää aina Elinan pukuihin ja kaikkeen niin tarkkaa huomiota. Lisäksi hihittelyt yms. viesteissä ovat puoltaneet vahvasti mielipidettäni.

Kohta ramasee tulee tänne ja varmaan jyrää mut alleen.. :helpme:
orgasmienkeli kirjoitti:Enemmän sanoisin että rubyblue on sellainen "tosi nainen".
En nyt sanois, sillä luulin rubya aina siihen asti mieheksi, kunnes hän tunnusti naiseutensa. ;)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Joulu 2012 21:35

Voihan viddu, Ramasee on nainen. Mullekin tainnut Elinan fanittaminen tehdä tepposet. Anteeks Ramasee, mutta ei kai se nyt niin pahasta ole, jos täällä joskus vähän erehtyy. Yhtä kiva olet silti. :love61:
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Joulu 2012 21:52

Marika1 kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Enemmän sanoisin että rubyblue on sellainen "tosi nainen".
En nyt sanois, sillä luulin rubya aina siihen asti mieheksi, kunnes hän tunnusti naiseutensa. ;)

Mäkään en tiennyt aluksi onko ruby nainen vai mies, mutta kun sen viestejä lukee vähänkin paremmin, niin ihan selvä nainenhan siellä kirjoittelee! Sama juttu Mourin kanssa, jonka sukupuolta en ihan heti tiennyt joskus yli vuosi sitten.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 10 Joulu 2012 22:05

^ No juu, kieltämättä rubyn tunnistaa nykyään helposti naiseksi.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mour » 10 Joulu 2012 22:14

orgasmienkeli kirjoitti:Sama juttu Mourin kanssa, jonka sukupuolta en ihan heti tiennyt joskus yli vuosi sitten.
Nykyään (toivottavasti!) jo selviö. [smilie=a_tongue.gif]
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Joulu 2012 22:16

No olet kyllä nykyään naisellisimmasta päästä täältä! Siis niitä joiden kohdalla oikeasti ihmettelen, miten olen koskaan voinut miettiä mitä sukupuolta edustat. :D Olisihan tuo pitänyt heti arvata.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 10 Joulu 2012 22:27

knocker kirjoitti:Voihan viddu, Ramasee on nainen. Mullekin tainnut Elinan fanittaminen tehdä tepposet. Anteeks Ramasee, mutta ei kai se nyt niin pahasta ole, jos täällä joskus vähän erehtyy. Yhtä kiva olet silti. :love61:
Mäkin olen jostain syystä luullut ramaseeta mieheksi, outo juttu. Isot sorit täältäkin. [smilie=a_smitten.gif]
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Mies vai Nainen?

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 10 Joulu 2012 22:33

Orphan kirjoitti:Mies minäkin, vaikka luulen, että kaikki tiesivät/arvasivat sen muutenkin. :icool:
Kun luin jostain että olit mies niin olin ihan shokissa, olin jotenkin kokoajan luullut sua naiseksi :D.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Joulu 2012 22:33

Kovin yllättävää mielestäni tuo ramaseen näinkin laaja mieheksi luuleminen. Itse olen ollut satavarma, että on nainen siitä asti, kun tänne foorumille tuli. Oikeastaan aika harvan kohdalla olen ollut sukupuolesta metsässä. Scherzyä nyt ihan aluksi luulin tytöksi, mutta sekin korjaantu jo 2009 ja Orphanista en ollu ihan varma, mutta miespuolista olisin veikannut, jos olis kysytty.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Orphan » 10 Joulu 2012 22:48

^^ Haha, no avatar tekee kyllä paljon mielikuvissa. :bidmouth:
Usein sen sukupuolen arvaa kirjoitustavasta, ei tietenkään aina.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Joulu 2012 22:58

Itsehän en pitkään tiennyt onko Zygerö nainen vai mies! Tuo on jopa vähän koomista, kun eihän kyseinen tyyppi ole lainkaan tyttömäinen.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja JVDS » 10 Joulu 2012 23:43

Joku on varmaan aikaisemminkin tämän sanonut, mutta kaikki ovat miehiä, kunnes toisin todistetaan. Zygerön olen oppinut "tuntemaan" tässä vuosien aikana jo niin hyvin, ettei hänen sukupuolestaan liene epäselvyyttä ja ramasee on kyllä ihan selvä neitonen. :D
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 11 Joulu 2012 15:21

Zygerö kirjoitti:Kovin yllättävää mielestäni tuo ramaseen näinkin laaja mieheksi luuleminen.
Minusta suorastaan käsittämätöntä, että näin moni luuli ramaseen olevan mies. :shock: Hän nimittäin on ollut minun kohdalla niitä harvoja, joiden sukupuolesta olen aina ollut täysin varma. Aina tosin nämä "varmatkaan tapaukset" eivät ole osoittautuneet oikein luulluiksi. ;)
orgasmienkeli kirjoitti:Itsehän en pitkään tiennyt onko Zygerö nainen vai mies! Tuo on jopa vähän koomista, kun eihän kyseinen tyyppi ole lainkaan tyttömäinen.
Itse jopa aikoinaan kallistuin enemmän naisen puolelle Zygerön kohdalla, mutta nykyään suorastaan hävettää, miten olen ikinä voinut kuvitella niin. :oops: Zygerö on meinaan ollut selvimpiä miehiä täälä jo kauan aikaa.
Edit: Ja ai niin, luulinhan mä Spenceriäkin naiseks aikoinaan. [smilie=a_doh.gif]
Se luulo kyllä perustui vain ja ainoastaan hänen avaansa.
Edit: Zygerön mainitsema ajatushärö korjattu..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”