Yleinen örveltämisketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Joulu 2012 12:35

Kiva putki taas päällä! Eilen oli biletystä ja tänään on biletystä.. Huomennakin tällä menolla on. :D Ja visa electroni itkee kohta.

Mävaan oli oikeassa kun arveli että se yksi haluaa tehdä mut vaan mustasukkaseksi. Niinhän se on yrittänyt monta kertaa ja myönsi sen nyt vaikka en suoraan kysynyt.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Joulu 2012 21:01

Zygerö kirjoitti:Mutta Dosterihan on kuitenki vaan jossain lähärissä ja tulee parin tunnin päästä kuittaamaan voiton
Nyt oli tilat semmoset, ettei tainnu olla kirjautujaksi
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 15 Joulu 2012 22:36

^Kappas. Doster on noussut kolostaan. Teretulemast! Itse tissuttelen tässä, mitäpä muutakaan kuin A.Le Coqia.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Joulu 2012 22:38

Dosterin muisti voi pettää, mutta minusta tuntuu että tänään oli mulla vuoden eka krapula. Siis ihan semmonen oikee kunnon krapula.

Tälle illalle pitää ottaa kevyt kalsarointi. Alhaalla nyt
1 oriGINal lonkku
1 Lime Lonkku
1 Alekokki

Ja just korkkasin Frank's mansikka-lime Lonkun.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 15 Joulu 2012 22:41

^ Ja tollasen sekakäytön jälkeen oot pian sekaisin, kuin ylikypsiä pihlajanmarjoja vetänyt tilhi.
a walking disaster

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Joulu 2012 22:44

se on pakko alkaa sekakäyttäjäksi, mun mitään ei oo paljoo, mut kaikkee on vähän.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 15 Joulu 2012 22:50

Mul on kaikkea paljon, joten juon ihan muuten vaan sekasin. Lonkkua, limelonkkua, karpalolonkkua, lapparia, alekokkia ja ehkä koffiakin. Tahti on vaan sen verran heppoinen, että tuskin tarttee aamulla kärsiä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 15 Joulu 2012 22:55

Mä en ala ees örveltää, kun heräsin niin aikasin, että otsa kopsahtaisi pöytään jo yhdestä pihlajanmarjasta. Eli mä oon ihan väärässä ketjussa. :imrgreen:
a walking disaster

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 15 Joulu 2012 22:58

Laitilan brandy long drink on yllättävän hyvää. Seuraksi myös Laphroaig single malt viski, kyllä on eväät kohdallaan.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 15 Joulu 2012 23:06

Olikos se toissa kaudella,kun asukkaatkin piti siitä brandy-juomasta...

Äääh...itellä ei oikein olut uppoa (toinen tölkki menossa)....vatsa kiukuttelee...Njääh... :(

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 15 Joulu 2012 23:07

Muutaman ulkomailta (Haaparannalta) haetun oluen olen nauttinut. Tällä kertaa on vuorossa Kung 5,2%, on muuten hinta/laatusuhde kohdallaan.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Joulu 2012 23:10

Laitisen juomat jäi itseltä siihen yhteen tölkkiin. Ei ollu mun makunystyröille ne. Onkohan sitä liian selvä kattomaan areenasta uutisvuodon. No voihan sitä aina kopasta.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 15 Joulu 2012 23:10

PIETRO kirjoitti:Haaparannalta
Sanotaanko se oikeesti muuten Haaparannalta vai Haaparannasta? Itse sanoisin jälkimmäisellä tavalla, mutta mitä mä mistään tiedän.

Ite en tykkää siitä brändistä, mutta monet ovat kehuneet.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 15 Joulu 2012 23:13

^Meillä päin käytetään tuota Haaparannalta, saattaa siinä olla murre vivahdetta mene ja tiedä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Joulu 2012 23:39

Nyt alkaa tuntumaan jännää kihelmöintiä naamassa. Tänään on kaksi tavoitetta. Välttää liskojen yö ja tyhjentää tuo ikuisuuspullo. Arviolta vielä kaksi tuikkua on jäljellä siinä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 15 Joulu 2012 23:52

^Saako kysyä, mitä ikuisuuspullo sisältää? (Äläkä vastaa, että saa.)

Dartsia ja kaliaa...maistuu.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Joulu 2012 23:57

Arviolta kuukauden jääkaapin ja pakastimen väliä on viikonloppuisin kiertänyt LOL pullo. Eli kyllä sai kysyä. Oluet on maistuneet liian hyviltä, että ois tarvinnu "väkevillä" nostattaa tunnelmia.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja sandman » 16 Joulu 2012 00:34

knocker kirjoitti:Kerrankin ku mä pitkästä aikaa yritän sinnitellä yli puoliyön, ni DM, hiekkis ja evribodi else tekee oharit. [smilie=thefinger.gif]
Tässä rupee oleen suoritus paineita itse kullakin kun bb-kärpsy on kadonnut kuin pieru krapulaisen perseestä. Itsellä työkiireet on sotkeneet harrastus toimintaa vai oliko se toisin päin. Mutta kyllä laatukalja, noobelaaner, nyt maistuu :kippis:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 16 Joulu 2012 00:39

Jos keskiyöllä menee peilin eteen ja sanoo: Sandman, sandman, sandman, niin Nobelaner tölkki ilmestyy peiliin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja sandman » 16 Joulu 2012 00:50

No kun mä oon hamstrannu sitä häkkivaraston puolilleen :(

tosin häkkivarastot ei meillä ole kovin isoja

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 16 Joulu 2012 00:57

Tässä on varmaan taas terminologinen ristiriita? Onko Häkkivarasto sama asia kuin verkkokoppi? Ja miks siellä on kaljaa. Nehän pitää olla jääkaapissa tai kylmäkellarissa!
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 16 Joulu 2012 01:11

Verkkokopista oo koskaan kuullukaan. Kyllä se häkkivarasto on. Jos sitä kaljaa on oikeesti paljon, niin parempi kai siellä säilyttää kuin nurkissa pyörimässä. Kylmäkellareita on nykyään enää yllättävän vähän, mikä on sääli. Teollisuusjääkaappiin vaan kaikki.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”