Vapaa keskustelu

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 18 Helmi 2013 23:23

^ Syytä en tiedä, todennäkösesti kauden loppuminen oli siihen syynä. Tolloin muistaakseni osallistuin vain joihinkin äänestyksiin, jotka ei kerryttäny viestimäärää.

Mut joo peace and out ja sillai!
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Helmi 2013 17:20

Ootte työ kyllä hassuja poikia.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 19 Helmi 2013 17:43

Onpa aikamoisia juttuja täällä! :o
Ihan hämmentynyt olo, kun tänne ei edes itsestään ole itsekään mitään kirjoittanut, ja silti on pääpuheenaiheena jossain väittelyssä. [smilie=thefinger.gif]

Mitä tulee kenenkin näkyvyyteen tällä foorumilla, niin sanoisin ettei nuo sijoitukset pistesaldoissa vuoden foorumilaisen äänestyksessä vielä kerro sitä, kuka on tunnettu täällä ja kuka ei. Joku saattaa olla suosittu asiallisuuden tai hyvien raporttien ansiosta, ja voi hyvin salaperäisenä tyyppinä menestyä niissä äänestyksissä.
Itse kuulun näihin, jotka kertovat omasta elämästään enemmän, ja sen takia varmasti tulevat nähdyiksi ihan väkisinkin. Ei haittaa ollenkaan jos välillä on pientä taukoa täältä ollessa, kun porukka kuitenkin muistaa mitä shittiä olen täällä yli vuoden postaillut. :D
Siihen en lähde ottamaan kantaa onko Jonksu näkyvämpi kun minä. Se on jokaisen subjektiivinen näkemys kenet täältä huomaa ja mistä syystä!

Jason: Olenko muka kertonut täällä panojuttujani? :shock: Ei tule mieleen yhtäkään. Joskus kerron ketä voisin panna, mutta ei tule mieleeni että olisin yksityiskohtaisesti kertonut mitään panojuttuja. Enkä usko että tulen kertomaankaan!
Itsetyydytys ja seksi -topiciin olen niitä teini-iän runkkujuttuja postaillut, mutta niitähän kertoi siellä ainakin myös Risto, ja samassa topicissa olen niistä seksuaalisuuteen liittyvistä jutuista puhunut, mutta ei tule silti mieleen mitään muuta mikä liittyisi omaan seksielämääni!

Jonksu: Joskus kannattaa pitää taukoa jos siltä tuntuu. Itsekin olin niin vittuuntunut viimeisimpään BB-kauteen, että vetäydyin täältä jopa pariksi viikoksi kerrallaan.
Nytkään ei ole niin paljon muutamaan päivään napannut, joten olen ollut hiljaisempi.
Joskus tulee fiilis kirjoitella tänne, niin keskityn postailemaan sillon. En erikseen jaksa ilmoitella jos en jonain päivänä tule. Jos olisin kuukausia pois, niin sitten voisin ilmoittaakin, mutta pieniä taukoja on joskus ihan hyvä pitää. Ainakin muutaman päivän taukoja jos ei muuta!

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 19 Helmi 2013 17:55

Org.enkeli: Jonksu ne sinun panojutut toi esille Putous-topicissa:
Onhan orkullakin ollu anime/manga -hahmo avassa, etkä sitä luullu naiseksi? Mut ainiin, se kertoo panojuttuja ja mä en
En mäkään niitä panojuttuja nyt saa päähän, mutta kyllähän (kuten sanoit) olet itsetyydytys-topicissa ollut äänessä. Ei se paha asia ole, itse en vain lue niitä juttuja, oli kirjoittajana sitten sinä tai kuka tahansa muu.

T. Siveyden Sipuli.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 19 Helmi 2013 18:11

Ehdinkin tässä välissä huomata että Jonksu ne panojutut nosti esiin! :D
Olisihan tuon voinut jo lainauksesta tajutta, mutta enhän mä nyt sellasia tajua. Olen kyllä lortto, mutta en kovin fiksu sellainen. :lol:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Helmi 2013 19:01

orgasmienkeli kirjoitti:Itsetyydytys ja seksi -topiciin olen niitä teini-iän runkkujuttuja postaillut, mutta niitähän kertoi siellä ainakin myös Risto
Thanks bro, heitit mut sitten susille. :sad55:

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 19 Helmi 2013 19:08

^ Don't worry bro. Ethän sä edes runkannut yläasteella vielä. ;)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Helmi 2013 19:11

orgasmienkeli kirjoitti:^ Don't worry bro. Ethän sä edes runkannut yläasteella vielä. ;)
Kiva että sä muistat tämmösen asian, mutta mä en. :ROFL

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja mävaan » 28 Helmi 2013 23:53

Tapetti kirjoitti:mutkuminenjaksapanostaanäihinkeskustelupalstojenviesteihinniinpaljoa.
Jo tuo sai hymyn huulille, seuraava vielä enemmän:
Tapetti kirjoitti:itse luen päivittäin amk-yliopisto -tason koulutuksen saaneita sähköposteja
Mäkin haluaisin alkaa käyttää noin korkeasti koulutettuja sähköposteja. [smilie=a_happyhappy.gif]

Risto kirjoitti:1. Saat sen kuulostamaan niin helpolta.
Ei se aina ole niin helppoa muillakaan, vaikka siltä näyttää. Usko pois.
Risto kirjoitti:2. On mulla tänäänkin ollut kivaa. Pienen hetken vaan, mut kuitenkin.
Hyvä, kuulostaa jo paremmalta.
Risto kirjoitti:3. Kiitos. :Love: Harmi vaan että en elä virtuaalimaailmassa 24/7.
:Love:
Se jäi eniten mietityttämään, kun sait masennustestissä niin korkeat pisteet. Jos usein tuntuu huonolta (ilman, että ne johtuu ulkoisista ja päivän selvistä asioista, kuten tyhmistä töistä ja toisten ihmisten käytöksestä), kannattaisi miettiä lääkäriin menemistä. Ei sekään ole täysin varma tie, kun lääkäreitäkin on erilaisia. Kun sanoo, että on todella paha olla, niiden on pakko reagoida heti, eivätkä saa jättää odottamaan hoitoon pääsyä edes viikoiksi.
Tilastojen mukaan kevät masentaa eniten. Ehkä siksi, että kaikkialla on iloisia ihmisiä, aurinko paistaa ja pitäisi olla iloinen niin kuin muutkin ja jos ei vaan tunnu sisältä hyvälle tai mikään ei tunnu miltään.
Risto kirjoitti:Tää päivä oli kyllä aikamoinen rimanalitus, mutta en jaksa avautua sen enempää koska oon sitä jo tarpeeks tehny. Lähellä oli kuitenkin etten lähtenyt "ovet paukkuen" duunista helvettiin.
Muista, että en ole yrittänyt saada sua olemaan valittamatta täällä enempää kuin susta tuntuu tarpeelliselle määrälle. :Love: Joillekin taas se, että asioista voi avautua, helpottaa oloa suuresti. Pahinta on hautoa asioita sisällään.
Risto kirjoitti:
Edit: Niin ja ei toi mun kielioppi-valitus mävaan:sta (en osaa) johtunut, ole huoleti. En itekkään osaa kirjottaa esim. yhdyssanoja aina kovinkaan hyvin, mut isot kirjaimet ja pisteet yritän saada suunnilleen kohdilleen. Pilkkuakin tykkään käyttää, mutta sekin on yleensä ihan väärässä paikkaa.
Onpa mun nimimerkki vaikea vääntää, en ole sitä koskaan ajatellutkaan! (noin kirjoitettuna ei ainakaan tule väärinkäsityksiä, joten enpä moittisi kirjoitusasua)

Tiedän, että tarkoituksella jätän isoja kirjaimia (nimet, ym.) pois lauseiden keskellä. Onneksi en ole saksankielinen. :blackeye
Marika1 kirjoitti:Pelottavaa, kun saunassa ja sen jälkeen pyörrytti niin, että silmät sumenivat. Eikä ollut eka kerta, mutta muistaakseni ihan näin pahaa ei oo ollut aikasemmin. Vissiin syönyt liian vähän tänään.
Nesteytys kunnossa, liian kuumat löylyt?
Jos makaat lauteilla, niin pikainen nousu saa huimaamaan, jos on verenpaine matalalla. Ne kannattaisi tarkistaa, vaikken mikään sairaanhoitaja olekaan. :)

Mun mussutukset:
En jaksa, että taas on tulossa kunnon köhä. Vastahan keuhkoputkentulehduksesta paranin ja viikonloppuna pitäisi olla töissä. Ja täällä vain valvon!

Eilen uutisissa haastateltiin terveyden ja hyvinvoinnin laitosta, niin puhuivat flunssahuipun saavuttamisesta ja että nyt meneillään oleva kanta on useimmiten lintuinfluenssaa. Sitä odotellessa…

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Maalis 2013 00:05

mävaan kirjoitti:Onpa mun nimimerkki vaikea vääntää, en ole sitä koskaan ajatellutkaan! (noin kirjoitettuna ei ainakaan tule väärinkäsityksiä, joten enpä moittisi kirjoitusasua)
Mä oon huomannut sen tosi kauan jo miten hankalaa on tota nickiä taivuttaa!

mävaan:n
mävaanin <------ haha, mä vaanin! :imrgreen:
mävaan-tyypin

mävaan:lle
mävaanille
mävaan-tyypille

mävaan:lta
mävaanilta
mävaan-tyypiltä

....

On se haastavaa!
Yhtä hankalaa kun sanan "kulta" monikko. Kullilleni!

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja mävaan » 01 Maalis 2013 01:51

En meinannut tunnistaa sua uudella avalla.
orgasmienkeli kirjoitti:Mä oon huomannut sen tosi kauan jo miten hankalaa on tota nickiä taivuttaa!

mävaanin <------ haha, mä vaanin! :imrgreen:
Loistava. [smilie=a_happyhappy.gif]

Mietin, ei voi olla mävaasta, tulee vaa'an taivutusmuodotkin mieleen.

Tyyppi-sanan lisäys näyttää ratkaisevan ongelmaa.

orgasmienkeli kirjoitti:On se haastavaa!
Yhtä hankalaa kun sanan "kulta" monikko. Kullilleni!
Tuo sana taitaa olla miesten keksimä. :scratch
Ehkä jopa ajalta, jolloin emme olleet yksiavioisia. [smilie=a_tongue.gif]

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Maalis 2013 13:46

Tunnen yhden naisen, joka taivuttaa hassusti kirjoittaessaan L:ään loppuvat nimet. :D
Esim: Mikael'lille

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Maalis 2013 17:20

mävaan, oot mahtava :Love:

Mua vähän harmittaa, kun olen nähtävästi suututtanut erään Plazalaisen. Ei ollut tarkoitus. Mun jutut on vaan niin huonoja, että niistä saakin suuttua jos siltä tuntuu. En aio tehdä asialle mitään, koska mä vaan oon tämmönen (vähän erilainen nuori).
Edit: No nyt homma on toivottavasti selvä, eikä kellekkään jäänyt paha mieli. Jeij!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Maalis 2013 18:13

Miten asia muka on selvä? :o
En mä sulle kuule Ripa oo antanut anteeksi vieläkään!!!!!!! Oon käärmeissäni sulle. :jkmatami:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Maalis 2013 18:15

orgasmienkeli kirjoitti:Miten asia muka on selvä? :o
En mä sulle kuule Ripa oo antanut anteeksi vieläkään!!!!!!! Oon käärmeissäni sulle. :jkmatami:
En puhunut susta, senkin sittisontiainen.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Maalis 2013 18:36

No kuka sulle nyt pystyisi olee vihanen?
Oot vainoharhanen pelle! [smilie=thefinger.gif]

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Maalis 2013 18:39

Kuuleppas poika! Sillonku tulee YV:tä niin se on serious business! Että tuota noin koitappas nyt käyttäytyä tai laitan Spencerille privaviestiä. Niin, rupesko pelottaan?

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Maalis 2013 19:04

Hui! Pelottava Spencer. :shock: Saankohan bannit?!

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Maalis 2013 19:12

orgasmienkeli kirjoitti:Saankohan bannit?!
Toivottavasti et! Oot oikeesti niin kiva. :Love:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Spencer » 01 Maalis 2013 19:46

Ripelle ei ryppyillä! Niih! Kuva
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Maalis 2013 19:50

Spencer kirjoitti:Ripelle ei ryppyillä! Niih! Kuva
Ohhoh! Spencerkin tajus vihdoin että kuka tätä hommaa oikeesti pyörittää. Hieno asenne! ;)

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja janne » 02 Maalis 2013 11:24

Torstaina loppui kahden viikon loma Kanariansaarilla. Onneksi täällä oli aika lämmintä (+4 astetta). Nyt on vaan kivasti Selviytyjät ja Putous jaksoja kattomatta. Varmaan Putouksen katsomattomia jaksoja en katso ollenkaan, mutta Selviytyjät Suomesta on pakko katsoa katsomatta jääneet jaksot.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”