Tatuoinnit

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja realityfan » 10 Heinä 2010 18:31

Kauniita kuvia yllä.

Mutta toinen ääripää tulee mieleen tatuoinneista => Tämä on amerikka II dokumentissa melko väsähtäneen näköinen mieshenkilö antaa tatuoida omaan sukupuolielimeensä käärmeen kuvaa. Tatuoija tekee ihan siistiä jälkeä, mutta vaikeinta onkin tatuoitavalla. Muna pitäisi pystyä pitämään puolijäykkänä koko tatuoinnin ajan. Löysään munaan kuvaa ei pysty tekemään ja ylijäykkään tehtynä tatska näyttää normioloissa taas koomiselta.
Lopputulos oli kuitenkin ihan siedettävä. :shock:

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Heinä 2011 21:27

Näen huomenna millaisen kuvan tatuoija on suunnitellut niiden kaikkien kuvien ja ajatusten pohjalta mitä sille lähetin sähköpostilla. Itse kuvaa joutuu odottamaan kuun loppuun, mutta ehtiipä sitten korjailla sitä vielä jos on tarpeen.

Ja löysin tänään hyviä herneitäkin kaupungilta! Oli myös matoja. Ehkä niillä ON yhteys...

// Siirretty Iloisia asioita -ketjusta.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Maligne » 09 Heinä 2011 09:04

Juttelin siskoni kanssa tatuoinneista ja kerroin ideasta, joka on muhinut jo vuosikausia. Olisi varmaan jo aika toteuttaa se, rahoitus kyllä varmasti järjestyisi. Nyt pitäisi vaan löytää tatuoija, joka voisi kehitellä sitten löytämistäni esimerkkikuvista jotain ehdotelmaa. Mut tatuoinnin paikkakin pitäisi miettiä.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja stacy » 10 Heinä 2011 15:35

vasen käsi: http://dessiluutattoo.com/kuvat/tatuoin ... inaiso.jpg
oikea käsi: (social distortion)
rintalasta: (misfits, vittu mikä letti :D tuossa olin kasvattanu kaks vuotta keesiä poies)
vasen olkapää: http://media.photobucket.com/image/dove ... endaysview (thursday)

juu, 2010 otin toukokuussa ensimmäiseni elikkäs tuon apinaorkesterin, nyt oon menossa viikon päästä lauantaina ottamaan viidettä :D ei ne valehtele, kun väittävät että tähän jää kiinni.
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja minna » 10 Heinä 2011 15:56

Ai vitsi. Tykkään tosta apinaorkesterista :D
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
stacy
BB4-asukas
Viestit: 127
Liittynyt: 25 Touko 2009 19:10
Paikkakunta: Paimio

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja stacy » 19 Heinä 2011 20:06



numero viisi: my future self :--D
1-2 / ota tuubi liimaa
3-4 / ala haisteleen
5-6 / kohta hyvältä tuntuu
7-8 / on kiva olla sekasin!

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Mary » 16 Elo 2011 11:39

Ei ole ei, mutta aion hankkia kyllä. Mulla on pari kuvaa jo valmiiksi katsottunakin. Kunhan vaan pääsisin liikkeeseen ja saisin rahat kasaan! :D
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja James » 16 Elo 2011 20:01

Viime kerrasta on tullut hiukan lisäystä vasempaan käsivarteen. Lordin logo ja kolme nimmaria jo leimattuna. Hullu mies lapista :blackeye

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Elo 2011 14:57

Parin kuukauden sisällä tatuointineitsyys menee ;)
en usko että jää lopulta siihen yhteen...

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Joanna » 28 Elo 2011 23:18

Jaa, joku vuos sitten näjemmä olen tälle palstalle kirjoitellut, että en isoa tatskaa ottais enkä näkyvään paikkaan. No joo, mieli on hitusen muuttunut tässä vuoden aikana. Toinen tatska on selkään hakattu siis tuossa kuukausi sitten, siis tuonne olkapään taakse (onko se nyt sitten lapaluu tai joku siinä kohalla). Ja jatkuu vähän olkapään puolelle. Lintu on kuvassa ja kooltaan varmaan n. 15cm x 15cm.

Ja seuraava jo suunnitteilla, o-ou. Tai siis valmiinakin, mutta paikka on vielä vähän hakusessa. Niin kait siinä käy, että ko yhen (tai minun tapauksessa kaksi) tatuointia ottaa, niin sitä alkaa saman tien jo suunnittelemaan seuraavaa. :D
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 29 Elo 2011 15:38

Joanna kirjoitti:Ja seuraava jo suunnitteilla, o-ou. Tai siis valmiinakin, mutta paikka on vielä vähän hakusessa. Niin kait siinä käy, että ko yhen (tai minun tapauksessa kaksi) tatuointia ottaa, niin sitä alkaa saman tien jo suunnittelemaan seuraavaa. :D
Voi kun olisikin jo kuva tiedossa, olen nyt muutaman kuukauden yrittänyt saada keskusteltua tatuoijien kanssa aiheesta. Ensimmäinen oli kyllä innokas ja mukava tyyppi, mutta ei sitten lopulta päästy lainkaan samalle sivulle siitä millaisen kuvan halusin. Toisella taas on ilmeisesti ollut niin kiire, että ei ole vielä ehtinyt kuin vastata pariin mallikuvamailiin ja sen jälkeen ollut aika hiljaista. Toivottavasti nyt talvella ihmisten tatskainnostus laantuisi siinä määrin, että ehtisivät toteuttaa sen meikäläisenkin kuvan...

Tosin sama se nyt sitten yrittää miettiä jo sitäseuraavaa. Oma ongelma kun on lähinnä se, että paikkoja olisi paljonkin mihin haluaisin jonkun leiman, mutta kuvat puuttuu.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
numppi
BB4-asukas
Viestit: 145
Liittynyt: 08 Loka 2009 13:12
Paikkakunta: Tyrnävä

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja numppi » 08 Loka 2011 13:08

Onhan noita kymmenkunta.

"Uusimpina" pääkallo viritelmä oikean solisluun kohilla, ja oikean jalkaterän hiomaton timantti, kirkkovene [smilie=a_doh.gif]
K*sista hommaa on munuaisen duuni -Riku Rantala

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 08 Loka 2011 15:34

^ Wautsi, kirkkoveneessä on jo asennetta! :D

Osaako joku sanoo mulle paljon tatuointi yleensä maksaa? Oon käsittänyt että semipieni maksaa n. 50-100e.

Itselläni on kyllä aika kliseinen tatska kai tiedossa minkä haluaisin, mutta se vaan tuntuu niin omalta että olkoon yleinen. [smilie=a_cool.gif]

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja minna » 08 Loka 2011 15:57

Kyllähän tuo aika paljon riippuu paikasta minne menee. Mutta kyllä tuo 50 euroa kuulostaa jotenkin halvalta jossei siis kyseessä ole mikään pieni vaan semipieni.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 08 Loka 2011 16:05

Jep, oon näin kuvitellutkin että alle satasella harvoin selviää vaikka aika pienestäkin kuviosta olisi kyse.
Pitääpä kattoa miten ison tällä omalla budjetilla saa ja laajentaa sitä sitten myöhemmin jos siltä tuntuu. :D

Avatar
numppi
BB4-asukas
Viestit: 145
Liittynyt: 08 Loka 2009 13:12
Paikkakunta: Tyrnävä

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja numppi » 08 Loka 2011 22:59

Useissa liikkeissähän on minimiveloitus, eli aivan sama, kuinka pieni on kuva, niin hinnat alkaa esim. 50e eteenpäin.

Ja periaatteessahan kuvan koolla ei ole väliä, vaan sillä, kuinka kauan kuvan tekemisessä menee. Näin on väittänyt muutama artisti.
K*sista hommaa on munuaisen duuni -Riku Rantala

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 08 Loka 2011 23:08

^ Kuulin jopa ettei värillä ole pahemmin väliä jos miettii hintaa! Tietysti jos värejä on paljon, vie kuvan tekeminenkin luultavasti aikaa ja se näkyy hinnassa, mutta ei se väri suoraan maksa enempää. :D

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja sally » 25 Marras 2011 23:15

Joo kyllä 50eur on jo tosi pieni, joku parin kolmen postimerkin kokoinen saattais tulla kyseeseen. Suurinpiirtein joku pieni kiinalainen kirjain (yyhhh :P ) maksaa sen 70eur ku neulojen käyttö ja inkki itsessään maksaa defaultisti jonnin verran.
Eli mitä isomman ottaa niin suhteessa maksaa vähemmän.

Itellä tullu lisää kuvaa sen verran, että toisessa kädessä on jo puolikas hiha valmis ja kohta puoliin on toisessakin kun otan tuon geishan taakse eli tuonne kainalon puolelle käteen otan naispuolisen candy skull:n kunhan saan ajan varattua tuolta Legacy:sta <3
Suunnitelmissa on että on täydet hihat parin vuoden sisällä :tu

Suunnitelmat valmiina jo selkään mistä tulee tosi hyvän kokoinen; otan iiison kurjen eli sellaisen minkä näkee usein japanilaisaiheisissa tatuoinneissa. Ja haluan varmasti jatkaa jotain tonne kaula-niska-osastolle. Mulla on tuosta korvan takaa alas ja taaksepäin jo muutamia mustia tähtiä.

Toisessa jalassa on hieroglyfikirjoitusta, mutta jotain muutakin täytyy keksiä. Sillai naisellisesti ja tyylikkäästi tietty. Eikä esim sillä tavalla kun jollain Terhillä yöh

Kyllähän tää on tosi koukuttavaa ja just hyvä! tulee olemaan siistiä sitten vanhana mummona katsoa kaikkia niitä, silloin ruttusia :D, kuvia että mitä kaikkea on elämän varrella tehty ja koettu kun ne kaikki kuitenkin välittyy sitten niistä kuvistakin.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Elo 2012 23:47

knocker kirjoitti:Ärsyttää aivan helvetisti, että ihminen täyttää ihonsa taskoilla naamaa myöten. En parhaalla tahdollakaan pysty sanomaan tuosta ulkokuoresta mitään hyvää.
Miksi se ärsyttää? Kyseessähän on toisen ihmisen iho, jolle hän itse tekee mitä haluaa.
Ymmärrän toki jos joku ei tykkää, mutta miten tuo voi ärsyttää?
Viimeksi muokannut Karhu, 28 Elo 2012 01:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty Jouko-ketjusta

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Jouko

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 27 Elo 2012 23:52

Samalla tavallahan rumat tatskat ärsyttää kun jonkun rumat vaatteet ärsyttää.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouko

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Elo 2012 23:55

Jason S. kirjoitti:Samalla tavallahan rumat tatskat ärsyttää kun jonkun rumat vaatteet ärsyttää.
Ei minua ärsytä kenenkään vaatteetkaan! Helposti pidän jonkun tyyliä rumana, mutta miksi antaisin sellaisen asian ärsyttää itseäni?

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Jouko

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 27 Elo 2012 23:59

orgasmienkeli kirjoitti:
knocker kirjoitti:Ärsyttää aivan helvetisti, että ihminen täyttää ihonsa taskoilla naamaa myöten. En parhaalla tahdollakaan pysty sanomaan tuosta ulkokuoresta mitään hyvää.
Miksi se ärsyttää? Kyseessähän on toisen ihmisen iho, jolle hän itse tekee mitä haluaa.
Ymmärrän toki jos joku ei tykkää, mutta miten tuo voi ärsyttää?
Se tyyppi itse ei joudu juurikaan katselemaan niitä tatuointeja vaan sen ulkonäkö on riesana nimenomaan muiden silmille. Siksi ainakin itseäni ärsyttää tuommoiset. Lisäksi se että tuollaiset läpeensä tatuoidut tyypit näyttää elämäntaparikollisilta, huumekauppiailta ja moottorisahamurhaajilta yhtä aikaa voi vaikuttaa siihen miksi tuollaiset tyypit vaikuttavat vastenmielisiltä.

Tämä nyt tatuoinneissaan yli lyöneistä tyypeistä yleensä. Joukosta ei itelläni ole mitään mielipidettä toistaiseksi.
Totuus on tuolla ulkona.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”