Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Widing » 30 Kesä 2009 15:02

Joo, aattelin nyt esitellä itseni taas, kun sen verran tärkeä henkilö tälle foorumille olen, eiku.. No anyway, edellinen viestini löytyy sivulta kymmenen, olen kumminkin nyt 17 vuotias sälli, ja lukion ensimmäinen vuosi tuli käytyä, ei toki hyvällä menestyksellä, mutta nääh. Foorumilla kävin viimeksi BB-finaalin jälkeen, kun aattelin että eipä täällä enään mitään muuta olisi.

Näköjään meininki silti on pysynyt hyvänä, ja täällä ollaan näköjään keskusteltu aika monista muistakin jutuista, ja sitten tietenkin noista ulkomaan BB:istä, jotka ei nyt minua kovasti kiinnosta :D. Eipä siinä, i'm back, toivottovasti joku muistaa mut vielä ja silleen..

:oops:
Mulkero.

Avatar
Patriootti
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 26 Heinä 2008 20:23
Paikkakunta: Espoo

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Patriootti » 09 Heinä 2009 12:31

Tirkka kirjoitti:se on kylläkin PSK Kaupunni. ;)

t. nusnus
Raflan omistaja mennyt tilaamaan nimikyltin kännipäissään?

21 vuotias opiskelija Espoosta. Ensimmäisiä kahta kautta seurasin satunnaisesti telkusta. Viime kausina ollut 24/7 ja tullut hieman enemmän seurattua. Yhtäkään suosikkia ei ole ollut BB:n historiassa. Seuraankin ohjelmaa hieman eri tavalla - ilman mitään fanittamisia. Tätä foorumia tullut alusta lähtien jonkun verran seurattua ja etenkin etusivulta löytyviä +/- tilastoja sekä suosikki-/inhokkiäänestyksiä.

Paskin BB-kausi oli mielestäni BB4, ihan puhtaasti persoonien takia. Turhan paljon asukkaita, jotka pitkälti tulivat kokeilemaan onneaan viihdejulkkiksina.

Tomi-
Julkkisasukas
Viestit: 478
Liittynyt: 13 Syys 2008 13:22

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Tomi- » 09 Heinä 2009 12:50

Patriootti kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:se on kylläkin PSK Kaupunni. ;)

t. nusnus
Raflan omistaja mennyt tilaamaan nimikyltin kännipäissään?
Vähä OT mut ei nyt suinkaan. Paska kaupunni on vaan jäänyt elämään Oulun historiaan :lol:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paskakaupunni
Kuva

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 18 Elo 2009 20:38

20 vuotias jätkä joka kirjoitus-hetkellä asuu Hellsingissä, mutta muuttaa Lohjalle lauantaina 22.8 opiskelun perässä. Kotoisin olen Pudasjärveltä, asuin siellä lakkiaisiin asti, eli kevääseen -07 jonka jälkeen kävin puoli vuotta armeijaa Sodankylässä.

Olen seurannut kaikki Suomen Bb:t koosteina, ja plazalla olen pyörinyt vierailijana vuodesta 2006 lähtien.

Niin... mitä muuta, kysykää lisää jos huvittaa...

Avatar
The_Sipi
Mökkiläinen
Viestit: 218
Liittynyt: 22 Syys 2007 11:29

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja The_Sipi » 21 Elo 2009 19:53

Onhan täällä jo hetken verran viihdyttykin, mutta esittely on jäänyt ilmeisesti tekemättä. Anteeksi siitä :oops: !

Niin, meikä on tällainen 25-vuotias heppu ja asustelen Porissa, mutta porilaiseksi nimittämistä pitäisin lähestulkoon loukkauksena, mutta porinraumalainen (vrt. suomenruotsalainen) vielä menettelee. Henkisestihän olen ikuisesti raumalainen, jossa tuli sentään asuttua se 19 vuotta ja ei, en tuntenut BB-Piuaa. Tai no, jos tästä vuoden päästä olisi mahkut taloudellisessa mielessä muuttaa Tampereelle, niin saattaisin tuntea itseni tamperelaiseksi, mutta porilaiseksi en itseäni tuntisi koskaan, vaikka asuisin täällä 50 vuotta. Tämä ei johdu Rauma-Pori -vihasuhteesta; Pori ei vain ole minun kaupunkini (keskusta on ruma kuin mikä ja muistuttaa paikoin itäsaksalaista kaupunkia).

Olen tässä työtön vielä kymmenen päivää (uusiin BB-asukkaisiin ehtii siis hyvin rauhassa tutustua) ja sitten on puolen vuoden työttömyysjakso ohi ja alkaa niin ikään (ainakin) puolen vuoden pesti taidemuseolla. Jatkui työt tuon puolen vuoden jälkeen tai ei, niin tuosta duunista saadut rahat olisi tarkoitus käyttää toukokuiseen Oslon viisureissuun, sillä euroviisut on yksi isoimmista harrastuksistani, vaikka triviatietoja tiedän viisuista verrattain vähän. Vielä viisujakin isompi harrastus tällä hetkellä on leffat ja pidänkin pienimuotoista leffablogia. Ties vaikka ensi vuonna löytäisin itseni opiskelemassa leffa-alalla; tämä on kuitenkin vielä täysin harkintatasolla.

Mitä tulee sitten BB:hen, niin kahden ensimmäisen kauden aikana minulla ei ollut digiboksia, joten asuessani antennitaloudessa SubTV ei näkynyt mulla (no, sain digiboksin vissiin ihan toisen kauden lopussa). Niinpä kolmannen kauden alkaessa en ollut seurannut jaksoakaan BB:tä ja päätinkin testata kyseisen kauden alussa, että olisiko sellainen tosi-tv-sarja, jota minä jaksaisin seurata ja... ja... meni kolme päivää ja olin hommanut itselleni 24/7:n :D . Pidin tuosta kaudesta paljon ja tuolloin tuli oltua koko syksy työttömänä, joten BB:tä sai rauhassa katsella ja kyseisenä vuonna katselinkin aika aktiivisestiä. Neloskauteen lähdin suurin odotuksin, mutta odotukset eivät täysin täyttyneet, eikä kyseistä kautta tullutkaan katseltua ihan yhtä tiiviisti kuin nyt, vaikka esim. viikkotehtävien alut ja loput pyrinkin aina katsomaan... vaikka töistä. Yleensä 24/7 oli hiljaisella taustalla tehdessäni kaikkea muuta. Nyt tällä kaudella odotukset ovat jälleen aika kovat, mutta saas nyt nähdä, miten tästä käy; 24/7 kuitenkin on hommattuna jo, joten eipä ole tänäkään syksynä BB-vapaata syksyä.

Avatar
Auroora
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 20 Elo 2009 14:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Auroora » 21 Elo 2009 20:13

Olen 22-vuotias opiskelijatyttö (nainen kuulostaa liian aikuiselta ja olen kuitenkin henkisesti vielä ihan penska) ja Etelä-Suomesta ponnistan. BB:tä olen katsellut siitä asti kun ensimmäinen ulkomaalainen kausi meillä esitettiin ja siitä saakka olen ollut koukussa (ja kerännyt tasaisen alentuvaa halveksuntaa lähipiiriltäni :P). 24/7:aa katselin ensimmäisen kerran vuonna 2007 ja foorumille eksyin viime vuonna lueskelemaan live-ketjuja ja vasta nyt olen saanut aikaiseksi jopa rekisteröityä.

Tänä vuonna olisi tarkoitus katsella niin paljon kuin opiskelut sallivat (aloittelen ekaa vuotta it-tradena, eli todennäköisesti aikaa riittää ja paljon ;)) ja toivon todella että tällä kaudella löytyisi edes yksi suosikki, viime kausi kun oli aikamoista kitkuttelua Harrin lähdön jälkeen :(

Eipä muuta tällä erää, yritän vaan saada ajan kulumaan nopeammin tiistaita odotellessani :D

Avatar
tanssiyrttien
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 24 Elo 2009 15:17

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja tanssiyrttien » 25 Elo 2009 13:54

Minä olen 30-vuotias nainen Turun tienoolta, jossa asustellaan peltojen keskellä kerrostalossa. Perheeseen kuuluvat BB 24/7:a vastustava mies ja kaksi pientä lasta. Hoidan lapsia päivät kotona ja iltaisin sekä viikonloppuisin käyn palvelemassa janoisia ja nälkäisiä palkkaa vastaan. Big Brotheriin tutustuin muinoin Irlannissa työskennellessäni ja koukutuin siellä BBUK:n katseluun, minkä nyt oluen juonnilta ennätin. Sittemmin olen seurannut ohjelmaa telkkarista ja taustailemalla täällä. Viimein sain itseni rekisteröidyttyä ja ehkäpä välillä tulee kirjoiteltuakin jotain.

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Bna » 25 Elo 2009 16:57

:welcome
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
ELIAS
Sveitsi
Viestit: 90
Liittynyt: 31 Elo 2008 17:52

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja ELIAS » 25 Elo 2009 17:31

Mä olen 36-vuotias kundi Kymenlaaksosta. Hei vaan kaikille! :) Kaikki Suomen kaudet olen innolla katsellut ja viime vuonna hankin eka kertaa 24/7:n nettiin. Tänä vuonna sitten oli hankittava sama palvelu jo hyvissä ajoin ja nyt täällä innokkaana odottelen asukkaiden taloon astumista!

:welcome elämääni uudet BB-asukkaat! :D
Kuva

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 25 Elo 2009 17:33

:welcome
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Sihi » 25 Elo 2009 17:36

Tervetuloa vaan kaikille uusille ja vanhoille omasta puolestanikin!!!
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Stobe
Intruuderi
Viestit: 260
Liittynyt: 02 Heinä 2006 00:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Stobe » 29 Elo 2009 00:50

Olen 27-vuotias mies Helsingistä ja näköjään luonut tunnukset tänne jo -06, mut nyt sitten vasta intouduin kirjoittelemaan.

SBB:ia oon seurannut aktiivisesti kaikki kaudet ja näiden lisäksi BBAUS on ollut miellyttävää katseltavaa. Johtuu varmaan siitä, että livefeedin hankkiminen oli niin yksinkertaista. BBUK:ta yritin seurata tänä vuonna, mutta jostain syystä kiinnostus lopahti melkein alkuunsa. Ensimmäisenä SBB-vuonna seurailin nettiliveä, sen jälkeen oon hankkinut joka vuosi molemmat, kaapeli- ja netti-24/7. (Hei, olen Stobe, olen BB-addikti!) :)

Työni on ikävä kyllä sellainen, että BB:n katselu häiriintyy ja pahasti. Käytännössä seuraan 10 päivää BB:ia aktiivisesti kotona, jonka jälkeen olen 10 päivää lähinnä tämän palstan armoilla. Kiitos siis kaikille kirjoittelijoille, erityisesti kaikille live-ketjun päivittäjille.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 29 Elo 2009 00:51

:welcome
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Elo 2009 01:44

Tervetuloa Stobe ja muut uudet immeiset! Uutta verta kaivataan aina. :)
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja sandman » 29 Elo 2009 18:36

Mä olen 30 vuotias mies Hämeestä, mutten mansesterista. Kaikki suomen bb kaudet olen seurannut vaihtelevalla intensiteetillä riippuen elämäntilanteesta sekä asukkaiden noin niinkuin yleisestä kiinnostavuudesta, sen kaki, sari, olli, hena kauden, vissiin 2.. katsoin tosi tarkkaan. Tälle kaudelle hankin ekaa kestaa tuon 24/7 sydeemin koska tällä tietoo olen lomautettuna vuoden vaihteeseen asti joten ei työtkään haittaa nyt harrastustoimintaa :D

Joskus aiempina vuosina olen lueskellut satunnaisesti palstaa mutta nyt sitten jonku mielenhäiriön takia rekisteröidyin - Pyrin aina perustelemaan mielipiteeni, jos tarvetta on. Jostain syystä tuppaan symppaamaan näitä erikoisempia asukkeja tai jollain lailla väärinymmärrettyjä, Kaki on ehdoton alltime suosikkini, Einari oli myös melkoinen antisankari. et semmosta :cheers

Avatar
ELIAS
Sveitsi
Viestit: 90
Liittynyt: 31 Elo 2008 17:52

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja ELIAS » 29 Elo 2009 18:45

Näitä esittäytymisiä on aina mukava lueskella! :) Tervetuloa minunkin puolestani kaikille! Tästä kaudesta taitaa tulla mainio!?! :)
Kuva

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Tapio » 30 Elo 2009 23:54

Facebook kirjoitti:Tapio otti Kuka BB 2009 kilpailija olet? kyselyn ja tulokset ovat Sampo
Hohohoho siinä teille. Oonko esitelly itteni? En muista.
Tervetuloa kaikille vaan omasta puolestanikin :welcome !
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

_Mummu_
Tapetti
Viestit: 37
Liittynyt: 25 Elo 2009 21:14

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja _Mummu_ » 31 Elo 2009 15:15

_Mummu_ on tietenkin _Pappa_:n vaimo. Kyllä, olemma ihan oikeassa elämässkin naimisissa. Pappa tänne foorumille on kirjoitellut jo jonkin aikaa ja en ole aina oikein ymmärtänyt miksi. Jotta meidän perheessä vältyttäisiin suuremmilta perheriidoilta liityin minäkin tänne. BB:tä on meidän perheessä katsottu Suomen sarjan alusta asti.
Lisäksi perheeseemme kuuluu 2 kissaa ja westie merkkinen koira Aada.

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Bna » 31 Elo 2009 15:27

:welcome
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 31 Elo 2009 15:53

Tapio kirjoitti:
Facebook kirjoitti:Tapio otti Kuka BB 2009 kilpailija olet? kyselyn ja tulokset ovat Sampo
Itsehän olin Terttu. 8)

Ja tosiaan tervetuloa kaikille, ketkä ovat löytäneet uuden kauden alettua BB-keskustelun mekan. :tu

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja minna » 31 Elo 2009 18:11

Itsehän olin Minna ;) Hyvin natsasi.

EDIT: Siis tuossa kuka BB2009 asukas olet.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja calderyon » 01 Syys 2009 16:02

facebook kirjoitti:calde otti Kuka BB 2009 kilpailija olet? kyselyn ja tulokset ovat ET KUKAAN !

ET OLE KUKAAN BB:N HAHMOISTA. OLET VAAN OMA ITTESI.
Niin ja tosiaan tervetuloa plazalle minunkin puolestani :welcome
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”