Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 19 Loka 2020 18:48

Santoka kirjoitti:
19 Loka 2020 18:18
. 24/7 mulla ei vielä koskaan ole ollut, mutta ehkä joskus otan senkin.
Menee off-topiciksi, mutta ehkä sallitaan yleisenä muistutuksena ja yhteisön edun nimissä. Ruutu+ 24/7 -ketjussa on Ruutuplussan ilmaiskoodeja.
paukkupena kirjoitti:
09 Syys 2020 01:03
Tuossa ilmeisesti muutama kuukauden ilmanen koodi Ruutuun:
GIGANTTI2020
ASUNTOMESSUT2020
SANOMAETU2020
Siitä vaan 24/7 käyttöön jakamaan näkymyksiä tapahtumista ja tietenkin kirjoittamaan rapoja 24/7 raportointisäikeeseen.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Santoka
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 17 Syys 2020 17:45

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Santoka » 19 Loka 2020 20:42

Kiitos koodeista. Itselläni ei niinkään ole kyse kympistä kuussa, vaan siitä haluanko, että mulla on 24/7. Meneekö kaikki päivät sitten siihen? Luulisin, että viimeistään ensi vuonna otan, mutta ehkä jo tänä vuonna.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 20 Loka 2020 11:26

Santoka kirjoitti:
19 Loka 2020 20:42
Kiitos koodeista. Itselläni ei niinkään ole kyse kympistä kuussa, vaan siitä haluanko, että mulla on 24/7. Meneekö kaikki päivät sitten siihen? Luulisin, että viimeistään ensi vuonna otan, mutta ehkä jo tänä vuonna.
Kannattaa ottaa jo tänä vuonna! Ei kaikki päivät siihen mene, varmastikaan. Tosin jos sulla on joskus ollut se, niin miten silloin on mennyt?
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Santoka
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 17 Syys 2020 17:45

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Santoka » 21 Loka 2020 16:22

Siru84 kirjoitti:
20 Loka 2020 11:26
Santoka kirjoitti:
19 Loka 2020 20:42
Kiitos koodeista. Itselläni ei niinkään ole kyse kympistä kuussa, vaan siitä haluanko, että mulla on 24/7. Meneekö kaikki päivät sitten siihen? Luulisin, että viimeistään ensi vuonna otan, mutta ehkä jo tänä vuonna.
Kannattaa ottaa jo tänä vuonna! Ei kaikki päivät siihen mene, varmastikaan. Tosin jos sulla on joskus ollut se, niin miten silloin on mennyt?
Ei ole ennen ollut. Taitaa olla, että mulle riittää nuo Nelosen tv-lähetykset tänä vuonna.

Althie77
Sveitsi
Viestit: 92
Liittynyt: 03 Touko 2021 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Althie77 » 03 Touko 2021 19:12

Moro täältä Tampereelta. Rekkasin itseni monta vuotta sitten, toisella nikillä tosin ja viime kaudella vielä muistinkin sen. Mutta en näemmä enää. Yritin vaikka mitä, mutta päädyin sitten rekisteröitymään uudestaan.

Eli asiaan. Olen 44-vuotias naisihminen, työkyvyttömyyseläkkeellä vuodesta 2018.

Alusta asti tiukassa BB-koukussa, vaikka ihan heti en 24/7:aa ottanutkaan. Vasta Pertun synttäreille sen otin ja sen jälkeen joka vuosi kun Suomen BB:tä on tullut. Harrastan lukemista, kutomista, palapelejä sekä koiran kanssa touhuilua.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja gemini » 10 Loka 2021 21:30

Kauheaa, kun aika kuluu nopeaa vauhtia. Olen tänne rekisteröitynyt aikoinaan 19-vuotiaana ja nyt ikää on jo 36. Näyttää jo kauhealta noin kirjoitettuna. Big Brotheria olen katsonut alusta asti, ensimmäisillä kausilla ei ollut 24/7-palvelua, koska ei ollut rahaa ja sekä 2005 että 2006 olin molempina syksyinä pari kuukautta ilman nettiä. 2008 otin ensimmäistä kertaa 24/7-palvelun. Kaudet 2011-2014 jäi tosi vähäiselle katsomiselle, kun en vaan töiden takia ehtinyt tai jaksanut. 2019 olin vielä töissä ja silloin kaikesta huolimatta sain aikaa sen verran, että illat ja viikonloput tuli katsottua.
Nyt työttömänä ja katsominen on sen takia runsasta. Pakko kyllä todeta, että jos olisi töissä niin BB-katsojakokemus olisi paljon pienempi. Jotain hyvää siis työttömyydestäkin. Pelkät koosteet on niin pienimuotoisia ettei niiden perusteella saa kyllä oikeaa kokonaiskuvaa. Toisia näytetään myös niissä enemmän kuin toisia.

Rakkain harrastus on matkailu, johon menee suurin osa ylimääräisistä rahoista. Muutenkin olen kiinnostunut maailmanasioista ja kirjoista lähinnä elämäkerroista tai tositapahtumiin perustuvista kirjoista. Big Brotherissa kiinnostaa eniten juuri ihmisten toiminen ryhmässä ja omien ennakkoluulojen kariseminen esimerkiksi tietyntyyppisistä ihmisistä. Nyt Nelosen kausilla pidän siitä, että nykyään on sallittu mm. keskustelu politiikasta ja uskonnoista, toki aiemmilta kausilta kaipaan mm. paljon parempia bileitä ja muutenkin tuntuu, että sitä draamaa oli enemmän ennen.

Illatar
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Loka 2020 08:52

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Illatar » 26 Loka 2021 17:15

Täällä hipinretale 32v. Ensimmäisen BB:n katsoin vuonna 2007, sen jälkeen silloin ja tällöin. Aktiivisemmin katsoin viime vuonna, kun otin 24/7:n pitkästä aikaa. BB on minulle enemmänkin taustamelua, jotta kotona ei olisi niin hiljaista. Tässä koulutuspaikkaa etsiessä ja elämän suunnan löytymistä odottaessa on ollut hieman enempi aikaa seurailla. Vähemmän aktiivinen olen ollut täällä foorumilla, nyt koittanut hieman aktivoitua ja löysinkin vasta tänään tämän Muu keskustelu-osion, josta löytyi useampikin aihe, joista tykkään keskustella. Eli meikää näkkyy vähän usiammin tästä etiäpäin.

Asustelen Oulun lähistöllä, melko landella miehen ja eläinten kanssa. Harrastan taiteilua, näyttelemistä, laulamista, runoilua.. Oikeastaan vähän sitä sun tätä ja semmosta ja tämmöstä. Höpöhippiakka siis. Terve [smilie=a_okbyenow.gif]

Edit. Kolme päivää sitten tuli näköjään vuosi täyteen foorumilla. :Cheers:
Siellä, täällä, tuolla ja joka puolella länttä!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”