Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Sophitia
Toukka
Viestit: 13
Liittynyt: 25 Elo 2019 05:42

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Sophitia » 25 Elo 2019 14:30

Hei vaan!

Olen seurannut foorumia monta vuotta ja vihdoinkin rohkaistuin tekemään käyttäjätunnuksen. En ole erityisen puhelias netissäkään mutta koitan totutella kirjoitteluun, vaikuttaa nääs aika kivalta paikalta tämä. Aattelin myös repäistä ja ehkä ostaa Ruutu plussan mut sitä mietin vielä... :scratch

T: Kolmekymppinen nainen eteläisestä Suomesta

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja rink » 26 Elo 2019 10:06

Sophitia kirjoitti:
25 Elo 2019 14:30
Hei vaan!

Olen seurannut foorumia monta vuotta ja vihdoinkin rohkaistuin tekemään käyttäjätunnuksen. En ole erityisen puhelias netissäkään mutta koitan totutella kirjoitteluun, vaikuttaa nääs aika kivalta paikalta tämä. Aattelin myös repäistä ja ehkä ostaa Ruutu plussan mut sitä mietin vielä... :scratch

T: Kolmekymppinen nainen eteläisestä Suomesta
Hyvä, että rohkaistuit ja tervetuloa rohkeasti vaan keskustelemaan. :)

Avatar
Sophitia
Toukka
Viestit: 13
Liittynyt: 25 Elo 2019 05:42

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Sophitia » 27 Elo 2019 09:40

Kiitos tervetulotoivotuksesta!

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re:

Viesti Kirjoittaja minna » 02 Syys 2019 06:59

minna kirjoitti:
25 Tammi 2005 13:52
Jospa sitten jotain.

18-vuotias tyttölapsi Kotkasta olen.
BBfanius alkoi vasta tuosta BB4.stä. Nyt olisi sitten himoja tilata noita aikaisempia dvd.nä. Tosin aksenttien ymmärtämiset pelottaa :x
Ja fanitus lähti äidiltäni :D Hän nimittäin on seurannut alusta lähtien.
Ai että. Tämmönen oli heti etusivulla :)

En tiedä innoistuinko nyt niin, että tulen täällä pyörimään aktiivisesti, mutta tässä sitä nyt vaan taas ollaan. Eli päivitetty versio:

Minna 33v entinen "isoveli" täällä (15 vuotta hujahtanu what :holyshit: ) 24/7 jää varmasti tänä vuonna hommaamatta, mutta onneksi meillä on aina näitä raportoijia täällä johon voi luottaa. Taisi pari viimistä kautta jäädä kokonaan katsomatta, mutta saa nähdä saisko tämä nyt koukutettua takaisin. On vähän jäänyt tuo "tavallisen telkkarin" kattelu ja ylipäätään päivittäisten ohjelmien seurailu.
o/
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Korvapuusti
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 02 Syys 2019 07:24

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Korvapuusti » 02 Syys 2019 14:06

Korvapuusti palsta-aktiivi ihan alkuvuosien aikaan. (Sillon oli mammalomalla niin sai rauhassa tapittaa 24/7. ) Tosin se taisi olla joku silloisen subin keskustelu 🤔 mut nyt ku on virranu tarpeeksi vettä Vantaassa jaksaa taas kiinnostua. Uudet tekijät plussaa. Ja ensikosketus eilen jätti hyvin positiivisen mielen.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 04 Syys 2019 19:00

:thumbsup Just koht 38-vuotias :party: humanistinainen Turusta. BB:tä olen seurannut epäsäännöllisesti ekasta kaudesta lähtien. Kun ittelle tuli digiboxi ja tv niin muutamia kausia katoin kokonaan. Nyt katon koosteet seuraavana päivänä (en jaksa valvoa), mutta tavoitteena ois kattoa suorana sunnuntain livet.
Tällä palstalla olen ollut aika pitkään, mutta vasta nyt innostunut kirjoittelemaan enemmän. :thumbsup
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Varmis
Kesä-Esa
Viestit: 40
Liittynyt: 07 Syys 2019 11:07

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Varmis » 07 Syys 2019 14:45

Hei vaan kaikille! Paluu foorumille pitkän tauon jälkeen.

Joskus tullut kirjoitueltua satunnaisesti tänne. Nimerkki salasanasta puhumattakaan on unohtunut jo kauan sitten. Eivät viimeisimmät räiskäle-kaudet jaksaneet enää kiinnostaa ja BB-innostukseni kuoli viimeistään siinä julkkis-BB:n aikoihin. Nyt kuitenkin taas tullut seurattua tätä, kun kanava ja pitkälti tekijätiimikin vaihtunut.

Paljon on mielipiteitä tästäkin kaudesta ja koska eihän sitä BB:tä kehtaa tunnustaa katsovansa IRL, niin pakko tulla tänne purkamaan tuntojaan. Huonoina kausina BBplaza:n käyttäjien havainnot ja kommentit ovatkin ainoa asia mikä pitänyt jollain lailla kiinni formaatissa.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Syys 2019 03:57

Esittäydytäänpä nyt vielä uudestaan, kun vuosia on vierähtänyt ensimmäisestä esittelystä.

Ikää on kohta 29, eli vanha mies alan jo pikkuhiljaa olemaan. Korkeakouluopinnot kuitenkin vielä melko alkumetreillä, kun innostuin tässä kouluttautumaan ja laajentamaan työkenttääni. En tiedä mitä sitten isona oikeasti haluan tehdä, mutta vaihtoehtoja piisaa.
Olen Stadin kasvatti. Sinne synnyin ja siellä asun.

BB:tä joskus satunnaisesti seurannut UK-versiota jo ennen SBB:tä, mutta se oli aika satunnaista katselua.
Kaikki Suomen BB-kaudet olen nähnyt, mutta muistikuvani erityisesti ensimmäisestä kaudesta on hiukan huteralla pohjalla jo.

Heitänpä vielä muutaman faktan itsestäni:
- Kärsin tällä hetkellä masennuksesta.
- Olen äänestänyt jokaisissa vaaleissa missä olen saanut äänestää. Olen myös äänestänyt joka kerta vihreitä.
- Matkustaminen on intohimoni. Hiukan ristiriidassa opiskelijabudjetin ja vihreiden arvojeni kanssa.
- Olen myös feministi, mutta pyrin kyseenalaistamaan asioita myös oman kuplani sisällä.
- Kissoja löytyy kotoa muutama, eli taidan olla kissamies.
- Kaikkien aikojen suosikkiasukkaani ovat Kadi, Marika, Kätlin, Sari ja Esa A.
- Hain itse BB-taloon vuonna 2009. En uskaltanut hakea uudestaan, koska näin liian suurena riskinä että saatan tulla valituksi. :bidmouth:
- Olen osallistunut somessa erään n. tuhannen jäsenen ryhmän oman ”BB-kilpailuun”. En voittanut, mutta pääsin loppumetreille saakka ja tein paljon päättömiä asioita niiden kisaviikkojen aikana.

Benjamin kirjoitti:
13 Syys 2011 03:04
Tyyppinä oon varmastikin ihan mulQQ ja mustaa paskaa monen mielestä, mutta naama menee norsunvitulle vaan tosipaikan tullen tai turhautumisen aikana!
Tässä lainaus vuodelta 2011...
Kuka tähän nyt enää uskoo ettei naama menisi norsunvitulle helposti? Myönsin kuitenkin juuri ylempänä olevani vihreä feministi. :roll: [smilie=a_tongue.gif]

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Wendla » 05 Loka 2019 12:38

Ehkäpä minäkin voisin itsestäni jotain tarinoida tänne.

Elikkä pian 26v. Maisterivaiheen opiskelija, yhteiskuntatieteiden tiedekunta, gradua vaille valmistunut. Ensimmäisessä oman alan puolikkaassa virassa. Naimisissa, lisäksi kaksi kissaa ja kaksi koiraa, eläinihminen siis. Tunteellinen ja herkkä tapaus. Hullu bb-fani, erityisesti vuorovaikutus- ja ryhmänäkökulmaa kyttäävä. Omasta mielestäni aika kiltti. "Kaikki tai ei mitään" -ihminen.

Siinäpä kai lyhkäisyydessään.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 26 Loka 2019 22:18

Jospa minäkin esittelen itseni tähän väliin.

Hei vaan kaikki, olen päälle kolmekymppinen perheenäiti ja perheyrittäjä. Olemme vastikään muuttaneet pienelle paikkakunnalle ikään kuin hyppynä tuntemattomaan ja arjen pyörityksen ohessa yritän lyödä kasaan aikanaan vähän vaiheeseen jääneitä maisterinopintojani.

BB:tä ja BBPlazaa olen seurannut aktiivisesti koko Suomen taipaleen ajan, mitä nyt innostus koki inflaation tätä taukoa edeltäneiden kausien aikana - Julkkis-BB:tä en jaksanut seurata alkua pidemmälle ja seuraavakin kausi meni aikalailla ohitse. Tauko on kuitenkin tehnyt tehtävänsä ja nyt oli kiva palata BB:n pariin! Plazaakin olen tosiaan seurannut aktiivisesti alusta asti - joku tunnuskin minulla jossain vaiheessa oli, mutta aiemmin en ole ollut kovinkaan aktiivinen foorumilla muuten kuin lukijan roolissa.

Minulle tehtiin suht mittava leikkausoperaatio loppukesästä (mieheni mukaan olin tarkoituksella suunnitellut ajankohdan etukäteen juuri tähän [smilie=a_chuckle.gif] ), mikä on mahdollistanut aktiivisen 24/7 seurannan. Kieltämättä vähän jännittää, jääkö loppuhuipennus nyt sitten kokematta samalla intensiteetillä, kun aloittelen taas varovaisesti työelämää sairasloman jälkeen reilun viikon kuluttua.

Olen surkea footumikirjoittelija, koska jaarittelen paljon enkä juuri osaa tiivistää, mutta tällaisella hyvin moderoidulla foorumilla uskallan edes yrittää. Luonteeltani olen aika tasainen ja analyyttinen tyyppi, ja haluan, että kaikilla on aina mahdollisimman mukavaa - myös BB-talossa. En tykkää draamasta draaman vuoksi, vaan seuraan mielelläni yhteen henkeen puhaltamista, iloista heittäytymistä ja sellaista aktiivista tekemistä ja touhuamista.
:thumbsup

zake2
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 22 Loka 2019 19:28

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja zake2 » 02 Marras 2019 20:06

Olen zake. Jostain syystä entinen tunnukseni vuodelta 2006 ei toiminut enää, enkä saanut sitä enää toimimaan. Olen 67 vuotias (kohta 68 vuotias) teoolisuussähköalan eläkeläinen. Suomen BB kaudet on aivan kaikki seurattu ja tallennettu alusta loppuun 24/7 muodossa ykköskauden ensimmäistä viikkoa lukuunottamatta. Kuitenkin vain häätöäänestyksien osalta DVD muodossa. Ja todennäköisesti myös kaudet 2020...

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 06 Marras 2019 00:02

Apua! Nuori Dee-mies on ollu selkeesti ytimessä!
DosterMan kirjoitti:
25 Loka 2008 04:00
25v pitkätukkainen hiippari Ridge Forresterin kriisiparralla.
Naminami.
https://bbplaza.org/forum/viewtopic.php ... 42#p190265

Parta on edelleen tai taas. Tukka on vähemmän lyhyt edelleen tai taas.

Jos täs koittas vähä vakavoitua, vaikka se on vähä vaikeeta ku bongasin pari minsaa sitten ton oman vanhan viestin!

En oo enää 25v (kirottua!), mut tykkään hyvin pitkälti samoista asioista, joista tykkäsin 25-vuotiaana. Inhoan paljon enemmän asioita, joita inhosin 25-vuotiaana.

Koko tän välin ja pidempäänkin olen inhonnut valehtelua ja valehtelijoita. Vuoden 1995 jälkeiset valheeni on vielä laskettavissa yhden ihmisen sormilla. Armeijassa ja työvoimatoimistossa oli pakko valehdella. Mun paras frendi kuoli vuonna 1995 ja vieläki harmittaa, etten kerennyt perua, sinänsä harmittomia valheitani.

Tykkään todella paljon politiikasta, mut pidän todella harvoista politiikoista.

Tykkään ja kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, mut sydän sykkii eninten heavylle, metallille ja hard rockille!

Jos jollain ihmeellä olen hengissä 11 vuoden päästä, lupaan et avaudun lisää.

Ps. Olen onnellisimmillani mökillä. Avotulella ja hiilloksella grillaaminen ja kalan savustaminen on ihanaa.

Pps. Fitnessmuijat on ihania.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Skebunaattori
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 06 Elo 2020 18:18

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Skebunaattori » 06 Elo 2020 21:59

Tervehdys! Ensimmäistä viestiä tähän foorumiin tässä kirjoittelen. 31-vuotias, kaupallisen alan yrittäjä Helsingistä. Miespuolinen homoseksuaali. Nimimerkkini minulle antoi paras ystäväni yläasteella. Fani since 2009, se oli ensimmäinen BB minkä katoin ja koukkuun jäin. Vuonna 2013 ystäväni oli kilpailemassa.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Risto » 07 Elo 2020 09:15

Skebunaattori kirjoitti:
06 Elo 2020 21:59
Tervehdys! Ensimmäistä viestiä tähän foorumiin tässä kirjoittelen. 31-vuotias, kaupallisen alan yrittäjä Helsingistä. Miespuolinen homoseksuaali. Nimimerkkini minulle antoi paras ystäväni yläasteella. Fani since 2009, se oli ensimmäinen BB minkä katoin ja koukkuun jäin. Vuonna 2013 ystäväni oli kilpailemassa.
Tervetuloa Plazalle! Mukava nähdä pitkästä aikaa uusia naamoja. :tu

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 05 Syys 2020 23:05

39-vuotias naispuolinen Hum.kand Turusta. Intohimot: lukeminen, kirjoittaminen (mm. runoja ja asiatekstiä), musiikki sekä itse soittaen, että kuunnellen (kaikki muu menee, paitsi funk). Olen myös erittäin innostunut värittämisestä, leffoista, sanaristikoista, taidenäyttelyistä ja museoista. Hengellisyys on mulle tärkeää.
Viime kaudella innostuin pitkästä aikaa todella paljon BB:stä. Nyt toivon sen olevan eskapismia arjesta ja myös tarjoavan samaistumisen mahdollisuuksia. :umh: :lets dance:
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Ruusunen
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 05 Syys 2020 20:21

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Ruusunen » 06 Syys 2020 10:16

Keski-ikäinen nainen Helsingistä. Seurannut bbtä enemmän tai vähemmän aktiivisesti ehkä noin kaudelta 3 asti ja näitä keskusteluja parilla kaudella, mutta nyt vasta aattelin aktivoitua räkyttämään myös omia mielipiteitä. Työpaikan bb-vedonlyöntivastaava.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 06 Syys 2020 15:55

:Cheers:

Spencerin ystävällisellä avustuksella sain tämän vanhan käyttäjätunnukseni toimintaan yllätyksekseni jopa 11 (!) vuoden hiljaiselon jälkeen! Onkohan täällä enää minkä verran vanhoja palstatuttuja? Ihana, että palsta on kuitenkin yhä olemassa.

Innostuin BB:stä viime kauden myötä taas paljon (#TeamKevin), ja kaikki Suomen BB:t seitsemättä ja kahdeksatta kautta lukuun ottamatta on kytätty tarkkaan. Muille realityille en ole koskaan lämmennyt.

Minä? Olen nelikymppinen nainen sateenkaaren tältä puolelta. Rakastan musiikkia, kirjoittamista (erityisesti runous) ja tietysti kissoja ja Euroviisuja! :in love:

ninnipinni
Television orja
Viestit: 795
Liittynyt: 14 Syys 2020 13:25

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja ninnipinni » 15 Syys 2020 02:07

30-kymppinen nainen pk-seudulta, seurannut kaikki kaudet paitsi vuoden -11 ja julkkis BB:n :bidmouth: Viime vuonna oli 24/7 kauden puolesta välistä lähtien, mutta nyt talous ei anna myöten :? Lueskelin alkuaikoina joskus subin omaa bb-foorumia, mutta viime kaudella olinkin tällä palstalla lukijana.
Onnennumero 7 Sofia!

tohtorisalvador89
Nevahööd
Viestit: 28
Liittynyt: 04 Marras 2019 08:44

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja tohtorisalvador89 » 11 Loka 2020 11:31

Jees, eli tohtorisalvador. Ikää on 31-vuotta ja töissä käyvä sinkkumies. Big Brotheria aloin seuramaan aktiivisesti kaudesta 2006. 24/7 en oo tosin koskaan tilannut vaan lähinnä kooste lähtetyksiä on tullut seurattuaan. Joskus 2012 iski motivaation puute BB:en suhteen. Viime kautta seurasin paljon, mutta rehellisesti sanoen tää nelosen meininki on niin lastentarha meininkiä. Oon kerran yrittänyt hakea asukkaaksi. Suosikki kauteni on 2006 ja surkein tällä hetkellä meneillään oleva kausi.
Suosikki:Joel Inhokki:Paula
Suosikit kautta aikojen:
2005Perttu, 2006Sari, 2007Kadi, 2008Johan, 2009Esa. A, 2010Niko N, 2011Tanja, 2019Kristian

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 11 Loka 2020 16:28

Nimimerkki oli hetken mielijohde, kun tv:stä tuli pullamainos. Kanelipullamainos. Kierrekaneliksi se kääntyi kuitenkin jossain aivoissa, kun lukihäiriö ja väsymys pääsi kirjautuessa väliin.
Mietin myös jotain täysin randomia kirjainyhdistelmää kuten flöbäthn, mutta se sitten ei kantanut niin pitkälle että olisi päätynyt toteutukseen asti.
Olen 38-vuotta vanha, osa-aikatyöläinen.
Vähemmistöeläin, useamman vähemmistön kortilla pelaten.
Pidän todella paljon eläimistä, ykkösenä kissat.

Plazailemaan sai ryhtymään ajatustenvaihto ja keskustelut siitä, kun tuijotetaan joiden eloa kameroiden alla.

Santoka
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 17 Syys 2020 17:45

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Santoka » 19 Loka 2020 18:18

Keski-ikäinen mies Jyväskylästä. Filosofiaa ja sosiologiaa lukenut aikoinaan yliopistossa. Kirjoitan kirjoja hitaalla tahdilla ja luen paljon. BB:tä olen katsonut vuodesta 2005 lähtien. Homma lähti käyntiin niin, että psykoterapiani loppui suunnilleen silloin kun BB1 alkoi. Viimeisen psykoterapiakerran jälkeen tuli tosi tyhjän päällä -olo. Luin sit työttömien ruokalassa Hesarista, että tämmöinen on alkamassa ja ajattelin, että katsonpa ekan kerran ihan piruuttani ja täytteeksi elämääni, vaikka ei tuntunut ennalta yhtään mun tyyliseltä jutulta. Jäin koukkuun. Kirjoittelin 2005 paljon jollekin foorumille (en muista minne). Jossain vaiheessa 00-luvun loppupuolella into lopahti, mutta sytyin viime vuonna, kun BB alkoi uudestaan. Olen kai ollut täällä ennenkin jollakin nimimerkillä, mutta en enää löytänyt sitä, joten nyt Santokalla.

BB on minusta ainoaa kunnon realityä. Sosiaalipsykologinen koe ja luonto-ohjelma ihmisistä. Tykkään myös Alma Hätösestä ja siitä miten hän hehkuttaa. Nimeämiset ja häädöt ovat tietysti suola. Tykkään myös tietyllä tavalla BB:n tyhjäpäisyydestä ja siitä, että voin fanittaa ketä vaan vaikka täysin irrationaalisin perustein. 24/7 mulla ei vielä koskaan ole ollut, mutta ehkä joskus otan senkin.

Mitäs muuta? Tykkään yleisistä saunoista ja penkkiurheilusta.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Wendla » 19 Loka 2020 18:28

Santoka kirjoitti:
19 Loka 2020 18:18


BB on minusta ainoaa kunnon realityä. Sosiaalipsykologinen koe ja luonto-ohjelma ihmisistä.
Tämän voin allekirjoittaa.

Tervetuloa takaisin. (: Vaikka hiukkasen hassua niin ehkä sanoakin, sillä alkujaan oot ollut täällä kauan ennen minua. :D

Ja voin kyllä suositella 24/7:n hommaamista. Tuo ihan uuden ulottuvuuden koko hommaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”