Nickisi?

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 12 Loka 2013 22:12

Mardis kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Eihän sinua tunnista nyt ollenkaan. :x
Eiks sen pitäis olla hyvä asia? :blackeye
Näin moderaattorin näkökulmasta ei. :trollface:
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 12 Loka 2013 23:41

Tirkka kirjoitti:Näin moderaattorin näkökulmasta ei. :trollface:
Ja näin normaalin plazalaisen näkökulmasta on. :trollface: Jälleen olen moderaattoreiden silmissä puhdas pulmunen, sillä kaikki syntini kuolivat Marika1:n mukana. :saint: Näin se on!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Loka 2013 11:11

Mun mielest toi sun uus nicki on täysin paska ja paskempi ku edellinen. Oisit nyt voinu keksii jonkun aivan täysin Marikasta poikkeavan, ku et kuiteskaa se ole. Mut toi on vaa mun mielipide ja mulle oot edellee marigay2. [smilie=a_teeth.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Risto » 13 Loka 2013 11:12

Jonksu kirjoitti:Mun mielest toi sun uus nicki on täysin paska ja paskempi ku edellinen.
Sä se osaat aina niin kauniisti ilmaista mielipiteesi.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Loka 2013 11:21

Risto kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:Mun mielest toi sun uus nicki on täysin paska ja paskempi ku edellinen.
Sä se osaat aina niin kauniisti ilmaista mielipiteesi.
Mitä sitä turhaa kiertelemään ja kaartelemaan ku voi sanoa suoraankin. ;)
That damn fox!

Kuva

Avatar
Eine
Heikoilla hangilla
Viestit: 87
Liittynyt: 04 Syys 2013 20:01

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Eine » 13 Loka 2013 11:44

Mun nimimerkki on johdateltu omasta etunimestäni. :abow:

Toisaalta mä oon myös tietoisesti käyttäny nikkiini sanomaa

Ei ne mitään ymmärrä, Ei ne mitään tiedä, Ei ne osaa, Ei ne viitsi.
:o

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Loka 2013 11:47

Mardikseen ei kyllä meinaa tottua. Ei erityisemmin tuo nicki nappaa, mutta ehkä totun siihen vielä. :bidmouth:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Tammi 2014 20:57

Tänne pitäis saada semmonen käyttäjien tagaussysteemi, kuten esim. redditissä. Että vois haluamiensa nimimerkkien perään lisätä oman kommentin. Joka näkyy vain itelle.

Tagaisin ekana ton yhtäkkiä ilmestyneen funkytyypin Jonksuks, ettei tarttis juhannukseen asti joka kerta kummastella et kuka siel huutelee.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 02 Tammi 2014 21:40

Joo, kyllähän näissä meinaa mennä sekasin väkisinkin. Ja toi on muuten, sori vaan Jonksu, ihan älyttömän huono nimimerkki, jos nyt omassanikaan ei oo kehumista.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Tammi 2014 21:46

Punde kirjoitti:Tagaisin ekana ton yhtäkkiä ilmestyneen funkytyypin Jonksuks, ettei tarttis juhannukseen asti joka kerta kummastella et kuka siel huutelee.
Zygerö kirjoitti:Ja toi on muuten, sori vaan Jonksu, ihan älyttömän huono nimimerkki
Dämit, paljastuin. Mutta mitä väliä nimimerkillä, että mikä se on? Mä ite pidän siitä ja se on mun näkönen (ja ennen kaikkea kuulonen). Jos se teiän persettä noin paljon kutittaa, että mulla on japsinkielinen nimimerkki, nii ei kukaan käske täällä pyörimään. ;) Mua kyllästytti Jonksu. Se on tylsä ja huono nimimerkki, joten halusin vaihtaa. Kaiken lisäks käytän tota muuallakin, joten toi Jonksu täällä oli ihan tyhmä.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 02 Tammi 2014 21:49

Ei kutita persettä, eikä edes kasseja kaivele. Nenässä vaan haisee tunkkainen, homeinen kettu.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Tammi 2014 21:51

Zygerö kirjoitti:Nenässä vaan haisee tunkkainen, homeinen kettu.
No mistähän toi tunkkaisuus ja homeen haju oikein tulee? Ei ainakaan tältä suunnalta. Tuuleta ja putsaa paikkas hyvä mies.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Risto » 02 Tammi 2014 22:32

Jonksu on Jonksu vaikka voissa paistais. En osaa edes tota nykyistä nikkiä kirjottaa, joten Jonksu.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 02 Tammi 2014 23:00

FankiKitsune kirjoitti:
Zygerö kirjoitti:Nenässä vaan haisee tunkkainen, homeinen kettu.
No mistähän toi tunkkaisuus ja homeen haju oikein tulee?
Smells kinda funky. Vastasin kun kysyit, mutta ei tää oo sun ongelmas, että mulla tuli tuo heti ekana mieleen tosta nimimerkistä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 02 Tammi 2014 23:08

Kai tuo lausutaan Fän Kiki Tsuune?
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 03 Tammi 2014 01:35

aadeehoovee kirjoitti:Kai tuo lausutaan Fän Kiki Tsuune?
Se lausutaan ihan niin ku se kirjotetaakin.
Risto kirjoitti:Jonksu on Jonksu vaikka voissa paistais. En osaa edes tota nykyistä nikkiä kirjottaa, joten Jonksu.
En oo väittänykään, et oisin mitään muuta, mutta toi Jonksu alko vaa kyllästyttää etc. :D

En nyt tajuu, että miks ihmeessä yhestä nimimerkistä pitää nostaa moinen haloo. :shock: Se on vain yksi nimimerkki, joita on monia miljoonia ja mun nicki on sentäs hyvän maun rajoissa.
That damn fox!

Kuva

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 03 Tammi 2014 23:31

On se kamalaa ku joku vaihdattaa nickinsä, ainakin vähän vanhemman edustajiston mielestä. Eli Jonksu (pikemminkin no more Jonksu) täällä heeeei! Ei, en ole kadonnut. Mua ihmetyttää vaan, että miks se on noin iso asia? Joo, se on vähän poikkeava, koska OMFG SE ON JAPANIA. >: O

Koska en voi millään tajuta, että mistä toi haloo johtuu, nii avaan sit et mitä toi meinaa. Fanki on enkuksi yllärbyllär funky, mikä tarkottaa montaakin asiaa, mutta tässä merkityksessä hienoa ja upeaa etc, ei löyhkäävää tai pahanhajuista. Kitsune puolestaan on kettu. Eli hieno/upea kettu, minkä ystäväni keksi mulle vuosia sitten ja nyt oon ottanu sen enemmän ja vähemmän käyttööni.

Eniten mua ihmetyttää se, että mua haukutaan vitun teiniksi ja muka jyrään mielipiteilläni tän "aikuisemman" väestön. Nyt teillä on mahdollisuus katsoa peiliin ja miettiä, onko toi teidän käytös tätä mun nickin vaihtamista kohtaan niin aikuismaista? Juu, ei ole. Pikkumaista ruveta nälvimään ja vääntämään muka-hauskoja väännöksiä tosta. Ei tää foorumi oo mikää ala-aste, missä reilusti isommat kiusaa pienempiään. Tai sit multa on menny jotain pahasti ohi.
That damn fox!

Kuva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Tammi 2014 23:52

On se kumma kun ehdotan foorumille uutta ominaisuutta, koska biisiraatiketjussa joku ennestään tuntematon nimimerkki yli 5k viestillä alkaa lässyttää jotain, ja pitää viestihistoriasta kattoa että kellähän nyt on asiaa, ni se on kakaraksi haukkumista ja japanivihaa ja ties mitä haloon nostamista....

Ziisus. Rauhotu iteki. Tosin nyt kun SIE oot nostanu haloon tai muuten vaan närkästynyt, ni tiedän ja muistan mikä tyyppi siellä on takana, joten en tarvis sitä tagaussysteemiä just siulle. Mut olis se silti ihan kätevä ominaisuus etenkin harvemmin foorumille kirjoittavien kohdalla. Tagista näkis missä ketju(i)ssa joskus aiemmin mahdollisesti törmännyt jne.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Tammi 2014 00:34

Minun persettä kutittaa tämä että jotkut vaihtelee nimimerkkiä useammin kuin avataria. Mun mielestä koko nimimerkin vaihtaminen pitäs oikeastaan onnistua vain erittäin hyvin perustellussa erikoistapauksessa eikä mitenkään muuten mut se nyt on vaan mun, mr. Oudon henkilökohtainen mielipide.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 04 Tammi 2014 00:43

Suomessa saa onneksi vielä päättää itse nimestään kun ikää tulee tarpeeksi, ei tarvitse itselle epämiellyttävää nimeä kantaa lopunikäänsä jos ei halua. Luulisi, että sama koskee useimpia foorumeitakin (ja niitä joilla ei saa nimeä vaihdettua, rekisteröityy porukka yleensä uudelleen tuoreella nimellä). Silloin ei voi edes salapoliisityöllä selvittää kuka vanha tuttu siellä nikin takana kirjoittelee.

Voisin kyllä huomauttaa aiheeseen liittyen, että nämä nikki-itkut ja muut nimimerkkimutinat voisi siirtää tonne Nickisi-ketjuun. Ei varsinaisesti mikään tärkeä asia, vaikka kummasti kutinoita aiheuttaakin pimeissä paikoissa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Tammi 2014 01:08

Yleensä sitä ihmiset osaavat jo rekisteröityessään miettiä itselleen nimimerkin jota kestää katsella tulevaisuudessa eikä laita nimimerkiksi vaikkapa "sexybitch69" jos semmonen alkaa myöhemmin nolottaa. Vaikkapa nimimerkissä "Jonksu" ei pitäs olla mitään semmosta mikä niin paljon harmittaa.

Oma pointtini on tässä lähinnä siinä että ärsyttää kun ison määrän viestejä kirjoittanut käyttäjä päättää yhtäkkiä vaihtaa nimimerkkiä ihan toisenlaiseen. Sen käyttäjän viestien tunnistaminen muiden seasta sen jälkeen on ärsyttävän työlästä pitkän aikaa (varsinkin jos käyttäjällä ei ole avataria) ja vieras nimimerkki häiritsee myöskin. Siksi nimimerkkiä ei ole tällaisilla keskustelufoorumilla tapana vaihtaa muuten kuin todella pätevästä syystä: sellainen haittaa muiden viihtyvyyttä foorumilla.
Edit: Ärtymykseni ei nyt kohdistu pelkästään tähän nimenomaiseen nimimerkin muutokseen vaan yleensä kaikkiin nimimerkin muutoksiin.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Tammi 2014 01:17

Punde kirjoitti:kakaraksi haukkumista ja japanivihaa ja ties mitä haloon nostamista....
Öööö sanoinko, että se on just sä joka on mua haukkunu kakaraksi/teiniksi? En. Eiköhän ne henkilöt tiedä itekin, ketä tässä meinaan. :D Enkä mä sua meinannu tolla japanivihallakaan, mut käsitä miten tahdot. O.o Mäkö nostanu haloon? Eiköhän se lähteny liikkelle ihan jostain toisesta suunnasta ku täältä.
Edit: Tirkalle vastauksena, että mä en ainakaa ole ennen vaihtanu nimimerkkiä vaa tää on vasta toka, enkä aio vaihtaa enää (eikä sitä kuulemma vaihdetakaan). Enkä oikein kerenny avataria laittaa, koska olin reissussa ja avatar odotti kotikoneella.
That damn fox!

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”