Nickisi?

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Risto » 26 Joulu 2011 23:52

Mua ärsyttää tää "Risto" ihan suunnattomasti, mut en keksi mitään parempaakaan nimee sen tilalle :?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 26 Joulu 2011 23:53

^ Rispekti? ;) Omasta nimestä saa kivoja väännöksiä! Jos Risto on oikea nimes :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Risto » 26 Joulu 2011 23:56

En ole Risto oikeasti.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Joulu 2011 03:55

^ En olekaan ikinä tykännyt Risto-nimestä ja vältin tuon sanomista täällä jossain nimikeskustelussa, ettet vaan lukisi ja loukkaantuisi! ;)

Toisaalta sinut ollaan opittu tuntemaan Ristona ja olisi vaikeaa oppia uusi nicki tai se kestäisi ainakin.
Itse en ainakaan nickiä vaihtaisi.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Joulu 2011 10:20

orgasmienkeli kirjoitti:^ En olekaan ikinä tykännyt Risto-nimestä ja vältin tuon sanomista täällä jossain nimikeskustelussa, ettet vaan lukisi ja loukkaantuisi! ;)
Kiitos :D
orgasmienkeli kirjoitti:Toisaalta sinut ollaan opittu tuntemaan Ristona ja olisi vaikeaa oppia uusi nicki tai se kestäisi ainakin.
Itse en ainakaan nickiä vaihtaisi.
Olihan Scherzykin ennen joku Muffinssi tjs. ja itse olen tottunut tuohon nykyiseen ihan hyvin. Omalla kohdalla tosiaan on se ongelma etten keksi mitään parempaakaan nimeä jolla korvaisin ton Riston :(

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Joulu 2011 10:51

^ Tottahan se on, että kaikkeen tottuu! :D Toki on niitäkin, joiden kohdalla ei uuteen nickiin tottuisi koskaan, kuten esimerkiksi joku Big Mother. (no, hän ei täällä juuri käy, mutta nicki on silti painunut päähän!)

Jos ei keksi nickiä itselleen, niin suosittelen miettimään jotain näistä:
(jes, orkkuenkelin nickikoulu! :roll: )

1) Joku sana, sanapari, lause tai nimi joka tulee ensimmäisenä mieleen!
Itse sovellan tätä tapaa nickien lisäksi myös moneen muuhun "luovaan".
Suosin itse yleensä nickinä jotain yhdyssanaa (kuten huomaa :lol: ) joko suomeksi tai enkuksi! Ja yleensä suosin sellaista yhdyssanaa, joka ei sen suuremmin tarkoita mitään, tai joka on joku ihan outo oikea sana. Esimerkkinä oudosta oikeasta sanasta vaikkapa hippiäinen, kuhankeittäjä tai tulennielijä!
Keksittynä sanana minulle taas tulee juuri nyt ensimmäisenä mieleen suklaadildo ja sikarihilleri! (voihan sellaisia toki olla oikeastikin, ainakin dildoja :lol: )

2) Omasta nimestä joku lempinimi, väännös tai sanaleikki. Kaikki näitä itse keksivät omasta nimestään, mutta itse ainakin käytin joskus mesenickinä Jokke-Pappaa ja Jölliä! :D

3) Joku omasta mielestä hieno nimi. Risto ainakin on tämän idean jo toteuttanut. ;)
Itse en ole tätä tapaa koskaan nickinä käyttänyt, mutta mesessä ja jossain nettigalleriassa olen joskus aina keksinyt jostain mielestäni hienon etu- ja sukunimen, tai muokannut omaa nimeä hiukan hienommaksi.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Mour » 27 Joulu 2011 22:16

Muistan kun erään flunssapäivän ratoksi päätin pitkäaikaisen sivusta seuraamisen jälkeen rekisteröityä palstalle. Makoilin sohvalla läppäri sylissä ja ennen kuin ehdin edes miettiä sopivaa nimimerkkiä, tuli kissa mouruamaan siihen viereen. Siitä se ajatus sitten lähti...

Aika typerä nickihän tämä on eikä ole koskaan ollut käytössä missään muualla, mutta näillä mennään mitä on. :thumbsup
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 27 Joulu 2011 22:51

Mua on kyllä jälkikäteen ruvennut ärsyttämään tää nicki, ois voinu keksiä jotain omaperäsempää... :? Mutta kaikki varmaan tuntee minut vain ja ainoastaan Marika 1.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja ramasee » 27 Joulu 2011 23:24

itellä tuli ramasee siitä, ku mua aina väsytti, niin siitä sitten ramasi ja näin :D
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 28 Joulu 2011 15:40

Hiukka vaikea muistaa ihan tarkalleen mistä tän nickin repäisin.
Taisin olla humalassa, ja noilla briteillä oli extra ohjelmissa väännöksiä joko sanasta big, tai brother. eli Little brother, ja big mouth.
Ja sitten siis veli sanasta aloin vääntämään ja jossain vaiheessa painoin entteriä, muistamatta, että tämmöinen sketsiohjelmakin oli joskus kasarilla. :lol:
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 28 Joulu 2011 17:32

Oma nikkini on napattu Roisin Murphyn kappaleesta Ruby Blue. Eli ei sen kummempaa merkitystä. Kunhan kuulostaa omaan korvaan kivalta. ;)
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja mävaan » 30 Joulu 2011 00:18

sandman kirjoitti:Johan sen voisin paljastaa että alkujaan nickini lähde ei ollut 'nukkumatti'. Itseasiassa silloin mietin jotain nimeä mikä kuitenkin viittaisi mieheen eli tulisi samantein sukupuoli selväksi (mikään erityinen sovinistihan en ole, mutta selvyyden vuoksi) ja että kuitenkin olisi sopivan mieleenpainuva sekä erikoinen.
Mulle tuosta sun nimimerkistä tuli ensimmäisenä mieleen Metallica.
Ja tämä tunne on pysynyt edelleen :wink2:

Ja sitten aiheeseen:
oma nimimerkkini on tietenkin niin "omaperäinen" kuin olla ja voi. Heti perään harmittelin, etten kirjoittanut sitä erikseen. Jotenkin rekisteröityessäni en ajatellut, että nimimerkissä voisi käyttää välilyöntiäkin. En kyllä ajatellut paljon mitään muutakaan. Piti vain äkkiä päästä palstalle lukemaan ja kirjoittelemaan :lol:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 30 Joulu 2011 00:27

^ Mutta onneksi voit laittaa Spencerille viestiä, että tekee nickiisi sen välilyönnin jos haluat ;)
That damn fox!

Kuva

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja mävaan » 30 Joulu 2011 00:32

Jonksu kirjoitti:^ Mutta onneksi voit laittaa Spencerille viestiä, että tekee nickiisi sen välilyönnin jos haluat ;)
Hmm. Pitääpäs laittaa mietintään
Ehkä mä kestän tuolla vielä ensi vuoden puolelle [smilie=a_cool.gif]

mitä ihmettä, nyt olen alkanut jopa harkitsemaan tekojani ja niiden seurauksia [smilie=a_holycrap.gif]

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 12 Loka 2013 15:53

Marika 1 -> Marika1 -> Mardis. Siinäpä mun kasvutarinani.

Silti sama vanha Marika-fanaatikko, elkää pelätkö. :saint:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Risto » 12 Loka 2013 15:57

^Kuka oot?

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 12 Loka 2013 16:24

Mardis kirjoitti:Marika 1 -> Marika1 -> Mardis. Siinäpä mun kasvutarinani.

Silti sama vanha Marika-fanaatikko, elkää pelätkö. :saint:
No hyi. Eihän sinua tunnista nyt ollenkaan. :x
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 12 Loka 2013 16:51

Tirkka kirjoitti:Eihän sinua tunnista nyt ollenkaan. :x
Eiks sen pitäis olla hyvä asia? :blackeye

Mähän oon harkinnut tätä vaikka kuinka kauan jo, koska numerot ei mun mielestä oo oikein luontevia nickeissä tai varsinkaan tolleen nimen perässä, joten teidän pitää nyt vaan elää sen faktan kanssa, että Marika1 ei enää koskaan palaa. R.I.P. Traagistasta se on mullekin.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Orphan » 12 Loka 2013 17:03

Mardis kirjoitti:Marika 1 -> Marika1 -> Mardis.
Hui eihän sua meinaa nyt tunnistaa ollenkaan. Ehkä opitaan kuitenkin elämään asian kanssa. :thumbsup
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja ramasee » 12 Loka 2013 18:23

Ohooh, Mardis nykysin :shock: Ehkä tähän tottuu pian :thumbsup
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Loka 2013 18:27

ramasee kirjoitti:Ohooh, Mardis nykysin :shock: Ehkä tähän tottuu pian :thumbsup
Helposti. Täällä on jo totuttu. Johtunee kyllä siitä, että sitä mardikseksi tuli kutsuttuakin. :P
a walking disaster

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 12 Loka 2013 18:37

knocker kirjoitti:Helposti. Täällä on jo totuttu. Johtunee kyllä siitä, että sitä mardikseksi tuli kutsuttuakin. :P
Sitä mä tossa tuuminkin, että sulle ei tuota minkäänlaisia vaikeuksia, kun oot jo jonkun aikaa mua siksi kutsunut. :abow: Tykkäsin, ja muistaakseni joskus olin maininnutkin sitä ennen, että mua saa kutsua Mardikseksi. Se ehkä lopullisen sysäyksen tälle antoikin, kun tiesin jo miltä tuntuu kun Mardikseksi kutsutaan. On nickin vaihtaminen kuitenkin pelottavaa, jos se nyt ei mikään väliviivan poisto ole.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”