BBPlazan miitti

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja dertsi » 06 Kesä 2012 22:29

Mä menisin ihan varmasti jäähän, jos olisi isompi vieras porukka ympärillä. Hitto vuoden olin koulussa oppilaskunnan hallituksen sihteerinä ja käytin ehkä yhden puheenvuoron per kokous! :D

Yleensä sen ice breakerin jälkeen lähtee mullakin juttu luistamaan, tai viimeistään sen viinipullon jälkeen, [smilie=a_teeth.gif]
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Mardis » 06 Kesä 2012 22:33

Itte en kyllä millään usko, että uskaltautuisin edes paikalle. Ja jos jostain syystä uskaltaisin, olisin varmasti ihan jäässä! [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Kesä 2012 22:35

Ice breakerit on kyllä pakollisia, jos tapaa yhtään randomimpia tyyppejä! Itse olen ystävystynyt netin kautta joihinkin kavereihini ja toisaalta myös nuo muut kaverit on suurin osa jostain ihan randomista paikasta! :D

Toisaalta en ajattele niitä sillä hetkellä ice breakereiksi! Muutenkin jutut on sitä tasoa että vastaavaan PITÄÄ tottua jos jatkossakin haluaa olla tekemisissä.. ;) Viintä ei tarvitse, vaikka se toki helpottaa ekalla kerralla.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja dertsi » 06 Kesä 2012 22:38

Yleensä juttu lähtee luistamaan mulla viimeistään siinä vaiheessa, jos hoksataan, että onkin yhteisiä tuttuja. Ja mitä enemmän niistä tutuista riittää juoruttavaa, sitä parempi. :D
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Mour » 06 Kesä 2012 22:41

Meikäläinen taas on luonteeltaan sellainen "tikusta asiaa" -tyyppi, etten pelkää mitään kiusallisia hiljaisuuksia yhtään. Isommallakin porukalla sitä äkkiä lämpenee, kunhan jotain tekemistä on etukäteen edes vähän mietittynä.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Kesä 2012 22:56

Minä taas voin heittää pöytään melkein mitä vaan! Kerran näin yhden nettitutun ekaa kertaa ja istuttiin Cafe Javassa! Aloin siinä sitten kertoa että tykkään puumanaisista(kin) ja että kaikista löytyy ne herkät paikat mitkä pitää vaan löytää ja että frenulumi katkesi juuri tässä ja vaikka mitä muuta "siveellistä". [smilie=thefinger.gif]
Luulin jo jossain vaiheessa kun olin katsonut sen nettikaverin ihmettelevää nyökkäilyä että nyt menin kerrankin metsään ja tuo tyyppi pitää mua ihan sekopäänä! Sitten se vaan sanoikin "enpä oo kyllä sunlaista koskaan tavannu! harmi kun pitää nähä toi toinen kaveri kun haluisin hengaa sun kanssa vielä". :shock:

Joskus on myös kivaa kertoa epäkorrekteja vitsejä! Siinä vaan pitää vähän tunnustella ihmistä.. Kaikille ei voi niitä heittää, jos ei välttämättä tahdo heti alussa loukata. :D

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Spencer » 07 Kesä 2012 04:07

Missä miitti järjestettäis? Jossain missä asustaa paljon plazalaisia? Kuopio, Joensuu, Oulu, Tampere, Helsinki? Minä oon mukana joka tapauksessa, jos joku sellaisen joskus järkkää. Kiehtova ajatus nähdä "tuttuja", joita ei oo koskaan tavannut. [smilie=a_happyhappy.gif] Helsinkiin en kyllä välttämättä jaksais suunnata.
orgasmienkeli kirjoitti:Ehkä se pitäisi järkätä sillä lailla, että kaikille jaettaisiin numero ja sitten ne tyypit ketä paikalla on! Sitten pitäisi yhdistää numero ja nimimerkki. :imrgreen:
Jotenkin noin sen vois järkätä. Ite paljastuisin heti murteesta, jossei mukaan saatais paljon oululaisia hämäämään. Ne onnettomat puhhuu sammaa murretta. :bidmouth: Ulkoisesta habituksesta nyt ei varmaan kukaan arvais, jos kerta naiseksikin luullaan. Googlettakaa "Dan Hardy", niin saatte jotain vihjettä hiustyylistä. Omaa pärstää ei löydy netistä.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Mour » 07 Kesä 2012 11:11

Minäkin lähtisin kyllä mielenkiinnosta mukaan melkein mihin vaan Suomen kolkkaan. :D Tampereen seutu ja Pirkanmaa noin yleensä matkallisesti helpointa lääniä toki, mutta en tiedä paljonko innokkaita plazalaisia näillä hoodeilla lymyää.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 07 Kesä 2012 11:39

Itsellä on aika sama matka sekä Tampereelle että Helsinkiin. Toisaalta en osaa yhtää sanoa, uskaltaisiko sitä tosissaan sitten lähteä. :bidmouth:
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 07 Kesä 2012 14:26

Tampereelle kyllä itse tulisin helposti, koska tunnen sieltä muitakin ja siinä olisi yksi tekosyy lisää käydä siellä!
Helsinki toki olisi rahan kannalta varmin mesta kun junalippuihin ja muuhun menisi se nolla egeä!

Olisi outoa nähdä Spenkku! Ihan jo sen takia tekisi mieli tulla jos Spenkkukin tulee. Tai jättää tulematta! :shock:

Tirkka olisi myös aika kiintoisaa nähdä livenä!
Spencer kirjoitti:Googlettakaa "Dan Hardy", niin saatte jotain vihjettä hiustyylistä.
Nyt meni kyllä taas kuvitelmat ihan uusiksi!!! :o
Tuollaista hiustyyliä en ikinä olisi osannut kuvitella!

Itsehän olen BB-Kärpäsen mukaan joku Antti Tuiskun ja Jussi69:n välimuoto! Ei siis kuvaani ole nähnyt, mutta kun joskus linkkasin millainen hiustyylini on, niin tuolla lailla Kärpsy asian tiivisti. :D

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 07 Kesä 2012 14:34

Teoreettisesti Helsinki on ainoa vaihtoehto mulle miitata ihmisiä. Käytännössä (työt) sekin on melko mahdotonta.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 07 Kesä 2012 14:36

^ Mitens ne duunit nyt niin mahdottomaksi sen tekevät? :o

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 07 Kesä 2012 14:48

Voin tulla jos järjestätte miitin Oulussa. Muualle ei ole rahaa lähteä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja James » 07 Kesä 2012 18:13

Helsingissä jos joskus tälläinen toteutuu niin pakko kait se on tulla vakoilemaan tilannetta. Pari rohkaisuryyppyä niin eiköhän se siitä :drink55:

Pitäähän jonkun edustaa Rolloakin vaikken siellä enää asukaan :icool:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Marras 2012 17:44

Onko Plazalaiset koskaan järkännyt mitään isompia miittejä?

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Marras 2012 17:55

Aika puskista tuli Riston kysymys. [smilie=thefinger.gif]

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Marras 2012 17:56

orgasmienkeli kirjoitti:Aika puskista tuli Riston kysymys. [smilie=thefinger.gif]
Nyt oon ihan pihalla. En siis alunperin laittanut tätä kysymystä tähän aiheeseen joten siks vaikutan ihan urpolta ton kysymyksen kanssa. Kiitti modet ;)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Marras 2012 17:58

Missä tästä sitten puhuttiin muualla? :D

Mutta aiheeseen pitää sanoa että kyllähän se ihan jännää olisi nähdä millaisia kaikki oikeasti on. Aika hurjaa kyllä!

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja JVDS » 10 Marras 2012 17:58

Kerta se on ensimmäinenkin. Voisinhan mä periaatteessa osallistuakin, jos tällainen järjestettäisiin. Oottakaas kun tsekkaan kalenteristani. Mulle sopii... käytännössä milloin vain. Älkää aloittako ilman mua!
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Marras 2012 18:00

orgasmienkeli kirjoitti:Missä tästä sitten puhuttiin muualla? :D
Ei kai tästä nyt kukaan muu puhunut, mut mä kyselin tuolla Sekalaiset kysymykset yms yms-aiheessa.

Itse en pahemmin ole noista nettimiiteistä perustanut, mut tän foorumin asukaskunnasta löytyy kyl sen verran mielenkiintosta porukkaa että voisin jopa johonkin miittiin kuvitella osallistuvani. Jos vaan saisin tarpeeksi kerättyä rohkeutta eikä kukaan ottaisi valokuvia. :bidmouth:

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja JVDS » 10 Marras 2012 18:12

Ai niin. Sellainen ehto mulla on, että naisia pitää sitten myös tulla paikanpäälle. Olivatpa he tältä foorumilta tai eivät. Muodollisesti päteviä tietenkin. Sitten voisin reissata vähän pidemmällekin. :wink2:
Edit: Saahan sitä tulla siltikin, mutta mua on sitten turha odottaa. :P
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 10 Marras 2012 18:14

JVDS kirjoitti:Ai niin. Sellainen ehto mulla on, että naisia pitää sitten myös tulla paikanpäälle. Olivatpa he tältä foorumilta tai eivät. Muodollisesti päteviä tietenkin. Sitten voisin reissata vähän pidemmällekin. :wink2:
Eikö saa tulla, jossei oo muodollisesti pätevä. Syrjintää. :scry:
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”