BBPlazan miitti

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
a[way]
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 06 Syys 2020 15:51

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja a[way] » 01 Loka 2021 18:44

Mä toivon, että Plazalaisten miitti onnistuu todella. [smilie=a_bravo.gif]

Itse olen miittini miittaillut elämäni aikana ja en uskoisi osallistuvani eikä post count taida ihan riittää.

Tällaiset old school -miittienjärjestämiset on sitä kadonnutta ja kuollutta Internetiä mitä ei enää oikein näe. Ja voin kertoa useiden miittien kokemuksella, että saman aihepiirin parista kokoontuvat foorumisistit on mitä mainiointa seuraa. :tu

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja James » 02 Loka 2021 08:58

Ehottomasti mukana jos tämmöinen joskus toteutuu.

Vuokrataan Virtaselta BB-talo kauden jälkeen ja kokoonnutaan sinne. Ainakin on tilaa. :lol:

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 02 Loka 2021 14:48

Mökki-idealle peukkua. Himos, Tahko, Nallikari, johonkin ihan muualle..?

Parashan olis tuo BB-talo. Päästäisiin ihan oikeesti itse katsomaan, miten tehtäis paremmin! :D
:thumbsup

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Wendla » 02 Loka 2021 16:55

BB- taloon jos ois mahdollisuus päästä, niin sinnehän lähtis suurin piirtein vaikka kesken kaiken synnäriltä. :lol:
Mingviini kirjoitti:
02 Loka 2021 14:48

Parashan olis tuo BB-talo. Päästäisiin ihan oikeesti itse katsomaan, miten tehtäis paremmin! :D
Kaikkihan me tehtäis paremmin, luonnollisesti. ;)

Aijai, Tahko ois kyllä niin helppo. Himoskin periaatteessa, vaikkakin sinne pitäisi ajaa pelottavan Jyväskylän läpi. :shock: Noh, ehkä siitäkin selviäisi hengissä, kun vaihtoehtona on olla selviämättä. Ja Nallikari.... Niin mikä Nallikari?

Onkohan kyseisissä kohteissa mökkejä, joissa huomioitu liikuntarajoitteet? Jotta kaikilla halukkailla olisi oikeasti mahdollisuus osallistua.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 03 Loka 2021 15:26

Wendla kirjoitti:
02 Loka 2021 16:55
Niin mikä Nallikari?
Norjalaisten Riviera, Suomen Oulussa. ;) Hienon uimarannan vieressä sijaitsee leirintäalue jossa on myös mökkejä (en oo yhtään varma minkä kokoisia lienee isoimmat).

Kuva
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Wendla » 03 Loka 2021 15:45

Vou, ei hassumpi paikka. :in love:

Ja hetkonen... Onko tuo merta? Nonih, oon jo tulossa. :D

Mutta vakavasti sanottuna tuo mökki-idea on kyllä todella hyvä. Oiskos se sellainen, millä mentäisiin, kun aika monet on kuitenkin pitäneet sitä hyvänä ideana? Sitten toki pitäisi vielä selvittää, että minne Suomen kolkkaan kukakin olisi valmis tulemaan.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja ramasee » 04 Loka 2021 15:18

Oon myös messissä, jos mökkimiitti tulee. Nallikarille :tu Eihän se teille etelän asukkaille ole homma eikä mikään. Helsinki-Vantaalta tunnin lento Ouluun, miten ois? [smilie=a_teeth.gif] Tampereeltakin hurauttaa Ouluun junalla muutamassa tunnissa.. [smilie=a_happyhappy.gif] Kerran olen ollut Nallikarin mökissä yötä, se oli tosin varmaan 10 vuotta sitten. Ei ollut mikään järin iso mökki, mutta ei meitä sillon montaa ollutkaan, sen enempää en Nallikarin mökkitarjonnasta tiedä. Oot Tirkka hyvän kuvan löytänyt. Nallikari on kiva paikka.

Ai niin toi bb talon vuokraus ois ihan törkeen siisti homma! Voiskohan se olla mitenkään mahdollista.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 05 Loka 2021 01:10

Valitsin ihan tarkoituksella mahdollisimman houkuttelevan kuvan, tuo oli jostain Kalevan uutisesta jossa puhuttiin kai siitä että Norjalaiset ovat Nallikariin ihastuneita. [smilie=a_chuckle.gif]

Tuossa paikassa ois henkilökohtaisesti parasta se että ois ihan siedettävän matkan päässä vaikka kävellen. Vaikken nyt ihan viereisissä kaupunginosissa asukaan. :blackeye
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 05 Loka 2021 21:13

Vilkaisin huvikseni mitä Nallikarin majoitus kustantaa.
Laitoin hakuajaksi marraskuun viikonlopun (pe-su) ja viidelle hengelle. Sain tulokseksi villat, joiden hinta viikonlopulta on 330-370e.
Mökit mitä alueella on, on aikasti pieniä. Toinen on 23 neliötä, toinen 33. Isomman suositus on 3 aikuista (+2 lasta). Ihan niin uhkarohkea mä en ole, että vietän viikonlopun 23 neliössä usean muun ihmisen kanssa.

Villa Seilori, majoitus 12 hengelle.
Villa Seilorissa on kaksi huoneistoa, jotka voidaan yhdistää väliovella 12 hlölle. Molemmissa huoneistoissa on kaksi makuuhuonetta kahdella erillisellä vuoteella sekä levitettävä vuodesohva kahdelle olohuoneessa. Liinavaatteet ja pyyhkeet 12 hengelle sekä lähtösiivous sisältyvät hintaan. 630e viikonloppu.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja ramasee » 05 Loka 2021 21:26

Kierrekaneli kirjoitti:
05 Loka 2021 21:13
Ihan niin uhkarohkea mä en ole, että vietän viikonlopun 23 neliössä usean muun ihmisen kanssa.
Ihana :lol: Mut ihan totta

Hei kiitti! Täähän oli jo hyvää alustaa mahdolliselle miitille! Mää oon kyl messissä tuossa Naltsun villassa! Oishan tää oikeesti niin siisti juttu miittailla teidän kaa [smilie=a_happyhappy.gif]
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 10 Loka 2021 20:48

Kuulostaa vähän tyyriiltä muutamalle hengelle tuo 12 hengen mökki, mutta jos mukaan saataisiin 12 henkeä niin olisi ihan ok. [smilie=a_chuckle.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja ramasee » 19 Loka 2021 12:01

Nostetaas tätä. Mites ois tyypit Nallikariin viikonlopuksi? [smilie=a_happyhappy.gif]
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Wendla » 19 Loka 2021 14:48

Tulen ehdottomasti, jos sattuu vapaa viikonloppu ja jos oon vielä siinä jamassa, että matkustaminen järkevää. Mutta pitäisi sopia tosiaan se ajankohta, jos kohde on päätetty.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja ramasee » 19 Loka 2021 16:24

Uuu, jee, nyt vaan kaikki muutkin messiin! :banana
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 23 Loka 2021 03:57

ramasee kirjoitti:
19 Loka 2021 12:01
Nostetaas tätä. Mites ois tyypit Nallikariin viikonlopuksi? [smilie=a_happyhappy.gif]
Riippuu viikonlopusta. Lisäksi voi olla että pitää välissä käydä kotosalla, mutta eipä tästä oo Nallikariin matkaakaan kovin montaa kilometriä. [smilie=a_chuckle.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Tammi 2022 16:20

a[way] kirjoitti:
01 Loka 2021 18:44
Tällaiset old school -miittienjärjestämiset on sitä kadonnutta ja kuollutta Internetiä mitä ei enää oikein näe. Ja voin kertoa useiden miittien kokemuksella, että saman aihepiirin parista kokoontuvat foorumisistit on mitä mainiointa seuraa. :tu
Joo kyllä. Tulee mieleen, kun ennen vuotta 2010 tuli käytyä muutamassa miitissä. Osa oli irc-gallerian kautta ja osa pienempien foorumeiden kautta. Muutama kaveri näistä on jäänytkin ja esimerkiksi viime kesänä pidettiin taas ”miitti” muutaman kanssa, vaikka koko foorumia ei taida enää edes olla, eikä esimerkiksi mua juurikaan enää kiinnosta se aihepiiri minkä ansiosta tutustuin heihin silloin ”pienenä”.

Toivottavasti täälläkin onnistuu mökkeilyt, kun niistä olitte aiemmin puhuneet.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Wendla » 27 Tammi 2022 20:15

Hei tyypit nyt vähän eloa tähän miitin suunnitteluun! On oikeasti kiva idea. (:

Tosin itse pitää ehkä nyt jättää välistä, ellei ole sitten vasta joskus kesällä. Mutta vähintäänkin haluan raportin siitä, miten on mennyt, jos/kun miitti järjestyy.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja ramasee » 30 Tammi 2022 14:55

Ois kyllä kiva vieläkin! Mut vähän luulen, et näin offseasonilla tuskin saadaan mitään aikaiseksi, kun porukka käy täällä niin harvakseltaan. Kesällä ois kyllä kans aika kiva! (Nallikari kesällä on mahtava, vinkvink) Mä oon edelleen mukana.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 12 Helmi 2022 23:44

Tämä vaatisi ehkä kunnollisen järjestelijän toteutuakseen. Että ottaisi ja pistäisi toimeen.
Itsekin olen edelleen mukana, tietyin varauksin. Kesällä useampi paikka on esteettömämpi ja siten helpompi osallistua.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Helmi 2022 02:33

Isommat miitit tosiaan usein tarvitsee jonkun järjestäjän. Täällähän oli jo joskus vuonna nakki miittisuunnitelmia, mutta silloinkaan ainakaan tietääkseni ei toteutunut, vaikka aktiivisia oli paljon enemmän. Se on ehkä osittain myös haaste, kun tämä on niin julkinen foorumi, eikä kovin tiivis yhteisö. Nuo foorumit joiden miiteissä kävin jo teininä, olivat sellaisia suljetumpia, joissa oli aika läheiset välit muihin ja oikeastaan jokainen tiesi toisensa. Suurin osa tiesi toisesta jopa ulkonäön ja nimen.
Mutta eipä se täälläkään mahdotonta ole saada järjestettyä!

Suosittelen myös tapaamaan pienemmissäkin porukoissa tai ihan vaikka kahden kesken. Mähän oon tavannut kerran Mourin baarissa ja dertsin kanssa hengailin paljonkin siinä vaiheessa kun täällä vielä pyörittiin paljon.
Jos isompi miitti on vaikea järjestää, niin pienempi ainakin onnistuu usein helposti!

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Mour » 19 Helmi 2022 16:23

Olis hauska tavata porukkaa, vaikka ihan hiljaiselolla olen täällä viime vuodet viettänytkin. Ajattelin kuitenkin tästä heräillä taas. Tampereen seudulla onnistuu helposti, mutta järjestelykysymyshän se on muuallekin lähteä käymään.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Skygge » 30 Maalis 2022 15:10

Komppaan Mouria. Tampereen seudulla (yllätys :D) onnistuisi meikäläisenkin tavata plazalaisia. Täällä on kuitenkin paljon mukavaa porukkaa. Olisi hauska tavata ihan livenä ja höpistä niitä näitä ja BB:stä.

Kauemmaksi en mielellään lähde. Mutta jos oikein kova hinku iskee, niin sekin on järjesteltävissä.
:trollface:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”