Iloisia asioita

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 31 Heinä 2021 19:08

Minusta on tullut aikamoinen terveysintoilija. Laitoin ruokavalion äärimmilleen ja lopetin viime vuonna alkoholin käytönkin. En usko että mä oon lopullisesti jättänyt alkoholin, mutta toistaiseksi mennään täysin alkoholittomalla, sokerittomalla ja äärimmilleen terveellisesti viritetyillä elämäntavoilla. Mulla on muutamia selkeitä tavoitteita ja päämääriä, joiden pitää käydä toteen ennen kuin loivennan linjaa lainkaan. Paino on pudonnnu jopa kymmenen kiloa, mut en mä tätä painonpudotuksen takia tehnyt. Nyt jos maailma ei mene ihan lopullisesti sekaisin ympäriltä, niin tästä on tosi hyvä jatkaa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Risto » 31 Heinä 2021 21:07

DosterMan kirjoitti:
31 Heinä 2021 19:08
Minusta on tullut aikamoinen terveysintoilija. Laitoin ruokavalion äärimmilleen ja lopetin viime vuonna alkoholin käytönkin. En usko että mä oon lopullisesti jättänyt alkoholin, mutta toistaiseksi mennään täysin alkoholittomalla, sokerittomalla ja äärimmilleen terveellisesti viritetyillä elämäntavoilla. Mulla on muutamia selkeitä tavoitteita ja päämääriä, joiden pitää käydä toteen ennen kuin loivennan linjaa lainkaan. Paino on pudonnnu jopa kymmenen kiloa, mut en mä tätä painonpudotuksen takia tehnyt. Nyt jos maailma ei mene ihan lopullisesti sekaisin ympäriltä, niin tästä on tosi hyvä jatkaa.
Helvetin kova juttu! :tu

Itselläkin alkoholi jäänyt aikalailla kokonaan pois. Vielä kun sais sokerit ja överirasvaiset ruuat veks niin ois hienoa. Liikuntakin jäänyt vähän vähiin tässä kesän aikana kun ollut kaikkea muuta. Eikä oo oikein helteillä huvittanut ylimääräisiä hikoilla. Jospa tässä syksyn tullen innostuis taas liikkumaan vähän enempi.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 01 Elo 2021 08:19

Risto kirjoitti:
31 Heinä 2021 21:07
Helvetin kova juttu!

Itselläkin alkoholi jäänyt aikalailla kokonaan pois. Vielä kun sais sokerit ja överirasvaiset ruuat veks niin ois hienoa
Ite tein vaiheittain, eka jätin alkoholin pois, sitten sokerit pois ja sit ruokavalio kuntoon. Ruokavaliossa on vielä semmonen yks muutos tehtävä, et täytyy moninkertaistaa naudan syöminen. Kyllähän mä oon aina tienny et nauta on terveellistä, mut en mäkään tajunnu millainen superfood se on.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 02 Elo 2021 20:54

Aaaah! Kaveri ilmoitti tänään paikantaneensa pikkukaupan, josta saa raskaana oleville sopivaa salmiakkia. Antoi koordinaatit ja mie ilmoitin oitis puolisolle, että nyt lähdetään pienelle ilta-ajalulle. Sain viimein tehtyä salmiakkijätskiä, oon himoinnut sitä niiiiiiiiiiin kauan. :Love: Nyt olen hyvin iloinen. Kauppareissulle lähdettäessä naureskelin puolisolle, että millohan sen pää posahtaa, kun sillä on sekä vaimo että paras kaveri raskaana. Kuulemma se pää posahti just. :lol:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 19 Elo 2021 19:38

Käytiin tänään mökillä. Siellä alkaa olla hyvin valmista. Enää vain joitain listoja ja pieniä maalauksia puuttuu. Keittiö oli jo valmis ja aivan täydellisen upea. Oli huojentavaa nähdä, että kaikki väri- ja materiaalivalintani osuivat aivan nappiin ja toimivat hyvin yhdessä. Ja mie niiiiiiiin rakastan niitä metsänvihreitä kaapinovia. Mökillä todellakin toimii se, että tuo luonnonväriä sisään. Lisäksi pidän myös siitä, että vaikka keittiö ei mitenkään erityisen valtava olekkaan, niin silti siinä on todella paljon säilytystilaa. Saa puolisokin kaikki purkit, purnukat ja pulverit paikoilleen.

Siinä kotiin päin matkatessa mietiskelin, että kaikki on nykyään aikas hyvin. Oon naimisissa. Ensimmäinen kakru tulossa. Ihanat lemmikit. Oma täydellinen koti. Kohtuullisen matkan päässä sijaitseva rakas kesämökki, jossa muistoja lapsuudesta alkaen. Lisäksi alkaa ihan oikeasti vaikuttaa siltä, että olen viimeinkin valmistumassa rakastamalleni alalle. Ei kyllä huono kokonaistilanne.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja ramasee » 24 Elo 2021 20:57

Vihdoin kesälomalla! Alkoi jo hieman tuntumaan, että alkaa olla jo loman tarpeessa. Kieltämättä sitä eilen mietin tuolla kävelyllä, että oishan sitä paremmankin loma-ajankohdan voinut toivoa, noin niinku säiden puolesta, mutta nääh, mitäs tuosta. Pystyy sitä tekemään kaikkia kivaa siltikin, vaikkei aurinko kokoajan paistakaan. Lisäksi saan rauhassa aloittaa tämän vuoden bbn katselu urakan [smilie=a_chuckle.gif]
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Dille » 25 Elo 2021 18:18

Luin väärin otsikoksi roisia asiota.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 27 Elo 2021 15:46

ramasee kirjoitti:
24 Elo 2021 20:57
Vihdoin kesälomalla! Alkoi jo hieman tuntumaan, että alkaa olla jo loman tarpeessa. Kieltämättä sitä eilen mietin tuolla kävelyllä, että oishan sitä paremmankin loma-ajankohdan voinut toivoa, noin niinku säiden puolesta, mutta nääh, mitäs tuosta. Pystyy sitä tekemään kaikkia kivaa siltikin, vaikkei aurinko kokoajan paistakaan. Lisäksi saan rauhassa aloittaa tämän vuoden bbn katselu urakan [smilie=a_chuckle.gif]
Ihanaa lomaa! Ja kieltämättä BB:n kannalta aika hyvä ajankohta lomalle. :)

Tänään oli melkoinen helpotusten päivä. Ensimmäinen raskauskolmannes on takana. Ja nyt sitten vielä näki pikkutyypin liikkumassa ja kuuli sydämensykkeenkin. On siis selvinnyt hengissä suurimmasta keskenmenoriskiajasta. Tästä lähtien riski on sitten reippaasti pienempi. Huh.
Saakelinmoinen jäärä se kyllä on. Ei meinannut millään kääntyä tarvittavaan asentoon. Alkoi vähän jo naurattaa ultraajan juttelut sikiölle "käänny nyt, käänny nyt, ei, ei sinne suuntaan!" :D Herätelläkin piti koko ajan, kun olisi vain halunnut nukkua. Pakko myöntää, että en kyllä ultraan mennessäni osannut odottaa, että pitäisi vatsaa sillä tavoin heilutella ja ravistella. :lol: Melkein teki jo pahaa pitää pientä väkisin hereillä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Risto » 04 Syys 2021 14:22

Pitkästä aikaa tuntuu että elämä hymyilee! Kivoja asioita tapahtunut paljon viimeaikoina. Ei kannata ihmetellä jos ei näy Ristoa pahemmin BB-kauden aikana. Tiedän että mulla on laaja fanijoukko, joten ajattelinpa ilmoittaa olevani vielä olemassa! :lol:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 04 Syys 2021 14:41

Risto kirjoitti:
04 Syys 2021 14:22
Pitkästä aikaa tuntuu että elämä hymyilee! Kivoja asioita tapahtunut paljon viimeaikoina. Ei kannata ihmetellä jos ei näy Ristoa pahemmin BB-kauden aikana. Tiedän että mulla on laaja fanijoukko, joten ajattelinpa ilmoittaa olevani vielä olemassa! :lol:
Voehan Risto, ihana kuulla. Tai no ei nyt varsinaisesti nimenomaan se, ettei siuta pahemmin näy. Mutta se, että elämä hymyilee.
Terkuin yksi siitä fanijoukosta. :thumbsup

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Risto » 04 Syys 2021 15:32

Wendla kirjoitti:
04 Syys 2021 14:41
Voehan Risto, ihana kuulla. Tai no ei nyt varsinaisesti nimenomaan se, ettei siuta pahemmin näy. Mutta se, että elämä hymyilee.
Terkuin yksi siitä fanijoukosta. :thumbsup

Kiitos Wendla! Oot huipputyyppi! [smilie=vibes.gif]

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja ramasee » 04 Syys 2021 21:02

Wendla kirjoitti:
27 Elo 2021 15:46
ramasee kirjoitti:
24 Elo 2021 20:57
Vihdoin kesälomalla! Alkoi jo hieman tuntumaan, että alkaa olla jo loman tarpeessa. Kieltämättä sitä eilen mietin tuolla kävelyllä, että oishan sitä paremmankin loma-ajankohdan voinut toivoa, noin niinku säiden puolesta, mutta nääh, mitäs tuosta. Pystyy sitä tekemään kaikkia kivaa siltikin, vaikkei aurinko kokoajan paistakaan. Lisäksi saan rauhassa aloittaa tämän vuoden bbn katselu urakan [smilie=a_chuckle.gif]
Ihanaa lomaa! Ja kieltämättä BB:n kannalta aika hyvä ajankohta lomalle. :)
Kiitti! Mukavasti mennyt ensimmäiset kaks viikkoa. Nähnyt kavereita ja käynyt jopa Helsingissä asti, heh. Ihan kyllä odotan kyttäystäkin, mutta on sitä jotain pieniä suunnitelmia vielä kuitenkin :bidmouth:

Ohohoh Risto, haluutko avata enemmän? Kiinnostelis, mut eihän se toki pakko ole kertoa. Mukava kuulla, et elämä hymyilee. Oot kyllä yks näistä "vanhoista" plazalaisista, jotka muistan jo sielä kymmenen vuoden takaa :hug:
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 05 Syys 2021 20:59

Risto kirjoitti:
04 Syys 2021 14:22
Pitkästä aikaa tuntuu että elämä hymyilee! Kivoja asioita tapahtunut paljon viimeaikoina. Ei kannata ihmetellä jos ei näy Ristoa pahemmin BB-kauden aikana. Tiedän että mulla on laaja fanijoukko, joten ajattelinpa ilmoittaa olevani vielä olemassa! :lol:
DosterMan kirjoitti:
31 Heinä 2021 19:08
lopetin viime vuonna alkoholin käytönkin.
Semmosta vähän pitemmän poissaolon jälkeen.. Uskaltaakohan tässä jatkaa pitemmälle Plääzällä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Marjo » 05 Syys 2021 21:51

Risto kirjoitti:
04 Syys 2021 14:22
Pitkästä aikaa tuntuu että elämä hymyilee! Kivoja asioita tapahtunut paljon viimeaikoina. Ei kannata ihmetellä jos ei näy Ristoa pahemmin BB-kauden aikana. Tiedän että mulla on laaja fanijoukko, joten ajattelinpa ilmoittaa olevani vielä olemassa! :lol:
Kiva kuulla, että elämä hymyilee! :hug: Ja kiva olis kuulla tarkemmin, jos huvittaa avata.

Mulla jatkuu työt niissä hommissa, mitkä aloitin keväällä. Sopimus oli alun perin syyskuun loppuun, mutta jatkoa on ainakin maaliskuulle, mahdollisesti kesän yli. Ja ens vuonna vois olla toiveita vakinaistamisesta. [smilie=vibes.gif] Joka tapauksessa olen tyytyväinen, vaikka se nyt johtaa siihen, että en välttämättä kerkee yhtä hyvin käyttää aikaa BB:n seuraamiseen, kun tässä työssä ei ole samanlaisia asiakkaasta johtuvia taukoja kuin aiemmin oli...

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 05 Syys 2021 23:52

aadeehoovee kirjoitti:
05 Syys 2021 20:59
Semmosta vähän pitemmän poissaolon jälkeen.. Uskaltaakohan tässä jatkaa pitemmälle Plääzällä.
Rohkeasti vaan. 'sisään vaan vaikkei seisoisikaan'
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 07 Syys 2021 14:58

Marjo kirjoitti:
05 Syys 2021 21:51


Mulla jatkuu työt niissä hommissa, mitkä aloitin keväällä. Sopimus oli alun perin syyskuun loppuun, mutta jatkoa on ainakin maaliskuulle, mahdollisesti kesän yli. Ja ens vuonna vois olla toiveita vakinaistamisesta. [smilie=vibes.gif] Joka tapauksessa olen tyytyväinen, vaikka se nyt johtaa siihen, että en välttämättä kerkee yhtä hyvin käyttää aikaa BB:n seuraamiseen, kun tässä työssä ei ole samanlaisia asiakkaasta johtuvia taukoja kuin aiemmin oli...

Mahtavaa! Onnea jatkosta. :)

Täälläkin on hyviä uutisia työrintamalta. Sain nimittäin töitä. Alkoi jo vähän kuumottaa, että talous alkaa mennä turhan tiukille, jos ei ala töitä ja rahaa tulemaan. Mutta nyt ei enää mitään hätää, tulevaisuudessa pärjää ihan hyvin.

Ensitöikseni voinkin sitten laittaa ison vaatepläjäyksen tilaukseen. Huomasin nimittäin työhaastatteluun valmistautuessani, että housut ei mahtuneet enää kiinni. Noh, onneksi oli ponnari, jolla virittelin hätäkiinnityksen ja pitkä villatakki, joka peitti tämän hätäisen ratkaisun. :lol:

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Marjo » 07 Syys 2021 17:44

Wendla kirjoitti:
07 Syys 2021 14:58
Marjo kirjoitti:
05 Syys 2021 21:51


Mulla jatkuu työt niissä hommissa, mitkä aloitin keväällä. Sopimus oli alun perin syyskuun loppuun, mutta jatkoa on ainakin maaliskuulle, mahdollisesti kesän yli. Ja ens vuonna vois olla toiveita vakinaistamisesta. [smilie=vibes.gif] Joka tapauksessa olen tyytyväinen, vaikka se nyt johtaa siihen, että en välttämättä kerkee yhtä hyvin käyttää aikaa BB:n seuraamiseen, kun tässä työssä ei ole samanlaisia asiakkaasta johtuvia taukoja kuin aiemmin oli...

Mahtavaa! Onnea jatkosta. :)

Täälläkin on hyviä uutisia työrintamalta. Sain nimittäin töitä. Alkoi jo vähän kuumottaa, että talous alkaa mennä turhan tiukille, jos ei ala töitä ja rahaa tulemaan. Mutta nyt ei enää mitään hätää, tulevaisuudessa pärjää ihan hyvin.

Ensitöikseni voinkin sitten laittaa ison vaatepläjäyksen tilaukseen. Huomasin nimittäin työhaastatteluun valmistautuessani, että housut ei mahtuneet enää kiinni. Noh, onneksi oli ponnari, jolla virittelin hätäkiinnityksen ja pitkä villatakki, joka peitti tämän hätäisen ratkaisun. :lol:
Kiitos, ja onnea työpaikasta! :Cheers: (Voidaan kippistellä jollain alkoholittomalla [smilie=a_chuckle.gif] )
Toivottavasti löytyy vielä ne sopivat vaatteetkin, sekä nyt että tulevien kuukausien aikana... :thumbsup

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 07 Syys 2021 21:23

DosterMan kirjoitti:
05 Syys 2021 23:52
Rohkeasti vaan. 'sisään vaan vaikkei seisoisikaan'
Jep, moni muu vaikuttaa olevan aivan enallaan eli ei oo isompaa säröä universumissa.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 08 Syys 2021 17:55

aadeehoovee kirjoitti:
07 Syys 2021 21:23
Jep, moni muu vaikuttaa olevan aivan enallaan eli ei oo isompaa säröä universumissa.
Tarpeeksi isosta säröstä voi kulkea läpi ja löytää jotain uutta ja parempaa.


-- --
Ihmiset jaksaa yllättää positiivisesti. Selvisi että sukulaiset, jotka olin jo laskenut menetetyiksi eivät ottaneetkaan "koronarokotusta". Sain hillittyä itseni, vaikka teki mieli juosta kohti ja kaapata ne syliin ja huutaa onnesta. Nyökkäsin vaan hyväksyvästi ja hymyilin partani sisältä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 09 Syys 2021 15:38

Marjo kirjoitti:
07 Syys 2021 17:44

Kiitos, ja onnea työpaikasta! :Cheers: (Voidaan kippistellä jollain alkoholittomalla [smilie=a_chuckle.gif] )
Toivottavasti löytyy vielä ne sopivat vaatteetkin, sekä nyt että tulevien kuukausien aikana... :thumbsup
Kiitos, kiitos! Ja kyllä voisi olla maljan paikka. :Cheers:

Vaatteetkin tilauksessa, toivottavasti osoittautuvat hyviksi. Aiemmin ajattelin, että haluan ehdottomasti mammafarkkuja, kun ne näyttävät jotenkin niin söpöiltä niiden masuosien kanssa. Sitten sovitin pareja ja totesin, että ei muuten todellakaan. Yllätyksekseni taidan päätyä joustamaan näkemyksessäni sen suhteen, että legginssit eivät ole työvaate. Mutta mukavuus nyt ennenkaikkea.

Puoliso sai kyllä äsken erittäin hilpeälle tuulelle. Ei raskaana olevaa vanhempaa kun suositellaan puhumaan vatsalle, jotta vauva syntyessään tunnistaa äänen.Tuossa se vieressä hetken höpisi (kehotti heittämään voltin :D ), mutta totesi sitten tyytymättömänä, että kakru tulee tuntemaan bb-asukkaiden äänet paremmin kuin hänen äänensä. :lol: 24/7 kun koko ajan pyörii ihan tässä taustalla.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja ramasee » 14 Syys 2021 15:45

Sataa lunta! [smilie=a_happyhappy.gif] Talvi ois niin tervetullut jo, mut harmi, ku selväähän se on, että ei toi mitenkään pysy vielä Syyskuussa. Jotenkin huvittaa, et täällä mä kesälomaa vietän ja lunta sataa [smilie=a_chuckle.gif]
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 14 Syys 2021 22:28

ramasee kirjoitti:
14 Syys 2021 15:45
Sataa lunta! [smilie=a_happyhappy.gif] Talvi ois niin tervetullut jo, mut harmi, ku selväähän se on, että ei toi mitenkään pysy vielä Syyskuussa. Jotenkin huvittaa, et täällä mä kesälomaa vietän ja lunta sataa [smilie=a_chuckle.gif]
Oikeesti? Ja mä olin tänää shortsit jalassa heittämässä frisbeegolfia.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”