Iloisia asioita

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 18 Touko 2021 20:56

Skygge kirjoitti:
18 Touko 2021 19:12

Mikä puu se on? Mä en oikeen noist elävistä kasveista perusta, ne kuolee mulla nopeesti. :D Oon kyl miettiny, et vois jonku korkeen tekokasvin ostaa partsille. Pitäs käydä joskus Plantagenista tms. kattomassa. Ikeassa ei oikein oo.
Banianiviikuna, semmonen noin metrin pitunen puunalku tällä hetkellä. Juu mieki oon välillä vähän huolissani noista kasvien kohtaloista. Puolisolle aina jankutan, että jos hankit, niin pidä ne sitten hengissä. Ja loppujen lopuksi päädyn sitten kuitenkin aina muistuttamaan, että hei, kastelehan rehusi. :D

Kuopion Ikeaan oli ilmestynyt jotain isompia tekokasvejakin, jos nyt oikein muistan. Paljon en kyllä niihin huomiota kiinnittänyt. Ja onhan se Ikean vaikoima jokatapauksessa aika suppea verrattuna moniin muihin paikkoihin.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Skygge » 18 Touko 2021 21:02

Wendla kirjoitti:
18 Touko 2021 20:56
Banianiviikuna, semmonen noin metrin pitunen puunalku tällä hetkellä. Juu mieki oon välillä vähän huolissani noista kasvien kohtaloista. Puolisolle aina jankutan, että jos hankit, niin pidä ne sitten hengissä. Ja loppujen lopuksi päädyn sitten kuitenkin aina muistuttamaan, että hei, kastelehan rehusi. :D
Korkeaksi toi vaikuttaa kasvavan. 100-300cm :o Varmasti aika komea ilmestys, jos onnistutte lähemmäs kolme metriseksi kasvattamaan. :D Just ton takia mä en hanki eläviä kasveja. Jossain vaiheessa kuitenkin unohdan kastella ne. [smilie=a_teeth.gif] Noh, onneks nykyään muovikasvitkin on hienoja.
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 18 Touko 2021 22:19

Skygge kirjoitti:
18 Touko 2021 21:02

Korkeaksi toi vaikuttaa kasvavan. 100-300cm :o Varmasti aika komea ilmestys, jos onnistutte lähemmäs kolme metriseksi kasvattamaan. :D
Noo ei se ehkä läheskään niin korkeeks mahdu kasvamaan. Eläinten takia piti asettaa aika korkealle. Semmosen vajaan metrin voi vielä kasvaa ylöspäin. Kun yläkerran naapuritkaan ei välttis hirmusesti arvostais, jos heidän lattiaansa ilmestyisi yllättäen aukko, josta pilkistää banian. :D

Avatar
SilentJimbo
Julkkisasukas
Viestit: 460
Liittynyt: 03 Syys 2019 15:27

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja SilentJimbo » 18 Touko 2021 23:42

Tiedä nyt onko tämä niin iloinen asia, mutta huomenna ensimmäiselle koronapiikille...
Ehkä tästä ronakurimuksesta joku päivä päästään, ja sitten on oikeasti olla syytä olla iloinen :thumbsup

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 19 Touko 2021 22:39

SilentJimbo kirjoitti:
18 Touko 2021 23:42

Ehkä tästä ronakurimuksesta joku päivä päästään, ja sitten on oikeasti olla syytä olla iloinen :thumbsup
Kyllä siitä päästään. Sitä odottaen.

Kyllä muuten tuli hyvä olo. Käväisin lähipuistossa ja lähistöllä olevilla ulkoilupoluilla. Siellä on upeaa. Kaikkialla on pensaita, joissa pientä valkeaa kukkaa. En tiedä pensaan nimeä, mutta kukista kuitenkin leviää ilmaan hento tuoksu. Ja se lämmin tuuli, rakastan sitä tuulen tuntua. Ja se tunne, kun kävelet siellä puiden keskellä ja kuuntelet, kuinka tuuli havisuttaa lehtiä... Kyllä muuten henki kulkee erittäin hyvin. Tuli ihanan raukea ja rentoutunut olo.

Tästä on hyvä hipsiä pian nukkumaan. Ihania unia, kyttääjät.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Skygge » 19 Touko 2021 23:25

Joo kyllä koronasta päästään. Tänä vuonna, kun saadaan suurin osa suomalaisista rokotettua, niin voidaan alkaa odottaa tilanteen normalisoitumista. Se ei tapahdu vielä tänä vuonna. Siihen en jaksa millään uskoa. Mutta uskoisin, että ensi vuoden kevääseen mennessä tilanne on lähes normaali. Toki tämä kaikki riippuu siitä, että kuinka paljon näitä eri variantteja tulee.
:trollface:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 22 Touko 2021 16:56

Toistaiseksi kirjoitan kaikki viestit foorumille samalla ilmeellä, mikä mulla on nykyisessä avatarissa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 23 Touko 2021 23:06

Olen ollut huomaavinani tänään, että lääke taitaa alkaa taas vaikuttaa niinkuin pitääkin. On ollut hyvä päivä. Sivuoireena tullut levottomuuskin on laantunut, enkä enää ravaile ympäriinsä normaalia enempää.

Toinen iloinen asia on se, että koiramme on käynyt trimmissä ja on nyt supersöpö. Varsinkin ne korvat on ihanat, näyttää ihan pennun korvilta. Koira on ihan ihmeissään, että miksi mie nykyisin koko ajan vain lässytän sille (okei, ei se kuurona sitä kyllä edes kuule) ja näpertelen samalla sen korvia. :D

Kolmas ihana asia on unitee. Semmonen ihana mukava pieni väsymys alkaa painaa päälle. Voi mennä tyytyväisenä koisimaan.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 17 Heinä 2021 11:46

Ensviikolla viilenee hetkeksi. Melkein voisin itkeä ilosta. Joitain viikkoja näistä helteistä nautin. Mutta en tiennyt, että jo alkuraskauden oireena voi olla voimakasta hikoilua. Viime viikkoina oon vaan laahustanut ulkona ihan nuutuneena ja hikoilevana, ihmistä kaukaisesti muistuttavana puolikuolleena oliona. Tuo lämpätilojen hetkellinen lasku hellelukemista tekee varmasti ihan hyvää.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Heinä 2021 09:00

Ah, parin viikon kesäloma. Enempikin ois kelvannut, mutta tyydytään nyt tähän. Jos sitten syksymmällä sais pidettyä vähän lisää.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 22 Heinä 2021 14:34

Risto kirjoitti:
18 Heinä 2021 09:00
Ah, parin viikon kesäloma. Enempikin ois kelvannut, mutta tyydytään nyt tähän. Jos sitten syksymmällä sais pidettyä vähän lisää.
Hyvää lomaa. (: Jokos oot naatiskellut vapaudesta?

Mie ootan innolla sitä, että mennään parin viikon päästä porukalla kaverin vanhempien mökille. Se on ollut meillä jokavuotinen kesäperinne lukioajoista lähtien. Koronan takia perinne oli tauolla pari vuotta, mutta jatkuu nyt taas.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Risto » 22 Heinä 2021 15:49

Wendla kirjoitti:
22 Heinä 2021 14:34
Hyvää lomaa. (: Jokos oot naatiskellut vapaudesta?
Kiitti! Joo oon nauttinut. Pirun äkkiä vaan menee aika lomalla vaikkei ees tekis mitään.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Marjo » 22 Heinä 2021 21:52

Mulla on eka työviikko loman jälkeen. Ihan kivaa vaihtelua tämmöinen, kun on ihan hyvä fiilis ollut päästä takaisin töihin. Tarvii toivoa, että esimies tarjoaa jatkoa tällä osastolla syyskuun jälkeenkin, en usko että hirveästi tarvitsisi miettiä, että jäisinkö vai lähtisinkö.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 25 Heinä 2021 11:47

Risto kirjoitti:
22 Heinä 2021 15:49

Pirun äkkiä vaan menee aika lomalla vaikkei ees tekis mitään.
Näin se tuppaa menemään. Tosin jos vielä aktiivisesti puuhastelee, niin sitten se tuntuu menevän vieläkin nopeammin. Siinäkin lisäsyy, mikä puoltaa rentoa ja aikataulutonta lomailua.
Marjo kirjoitti:
22 Heinä 2021 21:52
Mulla on eka työviikko loman jälkeen. Ihan kivaa vaihtelua tämmöinen, kun on ihan hyvä fiilis ollut päästä takaisin töihin. Tarvii toivoa, että esimies tarjoaa jatkoa tällä osastolla syyskuun jälkeenkin, en usko että hirveästi tarvitsisi miettiä, että jäisinkö vai lähtisinkö.
Toivottavasti tarjoaa jatkoa. Kyllä se jo paljon kertoo, jos on hyvällä fiiliksillä töihin pääsystä loman jälkeen. (:

Täällä on ollut ihan mukava viikonloppu. Ollaan juhlistettu vähän etukäteen sitä, että ollaan oltu piakkoin kaksi vuotta naimisissa. Käytiin eräässä ihastuttavassa pikkukylässä, jossa paljon historiallisia rakennuksia. Ihasteltiin hirtorian havinaa, syötiin hyvin, kokeiltiin ensimmäistä kertaa joogaa. Tutustuin myös söpöihin kanoihin, jotka ihme kyllä kuulostivat korvaani paikoitellen enemmänkin kissoilta kuin kanoilta. Liekkö sitten vain rotukysymys vai mikä, mutta en ole koskaan ennen kuullut kanojen naukuvan. Mutta suloisia ne oli.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Marjo » 25 Heinä 2021 13:00

Mä vähän puolivahingossa kosin miestäni eilen illalla. Oltiin menossa nukkumaan ja juteltiin ensin siitä, mitä kaikkea tässä meidän reilun kuuden vuoden yhteiselon aikana on tapahtunut ja miten varsinkin kaikki lapset on kasvaneet (vaikka itse ei olla toki vanhennuttu yhtään). Sitten keskustelu kääntyi tulevaisuuteen ja kysyin että mitä hän on naimisiinmenosta ajatellut, niin sitten kun oltiin jo miettimässä hääpäivää, todettiin että näköjään tässä tuli se kosinta jo hoidettua. Tarvii varmaan lähteä sormuskauppaan seuraavaksi.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 25 Heinä 2021 15:25

Marjo kirjoitti:
25 Heinä 2021 13:00
Mä vähän puolivahingossa kosin miestäni eilen illalla. Oltiin menossa nukkumaan ja juteltiin ensin siitä, mitä kaikkea tässä meidän reilun kuuden vuoden yhteiselon aikana on tapahtunut ja miten varsinkin kaikki lapset on kasvaneet (vaikka itse ei olla toki vanhennuttu yhtään). Sitten keskustelu kääntyi tulevaisuuteen ja kysyin että mitä hän on naimisiinmenosta ajatellut, niin sitten kun oltiin jo miettimässä hääpäivää, todettiin että näköjään tässä tuli se kosinta jo hoidettua. Tarvii varmaan lähteä sormuskauppaan seuraavaksi.
Aika kätevä kosinta kyllä. Paljon onnea teille. :Love:

Hih, muisteltiin tuossa meidän kihlautumista. Oltiin juuri muutettu yhteiseen kotiin. Röhnötettiin makkarissa muuttopäivän jäljiltä ja mie vaan höpisin eri nimityksistä, joilla ihmiset kutsuvat kumppaneitaan. Totesin siinä sitten myös, että jotkuthan kutsuvat kumppaniaan vaimoksi, vaikka eivät edes ole naimisissa, että se oli miusta hieman hassua. Puoliso siihen sitten totesi, että vaimo ois kyllä ihan kiva. En tajunnut vihjettä, vaan totesin vaan sitten, että toki saa miuta vaimokseen kutsua, jos niin välttämättä toivoo, mutta miusta se vain kuulostaa vähän hassulta. Puoliso sitten siihen, että eikun vaimo ois kiva. Sitten kaivoi sormuksen taskustaan ja vasta silloin tajusin. Jälkikäteen ollaan naureskeltu sille, että miten raukka koitti kosia, mutta mie en vaan ymmärtänny millään. [smilie=a_crylaugh.gif]
Siitä sitten alkoikin heti hääsuunnittellut ja hääpäiväkin lyötiin aika pian lukkoon. Oltiin siis jo kauan ennen kihlausta puhuttu siitä, mitä kihlaus meille merkitsee. Mie olin tehtynyt hyvin selväksi, että sen suhteen olin hyvin perinteinen, että miulle kihlaus tarkoittaa lupausta avioliitosta ja sitä, että käytännössä silloin alkaa hääsuunnittelu. Että tiesi puolisokin sitten jo hyvissä ajoin, että mihin on lähdössä. :D

Voi muistoja. :Love:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 26 Heinä 2021 20:04

Nyt menee vähän raskaushöpinöiksi, mutta menköön. Nähtiin tänään ensimmäistä kertaa meidän pikkuinen ultran kautta. Pieni sydän sykki, oli oikeassa paikkaa, kaikki vaikutti olevan hyvin. :Love:

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Marjo » 26 Heinä 2021 21:53

Wendla kirjoitti:
26 Heinä 2021 20:04
Nyt menee vähän raskaushöpinöiksi, mutta menköön. Nähtiin tänään ensimmäistä kertaa meidän pikkuinen ultran kautta. Pieni sydän sykki, oli oikeassa paikkaa, kaikki vaikutti olevan hyvin. :Love:
Onnea :in love: Se kummasti konkretisoi tilanteen, kun pääsee ensimmäisen kerran näkemään, mitä siellä oikein tapahtuu.
Wendla kirjoitti:
25 Heinä 2021 15:25
Marjo kirjoitti:
25 Heinä 2021 13:00
Mä vähän puolivahingossa kosin miestäni eilen illalla. Oltiin menossa nukkumaan ja juteltiin ensin siitä, mitä kaikkea tässä meidän reilun kuuden vuoden yhteiselon aikana on tapahtunut ja miten varsinkin kaikki lapset on kasvaneet (vaikka itse ei olla toki vanhennuttu yhtään). Sitten keskustelu kääntyi tulevaisuuteen ja kysyin että mitä hän on naimisiinmenosta ajatellut, niin sitten kun oltiin jo miettimässä hääpäivää, todettiin että näköjään tässä tuli se kosinta jo hoidettua. Tarvii varmaan lähteä sormuskauppaan seuraavaksi.
Aika kätevä kosinta kyllä. Paljon onnea teille. :Love:
Kiitoksia. Käytiin eilen sit sormusostoksilla ja tänään pyydettiin lähisukua varaamaan kalenteriin vapaata lokakuulle yhdeksi perjantai-iltapäiväksi. Maistraattiin ei näköjään koronan takia pääse kaikki mukaan, mutta jos nyt edes sen jälkeen sovittaisiin kaikki syömään johonkin...

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 26 Heinä 2021 22:46

Marjo kirjoitti:
26 Heinä 2021 21:53

Onnea :in love: Se kummasti konkretisoi tilanteen, kun pääsee ensimmäisen kerran näkemään, mitä siellä oikein tapahtuu.
Kiitosta. :Love: Ja todellakin konkretisoi. Tai toki tässä oireiden osalta on tullut hyvin selväksi, että kyllä tässä raskaana ollaan. :D Mutta kuitenkin välillä päässä pyörinyt kauhukuvia, että entä jos onkin kiinnittynyt väärään paikkaan tai entä jos onkin vaan tuulimuna. Mutta onneksi nuo huolet ainakin osoittautui turhaksi.

Mutta siinä tosiaan vaan silmä tarkkana kyttäsin liikettä, että onko se syke, onko se syke? Se on syke! :lol:

Marjo kirjoitti:
26 Heinä 2021 21:53

Kiitoksia. Käytiin eilen sit sormusostoksilla ja tänään pyydettiin lähisukua varaamaan kalenteriin vapaata lokakuulle yhdeksi perjantai-iltapäiväksi. Maistraattiin ei näköjään koronan takia pääse kaikki mukaan, mutta jos nyt edes sen jälkeen sovittaisiin kaikki syömään johonkin...
Tuli mieleen, että jos toivotte siviilivihkimistä sillä tavoin, että kaikki läheiset pääsee mukaan, niin voisikohan kysäistä vihkijää juhlapaikalle maistraatista tai käräjäoikeudesta? Tosin tiedä sitten, että onko koronan vuoksi se linja, että edes maistraatin ulkopuolella tai käräjäoikeuden ulkopuolella ei järjestetä suurempien väkijoukkojen vihkitilaisuuksia. Mutta tuli vain mieleen.

Tuo kyllä kuulostaa hyvältä, että vihkimisen jälkeen syömään jonnekkin lähimpien kanssa. Sellainen ois ollut aikoinaan passeli ratkaisu miustakin, mutta kun puoliso halusi vähän perinteisemmät häät, niin päädyin sitten juostamaan hieman.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja ramasee » 27 Heinä 2021 21:18

Wendla kirjoitti:
26 Heinä 2021 20:04
Nyt menee vähän raskaushöpinöiksi, mutta menköön. Nähtiin tänään ensimmäistä kertaa meidän pikkuinen ultran kautta. Pieni sydän sykki, oli oikeassa paikkaa, kaikki vaikutti olevan hyvin. :Love:
Oiii, paljon onnea Wendla ja puoliso! Iiiiihana uutinen! :hug: Saapi kertoilla raskausjuttuja toistekki, mua ainakin kiinnostaa miten menee ja onko esim. jotain hassuja ruoka houkutuksia [smilie=a_happyhappy.gif]
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Marjo » 27 Heinä 2021 21:47

Wendla kirjoitti:
26 Heinä 2021 22:46
Kiitosta. :Love: Ja todellakin konkretisoi. Tai toki tässä oireiden osalta on tullut hyvin selväksi, että kyllä tässä raskaana ollaan. :D Mutta kuitenkin välillä päässä pyörinyt kauhukuvia, että entä jos onkin kiinnittynyt väärään paikkaan tai entä jos onkin vaan tuulimuna. Mutta onneksi nuo huolet ainakin osoittautui turhaksi.

Mutta siinä tosiaan vaan silmä tarkkana kyttäsin liikettä, että onko se syke, onko se syke? Se on syke! :lol:

Joo, mä olin ensimmäistä odottaessa todella pahoinvoiva, niin ei ollut epäilystä siitä, olenko raskaana. Mutta ultrassa sai sitten sen ekan vahvistuksen siitä, ettei se kärvistely ihan turhaa ole.

Wendla kirjoitti:
26 Heinä 2021 22:46
Tuli mieleen, että jos toivotte siviilivihkimistä sillä tavoin, että kaikki läheiset pääsee mukaan, niin voisikohan kysäistä vihkijää juhlapaikalle maistraatista tai käräjäoikeudesta? Tosin tiedä sitten, että onko koronan vuoksi se linja, että edes maistraatin ulkopuolella tai käräjäoikeuden ulkopuolella ei järjestetä suurempien väkijoukkojen vihkitilaisuuksia. Mutta tuli vain mieleen.

Tuo kyllä kuulostaa hyvältä, että vihkimisen jälkeen syömään jonnekkin lähimpien kanssa. Sellainen ois ollut aikoinaan passeli ratkaisu miustakin, mutta kun puoliso halusi vähän perinteisemmät häät, niin päädyin sitten juostamaan hieman.
Mä luulen että ennemmin oltais voitu mennä sinne maistraattiin ihan kahdestaan, jos ei tarvitsisi olla omat todistajat mukana. [smilie=a_chuckle.gif] Vaikka voi se olla, että jos sitä rajoitusta lievennetään, pyydetään ne loputkin sinne mukaan. Mutta ei kuitenkaan aleta mitään erillistä paikkaa järkkäämään tms. Mutta pakosta joutuu nyt pitämään aika avoimena kaikki muut vaihtoehdot sitä itse vihkimistä lukuun ottamatta. Tänään just katsottiin että jos nyt olis joku isompi sulku päällä silloin, niin kyllä me mahduttaisiin meidän olkkarissa olemaan, mutta ei se kyllä ykkösvaihtoehto ole...

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 28 Heinä 2021 10:39

ramasee kirjoitti:
27 Heinä 2021 21:18
Oiii, paljon onnea Wendla ja puoliso! Iiiiihana uutinen! :hug: Saapi kertoilla raskausjuttuja toistekki, mua ainakin kiinnostaa miten menee ja onko esim. jotain hassuja ruoka houkutuksia [smilie=a_happyhappy.gif]
Kiitosta. :hug: Kyllähän miulla raskausjuttuja riittäis vaikka miten paljon, sattumoisin ollut hyvin polttava puheenaihe viimeaikoina täällä meillä päin. Hyvä ettei paljastunut jo toissapäivänä vähän etuajassa sukulaisille, kun vähän väliä aiheesta pälätetään ja sitten yllättäen Ikeassa tein havainnon, että ohoh, sukulaisia kello yhdentoista suunnassa. :shock: Onneksi eivät sentään kuulleet. Eipä se nyt hirmuisesti olisi haitannut, mutta kuitenkin haluaisin että tuleevat isovanhemmat ja tuleva täti saisivat tietää ennen muuta sukua.

Mutta niin, ei sentään mitään kovin hassuja ruokahoukutuksia ole vielä ollut. Paitsi se, että vähän väliä on nälkä. Mutta se nälkä lähtee myös yhtä nopeaa kuin on tullutkin. Vain pari haukkaisua ruuasta riittää ja sitten onkin jo hyvä. Kunnes taas parin tunnin päästä on aivan välttämätön pakko saada ne pari haukkaisua tai tulee ruumiita. :lol:

Kaikkein ihmeellisimmät jutut ovat väsymys sekä se, miten hullun herkille tunteet voi vetää. En oikeasti ymmärrä, miten ihmiset on selvinneet tällaisen väsymyksen kanssa, tsissus sentähän. Ja ne tunteilut... Muistan kun työpaikalla joitain kuukausia sitten puhuivat raskausajoistaan ja siitä, miten järjettömän herkässä itku silloin oli. En ilmeisesti silloin ihan täysin tajunnut, miten tunteelliseksi se oikeasti voi vetää. Nyt ymmärrän. Samperi soikoon, välillä tuntuu että itken ihan kaikelle. Nyt väsynä on tullut maattua hyvin paljon sohvalla tv:n ääressä. Tiedä sitten, miten järkevää se on, nimittäin jos tv:stä tulee yhtään mitään vähääkään tunteisiin vetoavaa tai sen kaltaistakaan, niin heti on hanat auki. Eilen riitti jopa se, että mieleeni nousi yllättäen ruokapäydän ääressä Leijonakuninkaasta se alkukohtaus, kun se Rafiki (vai mikälie) nosti sen pennnun korkeuksiin näytille siinä kallion reunalla ja samaan aikaan päässä alkoi soida "tie elämään..." Ilmeisesti sekin meni tunteisiin. Enkä oikeastaan itse edes ymmärrä, että miksi ihmeessä. :D

Mutta juu, eiköhän tämä nyt riitä tältä erää raskausaiheista, etten nyt ihan järkyttävän överiksi vedä. :D
Marjo kirjoitti:
27 Heinä 2021 21:47


Mä luulen että ennemmin oltais voitu mennä sinne maistraattiin ihan kahdestaan, jos ei tarvitsisi olla omat todistajat mukana. [smilie=a_chuckle.gif] Vaikka voi se olla, että jos sitä rajoitusta lievennetään, pyydetään ne loputkin sinne mukaan. Mutta ei kuitenkaan aleta mitään erillistä paikkaa järkkäämään tms. Mutta pakosta joutuu nyt pitämään aika avoimena kaikki muut vaihtoehdot sitä itse vihkimistä lukuun ottamatta. Tänään just katsottiin että jos nyt olis joku isompi sulku päällä silloin, niin kyllä me mahduttaisiin meidän olkkarissa olemaan, mutta ei se kyllä ykkösvaihtoehto ole...
Okei. Tuo kuulostaa kyllä aika kurjalta tuo epävarmuus sen suhteen, että minne vihkimisen jälkeen. Mutta hyvä että on hätävaravaihtoehtokin olemassa. (:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”